Mike keert haar nu al de rug toe.quote:Op dinsdag 5 februari 2013 17:34 schreef PeterKelder het volgende:
[ afbeelding ]
Gezien de plek in de lijst waar haar naam is vermeldt, lijkt het erop dat ze de dialogen van gisteren heeft geschreven.
Pardon, viel me ineens opquote:Op dinsdag 5 februari 2013 01:00 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Nou en? Ik ken First Post hunters en Last Post Hunters, maar Edithunters?
En dat ik daar een post aan wijdt is blijkbaar ook zó schokkend dat jij er eveneens een post aan moest wijden?quote:Op dinsdag 5 februari 2013 16:23 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
En dat was zó schokkend dat je er een post aan moest wijden?
Neuh, maar ik vraag me af wáárom je het post. Ik bedoel, ik zie ook vaak een post-edit, maar ik zie er echt de meerwaarde niet van in om dát dan weer in een post te zetten.quote:Op dinsdag 5 februari 2013 18:00 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
En dat ik daar een post aan wijdt is blijkbaar ook zó schokkend dat jij er eveneens een post aan moest wijden?
PeterKelder zit hem te stennen.quote:Op dinsdag 5 februari 2013 18:13 schreef roos85 het volgende:
Zitten jullie Arnie te jennen of Arnie jullie?
Wat is dit nou voor cliffquote:Op dinsdag 5 februari 2013 16:42 schreef PeterKelder het volgende:
Er is zelfs nog beeldmateriaal van:
WAARSCHUWING: Bekijken op eigen risico. PeterKelder is niet verantwoordelijk voor de trauma's die u er eventueel aan overhoudt. Mocht u daarvoor een verantwoordelijke zoeken, dan kunt u zich richten tot onderstaand drietal:
[ afbeelding ]
Die van seizoen 20 is nog nét iets treuriger, naar mijn meningquote:Op dinsdag 5 februari 2013 18:49 schreef Kyubey het volgende:
[..]
Wat is dit nou voor cliffIk weet niet of deze treuriger is dan de laatste met Bing en Jack onder een auto.
Lorena was in deze aflevering best wel tofquote:Op dinsdag 5 februari 2013 19:00 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Die van seizoen 20 is nog nét iets treuriger, naar mijn mening
Ik vind het best een sterke ontwikkeling zo. Verrassend.quote:Op dinsdag 5 februari 2013 20:23 schreef PowerLoungen het volgende:
Bepaalde dingen die Mike zegt snijden wel hout eigenlijk
Zou een uitzendkracht een keer het dialoog hebben mogen schrijven?!quote:Op dinsdag 5 februari 2013 20:23 schreef PowerLoungen het volgende:
Bepaalde dingen die Mike zegt snijden wel hout eigenlijk
Zeker, mocht ook welquote:Op dinsdag 5 februari 2013 20:24 schreef Frey het volgende:
[..]
Ik vind het best een sterke ontwikkeling zo. Verrassend.
De "uitzendkracht" heet Arie de Rooijquote:Op dinsdag 5 februari 2013 20:25 schreef vencodark het volgende:
[..]
Zou een uitzendkracht een keer het dialoog hebben mogen schrijven?!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |