En dan die zoen-actie van Rikquote:Op donderdag 21 juni 2012 20:16 schreef fotostarter het volgende:
GTST is echt echt slecht. Nina en haar tent, met Herman Renz muziek
Volgens mij is er een nieuw dieptepunt bereikt dames en herenquote:Op donderdag 21 juni 2012 21:54 schreef Sick_Little_Monkey het volgende:
[..]
En dan die zoen-actie van Rik![]()
![]()
Dit dus..quote:
Jaquote:Op vrijdag 22 juni 2012 08:40 schreef Pino112 het volgende:
Waarom kijken jullie nog als je toch alleen maar zeikt en ''-posts maakt?
Of kijken jullie om het zeiken?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik weet niet 100% zeker of ze echt zijnHeb ze ook maar van gtst fanclub site.
quote:Op vrijdag 22 juni 2012 09:36 schreef loezzzje het volgende:
Ik kijk om vervolgens hier te komen zeiken ja
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dus..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 22 juni 2012 11:47 schreef loezzzje het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Yep:quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Alleen die van vrijdag ontbreekt nog.
quote:Op vrijdag 22 juni 2012 12:03 schreef PeterKelder het volgende:
[..]Hmm zou ook kunnenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik heb btw nog steeds geen idee wat de zomercliff gaat zijn![]()
Oh nee?quote:Op vrijdag 22 juni 2012 12:40 schreef loezzzje het volgende:
[..]
Hmm zou ook kunnen
Ik heb btw nog steeds geen idee wat de zomercliff gaat zijn
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De bron is GTSTfanclub, maar het zou me niets verbazen als dit ook daadwerkelijk de zomercliff is![]()
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |