Dat heb ik dus ook met ONM seizoen 2, wat ik nu volg:quote:Op vrijdag 8 februari 2013 19:04 schreef Dr.Mikey het volgende:
Zojuist Storm der liebe gezien.
*Mensen die elkaar het leven zuurmaken
*Goed acteer werk.
*Verhaalijnen voor de oudere personages.
*Mooie buitenopnames.
Kortom alles wat gtst had in zijn hoogtij dagen.
Was even leuk om te zien.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Even in de download ben wel benieuwd het is meer gezonde nieuwschierigheid. Als nou Lorena der tieten te zien waren ging ik gelijk.quote:Op vrijdag 8 februari 2013 19:31 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Je gaat zeker meteen naar de bioscoop?
En hoe was het de lul sok van Kooijemans?quote:Op vrijdag 8 februari 2013 19:22 schreef loezzzje het volgende:
Naar Verliefd op Ibiza geweest. Marly's borsten zijn een aantal keer in beeld te zien, had dat niet achter haar gezocht dat ze dat zou doen
Gadverdamme wat plat...quote:Op vrijdag 8 februari 2013 19:37 schreef roos85 het volgende:
[..]
En hoe was het de lul sok van Kooijemans?
Zo kun je het inderdaad noemen jaquote:Op vrijdag 8 februari 2013 19:36 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Even in de download ben wel benieuwd het is meer gezonde nieuwschierigheid.
Daar heb je een goed punt, alhoewel ik zelfs dán nog niet zou gaan. Ik weiger namelijk om geld uit te geven aan die wanproducten van Johan Nijenhuisquote:Als nou Lorena der tieten te zien waren ging ik gelijk.
Je kent me toch?quote:
quote:Op vrijdag 8 februari 2013 19:37 schreef roos85 het volgende:
[..]
Hoezo, piepte-ie er dan bijna uit?quote:Op vrijdag 8 februari 2013 19:40 schreef roos85 het volgende:
[..]
Je kent me toch?![]()
Hij droeg er blijkbaar een sok omze hadden beter een hele grote sok kunnen kopen, zodat ie er helemaal in zat..
Vriendje Stokvis!quote:Op vrijdag 8 februari 2013 19:41 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
"Hèèèèèè, moet dat nou zo vulgair? Ik hoef dat niet te weten van die Kooijman!"
Weet ik niet, volgens mij doen wel meer acteurs het..quote:Op vrijdag 8 februari 2013 19:43 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Hoezo, piepte-ie er dan bijna uit?
Waarom vraag ik dit eigenlijk?
Volle Maan is best leuk.quote:Op vrijdag 8 februari 2013 19:40 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Zo kun je het inderdaad noemen ja
[..]
Daar heb je een goed punt, alhoewel ik zelfs dán nog niet zou gaan. Ik weiger namelijk om geld uit te geven aan die wanproducten van Johan Nijenhuis
Ik hoef die film niet meer te zien.quote:Op vrijdag 8 februari 2013 19:40 schreef roos85 het volgende:
[..]
Je kent me toch?![]()
Hij droeg er blijkbaar een sok omze hadden beter een hele grote sok kunnen kopen, zodat ie er helemaal in zat..
Bennie Stoutquote:Op vrijdag 8 februari 2013 19:40 schreef PeterKelder het volgende:
Daar heb je een goed punt, alhoewel ik zelfs dán nog niet zou gaan. Ik weiger namelijk om geld uit te geven aan die wanproducten van Johan Nijenhuis
Het enige wat je van hem zag waren zijn billen. Van Marly trouwens ook, die sprong ook poedelnaakt bij iemand er op.quote:Op vrijdag 8 februari 2013 19:37 schreef roos85 het volgende:
[..]
Weet je zeker dat het niet zijn kop was?quote:Op vrijdag 8 februari 2013 20:08 schreef loezzzje het volgende:
[..]
Het enige wat je van hem zag waren zijn billen.
Hmm nou twijfel ikquote:Op vrijdag 8 februari 2013 20:09 schreef Frey het volgende:
[..]
Weet je zeker dat het niet zijn kop was?
Neuh, alleen een grote sokquote:Op vrijdag 8 februari 2013 20:15 schreef roos85 het volgende:
Zou Bing straks een hersentumor hebben?
Geen flauw ideequote:Op vrijdag 8 februari 2013 20:20 schreef amaranta het volgende:
[..]
Je weet toch wel wat ze over negerlullen zeggen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |