Dat gaat de cliff worden. SPANNONDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDquote:Op maandag 25 juni 2012 20:17 schreef Klipnap het volgende:
Zal Sjoerd wel of niet optreden met Rikki?!?!?!?![]()
![]()
De afleveringen waarvan Rohan producent is, worden waarschijnlijk ook nu pas geproduceerd. Dus als er al verschil komt (vast niet) zal het pas ergens na de cliff te zien zijn.quote:Op maandag 25 juni 2012 20:16 schreef Frey het volgende:
[..]
Ja, de hand van Ridder Gottschalk is al duidelijk zichtbaar. Wat een verschil ineens.
Ik heb ook al geen nagels meer. Het is dat ik last heb van gigantische zweetpoten, anders begon ik aan mijn teennagels.quote:Op maandag 25 juni 2012 20:35 schreef Klipnap het volgende:
VEEL TE SPANNEND IK KAN HET NIET MEER AAN
Hoe durft Kennard me zoveel stress te bezorgen met zijn zenuwslopende soap? Het wordt me te heftig.quote:Op maandag 25 juni 2012 21:38 schreef fotostarter het volgende:
[..]
Ik heb ook al geen nagels meer. Het is dat ik last heb van gigantische zweetpoten, anders begon ik aan mijn teennagels.
1 plus 1 is.... Gtstquote:Op maandag 25 juni 2012 23:00 schreef loezzzje het volgende:
[..]
Volgens wikipedia heeft hij in Spangas gespeeldde ironie
Ik dacht ook al dat hij van Spangas was....quote:Op maandag 25 juni 2012 23:00 schreef loezzzje het volgende:
[..]
Volgens wikipedia heeft hij in Spangas gespeeldde ironie
Hij zei bij Boulevard dat hij na de cliff terug is dus denk het wel ja.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 10:21 schreef Madame_Paon het volgende:
Die Tim is een vast personage?
Hopelijk is hij wat boeiender dan Nuran, al is dat niet moeilijk.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.❤ Pino112 ❤ | FeanFan | heywoodugod _O_
quote:Op dinsdag 26 juni 2012 10:52 schreef DeLuna het volgende:
En terecht.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |