quote:Op dinsdag 26 juni 2012 10:52 schreef DeLuna het volgende:
Whehehe...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b]"It's me Bitches..!!! "[/b]
[b]Every Need Has An Ego To Feed[/b]..............
Ik vind die Mike helaal niets. Het is net 'kuifje in kwebbelland'.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 15:05 schreef Baron-von-Blubba het volgende:
Ik heb maar weer eens besloten om te stoppen met GTST te kijken.
Misschien dat ik er na de zomerstop weer anders over denk, maar ben die voorspelbare, slappe verhaallijnen een beetje beu.
Het is net alsof ze tijd moeten doden voor de zomerstop.
Even geen behoefte aan Nina die vreemd is gegaan en nu een paar weken raar & moeilijk gaat doen tegenover Noud, voordat het uitkomt.
En dat gedraai van Rik-Nuran-Bilal pas ik ook even voor.
Laten ze de vakantietijd maar benutten door sommige mensen acteerlessen te laten nemen & eens boeiende verhaallijnen bedenken.
Ik dacht eerst dat Mike een toffe schurk zou worden, maar die begint me nu ook behoorlijk te irriteren.
De Rozenboom is trouwens maar een bouwvallig hotel, die Noud loopt zijn benen uit het gat om daar de boel draaiende te houden.
Rikki met hoedje.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Link doet het niet![]()
Wat was dat ook alweer? Op die boot? Het enige leuke van die cliff waren de quotes van Lorenaquote:Op dinsdag 26 juni 2012 15:53 schreef Frey het volgende:
Voorspelbaar, maar lijkt me in ieder geval beter dan seizoen 20. Al kan het natuurlijk haast niet slechter.
Het huwelijk van Nina en Noud. Met een flippende Wiet.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 15:56 schreef Liquidist het volgende:
[..]
Wat was dat ook alweer? Op die boot? Het enige leuke van die cliff waren de quotes van Lorena
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Bron: zappen.blog (hier staat ook de persfoto)
Nee, dat was vorig seizoen (seizoen 21). Die van seizoen 20 was met "Wie is de vader van Lana?"quote:Op dinsdag 26 juni 2012 17:34 schreef kissaa het volgende:
[..]
Het huwelijk van Nina en Noud. Met een flippende Wiet.
homo is hetquote:Op dinsdag 26 juni 2012 18:02 schreef loezzzje het volgende:
Nou klinkt nog best wel interessant allemaal
Alleen Bilalwat een irritant persoon zeg, niet te geloven.
quote:Op dinsdag 26 juni 2012 17:35 schreef PeterKelder het volgende:
Over de cliffhanger:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Bron: zappen.blog (hier staat ook de persfoto)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Komt Wiet ineens binnenquote:Op dinsdag 26 juni 2012 20:25 schreef Frey het volgende:
Rikki treedt op, dan gaat de boel zo weer instorten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |