SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De Topicreeks
- De OP -
NOTE VAN DE MODS: Dit topic is om over GTST te praten, niet om persoonlijke vetes uit te vechten.
Dus gaarne niet persoonlijk worden, niet trollen en gewoon normaal doen!
Game on!
WebHawkjuh WebHawkjuh WebHawkjuh WebHawkjuh WebHawkjuh WebHawkjuh
Ik gok de cliffquote:Op maandag 18 juni 2012 20:40 schreef James1988 het volgende:
Ik ben benieuwd wat eerder komt: de zomercliff, of deel 437 van deze reeks.
Blijkt het Bing te zijn.quote:Op maandag 18 juni 2012 20:47 schreef LWD-Godius het volgende:
Het zal waarschijnlijk wel weer het standaard gtst-verhaaltje worden dat Nina zwanger wordt maar niet weet van wie.
Ik heb vorige week een paar afleveringen gemist, maar ik hoorde van een kameraad dat Lucas aan het zoenen was met Bing.quote:Op maandag 18 juni 2012 22:16 schreef Klipnap het volgende:
Hoe kom je erbij dat ze Bing homo maken? Het was even een grapje tussendoor.
Zo te horen is het nog niet nodig om elke dag te kijkenquote:Op maandag 18 juni 2012 22:23 schreef Sk00p het volgende:
Vond het vandaag toch echt een hinderlijke aflevering!
Maxime die weer ontzettend nep is.
Ludo die naïf is
Janine die gewoon vervelend is
Sjoerd die weer loopt te huilen
Mike![]()
Nina
Hou je het nog vol ?quote:
Ik vind Mike niet grappig maar zijn lijf isquote:Op maandag 18 juni 2012 23:41 schreef loezzzje het volgende:
Het enige wat ik nog een beetje interessant vind is Nina & Mike want ik vind Mike zo grappig bezigEn hij is lekker
Dat zeer zekerquote:Op dinsdag 19 juni 2012 00:24 schreef kissaa het volgende:
[..]
Ik vind Mike niet grappig maar zijn lijf is![]()
![]()
quote:Op dinsdag 19 juni 2012 00:24 schreef kissaa het volgende:
[..]
Ik vind Mike niet grappig maar zijn lijf is![]()
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Maxime en Bianca.quote:Op dinsdag 19 juni 2012 10:53 schreef douche-eendje het volgende:
Ah, de sauna was wel weer een tijdje geleden
Vaak wel ja... Hahaquote:Op dinsdag 19 juni 2012 18:20 schreef loezzzje het volgende:
Als ik zo'n lekkere vent daar zou tegenkomen, zou ik ook wel naar de sauna gaanWedden dat als ik ga, er mensen zoals Jef zitten
Ik gok toch echt de cliff. Kun je nagaan hoe kut de soap tegenwoordig is.quote:Op maandag 18 juni 2012 20:40 schreef James1988 het volgende:
Ik ben benieuwd wat eerder komt: de zomercliff, of deel 437 van deze reeks.
quote:3) Susan Bonhof: Er ging een gerucht rond dat je homo bent, is dit waar? Of hebben de meiden nog een kans?
`Ze hebben nog een kans!´
Daar word ik een beetje moe van, hoe vaak het niet gebeurd dat de verkeerde persoon steeds op het moment supreme binnenkomt. zelfs vaak meerdere keren in 1 afleveringquote:Op maandag 18 juni 2012 22:29 schreef Baron-von-Blubba het volgende:
Een uitspraak laten ontlokken door Janine en uiteraard komt dan net Ludo binnen.
en jack gaat mee?quote:Op dinsdag 19 juni 2012 20:06 schreef ZaZoe het volgende:
Ah Lorena gaat klaarblijkelijk een paar maanden naar haar tante dus, kan Gigi aan haar film op Ibiza werken
Die schud ze wel af denk ik, ze heeft hem nu alweer voorgelogenquote:
Wie is plus-size?quote:Op dinsdag 19 juni 2012 20:16 schreef Klipnap het volgende:
Gatver wat heeft die Plus-size met haar wenkbrauwen gedaan
die blonde van rik denk ik.quote:
Achja tis geen lelijke vrouw, en ik weet nit waarom ze in een rolstoel zit... maar dat neukt vast lekkerquote:
quote:Op dinsdag 19 juni 2012 20:46 schreef amaranta het volgende:
[..]
Achja tis geen lelijke vrouw, en ik weet nit waarom ze in een rolstoel zit... maar dat neukt vast lekker
Ze is ooit aangereden door Ludo en heeft haar vliegangst overwonnen om het hem betaald te zetten. Ze was ook de opdrachtgever van Amy om Nina levend te verbrandenquote:Op dinsdag 19 juni 2012 20:49 schreef loezzzje het volgende:
[..]
Das nog niet gezegd he? Zou de actrice zelf in een rolstoel zitten, anders heeft het toch geen nut dat ze in die stoel zit als ze het niet verklaren
Hmmm gedeeltelijk verlamd?quote:Op dinsdag 19 juni 2012 20:49 schreef loezzzje het volgende:
[..]
Das nog niet gezegd he? Zou de actrice zelf in een rolstoel zitten, anders heeft het toch geen nut dat ze in die stoel zit als ze het niet verklaren
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja of is ze ook door Aysen van de trap geduwd. En heeft nu een gebroken rug.quote:Op dinsdag 19 juni 2012 21:49 schreef Klipnap het volgende:
[..]
Ze is ooit aangereden door Ludo en heeft haar vliegangst overwonnen om het hem betaald te zetten. Ze was ook de opdrachtgever van Amy om Nina levend te verbranden
Die naam nog steeds. Fundaquote:Funda Müjde raakte in 2007 ernstig gewond bij een verkeersongeluk in Istanbul. Haar taxi werd aangereden en is meerdere malen over de kop geslagen. Hierbij werd haar wervelkolom en ruggemerg beschadigd.
De breuken van haar been en ribben zijn inmiddels weer hersteld. Door haar dwarslaesie is zij veroordeeld tot de rolstoel, maar ze zit niet bij de pakken neer.
Derya Usta uit Vrouwenvleugelquote:
Populairquote:Op woensdag 20 juni 2012 14:02 schreef Klipnap het volgende:
Ik zie alleen ene [ afbeelding ] als ik google op Robin Feenstra. Op Hyves heeft hij in totaal 1 vriend.
Voor mijn part, misschien dat hij de spanning weer terug kan brengen. Zal wel niet.quote:Op woensdag 20 juni 2012 13:33 schreef SW8810 het volgende:
Nou ik ben benieuwd! Nieuwe toyboy voor Lucas?
Ik verwachtte een site waar je huizen in Meerdijk kon kopenquote:
quote:Op woensdag 20 juni 2012 18:47 schreef James1988 het volgende:
[..]
Ik verwachte een site waar je huizen in Meerdijk kon kopen
Inderdaad heel slecht. Maar die hele verhaallijn interesseert me ook niet echt!quote:Op woensdag 20 juni 2012 20:12 schreef TheVulture het volgende:
Pfff ik val er na weken weer eens in... ik ben hartstikke multiculti maar die verhaallijn met Nuran... wat tenenkrommend slecht geacteerd... waren de goed acterende Turken op ofzo
Vrouwenvleugelquote:Op woensdag 20 juni 2012 09:41 schreef SuusOetMaiden het volgende:
[..]
Derya Usta uit VrouwenvleugelErdem, de zoon van Funda heeft een paar jaar geleden meegedaan aan Puberruil XL van de KRO.
Die valt nog wel mee inderdaad... maar die schoonoudersquote:Op woensdag 20 juni 2012 20:16 schreef Klipnap het volgende:
Die moeder van Nuran acteert toch niet zo slecht?
Das nog niet het vreemdst, nog vreemder is dat zulke gelovige, traditionele turken afspreken in een KROEG! Of all places!quote:Op woensdag 20 juni 2012 20:37 schreef loezzzje het volgende:
Ik vind het ook zo raar dat ze NL praten. Turken onder elkaar praten toch altijd turks? Tenminste die ouderen voornamelijk wel.
Dan volgen de kijkers het ook zo goed.quote:Op woensdag 20 juni 2012 20:37 schreef loezzzje het volgende:
Ik vind het ook zo raar dat ze NL praten. Turken onder elkaar praten toch altijd turks? Tenminste die ouderen voornamelijk wel.
Iddquote:Op woensdag 20 juni 2012 20:45 schreef amaranta het volgende:
[..]
Das nog niet het vreemdst, nog vreemder is dat zulke gelovige, traditionele turken afspreken in een KROEG! Of all places!
Daar mogen vrouwen himmal nie komme!
Tenenkrommend, die Turkse muziek als het om Nuran of Aysen gaat.quote:Op woensdag 20 juni 2012 22:31 schreef Frey het volgende:
Het is echt te hopen dat ze volgend seizoen wat aan de achtergrondmuziek gaan doen.
Nee, er was iets duisters wat ze met ene Maartje besprak.quote:Op woensdag 20 juni 2012 23:01 schreef loezzzje het volgende:
Die Yvon zal wel iets gaan uitvreten ja. Ze had toch een geheim? Of was dat dat ze getrouwd was?
En dan komt ze in de schroef van de boot naar Turkije.quote:Op woensdag 20 juni 2012 23:10 schreef loezzzje het volgende:
Ze zal wel jaloers worden als Rik het met haar uitmaakt ofzo. En dan flikt ze iets op Nuran haar bruiloft ofzo. Alweer een bruiloftOf Rik & Nuran zijn eindelijk samen en ze probeert dan Nuran iets aan te doen ofzo.
dit dus.quote:Op woensdag 20 juni 2012 23:10 schreef loezzzje het volgende:
Ze zal wel jaloers worden als Rik het met haar uitmaakt ofzo. En dan flikt ze iets op Nuran haar bruiloft ofzo. Alweer een bruiloftOf Rik & Nuran zijn eindelijk samen en ze probeert dan Nuran iets aan te doen ofzo.
Dat klopt, omdat er nauwelijks achtergrondmuziek ís. En die twee themamuziekjes en de aantal geluidseffecten die ook in Flikken Maastricht worden gebruikt kan ik geen achtergrondmuziek noemenquote:Op donderdag 21 juni 2012 07:40 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Jullie hebben het steeds over achtergrondmuziek, maar als ik ergens niet op let of iets niet hoor is dat die achtergrondmuziek..
Ik ook niet. Maar die achterlijke van Jack & Lorena valt gewoon te veel opquote:Op donderdag 21 juni 2012 07:40 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Jullie hebben het steeds over achtergrondmuziek, maar als ik ergens niet op let of iets niet hoor is dat die achtergrondmuziek..
Dit dus.quote:Op donderdag 21 juni 2012 08:44 schreef loezzzje het volgende:
[..]
Ik ook niet. Maar die achterlijke van Jack & Lorena valt gewoon te veel op
quote:Op donderdag 21 juni 2012 10:53 schreef Madame_Paon het volgende:
Preview gezien ...Is dit spoilerwaardig?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Vandaag. Lukt het Nina om de tent op te zetten?quote:
quote:Op donderdag 21 juni 2012 20:15 schreef Frey het volgende:
[..]
Vandaag. Lukt het Nina om de tent op te zetten?
Inderdaad. Als dit zo blijft ga ik die kwal van een K bos de hele dag lastig vallen via twitterquote:
Nou het zal wel iets zijn met Nina die met haar hakken in het zand blijft steken op de camping. En dat de tent dan op instorten staat,...quote:
En dan die zoen-actie van Rikquote:Op donderdag 21 juni 2012 20:16 schreef fotostarter het volgende:
GTST is echt echt slecht. Nina en haar tent, met Herman Renz muziek
Volgens mij is er een nieuw dieptepunt bereikt dames en herenquote:Op donderdag 21 juni 2012 21:54 schreef Sick_Little_Monkey het volgende:
[..]
En dan die zoen-actie van Rik![]()
![]()
Dit dus..quote:
Jaquote:Op vrijdag 22 juni 2012 08:40 schreef Pino112 het volgende:
Waarom kijken jullie nog als je toch alleen maar zeikt en ''-posts maakt?
Of kijken jullie om het zeiken?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik weet niet 100% zeker of ze echt zijnHeb ze ook maar van gtst fanclub site.
quote:Op vrijdag 22 juni 2012 09:36 schreef loezzzje het volgende:
Ik kijk om vervolgens hier te komen zeiken ja
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dus..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 22 juni 2012 11:47 schreef loezzzje het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Yep:quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Alleen die van vrijdag ontbreekt nog.
quote:Op vrijdag 22 juni 2012 12:03 schreef PeterKelder het volgende:
[..]Hmm zou ook kunnenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik heb btw nog steeds geen idee wat de zomercliff gaat zijn![]()
Oh nee?quote:Op vrijdag 22 juni 2012 12:40 schreef loezzzje het volgende:
[..]
Hmm zou ook kunnen
Ik heb btw nog steeds geen idee wat de zomercliff gaat zijn
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De bron is GTSTfanclub, maar het zou me niets verbazen als dit ook daadwerkelijk de zomercliff is![]()
![]()
Het past bij de hudige verhalen, plotwendingen en karakters, dus in dat geval...quote:Op vrijdag 22 juni 2012 12:54 schreef loezzzje het volgende:
Ja die heb ik gelezen ja maar die vond ik zo ongeloofwaardigNouja het kan misschien toch wel
Juistemquote:Op vrijdag 22 juni 2012 13:02 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Het past bij de hudige verhalen, plotwendingen en karakters, dus in dat geval...
Is dat een voordeel?quote:Op vrijdag 22 juni 2012 14:45 schreef Madame_Paon het volgende:
Bekijk het van de positieve kant: je zit tenminste niet wekenlang in spanning.
Hangt ervan af hoe je het bekijkt.quote:
Ik ook niet.quote:
Ja preciesquote:Op vrijdag 22 juni 2012 15:53 schreef Poesopstokje het volgende:
Vorig jaar rond deze tijd zaten we trillend en speculerend op de bank..
Nu? Nu hebben we zoiets van ''Oh, over twee weken al de cliff?''
Jaquote:Op vrijdag 22 juni 2012 08:40 schreef Pino112 het volgende:
Waarom kijken jullie nog als je toch alleen maar zeikt en ''-posts maakt?
Of kijken jullie om het zeiken?
quote:Op vrijdag 22 juni 2012 09:41 schreef loezzzje het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
''Oma lost het wel op'!'
Ik snap ook niet wat ze hiermee willen...quote:Op vrijdag 22 juni 2012 20:35 schreef fotostarter het volgende:
Wat is dat Edwin gedoe nu weer voor flauwekul? Die gast komt toch niet terug he?
Ze hebben een uitweg.quote:Op vrijdag 22 juni 2012 20:55 schreef Sick_Little_Monkey het volgende:
[..]
Ik snap ook niet wat ze hiermee willen...
Had best interessant kunnen zijn als Edwin niet vol in beeld was gestorven en begraven.
Alleen in GTST gaat je hart weer kloppen van een serum. Ook als je inwendige bloedingen hebt door ebolaquote:Op vrijdag 22 juni 2012 21:22 schreef fotostarter het volgende:
[..]
Ze hebben een uitweg.
Toen Anton het serum gaf, ging de monitor uit.Dus we hebben zijn hartslag niet kunnen volgen. Dus ja, GTST kennende staat Edje straks gewoon op de stoep, en is Bing zijn halfbroer, en heeft die 4 kinderen van Sjors bij
quote:Op vrijdag 22 juni 2012 21:38 schreef loezzzje het volgende:
Zomercliff. Edwin komt tevoorschijn!
Maar eigenlijk is het zijn tweelingbroer waar niemand het bestaan van af wist behalve Anton.
Ik zie ze er voor aanquote:Op vrijdag 22 juni 2012 21:48 schreef Klipnap het volgende:
[..]
''Sorry Bianca, je hebt eigenlijk destijds een tweeling verwekt zonder dat je het wist. Ik heb de ander verstopt bij mijn scharrel in Congo''
Bing vanavond trouwensGewoon Noud's tosti opeten, de veelvraat
En die dagen dat Edje in hun huis opgebaard lag?quote:Op vrijdag 22 juni 2012 21:22 schreef fotostarter het volgende:
[..]
Ze hebben een uitweg.
Toen Anton het serum gaf, ging de monitor uit.Dus we hebben zijn hartslag niet kunnen volgen. Dus ja, GTST kennende staat Edje straks gewoon op de stoep, en is Bing zijn halfbroer, en heeft die 4 kinderen van Sjors bij
je kent gtst?quote:Op vrijdag 22 juni 2012 23:05 schreef Luxuria het volgende:
[..]
En die dagen dat Edje in hun huis opgebaard lag?
Is gewoon een scharrel die door Lucas gedumpt is en nu een grap uithaalt met hemquote:Op vrijdag 22 juni 2012 20:35 schreef fotostarter het volgende:
Wat is dat Edwin gedoe nu weer voor flauwekul? Die gast komt toch niet terug he?
Waarschijnlijk wel ja. Hij kan toch niet echt denken dat het van Edwin is, die heeff hij zelf onder de grond gestoptquote:Op vrijdag 22 juni 2012 23:39 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
Is gewoon een scharrel die door Lucas gedumpt is en nu een grap uithaalt met hem
haha Bil-al is vast gay.quote:Op vrijdag 22 juni 2012 23:38 schreef RobbieBoy het volgende:
mmm, Lucas en Bilal krijgen ineens wel erg veel scene's samen, als de spoillers kloppen![]()
wist al dat het een Wicked promotie ding was, toen Lucas het kaartje van SEE eruit haalde
als het serum toegediend word in een te laat stadium, komt de patiënt terecht on een schijndood.quote:Op vrijdag 22 juni 2012 23:05 schreef Luxuria het volgende:
[..]
En die dagen dat Edje in hun huis opgebaard lag?
quote:Op zaterdag 23 juni 2012 04:49 schreef hugsy33 het volgende:
[..]
als het serum toegediend word in een te laat stadium, komt de patiënt terecht on een schijndood.
Nadat de patiënt hieruit ontwaakt, en van binnenuit de kist open heeft gemaakt, is hij vaak in de war, niet onwaarschijnlijk is het dat de patiënt gaat dwalen en zich pas weken later onsamenhangende flarden van zijn leven herinnerd.
Je hebt de kampeerverhaallijn gemistquote:Op zaterdag 23 juni 2012 11:05 schreef sherezade het volgende:
wat een geneuzel, heb het 2,5 week niet meer gevolgd en zo te lezen hier heb ik ook niet veel gemist....en dat voor de zomer stop
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 23 juni 2012 11:33 schreef Camomille het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op zaterdag 23 juni 2012 11:33 schreef Camomille het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Immers het broertje van Lexquote:They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.![]()
quote:Op zaterdag 23 juni 2012 12:59 schreef PeterKelder het volgende:
[..]Waarom klinkt dit waarschijnlijkSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Omdat het gewoon zo zal zijn. Zelfs een embryo heeft nog meer hersencellen/fantasie dan dat zooitje prutsers wat zich uitvoerend producent/hoofdschrijvers noemtquote:![]()
![]()
quote:Op zaterdag 23 juni 2012 13:16 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Tim Waterman, de blinde computerexpert en de vriend van Dian
Tegenslag werpt schaduw op geluk.![]()
Of leeft de maat van Jack nog die altijd alles voor hem deed?![]()
Jij moet nog krijgen wat je verdient. Keep the change.![]()
quote:Op zaterdag 23 juni 2012 11:37 schreef Klipnap het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b]"It's me Bitches..!!! "[/b]
[b]Every Need Has An Ego To Feed[/b]..............![]()
Kan iemand mij dat einde van gisteren uitleggen die brief van Edwin? Snap er niks van.Land of the free. Home of the brave.![]()
Ene Edwin had Lucas uitgenodigd om naar de musical Wicked te gaan.quote:Op zaterdag 23 juni 2012 17:14 schreef Scarface88 het volgende:
Kan iemand mij dat einde van gisteren uitleggen die brief van Edwin? Snap er niks van.
HE'S ALIVE!!![]()
Als Edwin ineens blijkt te leven dan stop ik met GTST kijken hoorquote:Op zaterdag 23 juni 2012 17:18 schreef Klipnap het volgende:
[..]
Ene Edwin had Lucas uitgenodigd om naar de musical Wicked te gaan.
HE'S ALIVE!!Dan kunnen ze net zo goed een verhaal lijn beginnen te schrijven met zombies en vampiers.
Land of the free. Home of the brave.![]()
Misschien hebben ze spijt van hun keuze om aan het Ludwin-gedoe een eind te maken. Heel raar, en van die laatste spoiler snap ik ook niets. Maar wil ik het wel snappen? Ik denk het niet.Unbowed, Unbent, Unbroken.![]()
Net aflevering van maandag gekeken.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Daarbij is het ook nog eens onmogelijk om je vanuit een graf uit te graven. Als het je lukt om de kist open te krijgen voordat alle zuurstof op is, krijg je 200 kilo aarde op je smoelquote:Op zaterdag 23 juni 2012 08:17 schreef loezzzje het volgende:
[..]
En hij heeft ook 5 maanden geen eten en vocht binnen gehad maar das allemaal niet erg joh![]()
![]()
Wellicht is ie met mobiel en al begraven?quote:Op zaterdag 23 juni 2012 18:49 schreef Sick_Little_Monkey het volgende:
[..]
Daarbij is het ook nog eens onmogelijk om je vanuit een graf uit te graven. Als het je lukt om de kist open te krijgen voordat alle zuurstof op is, krijg je 200 kilo aarde op je smoelEn het is Janine ook gelukt!
Als iedereen aan zichzelf denkt, wordt er aan iedereen gedacht.![]()
Die brief is vast wel van een Edwin, maar dan een van de duizenden scharrels die Lucas heeft gehad.
Bijna alle jongens van Lucas in Meerdijk zijn trouwens homo, wat toevallig.
Daar zou wonderdokter Anton eens naar moeten kijken, want zo komen er geen kindjes meer in GTST-land.
Misschien dat hij een serumpje kan ontwikkelen ofzo.
Het is hetzelfde als een jaar geleden.
Maar nu zal een boosterprikje het redden?
Geniet van jullie vrijheid nadat je hele immuunsysteem kapot is geprikt.
Inkomen gegarandeerd voor de farmaceutische industrie… blijven boosteren jongens!![]()
quote:Op zaterdag 23 juni 2012 18:25 schreef loezzzje het volgende:
Net aflevering van maandag gekeken.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op zaterdag 23 juni 2012 22:56 schreef loezzzje het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Pas als Nuran en Rik wat krijgen. Dan vangt Nuran het op van Aysen en zit ze met een duivels dilemma: haar geweten en relatie of haar zus....quote:Op zaterdag 23 juni 2012 10:42 schreef pleeborstel het volgende:
Zou ooit nog uitkomen dat Aysen Danny heeft vermoord?know'm sayin?
word? word.![]()
Alweer zo'n spannende verhaallijn...quote:Op zondag 24 juni 2012 20:18 schreef alors het volgende:
[..]
Pas als Nuran en Rik wat krijgen. Dan vangt Nuran het op van Aysen en zit ze met een duivels dilemma: haar geweten en relatie of haar zus....![]()
Zeker, daar is wel weer een halfjaar mee te vullen!quote:Als iedereen aan zichzelf denkt, wordt er aan iedereen gedacht.![]()
Ja klopt, maar bij Janine lag er maar 10cm aarde op de kist ofzoquote:Op zaterdag 23 juni 2012 19:00 schreef ejiraM het volgende:
[..]
Wellicht is ie met mobiel en al begraven?En het is Janine ook gelukt!
![]()
Sad but true. Dit is precies hoe het zal gaanquote:Op zondag 24 juni 2012 20:18 schreef alors het volgende:
[..]
Pas als Nuran en Rik wat krijgen. Dan vangt Nuran het op van Aysen en zit ze met een duivels dilemma: haar geweten en relatie of haar zus....![]()
![]()
Bron: Zappen.blogquote:Creatieve baas GTST Kennard Bos stapt op
Endemol kondigt een wisseling van de wacht aan bij Goede Tijden Slechte Tijden. Kennard Bos, jarenlang hoofdschrijver van de serie, promoveert tot Creative Producer Drama binnen Endemol Nederland. In die hoedanigheid gaat hij zich vooral bezighouden met het ontwikkelen van nieuwe dramaseries. De nieuwe creatief inhoudelijke baas van de RTL-soap wordt nu Rohan Gottschalk. Hij was al vier jaar lang de hoofdschrijver voor Goede Tijden Slechte Tijden.
De benoeming van Bos completeert het Drama team van Endemol Nederland, dat onder meer bestaat uit Producent Remco Kobus en Creative Producer Annemieke van Vliet. Remco Kobus: “Met de aanstelling van Rohan hebben we een geweldige en waardige opvolger bij GTST. Ik ben blij dat Kennard ons Drama team komt versterken.”
Nu wist ik dit al sinds eind maart, maar goed; leuk voor Kennard.
Alleen zijn opvolger...![]()
![]()
Al 3xThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
![]()
"Ja mensen, mijn aantreden als Uitvoerend Producent zal betekenen dat er nóg zenuwslopendere verhaallijnen zullen komen. Een klein tipje van de (trouw)sluier: zal Lorena 'ja' zeggen tegen Jack of zal ze haar liefde voor Jef openbaar maken?
... Of was het nou Ludo?... Naja, het belooft zenuwslopend te worden!"![]()
Het is ook nog eens waarschijnlijk dat hij dit zegtquote:Op maandag 25 juni 2012 13:14 schreef PeterKelder het volgende:
[ afbeelding ]
"Ja mensen, mijn aantreden als Uitvoerend Producent zal betekenen dat er nóg zenuwslopendere verhaallijnen zullen komen. Een klein tipje van de (trouw)sluier: zal Lorena 'ja' zeggen tegen Jack of zal ze haar liefde voor Jef openbaar maken?
... Of was het nou Ludo?... Naja, het belooft zenuwslopend te worden!"![]()
![]()
![]()
Proper heeft onmiddellijk een bijeenkomst georganiseerd nadat hij het nieuws hoorde en spreekt van een schande.![]()
![]()
![]()
Rik heeft Anita van mij afgepakt. Nu neem ik wraak door alleen maar flut verhaaltjes voor hem te bedenken.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Net (nouja, net .. ) de aflevering van vrijdag gezien.
Die blouse die Nina aanhad, die met die panterprint, die heb ik ook.
Dat ding kostte nog geen 30 euro en komt uit de collectie van vorig jaar, dat Nina zich daar in durft te vertonen.![]()
Ik vond het acteerwerk wel een beetje tenenkrommend ... in de aflevering van vanavond ook.
De rollen van Jef en Laura de laatste jaren: Laura bemoeit zich overal mee en Jef wordt gebruikt als praatpaal.There's a lesson that you always have to learn
Through the consequence of fire comes the burn![]()
quote:Op maandag 25 juni 2012 13:59 schreef loezzzje het volgende:
[..]
Wie is dan Kennard Bos? Ik hou het allemaal niet meer bij
Dit is Kennard![]()
![]()
quote:Op maandag 25 juni 2012 13:12 schreef Scorpie het volgende:
Heeft Nina al aan de tollie van Mike gezogen?![]()
![]()
[b]"It's me Bitches..!!! "[/b]
![]()
"Kennard Bos? Wie is dat? Onder mijn leiding zal GTST weer een nieuw hoogtepunt bereiken. De zomercliffhanger van vorig jaar was bijvoorbeeld erg teleurstellend, maar ik zal er alles aan doen om het niveau van 2 jaar geleden weer te halen. Toen keken er nog zeker 3 miljoen mensen dagelijks naar hun favoriete soap. We zitten weer barstensvol ideeën. Deze hadden we eigenlijk al in de 6000e aflevering van begin deze maand uit willen werken, maar dan had de aflevering zeker 4 uur geduurd. Het lijkt ons veel spannender om deze verhaallijnen uit te smeren over de komende 5 seizoenen. Het is natuurlijk geweldig dat de soap al sinds 1990 op de buis is. Of was het nou 1980? Ja, want toen keek ik al."Jij moet nog krijgen wat je verdient. Keep the change.![]()
quote:Op maandag 25 juni 2012 15:32 schreef Frey het volgende:
[ afbeelding ]
"Kennard Bos? Wie is dat? Onder mijn leiding zal GTST weer een nieuw hoogtepunt bereiken. De zomercliffhanger van vorig jaar was bijvoorbeeld erg teleurstellend, maar ik zal er alles aan doen om het niveau van 2 jaar geleden weer te halen. Toen keken er nog zeker 3 miljoen mensen dagelijks naar hun favoriete soap. We zitten weer barstensvol ideeën. Deze hadden we eigenlijk al in de 6000e aflevering van begin deze maand uit willen werken, maar dan had de aflevering zeker 4 uur geduurd. Het lijkt ons veel spannender om deze verhaallijnen uit te smeren over de komende 5 seizoenen. Het is natuurlijk geweldig dat de soap al sinds 1990 op de buis is. Of was het nou 1980? Ja, want toen keek ik al."![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op maandag 25 juni 2012 13:40 schreef Dr.Mikey het volgende:
[ afbeelding ]
Rik heeft Anita van mij afgepakt. Nu neem ik wraak door alleen maar flut verhaaltjes voor hem te bedenken.
know'm sayin?
word? word.![]()
Is Kennard Bos homo?
Maar goed, een pannenkoek minder kan alleen maar gunstig zijn. Nu de rest nog.Unbowed, Unbent, Unbroken.![]()
RTL Boulevard staat hier aan. Ik ben in de keuken, hoor ik mijn vriend ineens zeggen; gtst gaat de hele zomer door.
Wat heeft dit te betekenen? Krijgen we dan toch geen rust?![]()
![]()
Er is te weinig ruimte in het jaar om al die geweldige verhaallijnen erin te plakken.quote:Op maandag 25 juni 2012 18:37 schreef loezzzje het volgende:
RTL Boulevard staat hier aan. Ik ben in de keuken, hoor ik mijn vriend ineens zeggen; gtst gaat de hele zomer door.
Wat heeft dit te betekenen? Krijgen we dan toch geen rust?![]()
Maar wanneer kunnen we dan bijkomen van al die spanning?quote:Op maandag 25 juni 2012 18:47 schreef Klipnap het volgende:
[..]
Er is te weinig ruimte in het jaar om al die geweldige verhaallijnen erin te plakken.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Tweet van Rohan Gottschalk:
"En welkom vele nieuwe volgers. Geniet van de laatste twee weken GTST: we hebben nog veel verrassingen in petto..."
https://twitter.com/rohangottschalk/status/217282893196693506
Oké! Nou veelbelovender kan het niet. ...Unbowed, Unbent, Unbroken.![]()
Ja, de hand van Ridder Gottschalk is al duidelijk zichtbaar. Wat een verschil ineens.quote:Jij moet nog krijgen wat je verdient. Keep the change.![]()
Dat gaat de cliff worden. SPANNONDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDquote:Op maandag 25 juni 2012 20:17 schreef Klipnap het volgende:
Zal Sjoerd wel of niet optreden met Rikki?!?!?!?![]()
![]()
![]()
![]()
De afleveringen waarvan Rohan producent is, worden waarschijnlijk ook nu pas geproduceerd. Dus als er al verschil komt (vast niet) zal het pas ergens na de cliff te zien zijn.quote:Op maandag 25 juni 2012 20:16 schreef Frey het volgende:
[..]
Ja, de hand van Ridder Gottschalk is al duidelijk zichtbaar. Wat een verschil ineens.Unbowed, Unbent, Unbroken.![]()
Ik heb ook al geen nagels meer. Het is dat ik last heb van gigantische zweetpoten, anders begon ik aan mijn teennagels.quote:Op maandag 25 juni 2012 20:35 schreef Klipnap het volgende:
VEEL TE SPANNEND IK KAN HET NIET MEER AAN![]()
Hoe durft Kennard me zoveel stress te bezorgen met zijn zenuwslopende soap? Het wordt me te heftig.quote:Op maandag 25 juni 2012 21:38 schreef fotostarter het volgende:
[..]
Ik heb ook al geen nagels meer. Het is dat ik last heb van gigantische zweetpoten, anders begon ik aan mijn teennagels.![]()
Die Tim waar ken ik die van ?They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Waarom heb ik die Tim gemist? Wanneer was hij in beeld?
Waarschijnlijk het gedeelte dat ik achter de bank zat omdat ik het niveau de spanning niet meer aan kon..
Als iedereen aan zichzelf denkt, wordt er aan iedereen gedacht.![]()
1 plus 1 is.... Gtstquote:Op maandag 25 juni 2012 23:00 schreef loezzzje het volgende:
[..]
Volgens wikipedia heeft hij in Spangas gespeeldde ironie
![]()
Ik dacht ook al dat hij van Spangas was....quote:Op maandag 25 juni 2012 23:00 schreef loezzzje het volgende:
[..]
Volgens wikipedia heeft hij in Spangas gespeeldde ironie
![]()
Die Tim is een vast personage?
Hopelijk is hij wat boeiender dan Nuran, al is dat niet moeilijk.There's a lesson that you always have to learn
Hij zei bij Boulevard dat hij na de cliff terug is dus denk het wel ja.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 10:21 schreef Madame_Paon het volgende:
Die Tim is een vast personage?
Hopelijk is hij wat boeiender dan Nuran, al is dat niet moeilijk.![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.❤ Pino112 ❤ | FeanFan | heywoodugod _O_![]()
quote:Op dinsdag 26 juni 2012 10:52 schreef DeLuna het volgende:
En terecht.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Had Nina nou een outfit van Laura geleend?
Wat een verschrikkelijk ouwelijke combinatie ...There's a lesson that you always have to learn
Ja dat is Tim Flut en met een app kan je er achterkomen wat zijn geheim is terwijl gtst niet draait. Ik denk dat het een engel is.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
quote:Op dinsdag 26 juni 2012 10:52 schreef DeLuna het volgende:
Whehehe...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b]"It's me Bitches..!!! "[/b]
Ik heb maar weer eens besloten om te stoppen met GTST te kijken.
Misschien dat ik er na de zomerstop weer anders over denk, maar ben die voorspelbare, slappe verhaallijnen een beetje beu.
Het is net alsof ze tijd moeten doden voor de zomerstop.
Even geen behoefte aan Nina die vreemd is gegaan en nu een paar weken raar & moeilijk gaat doen tegenover Noud, voordat het uitkomt.
En dat gedraai van Rik-Nuran-Bilal pas ik ook even voor.
Laten ze de vakantietijd maar benutten door sommige mensen acteerlessen te laten nemen & eens boeiende verhaallijnen bedenken.
Ik dacht eerst dat Mike een toffe schurk zou worden, maar die begint me nu ook behoorlijk te irriteren.
De Rozenboom is trouwens maar een bouwvallig hotel, die Noud loopt zijn benen uit het gat om daar de boel draaiende te houden.
Rikki met hoedje.
Het is hetzelfde als een jaar geleden.
Maar nu zal een boosterprikje het redden?
Geniet van jullie vrijheid nadat je hele immuunsysteem kapot is geprikt.
Inkomen gegarandeerd voor de farmaceutische industrie… blijven boosteren jongens!![]()
'Volgens mij laten ze Noud echt voor elk wissewasje naar de Rozenboom komen.![]()
''Noud, er moet een nieuwe lamp ingedraaid worden.''
''Noud, de tv in kamer 57 is kapot!'' (stekker zit er niet in)
''Noud, de deurklink zit los.''
Maar goed, ik zou het doen aangezien ik er toch voor betaald krijg![]()
![]()
Ik vind die Mike helaal niets. Het is net 'kuifje in kwebbelland'.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 15:05 schreef Baron-von-Blubba het volgende:
Ik heb maar weer eens besloten om te stoppen met GTST te kijken.
Misschien dat ik er na de zomerstop weer anders over denk, maar ben die voorspelbare, slappe verhaallijnen een beetje beu.
Het is net alsof ze tijd moeten doden voor de zomerstop.
Even geen behoefte aan Nina die vreemd is gegaan en nu een paar weken raar & moeilijk gaat doen tegenover Noud, voordat het uitkomt.
En dat gedraai van Rik-Nuran-Bilal pas ik ook even voor.
Laten ze de vakantietijd maar benutten door sommige mensen acteerlessen te laten nemen & eens boeiende verhaallijnen bedenken.
Ik dacht eerst dat Mike een toffe schurk zou worden, maar die begint me nu ook behoorlijk te irriteren.
De Rozenboom is trouwens maar een bouwvallig hotel, die Noud loopt zijn benen uit het gat om daar de boel draaiende te houden.
Rikki met hoedje.
[b]"It's me Bitches..!!! "[/b]
Van de site van Boulevard geplukt: driedubbele cliffhanger .........SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Link doet het niet![]()
![]()
Voorspelbaar, maar lijkt me in ieder geval beter dan seizoen 20. Al kan het natuurlijk haast niet slechter.
Wat was dat ook alweer? Op die boot? Het enige leuke van die cliff waren de quotes van Lorenaquote:Op dinsdag 26 juni 2012 15:53 schreef Frey het volgende:
Voorspelbaar, maar lijkt me in ieder geval beter dan seizoen 20. Al kan het natuurlijk haast niet slechter.
Conformists will be cast away by the tide of history![]()
Wat heeft Nina in vredesnaam aan
Lucas
Bilal_________
Ik vind die Tim er niet verkeerd uit zien trouwens![]()
![]()
Het huwelijk van Nina en Noud. Met een flippende Wiet.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 15:56 schreef Liquidist het volgende:
[..]
Wat was dat ook alweer? Op die boot? Het enige leuke van die cliff waren de quotes van Lorena![]()
Over de cliffhanger:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Bron: zappen.blog (hier staat ook de persfoto)
![]()
Nee, dat was vorig seizoen (seizoen 21). Die van seizoen 20 was met "Wie is de vader van Lana?"quote:Op dinsdag 26 juni 2012 17:34 schreef kissaa het volgende:
[..]
Het huwelijk van Nina en Noud. Met een flippende Wiet.![]()
![]()
Nou klinkt nog best wel interessant allemaal
Alleen Bilalwat een irritant persoon zeg, niet te geloven.
![]()
homo is hetquote:Op dinsdag 26 juni 2012 18:02 schreef loezzzje het volgende:
Nou klinkt nog best wel interessant allemaal
Alleen Bilalwat een irritant persoon zeg, niet te geloven.
![]()
![]()
quote:Op dinsdag 26 juni 2012 17:35 schreef PeterKelder het volgende:
Over de cliffhanger:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Bron: zappen.blog (hier staat ook de persfoto)
Nou ja, het kan erger. De zomercliff lijkt wel iets redelijks te worden. Ben de aflevering van vandaag niet aan het bekijken. De shorties + zomercliff wordt het waarschijnlijk.Unbowed, Unbent, Unbroken.![]()
Rikki treedt op, dan gaat de boel zo weer instorten.
Komt Wiet ineens binnenquote:Op dinsdag 26 juni 2012 20:25 schreef Frey het volgende:
Rikki treedt op, dan gaat de boel zo weer instorten.![]()
Forum Opties Forumhop: Hop naar: