SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De Topicreeks
- De OP -
Tegenslag werpt schaduw op geluk.
Jammergenoeg welquote:Op maandag 4 februari 2013 20:22 schreef Dr.Mikey het volgende:
Hoe stoer dat Mike gewoon bij die mensen thuis op de bank gaat zitten.
En Bing zijn situatie snap ik nog steeds niet hij ligt in coma vanwege een kindervirus en is nu helemaal genezen van de kanker?
Ik geef 'm maximaal 2 weken.quote:Op maandag 4 februari 2013 20:23 schreef Frey het volgende:
Bing is zowaar een stuk aangenamer nu. Kijken hoelang dat duurt.
Niet op tijd iig.quote:Op maandag 4 februari 2013 20:24 schreef maily het volgende:
wanneer gaat Nina de waarheid vertellen?
Nadat ze met een kleerhanger in der doos heeft ... meh laat maar.quote:Op maandag 4 februari 2013 20:24 schreef maily het volgende:
wanneer gaat Nina de waarheid vertellen?
Helaas geen Wegwijspiet om hem de weg uit de serie te wijzen.quote:
quote:Op maandag 4 februari 2013 20:29 schreef Frey het volgende:
[..]
Helaas geen Wegwijspiet om hem de weg uit de serie te wijzen.
Nah, ik ook niet echtquote:
Ze schrijft nu het dagmenu van De Koning.quote:Op maandag 4 februari 2013 20:50 schreef PeterKelder het volgende:
Shit, dachten we net van Jantien van der Meer verlost te zijn bij GTST, staat ze weer op de aftiteling bij de schrijvers
Nou, dat zal dan wel constant hetzelfde zijnquote:Op maandag 4 februari 2013 20:52 schreef Frey het volgende:
[..]
Ze schrijft nu het dagmenu van De Koning.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Met de ballen van Jef.quote:Op maandag 4 februari 2013 20:54 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Nou, dat zal dan wel constant hetzelfde zijn
quote:Op maandag 4 februari 2013 21:15 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
"Lust jij ook een kapoetjienoo, Rohan?"
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 4 februari 2013 22:19 schreef Koosnaam het volgende:
Seizoen 2Ja ik vond Karin ook niet geheel foutloos in het conflict, met name dat vreemdgaan als logische stap op Jefs rol in haar ontslag is iets dat ik echt belachelijk vind. Maar toch even vanuit Karins optiek: voor haar werd het steeds vervelender, ze werd nadat ze geproefd had aan het levens buitenshuis weer gereduceerd tot fulltime huisvrouw, Jef had nu helemaal geen tijd meer, Sandra ging weg, John ging weg, Dian was ook nog niet thuis. Ze had dus even helemaal niemand meer en nadat ze het vreemdgaan opbiechtte had Jef helemaal geen oog en of tijd meer voor haar, zelfs niet om erover te praten.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ikzelf vond het overigens niet erg, vond Jef en Karin eigenlijk vooral in seizoen 1 leuk, daarna werd er heel even flink gekibbeld en gingen ze bijna uit elkaar, toen het weer goed kwam, waren ze weer even om aan te zien, maar daarna zakte het weer gigantisch af. Door Karins vertrek, heeft Jefs andere kant zich juist beter ontwikkeld, hij moest immers een vader en moeder tegelijk zijn voor Dian en waar Karin weleens als zijn geweten fungeerde, moest hij dat nu zelf doen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Een heer met stijl
quote:Op maandag 4 februari 2013 22:39 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Ja ik vond Karin ook niet geheel foutloos in het conflict, met name dat vreemdgaan als logische stap op Jefs rol in haar ontslag is iets dat ik echt belachelijk vind. Maar toch even vanuit Karins optiek: voor haar werd het steeds vervelender, ze werd nadat ze geproefd had aan het levens buitenshuis weer gereduceerd tot fulltime huisvrouw, Jef had nu helemaal geen tijd meer, Sandra ging weg, John ging weg, Dian was ook nog niet thuis. Ze had dus even helemaal niemand meer en nadat ze het vreemdgaan opbiechtte had Jef helemaal geen oog en of tijd meer voor haar, zelfs niet om erover te praten.
Ikzelf vond het overigens niet erg, vond Jef en Karin eigenlijk vooral in seizoen 1 leuk, daarna werd er heel even flink gekibbeld en gingen ze bijna uit elkaar, toen het weer goed kwam, waren ze weer even om aan te zien, maar daarna zakte het weer gigantisch af. Door Karins vertrek, heeft Jefs andere kant zich juist beter ontwikkeld, hij moest immers een vader en moeder tegelijk zijn voor Dian en waar Karin weleens als zijn geweten fungeerde, moest hij dat nu zelf doen.Jef, was inderdaad alleen met z'n werk bezig. Dus dan ik me haar eenzaamheid ook wel voorstellen. (Dian woonde wel thuis overigens)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Echter begrijp ik niet waarom, ze daarna niet geprobeerd heeft om zelf weer een baan te vinden.
Maar, ik ben het wel met je eens. In seizoen 1, vond ik ze ook leuker. Ook John vond ik in seizoen 1 veel leuker spelen, dan naar zijn comeback uit Saudi-Arabie.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 4 februari 2013 23:03 schreef ArnieAlberts het volgende:
Als ik deze berichten over seizoen 2 lees wil ik spontaan weer beginnen met verderkijken. Ik ben geloof ik niet meer verdergegaan na de laatste van DVD 12.
heel goed!quote:Op maandag 4 februari 2013 23:13 schreef PatriQue89 het volgende:
Ik ben weer begonnen met seizoen 1.. Die ligt hier echt al jaren in de kast.. ooit begonnen... en van het weekend weer opgepakt.
Ben nu bij DVD 5.. begint al beter te worden dan de eerste afleveringen!
Nee. Dat skip ik automatisch verder. Mijn god.quote:Op maandag 4 februari 2013 23:18 schreef Koosnaam het volgende:
[..]
heel goed!![]()
En ben je al onder de indruk van het acteertalent van Petra van Ede?
Heb ik niet gedaan.quote:Op maandag 4 februari 2013 23:20 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Nee. Dat skip ik automatisch verder. Mijn god.
Haha. In die scenes gaat het alleen maar of over het kind, of over het slechte huwelijkquote:Op maandag 4 februari 2013 23:21 schreef Koosnaam het volgende:
[..]
Heb ik niet gedaan.
Maar ik begrijp het wel!
Jup, dat is ook hoe ik ben begonnen... In 2006 kwam het nieuws dat GTST op DVD verscheen (via Soapvision toen nog haha), en toen bleek in een gigantische schoenendoos; Leuk, maar met meerdere seizoenen was dat niet echt handig (En ik was toen amper 11 jaar ofzo, en ik wist dat toen alquote:Op maandag 4 februari 2013 23:13 schreef PatriQue89 het volgende:
Ik ben weer begonnen met seizoen 1.. Die ligt hier echt al jaren in de kast.. ooit begonnen... en van het weekend weer opgepakt.
Ben nu bij DVD 5.. begint al beter te worden dan de eerste afleveringen!
Een 13/14-jarige tiener diep in mij huilt van het lachen om deze reactie: Zoveel minuten van mijn leven die ik kwijtraakte aan dat afschuwelijke acteerspel.quote:Op maandag 4 februari 2013 23:20 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Nee. Dat skip ik automatisch verder. Mijn god.
De eerste keer heb ik dat ook niet gedaan (toen ik het op televisie keek natuurlijk sowieso niet (quote:Op maandag 4 februari 2013 23:21 schreef Koosnaam het volgende:
[..]
Heb ik niet gedaan.
Maar ik begrijp het wel!
Ik had het helemaal niet erg gevonden, als ze gewoon uit elkaar waren gegaan en Jan was (tijdelijk)gebleven.quote:Op maandag 4 februari 2013 23:29 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
Een 13/14-jarige tiener diep in mij huilt van het lachen om deze reactie: Zoveel minuten van mijn leven die ik kwijtraakte aan dat afschuwelijke acteerspel.
Alleen die Jan werd gespeeld door een man die later de stem van Nickelodeon een lange tijd voor z'n rekening nam, dat was weer wel cool.
Als ik het nog een keer ga terugkijken. Zal ik de meeste scene's van hun, waarschijnlijk ook doorspoelen.quote:Op maandag 4 februari 2013 23:29 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
De eerste keer heb ik dat ook niet gedaan (toen ik het op televisie keek natuurlijk sowieso niet (), maar ook toen ik de DVD keek niet, als ik seizoen 1 nu weer zou kijken dan zou ik het wel doen.
Ik vraag me af hoe lang de Australische Jan en Petra erin gebleven zijn eigenlijk.
Joh, maak er lekker een best of-filmpje van. Heb je twee seconden materiaal.quote:Op maandag 4 februari 2013 23:43 schreef Koosnaam het volgende:
[..]
Als ik het nog een keer ga terugkijken. Zal ik de meeste scene's van hun, waarschijnlijk ook doorspoelen.
Ik vond die eerste Robert en Laura lijnen juist leuk en alle afleveringen totdat Francine de Waal bekende zeer spannend. Ik vond eigenlijk dat daarna de sleur er een beetje in kwam. Totdat Jef en Karin kwamen en Robert bijna vertrok: Martine weer terug, de chantage van Rolf Huygens, Maurice de Bruin, noem het maar op.quote:Op maandag 4 februari 2013 23:45 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
Joh, maak er lekker een best of-filmpje van. Heb je twee seconden materiaal.
Van de eerste 35 afleveringen kun je met een beetje knip- en plakwerk ook een prima doorlopende montage van 90 minuten maken. Moet je wel goed je best doen. Maargoed, enkele key-elements weglaten deden ze al in het Gala: Bij het gala van de 1000ste aflevering keken ze terug op de allereerste aflevering, in circa 45 seconden. Daarin werd net gedaan alsof de cliff draaide om de scheiding van Laura en Robert, en van Helens zelfmoordpoging werd met geen woord over gerept.
Toch vond ik het mooier om te zien. Dan het slot van seizoen 22 destijds!quote:Op maandag 4 februari 2013 23:45 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
Joh, maak er lekker een best of-filmpje van. Heb je twee seconden materiaal.
Van de eerste 35 afleveringen kun je met een beetje knip- en plakwerk ook een prima doorlopende montage van 90 minuten maken. Moet je wel goed je best doen. Maargoed, enkele key-elements weglaten deden ze al in het Gala: Bij het gala van de 1000ste aflevering keken ze terug op de allereerste aflevering, in circa 45 seconden. Daarin werd net gedaan alsof de cliff draaide om de scheiding van Laura en Robert, en van Helens zelfmoordpoging werd met geen woord over gerept.
Dat sowieso, de saaiste aflevering uit seizoen 1 is spannender dan de gemiddelde aflevering van seizoen 22, het enige spannende daaraan was het dat gedoe met Amy/Nina en Nick en Maxime.quote:Op maandag 4 februari 2013 23:50 schreef Koosnaam het volgende:
[..]
Toch vond ik het mooier om te zien. Dan het slot van seizoen 22 destijds!
Ik zag de edit plaatsvindenquote:Op maandag 4 februari 2013 23:56 schreef vencodark het volgende:
Ik heb afgelopen zomer ergens seizoen 1 uitgekeken maar het 2e seizoen nog niet gehaald. Vindt het het geld niet waard nu en geenszins om verder moeite te doen. Neem er ook de tijd niet voor. Later misschien nog eens.
Het was dan ook geen cliffhanger, waarbij je uit je stoel zou vallen van de spanning!quote:Op maandag 4 februari 2013 23:56 schreef vencodark het volgende:
Ik heb afgelopen zomer ergens seizoen 1 uitgekeken maar het 2e seizoen nog niet gehaald. Vindt het het geld niet waard nu en geenszins om verder moeite te doen. Neem er ook de tijd niet voor. Later misschien nog eens.
Hij was genezen van zijn kanker. Alleen door de zware behandeling was zijn afweer systeem verzwakt.quote:Op maandag 4 februari 2013 20:22 schreef Dr.Mikey het volgende:
Hoe stoer dat Mike gewoon bij die mensen thuis op de bank gaat zitten.
En Bing zijn situatie snap ik nog steeds niet hij ligt in coma vanwege een kindervirus en is nu helemaal genezen van de kanker?
Oh nee hoor. Bedoel dat niet op die manier, maar het is gewoon saai om naar te kijken, saaie lijntjes..quote:Op maandag 4 februari 2013 23:29 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
Een 13/14-jarige tiener diep in mij huilt van het lachen om deze reactie: Zoveel minuten van mijn leven die ik kwijtraakte aan dat afschuwelijke acteerspel.
Alleen die Jan werd gespeeld door een man die later de stem van Nickelodeon een lange tijd voor z'n rekening nam, dat was weer wel cool.
Het is nu net alsof hij nooit ziek geweest is. Ja, een griepje.quote:Op dinsdag 5 februari 2013 06:04 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hij was genezen van zijn kanker. Alleen door de zware behandeling was zijn afweer systeem verzwakt.
Toen werd hij aangestoken door het virus en werd hij in coma gebracht.
Hij is idd wel super snel fit geworden nadat alles, dat dan wel weer
Ging dat in RLL maar zo met die rot ziekte of niet dan.quote:Op dinsdag 5 februari 2013 09:09 schreef vencodark het volgende:
[..]
Het is nu net alsof hij nooit ziek geweest is. Ja, een griepje.
Ik wil net zeggen kan,toch,niet hoe wonderlijk hij al weer rondloopt normaal heb je daar nog een,hele nasleep van.quote:Op dinsdag 5 februari 2013 09:09 schreef vencodark het volgende:
[..]
Het is nu net alsof hij nooit ziek geweest is. Ja, een griepje.
Hij was altijd nog spannender dan die van seizoen 20quote:Op dinsdag 5 februari 2013 00:01 schreef Koosnaam het volgende:
[..]
Het was dan ook geen cliffhanger, waarbij je uit je stoel zou vallen van de spanning!
Welke was dat?quote:Op dinsdag 5 februari 2013 16:24 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Hij was altijd nog spannender dan die van seizoen 20
Dat dusquote:
Gisteren stond ze in ieder geval op de aftiteling jaquote:Op dinsdag 5 februari 2013 17:18 schreef BeyondTheGreen het volgende:
Maar is dat wijf nu terug? Jantien?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |