dit dus.quote:Op woensdag 20 juni 2012 23:10 schreef loezzzje het volgende:
Ze zal wel jaloers worden als Rik het met haar uitmaakt ofzo. En dan flikt ze iets op Nuran haar bruiloft ofzo. Alweer een bruiloftOf Rik & Nuran zijn eindelijk samen en ze probeert dan Nuran iets aan te doen ofzo.
Dat klopt, omdat er nauwelijks achtergrondmuziek ís. En die twee themamuziekjes en de aantal geluidseffecten die ook in Flikken Maastricht worden gebruikt kan ik geen achtergrondmuziek noemenquote:Op donderdag 21 juni 2012 07:40 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Jullie hebben het steeds over achtergrondmuziek, maar als ik ergens niet op let of iets niet hoor is dat die achtergrondmuziek..
Ik ook niet. Maar die achterlijke van Jack & Lorena valt gewoon te veel opquote:Op donderdag 21 juni 2012 07:40 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Jullie hebben het steeds over achtergrondmuziek, maar als ik ergens niet op let of iets niet hoor is dat die achtergrondmuziek..
Dit dus.quote:Op donderdag 21 juni 2012 08:44 schreef loezzzje het volgende:
[..]
Ik ook niet. Maar die achterlijke van Jack & Lorena valt gewoon te veel op
quote:Op donderdag 21 juni 2012 10:53 schreef Madame_Paon het volgende:
Preview gezien ...Is dit spoilerwaardig?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Vandaag. Lukt het Nina om de tent op te zetten?quote:
quote:Op donderdag 21 juni 2012 20:15 schreef Frey het volgende:
[..]
Vandaag. Lukt het Nina om de tent op te zetten?
Inderdaad. Als dit zo blijft ga ik die kwal van een K bos de hele dag lastig vallen via twitterquote:
Nou het zal wel iets zijn met Nina die met haar hakken in het zand blijft steken op de camping. En dat de tent dan op instorten staat,...quote:
En dan die zoen-actie van Rikquote:Op donderdag 21 juni 2012 20:16 schreef fotostarter het volgende:
GTST is echt echt slecht. Nina en haar tent, met Herman Renz muziek
Volgens mij is er een nieuw dieptepunt bereikt dames en herenquote:Op donderdag 21 juni 2012 21:54 schreef Sick_Little_Monkey het volgende:
[..]
En dan die zoen-actie van Rik![]()
![]()
Dit dus..quote:
Jaquote:Op vrijdag 22 juni 2012 08:40 schreef Pino112 het volgende:
Waarom kijken jullie nog als je toch alleen maar zeikt en ''-posts maakt?
Of kijken jullie om het zeiken?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik weet niet 100% zeker of ze echt zijnHeb ze ook maar van gtst fanclub site.
quote:Op vrijdag 22 juni 2012 09:36 schreef loezzzje het volgende:
Ik kijk om vervolgens hier te komen zeiken ja
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dus..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 22 juni 2012 11:47 schreef loezzzje het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Yep:quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Alleen die van vrijdag ontbreekt nog.
quote:Op vrijdag 22 juni 2012 12:03 schreef PeterKelder het volgende:
[..]Hmm zou ook kunnenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik heb btw nog steeds geen idee wat de zomercliff gaat zijn![]()
Oh nee?quote:Op vrijdag 22 juni 2012 12:40 schreef loezzzje het volgende:
[..]
Hmm zou ook kunnen
Ik heb btw nog steeds geen idee wat de zomercliff gaat zijn
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De bron is GTSTfanclub, maar het zou me niets verbazen als dit ook daadwerkelijk de zomercliff is![]()
![]()
Het past bij de hudige verhalen, plotwendingen en karakters, dus in dat geval...quote:Op vrijdag 22 juni 2012 12:54 schreef loezzzje het volgende:
Ja die heb ik gelezen ja maar die vond ik zo ongeloofwaardigNouja het kan misschien toch wel
Juistemquote:Op vrijdag 22 juni 2012 13:02 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Het past bij de hudige verhalen, plotwendingen en karakters, dus in dat geval...
Is dat een voordeel?quote:Op vrijdag 22 juni 2012 14:45 schreef Madame_Paon het volgende:
Bekijk het van de positieve kant: je zit tenminste niet wekenlang in spanning.
Hangt ervan af hoe je het bekijkt.quote:
Ik ook niet.quote:
Ja preciesquote:Op vrijdag 22 juni 2012 15:53 schreef Poesopstokje het volgende:
Vorig jaar rond deze tijd zaten we trillend en speculerend op de bank..
Nu? Nu hebben we zoiets van ''Oh, over twee weken al de cliff?''
Jaquote:Op vrijdag 22 juni 2012 08:40 schreef Pino112 het volgende:
Waarom kijken jullie nog als je toch alleen maar zeikt en ''-posts maakt?
Of kijken jullie om het zeiken?
quote:Op vrijdag 22 juni 2012 09:41 schreef loezzzje het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
''Oma lost het wel op'!'
Ik snap ook niet wat ze hiermee willen...quote:Op vrijdag 22 juni 2012 20:35 schreef fotostarter het volgende:
Wat is dat Edwin gedoe nu weer voor flauwekul? Die gast komt toch niet terug he?
Ze hebben een uitweg.quote:Op vrijdag 22 juni 2012 20:55 schreef Sick_Little_Monkey het volgende:
[..]
Ik snap ook niet wat ze hiermee willen...
Had best interessant kunnen zijn als Edwin niet vol in beeld was gestorven en begraven.
Alleen in GTST gaat je hart weer kloppen van een serum. Ook als je inwendige bloedingen hebt door ebolaquote:Op vrijdag 22 juni 2012 21:22 schreef fotostarter het volgende:
[..]
Ze hebben een uitweg.
Toen Anton het serum gaf, ging de monitor uit.Dus we hebben zijn hartslag niet kunnen volgen. Dus ja, GTST kennende staat Edje straks gewoon op de stoep, en is Bing zijn halfbroer, en heeft die 4 kinderen van Sjors bij
quote:Op vrijdag 22 juni 2012 21:38 schreef loezzzje het volgende:
Zomercliff. Edwin komt tevoorschijn!
Maar eigenlijk is het zijn tweelingbroer waar niemand het bestaan van af wist behalve Anton.
Ik zie ze er voor aanquote:Op vrijdag 22 juni 2012 21:48 schreef Klipnap het volgende:
[..]
''Sorry Bianca, je hebt eigenlijk destijds een tweeling verwekt zonder dat je het wist. Ik heb de ander verstopt bij mijn scharrel in Congo''
Bing vanavond trouwensGewoon Noud's tosti opeten, de veelvraat
En die dagen dat Edje in hun huis opgebaard lag?quote:Op vrijdag 22 juni 2012 21:22 schreef fotostarter het volgende:
[..]
Ze hebben een uitweg.
Toen Anton het serum gaf, ging de monitor uit.Dus we hebben zijn hartslag niet kunnen volgen. Dus ja, GTST kennende staat Edje straks gewoon op de stoep, en is Bing zijn halfbroer, en heeft die 4 kinderen van Sjors bij
je kent gtst?quote:Op vrijdag 22 juni 2012 23:05 schreef Luxuria het volgende:
[..]
En die dagen dat Edje in hun huis opgebaard lag?
Is gewoon een scharrel die door Lucas gedumpt is en nu een grap uithaalt met hemquote:Op vrijdag 22 juni 2012 20:35 schreef fotostarter het volgende:
Wat is dat Edwin gedoe nu weer voor flauwekul? Die gast komt toch niet terug he?
Waarschijnlijk wel ja. Hij kan toch niet echt denken dat het van Edwin is, die heeff hij zelf onder de grond gestoptquote:Op vrijdag 22 juni 2012 23:39 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
Is gewoon een scharrel die door Lucas gedumpt is en nu een grap uithaalt met hem
haha Bil-al is vast gay.quote:Op vrijdag 22 juni 2012 23:38 schreef RobbieBoy het volgende:
mmm, Lucas en Bilal krijgen ineens wel erg veel scene's samen, als de spoillers kloppen![]()
wist al dat het een Wicked promotie ding was, toen Lucas het kaartje van SEE eruit haalde
als het serum toegediend word in een te laat stadium, komt de patiënt terecht on een schijndood.quote:Op vrijdag 22 juni 2012 23:05 schreef Luxuria het volgende:
[..]
En die dagen dat Edje in hun huis opgebaard lag?
quote:Op zaterdag 23 juni 2012 04:49 schreef hugsy33 het volgende:
[..]
als het serum toegediend word in een te laat stadium, komt de patiënt terecht on een schijndood.
Nadat de patiënt hieruit ontwaakt, en van binnenuit de kist open heeft gemaakt, is hij vaak in de war, niet onwaarschijnlijk is het dat de patiënt gaat dwalen en zich pas weken later onsamenhangende flarden van zijn leven herinnerd.
Je hebt de kampeerverhaallijn gemistquote:Op zaterdag 23 juni 2012 11:05 schreef sherezade het volgende:
wat een geneuzel, heb het 2,5 week niet meer gevolgd en zo te lezen hier heb ik ook niet veel gemist....en dat voor de zomer stop
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 23 juni 2012 11:33 schreef Camomille het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op zaterdag 23 juni 2012 11:33 schreef Camomille het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Immers het broertje van Lexquote:They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.![]()
quote:Op zaterdag 23 juni 2012 12:59 schreef PeterKelder het volgende:
[..]Waarom klinkt dit waarschijnlijkSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Omdat het gewoon zo zal zijn. Zelfs een embryo heeft nog meer hersencellen/fantasie dan dat zooitje prutsers wat zich uitvoerend producent/hoofdschrijvers noemtquote:![]()
![]()
quote:Op zaterdag 23 juni 2012 13:16 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Tim Waterman, de blinde computerexpert en de vriend van Dian
Tegenslag werpt schaduw op geluk.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: