Achja tis geen lelijke vrouw, en ik weet nit waarom ze in een rolstoel zit... maar dat neukt vast lekkerquote:

quote:Op dinsdag 19 juni 2012 20:46 schreef amaranta het volgende:
[..]
Achja tis geen lelijke vrouw, en ik weet nit waarom ze in een rolstoel zit... maar dat neukt vast lekker

Ze is ooit aangereden door Ludo en heeft haar vliegangst overwonnen om het hem betaald te zetten. Ze was ook de opdrachtgever van Amy om Nina levend te verbrandenquote:Op dinsdag 19 juni 2012 20:49 schreef loezzzje het volgende:
[..]
Das nog niet gezegd he? Zou de actrice zelf in een rolstoel zitten, anders heeft het toch geen nut dat ze in die stoel zit als ze het niet verklaren

Hmmm gedeeltelijk verlamd?quote:Op dinsdag 19 juni 2012 20:49 schreef loezzzje het volgende:
[..]
Das nog niet gezegd he? Zou de actrice zelf in een rolstoel zitten, anders heeft het toch geen nut dat ze in die stoel zit als ze het niet verklaren
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.

Ja of is ze ook door Aysen van de trap geduwd. En heeft nu een gebroken rug.quote:Op dinsdag 19 juni 2012 21:49 schreef Klipnap het volgende:
[..]
Ze is ooit aangereden door Ludo en heeft haar vliegangst overwonnen om het hem betaald te zetten. Ze was ook de opdrachtgever van Amy om Nina levend te verbranden

Lucas
  Lucas   het is dan ook geen gezicht, iedere week weer een paar nieuwe neukpartners.
  het is dan ook geen gezicht, iedere week weer een paar nieuwe neukpartners. 

Die naam nog steeds. Fundaquote:Funda Müjde raakte in 2007 ernstig gewond bij een verkeersongeluk in Istanbul. Haar taxi werd aangereden en is meerdere malen over de kop geslagen. Hierbij werd haar wervelkolom en ruggemerg beschadigd.
De breuken van haar been en ribben zijn inmiddels weer hersteld. Door haar dwarslaesie is zij veroordeeld tot de rolstoel, maar ze zit niet bij de pakken neer.

Derya Usta uit Vrouwenvleugelquote:
 Erdem, de zoon van Funda heeft een paar jaar geleden meegedaan aan Puberruil XL van de KRO.
 Erdem, de zoon van Funda heeft een paar jaar geleden meegedaan aan Puberruil XL van de KRO.  

Populairquote:Op woensdag 20 juni 2012 14:02 schreef Klipnap het volgende:
Ik zie alleen ene [ afbeelding ] als ik google op Robin Feenstra. Op Hyves heeft hij in totaal 1 vriend.

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |