Ik weet het wel zeker. Maar zo nu en dan geeft ze de zweep ook graag uithanden. ''"Ga weg! Niemand begrijpt mij!!!!!!!!!!!1111EINZ!!!!quote:Op donderdag 7 februari 2013 20:04 schreef vencodark het volgende:
Volgens mij geilt Nina erop dat Janine zich klote voelt. Ze houdt van negeren, straffen, boos doen etc. Ze had sm-meesteres moeten worden.
Kan mij niet voorstellen dat Noud daarvan houdt. Leek mij meer iets voor Morris.quote:Op donderdag 7 februari 2013 20:08 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Damn ik visualiseer soms nogal snel en ik zag ineens even voor me dat ze in een dergelijke outfit pal achter Noud stond en krijste: 'Bukken, Bitch!'.
Ja okee, maar die zit er niet meer in, de enige andere die er van zou kunnen houden die erin zit is Lucas, maar dat gaat mij toch echt te ver en hopelijk de makers ook.quote:Op donderdag 7 februari 2013 20:11 schreef vencodark het volgende:
[..]
Kan mij niet voorstellen dat Noud daarvan houdt. Leek mij meer iets voor Morris.
Jef is ineens weer veel te horkerig neergezet... ze weten echt niet wat ze met sommige karakters aan moeten lijkt het wel....quote:Op donderdag 7 februari 2013 18:15 schreef vencodark het volgende:
Die hele Jef-Nuran verhaallijn vind ik ook helemaal niks. Het past niet ofzo.
Bing heeft het licht gezien en heeft nu de 'pluk de dag' mentaliteit te pakkenquote:Op donderdag 7 februari 2013 20:34 schreef Sick_Little_Monkey het volgende:
Bing die Lorena zoent. Waar slaat dit nu ineens op?
Daar schijnt het wel op te lijken ja!quote:Op donderdag 7 februari 2013 20:37 schreef ZaZoe het volgende:
[..]
Bing heeft het licht gezien en heeft nu de 'pluk de dag' mentaliteit te pakken
Ik had nou niet bepaald het idee, dat Lorena dit leuk vond.quote:Op donderdag 7 februari 2013 20:52 schreef sidney111111111 het volgende:
Ik woon zelf in Almere in een surinamers buurt en zo zijn ze in het echt ook dit is niet gespeeld maar echt dus hihihihihiihihihihihihihi
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Jij moet nog krijgen wat je verdient. Keep the change.
quote:Op donderdag 7 februari 2013 20:58 schreef Frey het volgende:
Shortie:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 7 februari 2013 20:58 schreef Frey het volgende:
Shortie:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hierbij zie ik meteen het beeld weer voor me van een wilde (naakte) 'Nina' in de film verliefd op Ibizaquote:Op donderdag 7 februari 2013 20:04 schreef vencodark het volgende:
Volgens mij geilt Nina erop dat Janine zich klote voelt. Ze houdt van negeren, straffen, boos doen etc. Ze had sm-meesteres moeten worden.
Dan is vreemdgaan een logische volgende stap ja!quote:Op donderdag 7 februari 2013 20:37 schreef ZaZoe het volgende:
[..]
Bing heeft het licht gezien en heeft nu de 'pluk de dag' mentaliteit te pakken
Ik zag de TV-kantine sketch voor me tussen Jef en Laura.quote:Op donderdag 7 februari 2013 20:08 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Damn ik visualiseer soms nogal snel en ik zag ineens even voor me dat ze in een dergelijke outfit pal achter Noud stond en krijste: 'Bukken, Bitch!'.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |