Het past bij de hudige verhalen, plotwendingen en karakters, dus in dat geval...quote:Op vrijdag 22 juni 2012 12:54 schreef loezzzje het volgende:
Ja die heb ik gelezen ja maar die vond ik zo ongeloofwaardigNouja het kan misschien toch wel
Juistemquote:Op vrijdag 22 juni 2012 13:02 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Het past bij de hudige verhalen, plotwendingen en karakters, dus in dat geval...
Is dat een voordeel?quote:Op vrijdag 22 juni 2012 14:45 schreef Madame_Paon het volgende:
Bekijk het van de positieve kant: je zit tenminste niet wekenlang in spanning.
Hangt ervan af hoe je het bekijkt.quote:
Ik ook niet.quote:
Ja preciesquote:Op vrijdag 22 juni 2012 15:53 schreef Poesopstokje het volgende:
Vorig jaar rond deze tijd zaten we trillend en speculerend op de bank..
Nu? Nu hebben we zoiets van ''Oh, over twee weken al de cliff?''
Jaquote:Op vrijdag 22 juni 2012 08:40 schreef Pino112 het volgende:
Waarom kijken jullie nog als je toch alleen maar zeikt en ''-posts maakt?
Of kijken jullie om het zeiken?
quote:Op vrijdag 22 juni 2012 09:41 schreef loezzzje het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
''Oma lost het wel op'!'
Ik snap ook niet wat ze hiermee willen...quote:Op vrijdag 22 juni 2012 20:35 schreef fotostarter het volgende:
Wat is dat Edwin gedoe nu weer voor flauwekul? Die gast komt toch niet terug he?
Ze hebben een uitweg.quote:Op vrijdag 22 juni 2012 20:55 schreef Sick_Little_Monkey het volgende:
[..]
Ik snap ook niet wat ze hiermee willen...
Had best interessant kunnen zijn als Edwin niet vol in beeld was gestorven en begraven.
Alleen in GTST gaat je hart weer kloppen van een serum. Ook als je inwendige bloedingen hebt door ebolaquote:Op vrijdag 22 juni 2012 21:22 schreef fotostarter het volgende:
[..]
Ze hebben een uitweg.
Toen Anton het serum gaf, ging de monitor uit.Dus we hebben zijn hartslag niet kunnen volgen. Dus ja, GTST kennende staat Edje straks gewoon op de stoep, en is Bing zijn halfbroer, en heeft die 4 kinderen van Sjors bij
quote:Op vrijdag 22 juni 2012 21:38 schreef loezzzje het volgende:
Zomercliff. Edwin komt tevoorschijn!
Maar eigenlijk is het zijn tweelingbroer waar niemand het bestaan van af wist behalve Anton.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |