SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Jij moet nog krijgen wat je verdient. Keep the change.
quote:Op woensdag 6 februari 2013 20:53 schreef Frey het volgende:
Shortie:Wacht wat?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Helemaal super.
Shortie:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Your beauty never ever scared me.
quote:Op donderdag 7 februari 2013 01:52 schreef Amarantha het volgende:
Haha de shortie..zou ik ook doen als ik bing was want gigi isSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op woensdag 6 februari 2013 22:05 schreef lady-wrb het volgende:
ik vind sjoerd en zijn vader wel leuk zo samen. hoe hij nu voor sjoerd opkomt
Omdat hij Nina in ieder geval eens goed de waarheid heeft gezegd?quote:Op donderdag 7 februari 2013 01:14 schreef kissaa het volgende:
Hoezo heeft Mikerespect verdiend? Hij is door de mand gevallen!
Met zijn kuifje
Ik zou willen zeggen "Het is een soap", maar gezien deze verhaalwending zou ik willen zeggen dat het een comedyserie is.quote:Op donderdag 7 februari 2013 11:36 schreef vencodark het volgende:
Waar maakt Nuran zich druk om? Beetje overdreven. Geen tolerantie!![]()
Oh en hoe kan het dat Jef niet voelde dat hij geen theedoek vast had?
ik denk dat bij nuran de frustratie vanwege de houding die jeft op het ogenblik heeft zo groot is dat ze ontploft als hij maar een speld laat vallenquote:Op donderdag 7 februari 2013 11:36 schreef vencodark het volgende:
Waar maakt Nuran zich druk om? Beetje overdreven. Geen tolerantie!![]()
Oh en hoe kan het dat Jef niet voelde dat hij geen theedoek vast had?
Shortie:Bing zoent Lorena vanuit het niets? Zeer aparte wending.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.FOK! is een primaire levensbehoefte. FOK! bevredigt mijn ziel.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 7 februari 2013 18:26 schreef loezzzje het volgende:
Lijkt me wel een type die overal last van heeft, althans dat uit zich zo. In feite heeft ie gewoon last van zichzelf.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Een heer met stijl
Damn ik visualiseer soms nogal snel en ik zag ineens even voor me dat ze in een dergelijke outfit pal achter Noud stond en krijste: 'Bukken, Bitch!'.quote:Op donderdag 7 februari 2013 20:04 schreef vencodark het volgende:
Volgens mij geilt Nina erop dat Janine zich klote voelt. Ze houdt van negeren, straffen, boos doen etc. Ze had sm-meesteres moeten worden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |