Dat was ook het eerste waar ik aan dacht, toen ik het las. Maar het is dus serieus!quote:
Duckface gespot!!quote:[b]Op dinsdag 5 februari 2013 21:31 schreef Kyubey het volgende:[/b/]
Louis Talpe's vriendin
Wat heeft hij liever?
[ afbeelding ]
Nu gaat papa Ludo natuurlijk wraak nemen en de skimmers opzoeken met behulp van zijn privedetective, en geeft Ludo wat geld uit zijn portefuille voor prinses...quote:Marly van der velden @MarlyvdVelden:
Ja hoor!!!! Ben gewoon geskimd. Vet irritant. Ga je eigen geld verdienen. #balen
Was ook zo nep ppffff kunnen ze niet wat anders verzinnen!!!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P
quote:Op woensdag 6 februari 2013 15:17 schreef Dotteke het volgende:
Nou diei Jef begint echt irritant te worden zeg, bah!!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 6 februari 2013 15:26 schreef Sick_Little_Monkey het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
quote:Op woensdag 6 februari 2013 15:34 schreef Dotteke het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 6 februari 2013 15:38 schreef Sick_Little_Monkey het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ik weet het ook nietquote:Op woensdag 6 februari 2013 15:36 schreef Devil010 het volgende:
Poll: wie wil je uit GTS?
1] Jef
2] Laura
3] Nuran
4] Aysen
5] Bing
6] Mike
7] Nina
8] Rikki
9] Sjoerd
10] Tim
Poll 2: wie zijn het irritantst in GTS en voegen niks toe:
1] Jef
2] Laura
3] Nuran
4] Aysen
5] Bing
6] Mike
7] Nina
8] Rikki
9] Sjoerd
10] Tim
Ik zou niet weten hoe een poll te maken op Fok! maar wie helpt?
http://poll.dezeserver.nl/quote:Op woensdag 6 februari 2013 15:36 schreef Devil010 het volgende:
Poll: wie wil je uit GTS?
1] Jef
2] Laura
3] Nuran
4] Aysen
5] Bing
6] Mike
7] Nina
8] Rikki
9] Sjoerd
10] Tim
Poll 2: wie zijn het irritantst in GTS en voegen niks toe:
1] Jef
2] Laura
3] Nuran
4] Aysen
5] Bing
6] Mike
7] Nina
8] Rikki
9] Sjoerd
10] Tim
Ik zou niet weten hoe een poll te maken op Fok! maar wie helpt?
De keuze was bij mij 2x Bing (natuurlijk)quote:Op woensdag 6 februari 2013 17:43 schreef Sick_Little_Monkey het volgende:
Waarom staat opperhomo Lucas er niet tussen?
Ik heb bij de eerste op Nina gestemd en bij de tweede op Rikki.quote:Op woensdag 6 februari 2013 18:27 schreef Koosnaam het volgende:
[..]
De keuze was bij mij 2x Bing (natuurlijk)![]()
Al komt Maxime bij mij op 2. En daarna denk ik de opperhomo!
Lucas vind ik nog wel te pruimen. Zie zijn tante liever oprotten.quote:Op woensdag 6 februari 2013 17:43 schreef Sick_Little_Monkey het volgende:
Waarom staat opperhomo Lucas er niet tussen?
Die zijn de laatste tijd wel erg irritant bezig ja!quote:Op woensdag 6 februari 2013 18:33 schreef Sick_Little_Monkey het volgende:
[..]
Ik heb bij de eerste op Nina gestemd en bij de tweede op Rikki.
Ik zou ook liever niet naar huis gaan als Bianca daar wasquote:Op woensdag 6 februari 2013 20:06 schreef RensAjacied het volgende:
Sjoerd en ook zijn pa zitten ook elke middag aan het bier in het café hé haha
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |