Wat hebben studenten dan gedaan het afgelopen semester? Volgens de studiegids was dat het 12 puntsvak.quote:Op vrijdag 1 februari 2013 19:47 schreef Yreal het volgende:
[..]
Strafrecht 2 wordt dus dit jaar nog niet gegeven waardoor je iedereen die matrieel strafrecht niet heeft gehaald even een jaartje studievertraging aan naait.
Voegt ook niks toe. Basisbegrippen kan je ook gewoon in het hoofdvak geven. En dan worden 1 en 2 nog vlak achter elkaar aan gegevenquote:Op vrijdag 1 februari 2013 19:47 schreef Sideshowbobbie het volgende:
Vroeger was alles gewoon beter. Die onzin met vak I, vak II, vak III. Vreselijk
Teloorgang van het onderwijs. Alles in hapklare brokken brengen, kom nouquote:Op vrijdag 1 februari 2013 19:49 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ik vind het heel fijn. Je kunt nu grote vakken in hapklare delen afwerken, wat ik veel makkelijker vind terwijl je daarbij ook de stof beter beheerst.
Als je matrieel had mocht je strafproces overgang volgen, anders mocht je gaan duimdraaien. Dan had je enkel goederenrecht. Ik ben maar alvast IB gaan volgen.quote:Op vrijdag 1 februari 2013 19:50 schreef Ryon het volgende:
[..]
Wat hebben studenten dan gedaan het afgelopen semester? Volgens de studiegids was dat het 12 puntsvak.
Nou ja, vroeger was het eigenlijk hetzelfde (10 punten en 5 punten). Of deze punten verdeling eerlijker is weet ik eigenlijk niet.quote:Op vrijdag 1 februari 2013 19:49 schreef Tchock het volgende:
[..]
Het vak bestuurs(proces)recht is opgedeeld in drie delen: I, IIa en IIb. I ziet op kernbegrippen in de AvB, IIa is materieel bestuursrecht en IIb is bestuursprocesrecht. De volgorde is dus behouden.[quote]
Hm.. Aangezien bestuursprocesrecht aanzienlijk makkelijker is dan het materiële gedeelte zou dat wel eens een positief effect kunnen hebben op de slagingskansen.
[quote]
Ik vind het heel fijn. Je kunt nu grote vakken in hapklare delen afwerken, wat ik veel makkelijker vind terwijl je daarbij ook de stof beter beheerst.
Nou zeg, je overdrijft het wel schromelijk. Je moet Strafproces I dit jaar doen, en strafproces II in je derde jaar. Dus je loopt geen enkele vertraging op tenzij je je vak niet doet op het moment dat dat kan, maar aangezien je het niet gehaald had (en je dus ook in het oude systeem het over zou moeten doen) is dat natuurlijk niet 'erger'.quote:Op vrijdag 1 februari 2013 19:47 schreef Yreal het volgende:
[..]
Strafrecht 2 wordt dus dit jaar nog niet gegeven waardoor je iedereen die matrieel strafrecht niet heeft gehaald even een jaartje studievertraging aan naait.
Scheel amper wat. Je had hier voor ook al vakken die na 7 weken een tentamen deden en alle grote vakken zijn nog steeds 15 weken met een tussentijds.quote:Op vrijdag 1 februari 2013 19:49 schreef Tchock het volgende:
[..]
\
[..]
Maar Europees, Internationaal, Bestuurs en contracten kennen nu een (definitieve) tussentoets. Zonder al die vrijstellingenonzin die bij ieder vak anders was.quote:Op vrijdag 1 februari 2013 19:53 schreef Yreal het volgende:
[..]
Scheel amper wat. Je had hier voor ook al vakken die na 7 weken een tentamen deden en alle grote vakken zijn nog steeds 15 weken met een tussentijds.
Want in het 3de jaar heb ik natuurlijk geen vakken? Het zou logischer zijn om gewoon een 2de jaars vak te geven in het 2de jaar. Maar daar hadden ze vast weer geen zin in.quote:Op vrijdag 1 februari 2013 19:53 schreef Tchock het volgende:
[..]
Nou zeg, je overdrijft het wel schromelijk. Je moet Strafproces I dit jaar doen, en strafproces II in je derde jaar. Dus je loopt geen enkele vertraging op tenzij je je vak niet doet op het moment dat dat kan, maar aangezien je het niet gehaald had (en je dus ook in het oude systeem het over zou moeten doen) is dat natuurlijk niet 'erger'.
Je mag je niet inschrijven zonder dat je matrieel strafrecht al had. En dan nog, je kan matrieel strafrecht dit jaar niet volgen en moet je alsnog volgend jaar weer het hele ding volgen.quote:Op vrijdag 1 februari 2013 19:55 schreef Ryon het volgende:
http://studiegids.uva.nl/web/uva/sgs/nl/c/13236.html
Hier staat dat het vak wel gewoon toegankelijk is.
Ja dus?quote:Op vrijdag 1 februari 2013 19:55 schreef Yreal het volgende:
[..]
Want in het 3de jaar heb ik natuurlijk geen vakken? Het zou logischer zijn om gewoon een 2de jaars vak te geven in het 2de jaar. Maar daar hadden ze vast weer geen zin in.
In het oude systeem had je ook drie readers. Bestuursrecht I (basisbegrippen) bestuursrecht II (verdieping) en bestuursprocesrecht. Ze zullen nu alleen de naam hebben aangepast.quote:Op vrijdag 1 februari 2013 19:51 schreef Yreal het volgende:
[..]
Voegt ook niks toe. Basisbegrippen kan je ook gewoon in het hoofdvak geven. En dan worden 1 en 2 nog vlak achter elkaar aan gegevenEn was het maar 2 en 3 ! Nee, het is nog 2A en 2B
![]()
En dan heb ik nu dus voor mij liggen de reader bestuurs(proces)recht 2a... maakt dan in ieder geval gewoon 1 reader !
En de losse 3 punts vakken zijn ook nog oppervlakkig als wat.
Ja, maar dat was hiervoor ook zo. Je deed eerst het grote vak met tussentoets en dan nog een half vak voor procesrecht. Nu doe je bassisbegrippen met eindtoets en hoofdvak met procesrecht met tussentoets.quote:Op vrijdag 1 februari 2013 19:55 schreef Tchock het volgende:
[..]
Maar Europees, Internationaal, Bestuurs en contracten kennen nu een (definitieve) tussentoets. Zonder al die vrijstellingenonzin die bij ieder vak anders was.
Ja, dat weet ik ook niet. Het is nu zo gedaan dat de tussentoets max 50 punten oplevert en de eindtoets ook, samen gedeeld door tien zijn ze je score (ook echt voldoende vanaf 55). Punten zijn dus 3 versus 12, wat me wel eerlijk lijkt gezien de beperkte hoeveelheid stof in deel I, maar dat is natuurlijk moeilijk inschatten zonder II te kennenquote:Op vrijdag 1 februari 2013 19:53 schreef Ryon het volgende:
[..]
Nou ja, vroeger was het eigenlijk hetzelfde (10 punten en 5 punten). Of deze punten verdeling eerlijker is weet ik eigenlijk niet.
Klopt ja, die heb ik nog liggen jaquote:Op vrijdag 1 februari 2013 19:57 schreef Ryon het volgende:
[..]
In het oude systeem had je ook drie readers. Bestuursrecht I (basisbegrippen) bestuursrecht II (verdieping) en bestuursprocesrecht. Ze zullen nu alleen de naam hebben aangepast.
en leuk dezequote:Voordat je reageert
Aurelius est impurus.
In het huidige systeem hebben ze de I-reader helemaal niet meer uitgegeven om papier en kosten voor studenten te besparen.quote:Op vrijdag 1 februari 2013 19:57 schreef Ryon het volgende:
[..]
In het oude systeem had je ook drie readers. Bestuursrecht I (basisbegrippen) bestuursrecht II (verdieping) en bestuursprocesrecht. Ze zullen nu alleen de naam hebben aangepast.
Ja, maar dan had ik het vak dus dit jaar kunnen doen. Nu mag ik het eerstejaars vak pas in jaar 3 weer herkansenquote:Op vrijdag 1 februari 2013 19:56 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ja dus?Dat je extra vakken tegelijk moet doen komt doordat je het vak niet gehaald hebt. Niet door de 884-regeling; in het oude systeem had je het toch ook over moet doen?
Dat snap ik, en dat is vervelend. Maar waarom zeg je dat dan niet in plaats van 'dat ze je een jaar studievertraging aannaaien?'quote:Op vrijdag 1 februari 2013 19:59 schreef Yreal het volgende:
[..]
Ja, maar dan had ik het vak dus dit jaar kunnen doen. Nu mag ik het eerstejaars vak pas in jaar 3 weer herkansen
Dat de tentamen tijden hoogstwaarschijnlijk gaan samenvallen.quote:Op vrijdag 1 februari 2013 20:00 schreef Tchock het volgende:
[..]
Dat snap ik, en dat is vervelend. Maar waarom zeg je dat dan niet in plaats van 'dat ze je een jaar studievertraging aannaaien?'
Ennn toch ben ik liever ondernemer dan loonslaafquote:Op vrijdag 1 februari 2013 20:08 schreef Yreal het volgende:
Iedereen die altijd maar denkt dat ondernemer zijn zo'n droombestaan is in vergelijking met loonslaaf zijn![]()
Ik word al hoorndol van mijn "onderneming"
ieder zijn ding, maar ik moet er niet aan denken dit fulltime te doen. Tenzij ik er natuurlijk 2k per maand mee binnenhaal, maar daar ben ik nog lang niet.quote:Op vrijdag 1 februari 2013 20:35 schreef Duderd het volgende:
[..]
Ennn toch ben ik liever ondernemer dan loonslaaf
Even uit nieuwsgierigheid nu... Wat doe je dannnnnn?quote:Op vrijdag 1 februari 2013 20:36 schreef Yreal het volgende:
[..]
ieder zijn ding, maar ik moet er niet aan denken dit fulltime te doen. Tenzij ik er natuurlijk 2k per maand mee binnenhaal, maar daar ben ik nog lang niet.
Verkeersboetes aanvechten. Nadat ik nu wat succesjes heb gehad begint de mond op mond reclame aardig te lopen.quote:Op vrijdag 1 februari 2013 20:38 schreef Duderd het volgende:
[..]
Even uit nieuwsgierigheid nu... Wat doe je dannnnnn?
Fantastisch!quote:Op vrijdag 1 februari 2013 20:40 schreef Yreal het volgende:
[..]
Verkeersboetes aanvechten. Nadat ik nu wat succesjes heb gehad begint de mond op mond reclame aardig te lopen.
Ik rij heulll veull km op een jaar... heb 3,5 jaar mijn rijbewijs maar nog geen één boete. Zelfs geen parkeer boete. Proberen zo te houden, scheelt veel geldquote:
Ik vind het ook een wonder dat ik zelf nog niks hebquote:Op vrijdag 1 februari 2013 20:46 schreef Duderd het volgende:
[..]
Ik rij heulll veull km op een jaar... heb 3,5 jaar mijn rijbewijs maar nog geen één boete. Zelfs geen parkeer boete. Proberen zo te houden, scheelt veel geld
Misschien doordat je constant geconfronteerd word met wat het kost als je er wel een krijg. Ik zie het constant bij mijn schoonouders, die zaten laatst aan tafel te tellen voor hoeveel geld ze geflitst waren in 2012. 1000+ dus, zo zonde.quote:Op vrijdag 1 februari 2013 20:47 schreef Yreal het volgende:
[..]
Ik vind het ook een wonder dat ik zelf nog niks heb
Maar hou jij je ook echt aan de regels of ontsnap je gewoon miraculeus zoals Yrealquote:Op vrijdag 1 februari 2013 20:46 schreef Duderd het volgende:
[..]
Ik rij heulll veull km op een jaar... heb 3,5 jaar mijn rijbewijs maar nog geen één boete. Zelfs geen parkeer boete. Proberen zo te houden, scheelt veel geld
Ik rij het meeste op cruise control. Net iets te hard, maar onder de flitsnorm. Dus cruisecontrol op 124 waar je 120 mag enz..quote:Op vrijdag 1 februari 2013 20:49 schreef Tchock het volgende:
[..]
Maar hou jij je ook echt aan de regels of ontsnap je gewoon miraculeus zoals Yreal
Ik denk elke dag dat ik weg rijdt "ik ga het rustig aan doen, goed voor het verbruik en geen gevaarlijke shit"quote:Op vrijdag 1 februari 2013 20:48 schreef Duderd het volgende:
[..]
Misschien doordat je constant geconfronteerd word met wat het kost als je er wel een krijg. Ik zie het constant bij mijn schoonouders, die zaten laatst aan tafel te tellen voor hoeveel geld ze geflitst waren in 2012. 1000+ dus, zo zonde.
Nee hoorquote:Op vrijdag 1 februari 2013 20:58 schreef Aurelius. het volgende:
Loop je nou alweer reclame te maken Yreal? Ik schroom niet om op de report knop te drukken
Ik wil ook gewoon in bed gaan liggen en bier drinken maar ik heb mijn werk een beetje achter gesteld de laatste tijd. Die kut regel dat je bij strafbeschikkingen 2 weken hebt om in verzet te gaan...quote:Op vrijdag 1 februari 2013 21:11 schreef Aurelius. het volgende:
Lig de hele dag al in bednormaal is het na een tijdje wel over maar vandaag niet.
Leuk hoor.quote:Op vrijdag 1 februari 2013 21:37 schreef Duderd het volgende:
Vanaf maandag inleiding staats- en bestuursrecht... ben benieuwd.
Voor 2k per maand ondernemer? Jezus, te veel gedoe.quote:Op vrijdag 1 februari 2013 20:36 schreef Yreal het volgende:
[..]
ieder zijn ding, maar ik moet er niet aan denken dit fulltime te doen. Tenzij ik er natuurlijk 2k per maand mee binnenhaal, maar daar ben ik nog lang niet.
Ik moet 'm nageven dat hij wel lef heeft met zulke habbekratsen in dit élitaire topic op te scheppen.quote:Op vrijdag 1 februari 2013 21:42 schreef Maharbal het volgende:
[..]
Voor 2k per maand ondernemer? Jezus, te veel gedoe.
Inderdaad. Ik zou er mijn nest niet voor uitkomen.quote:Op vrijdag 1 februari 2013 21:42 schreef Maharbal het volgende:
[..]
De vlegel.quote:Op vrijdag 1 februari 2013 21:43 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ik moet 'm nageven dat hij wel lef heeft met zulke habbekratsen in dit élitaire topic op te scheppen.
Modaal jaarsalaris per week is het minste waarvoor ik een broek aan ga trekkenquote:Op vrijdag 1 februari 2013 21:44 schreef SpotlessMind00 het volgende:
[..]
Inderdaad. Ik zou er mijn nest niet voor uitkomen.
Nou ja, in ieder geval mijn sokken.quote:Op vrijdag 1 februari 2013 21:45 schreef Tchock het volgende:
[..]
Modaal jaarsalaris per week is het minste waarvoor ik een broek aan ga trekken
We gebruiken het boek van Heringa. Heb je daar ervaringen mee?quote:Op vrijdag 1 februari 2013 21:46 schreef SpotlessMind00 het volgende:
[..]
Zeker niet. Ik moest ook even wennen maar ik ga het steeds meer waarderen.
Nee. Ik had Schlossels voor bestuursrecht en Burkens voor staatsrecht.quote:Op vrijdag 1 februari 2013 21:48 schreef Duderd het volgende:
[..]
We gebruiken het boek van Heringa. Heb je daar ervaringen mee?
Belachelijk eigenlijk als je er over nadenkt dat 2K per maand echt een normaal salaris is en dat de net aan QPR verkochte Samba gewoon 120.000 per week gaat verdienen exclusief bonussenquote:Op vrijdag 1 februari 2013 21:47 schreef SpotlessMind00 het volgende:
[..]
Nou ja, in ieder geval mijn sokken.
Ja dat is echt los van alle realiteit. Heeft ook weinig meer met marktwerking te maken denk ik.quote:Op vrijdag 1 februari 2013 21:50 schreef Tchock het volgende:
[..]
Belachelijk eigenlijk als je er over nadenkt dat 2K per maand echt een normaal salaris is en dat de net aan QPR verkochte Samba gewoon 120.000 per week gaat verdienen exclusief bonussen
Voor de onzin die ik nu uitvoer? Ik doe het ervoorquote:Op vrijdag 1 februari 2013 21:42 schreef Maharbal het volgende:
[..]
Wie?quote:Op vrijdag 1 februari 2013 21:50 schreef Tchock het volgende:
[..]
Belachelijk eigenlijk als je er over nadenkt dat 2K per maand echt een normaal salaris is en dat de net aan QPR verkochte Samba gewoon 120.000 per week gaat verdienen exclusief bonussen
Christopher Samba heet de man. Komt van Hiddink bij Anzhi vandaan. En nee, ik kende 'm ook nietquote:
Wat is QPR dan?quote:Op vrijdag 1 februari 2013 22:02 schreef Tchock het volgende:
[..]
Christopher Samba heet de man. Komt van Hiddink bij Anzhi vandaan. En nee, ik kende 'm ook niet
quote:
quote:Op vrijdag 1 februari 2013 22:04 schreef SpotlessMind00 het volgende:
[..]
Obviously, you don't like football.
Straalt er wel vanaf hequote:Op vrijdag 1 februari 2013 22:04 schreef SpotlessMind00 het volgende:
[..]
Obviously, you don't like football.
Afgezien van dat het een leuke grap is snap ik alle commotie hier over niet zo goedquote:
Zolang het poffertjes huis maar blijft bestaanquote:Op vrijdag 1 februari 2013 22:24 schreef Tchock het volgende:
[..]
Afgezien van dat het een leuke grap is snap ik alle commotie hier over niet zo goedWaarom is een moskee op de Pier erger/opzienbarender dan in een woonwijk? Of waar dan ook?
Daarbij, gezien het feit dat de Pier als er geen plan komt over niet al te lange tijd afgebroken wordt dan wel van pure triestheid zelf in elkaar dondert lijkt me een investeerder die het op wil knappen voor een gebedshuis (of welk doel dan ook) juist een godsgeschenk voor mensen die aan het ding gehecht zijn
Jij bent van het comité "geef Scheveningen terug aan de zee" ?quote:Op vrijdag 1 februari 2013 22:26 schreef Yreal het volgende:
[..]
Zolang het poffertjes huis maar blijft bestaan![]()
verder kenkert die hele bier mij verder niks. Lelijk kut ding
Als het poffertjeshuis op de pier staat is het al dichtquote:Op vrijdag 1 februari 2013 22:26 schreef Yreal het volgende:
[..]
Zolang het poffertjes huis maar blijft bestaan![]()
verder kenkert die hele bier mij verder niks. Lelijk kut ding
Neu, scheveningen is het enige leuke deel van den haagquote:Op vrijdag 1 februari 2013 22:27 schreef SpotlessMind00 het volgende:
[..]
Jij bent van het comité "geef Scheveningen terug aan de zee" ?
quote:Op vrijdag 1 februari 2013 22:27 schreef Tchock het volgende:
[..]
Als het poffertjeshuis op de pier staat is het al dichtEigenaar van de Pier is failliet en het ding is zo vervallen dat het niet meer veilig is te betreden.
Paar keer feestje gehad. Niet onaardig inderdaad.quote:Op vrijdag 1 februari 2013 22:29 schreef Yreal het volgende:
[..]
Neu, scheveningen is het enige leuke deel van den haagKurhaus
![]()
![]()
Als je nog eens leuk wil pilsen moet je daar heen gaan. Vaasjes heiniken zijn dan wel 10 euro, maar westmalle tripple flesjes 3.50 ofzo![]()
Je hebt gelijk, een moskee is al erg genoeg waar ie ook staatquote:Op vrijdag 1 februari 2013 22:24 schreef Tchock het volgende:
[..]
Afgezien van dat het een leuke grap is snap ik alle commotie hier over niet zo goedWaarom is een moskee op de Pier erger/opzienbarender dan in een woonwijk? Of waar dan ook?
Nee maar de poffertjes tent was de chilplekquote:Op vrijdag 1 februari 2013 22:31 schreef SpotlessMind00 het volgende:
[..]
Paar keer feestje gehad. Niet onaardig inderdaad.
Heb je ook een hekel aan andere godsdiensten?quote:Op vrijdag 1 februari 2013 22:32 schreef Aurelius. het volgende:
[..]
Je hebt gelijk, een moskee is al erg genoeg waar ie ook staat
Jaquote:Op vrijdag 1 februari 2013 22:35 schreef Yreal het volgende:
[..]
Heb je ook een hekel aan andere godsdiensten?
Pics van jou ?quote:Op vrijdag 1 februari 2013 22:37 schreef Yreal het volgende:
Hihi, open ik hyves voor foto's, vind ik ineens allemaal leuke foto's van mij en vriendin
Vanavond trouwens onbeperkt ribs wezen eten. Met onbeperkt pullen Heineken.quote:Op vrijdag 1 februari 2013 22:33 schreef Yreal het volgende:
[..]
Nee maar de poffertjes tent was de chilplekniet eens om de heerlijke pannekoeken en poffertjes, meer om het terrasje dat er zat vanaf de pier naar hun eilandje. Dikke lounge banken, uitzicht op zee en heerlijk rustig.
En dan witte trapist van de tap![]()
![]()
Maar ik houd niet van ribsquote:Op vrijdag 1 februari 2013 22:42 schreef SpotlessMind00 het volgende:
[..]
Vanavond trouwens onbeperkt ribs wezen eten. Met onbeperkt pullen Heineken.
Ik drink nu leffe tripplequote:
Nou ja ik verklaar Heineken ook niet koninklijk of zo hoor. Maar zo bij de ribs is het lekker.quote:Op vrijdag 1 februari 2013 22:48 schreef Yreal het volgende:
[..]
Ik drink nu leffe tripple![]()
![]()
En mooi dat ik inmiddels 3 uur bezig ben en net 1 factuur de deur uit heb
Ja maar ribs smaken nergens naar imoquote:Op vrijdag 1 februari 2013 22:54 schreef SpotlessMind00 het volgende:
[..]
Nou ja ik verklaar Heineken ook niet koninklijk of zo hoor. Maar zo bij de ribs is het lekker.
Zoals ik het lees:quote:Op vrijdag 1 februari 2013 22:54 schreef SpotlessMind00 het volgende:
[..]
Nou ja ik verklaar Heineken ook niet koninklijk of zo hoor. Maar zo bij de ribs is het lekker.
quote:met ON-BE-PEEEERKKT pullen Heineken.
Verklaren dat ribs nergens naar smaken en dan frikandelen noemen? Echt?quote:Op vrijdag 1 februari 2013 22:55 schreef Yreal het volgende:
[..]
Ja maar ribs smaken nergens naar imo![]()
Geef mij maar biefstuk, of shoarma, of frikandelen, of hamburgs, of alles dat bij de griek vandaan komt![]()
Ditquote:Op vrijdag 1 februari 2013 22:56 schreef Tchock het volgende:
[..]
Verklaren dat ribs nergens naar smaken en dan frikandelen noemen? Echt?
Daar gaat altijd zoveel mayo op dat het niks uitmaaktquote:Op vrijdag 1 februari 2013 22:56 schreef Tchock het volgende:
[..]
Verklaren dat ribs nergens naar smaken en dan frikandelen noemen? Echt?
En dan zeg je dat ribs nergens naar smakenquote:Op vrijdag 1 februari 2013 22:56 schreef Yreal het volgende:
[..]
Daar gaat altijd zoveel mayo op dat het niks uitmaakt
Dan heb je gewoon nog nooit goede ribs gehadquote:Op vrijdag 1 februari 2013 22:57 schreef Tchock het volgende:
[..]
En dan zeg je dat ribs nergens naar smaken![]()
Dat kan ookquote:Op vrijdag 1 februari 2013 22:57 schreef Speedy_T het volgende:
[..]
Dan heb je gewoon nog nooit goede ribs gehad
Beenham met honingmosterdquote:Op vrijdag 1 februari 2013 22:58 schreef Aurelius. het volgende:
Goede ribs met een lekkere honing marinade of ketjap ofzo
hmmmm
Bang dat je vies wordt?quote:Op vrijdag 1 februari 2013 22:58 schreef Yreal het volgende:
[..]
Dat kan ooken van botten eten is niet mijn ding
ik houd ook niet heel erg van botten eten maar ribs zijn wel de beste reden om daar een uitzondering op te maken.quote:Op vrijdag 1 februari 2013 22:58 schreef Yreal het volgende:
[..]
Dat kan ooken van botten eten is niet mijn ding
Neu, houdt er gewoon niet van. Heeft wat "barbaars", ik zit uiteindelijk altijd bot te knauwen en ik ben bang om op een splinter te stikken.quote:
Hotwings na het zuipenquote:Op vrijdag 1 februari 2013 23:00 schreef Tchock het volgende:
[..]
ik houd ook niet heel erg van botten eten maar ribs zijn wel de beste reden om daar een uitzondering op te maken.
Jij weetquote:Op vrijdag 1 februari 2013 23:00 schreef Speedy_T het volgende:
[..]
Bij FC Twente bedoel je? Die broodjes warm vlees zijn geniaal daar.
Had gister in Emmen een broodje bal, wat was dat een ranzig balletje. Alleen aan de vorm zag je dat het een gehaktbal was. Die club is echt stil blijven staan. Een prehistorisch hok voor de catering waar de WC om de hoek zit. Altijd fijn om te weten dat de gozer die je broodje bereidt net om de hoek is wezen schijten.quote:
I feel your painquote:Op vrijdag 1 februari 2013 23:01 schreef Tchock het volgende:
Ties die stomme Friezen hebben onze Van der Berg gejat.
Tja, zo zit het voetbal in elkaar. Hoeveel heeft PEC gevangen?quote:Op vrijdag 1 februari 2013 23:01 schreef Tchock het volgende:
Ties die stomme Friezen hebben onze Van der Berg gejat.
Haha Saul is een beetje verwend door altijd Eredivisie-stadionsquote:Op vrijdag 1 februari 2013 23:04 schreef SaulGoodman het volgende:
[..]
Had gister in Emmen een broodje bal, wat was dat een ranzig balletje. Alleen aan de vorm zag je dat het een gehaktbal was. Die club is echt stil blijven staan. Een prehistorisch hok voor de catering waar de WC om de hoek zit. Altijd fijn om te weten dat de gozer die je broodje bereidt net om de hoek is wezen schijten.
Ga jij naar elke uitwedstrijd van Ajax?quote:Op vrijdag 1 februari 2013 23:04 schreef SaulGoodman het volgende:
[..]
Had gister in Emmen een broodje bal, wat was dat een ranzig balletje. Alleen aan de vorm zag je dat het een gehaktbal was. Die club is echt stil blijven staan. Een prehistorisch hok voor de catering waar de WC om de hoek zit. Altijd fijn om te weten dat de gozer die je broodje bereidt net om de hoek is wezen schijten.
Niet bekend gemaakt volgens mij, maar zal wel geen drol zijn geweest aangezien zijn contract deze zomer afloopt.quote:Op vrijdag 1 februari 2013 23:05 schreef SaulGoodman het volgende:
[..]
Tja, zo zit het voetbal in elkaar. Hoeveel heeft PEC gevangen?
Ja, het begint me soms een beetje op te breken. Zondag Arnhem, gister Emmen en zondag weer Venloquote:Op vrijdag 1 februari 2013 23:05 schreef Speedy_T het volgende:
[..]
Ga jij naar elke uitwedstrijd van Ajax?
Daar noem je ook twee plekken man, Emmen en Venloquote:Op vrijdag 1 februari 2013 23:07 schreef SaulGoodman het volgende:
[..]
Ja, het begint me soms een beetje op te breken. Zondag Arnhem, gister Emmen en zondag weer Venlo
Noorder Dierenpark.quote:Op vrijdag 1 februari 2013 23:08 schreef Tchock het volgende:
[..]
Daar noem je ook twee plekken man, Emmen en VenloIk vind Emmen vanaf hier altijd al een kolere-eind
Laatste wedstrijd naar de Euroborgquote:Op vrijdag 1 februari 2013 23:07 schreef SaulGoodman het volgende:
[..]
Ja, het begint me soms een beetje op te breken. Zondag Arnhem, gister Emmen en zondag weer Venlo
Dat is waar. Oude stadions hebben ook wel weer een bepaalde charme, maar hier ergerde ik me wel even aan. Stond 90 minuten lang in een Siberische wind en dan ook nog zo'n smerig broodje waar ik een kwartier voor moest wachten.quote:Op vrijdag 1 februari 2013 23:05 schreef Tchock het volgende:
[..]
Haha Saul is een beetje verwend door altijd Eredivisie-stadions
Als het een herhaling van de bekerwedstrijd wordt wordt het hopelijk een mooie afsluiter van dit seizoen.quote:
Verschrikkelijke wedstrijd was datquote:Op vrijdag 1 februari 2013 23:12 schreef SaulGoodman het volgende:
[..]
Als het een herhaling van de bekerwedstrijd wordt wordt het hopelijk een mooie afsluiter van dit seizoen.
Ga je in je eentje, heb dat ook al eens gedaan naar PSV uit.quote:Op vrijdag 1 februari 2013 23:13 schreef Tchock het volgende:
Ik wilde wel naar NAC-PEC dit weekend maar ik kon niemand vinden die mee wilde naar Breda
Die aapjes die daar vrij in de bomen kunnen slingerenquote:
Dat is zwaar klote. Had een maat die voor ADO was en zat altijd met hetzelfde probleem. Er zijn er echter genoeg die alleen gaan.quote:Op vrijdag 1 februari 2013 23:13 schreef Tchock het volgende:
Ik wilde wel naar NAC-PEC dit weekend maar ik kon niemand vinden die mee wilde naar Breda
Als ik wat mensen uit de harde kern kende had ik dat misschien wel gedaan, maar ik kan dan echt niemand in het stadion behalve de spelers ...quote:Op vrijdag 1 februari 2013 23:14 schreef Aurelius. het volgende:
[..]
Ga je in je eentje, heb dat ook al eens gedaan naar PSV uit
in before pics...quote:Op vrijdag 1 februari 2013 23:15 schreef Yreal het volgende:
Wow , mijn zusje ligt toch hard te neuken hiernaast
Ga erbij staan kijken.quote:Op vrijdag 1 februari 2013 23:15 schreef Yreal het volgende:
Niks mis mee, ken meestal wel mensen daarnaast ben je als groep en zeker in een uitvak toch een soort van 1 (hoe gay dit ook klinkt)quote:
Precies. Wat is er gay aan saamhorigheid?quote:Op vrijdag 1 februari 2013 23:15 schreef Aurelius. het volgende:
[..]
Niks mis mee, ken meestal wel mensen daarnaast ben je als groep en zeker in een uitvak toch een soort van 1 (hoe gay dit ook klinkt)
Floepte d'r even uit ofzoquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Niksquote:Op vrijdag 1 februari 2013 23:16 schreef SaulGoodman het volgende:
[..]
Precies. Wat is er gay aan saamhorigheid?
The fuck ouwe..quote:Op vrijdag 1 februari 2013 23:15 schreef Yreal het volgende:
Niet-voetbalfans misschien maar ik snap precies wat je bedoelt. Ik voel je feilloos (aan).quote:Op vrijdag 1 februari 2013 23:17 schreef Aurelius. het volgende:
[..]
Niksmaar mensen begrijpen het vaak niet helemaal
Sowieso moet je je binnen elke subcultuur geen zak aantrekken wat andere mensen van daarbuiten ervan vindenquote:Op vrijdag 1 februari 2013 23:17 schreef Aurelius. het volgende:
[..]
Niksmaar mensen begrijpen het vaak niet helemaal
Vond het wel meevallen. Ach Grunn is niet meer het team van een paar jaar terug. Dat geldt voor alle clubs overigens. De reden hiervoor meldde Tchock al zojuist, namelijk een neger die belachelijk veel geld gaat verdienen bij QPR. Kan je niet tegenop.quote:
Ja kloptquote:Op vrijdag 1 februari 2013 23:19 schreef SaulGoodman het volgende:
[..]
Vond het wel meevallen. Ach Grunn is niet meer het team van een paar jaar terug. Dat geldt voor alle clubs overigens. De reden hiervoor meldde Tchock al zojuist, namelijk een neger die belachelijk veel geld gaat verdienen bij QPR. Kan je niet tegenop.
quote:Op vrijdag 1 februari 2013 23:17 schreef Tchock het volgende:
[..]
Niet-voetbalfans misschien maar ik snap precies wat je bedoelt. Ik voel je feilloos (aan).
Ja, soms best wel kansloos. Maar niet zingen is nog kanslozer, daarmee bedoel ik 90 minuten lang je bek houden.quote:Op vrijdag 1 februari 2013 23:20 schreef Paxcon het volgende:
Maar zingen jullie dan ook echt die liedjes mee enzo? Ik ken ze helemaal niet.. best wel slecht.
Ik sta niet met een megafoon voor het vak maar ik zing wel mee jaquote:Op vrijdag 1 februari 2013 23:20 schreef Paxcon het volgende:
Maar zingen jullie dan ook echt die liedjes mee enzo? Ik ken ze helemaal niet.. best wel slecht.
Gewoon iets schreeuwenquote:Op vrijdag 1 februari 2013 23:20 schreef Paxcon het volgende:
Ik weet niet of dat verschilt van club tot club, maar bij de wedstrijden waar ik bij ben geweest was het niveau nou niet bepaald zo hoog dat je het niet zo oppikt als je de teksten niet kentquote:Op vrijdag 1 februari 2013 23:20 schreef Paxcon het volgende:
quote:Op vrijdag 1 februari 2013 23:21 schreef SaulGoodman het volgende:
[..]
Ja, soms best wel kansloos. Maar niet zingen is nog kanslozer.
Hmm tegenstrijdigquote:Op vrijdag 1 februari 2013 23:22 schreef Aurelius. het volgende:
[..]
Ik sta niet met een megafoon voor het vak maar ik zing wel mee ja
Overigens is het helemaal niet erg als je dat niet doet hoor
Zo true.quote:Op vrijdag 1 februari 2013 23:23 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ik weet niet of dat verschilt van club tot club, maar bij de wedstrijden waar ik bij ben geweest was het niveau nou niet bepaald zo hoog dat je het niet zo oppikt als je de teksten niet kent
So not true. Het clublied bij ons moet je kennen. Hetzelfde geldt voor liederen als 'dit is mijn club' enz...quote:
Ik kan de tekst wel uittypen maar ik denk dat het heel vaak ZWOLLLEEE ZWOLLLEE in verschillende melodieën wordt, afgewisseld met "Alle Eagles zijn homo" (dat laatste wordt echt altijd gezongen, of we nou tegen GAE of tegen PSV spelenquote:
Altijd als ik werk bij ajax meezingen met bob marleyquote:Op vrijdag 1 februari 2013 23:24 schreef SaulGoodman het volgende:
[..]
So not true. Het clublied bij ons moet je kennen. Hetzelfde geldt voor liederen als 'dit is mijn club' enz...
Dat is echt zo'n geweldig filmquote:Op vrijdag 1 februari 2013 23:25 schreef Speedy_T het volgende:
Equilibrium ziet er goed uit op imdb. Even kijken of ik hem ergens kan vinden
Dat valt nog te begrijpen, aangezien de vijand uit de buurt komt. Dat iedereen zingt: ''wie niet springt die is een jood' is puur afgunst, zielig.quote:Op vrijdag 1 februari 2013 23:25 schreef Tchock het volgende:
[..]
(dat laatste wordt echt altijd gezongen, of we nou tegen GAE of tegen PSV spelen![]()
)
Ja dit soort teksten vind ik dus altijd zo triest, wil eigenlijk niks mee te maken hebben.quote:Op vrijdag 1 februari 2013 23:27 schreef SaulGoodman het volgende:
[..]
Dat valt nog te begrijpen, aangezien de vijand uit de buurt komt. Dat iedereen zingt: ''wie niet springt die is geen jood' is puur afgunst, zielig.
Gewoon een ongewenste neukscene op film?quote:Op vrijdag 1 februari 2013 23:28 schreef Tchock het volgende:
Wat de fuckIn deze film zit een scene waarin de vrouwelijke hoofdrolspeelster anaal verkracht wordt, dat had de regisseur uit het script gelaten. De actrice hoorde pas vlak er voor dat haar karakter verkracht zou worden en wist niet wat er ging gebeuren
(Morgen de regisseur over onder meer die scène in Collegetour, vandaar de aanleiding)
Last Tango in Paris (1972) - IMDb
Gevonden.quote:Op vrijdag 1 februari 2013 23:26 schreef Yreal het volgende:
[..]
Dat is echt zo'n geweldig film![]()
Als je hem niet vindt voel ik mij verplicht mijn origineel uit te lenen
Is een jood natuurlijk, wij zingen geen jood. Kijk als je tegen ons speelt is het prima, maar doe je het tegen andere clubs dan toon je alleen maar aan hoe groot Ajax is, niet dat ik dat erg vind ik.quote:Op vrijdag 1 februari 2013 23:28 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Ja dit soort teksten vind ik dus altijd zo triest, wil eigenlijk niks mee te maken hebben.
Ik snap dat ook niet hoor. En - dit is niet tegen jou - de fans van de grote clubs lopen altijd te zeiken en te kankeren, eigenlijk. PSV-, Ajax-, Feyenoord-, Twente- en in mindere mate Vitesse- en AZ-fans die niet normaal kunnen doenquote:Op vrijdag 1 februari 2013 23:27 schreef SaulGoodman het volgende:
[..]
Dat valt nog te begrijpen, aangezien de vijand uit de buurt komt. Dat iedereen zingt: ''wie niet springt die is een jood' is puur afgunst, zielig.
Dat gebeurde dus wel sherlock.quote:Op vrijdag 1 februari 2013 23:29 schreef Aurelius. het volgende:
Wat is daar zo erg aan?
Net alsof ze echt verkracht zou gaan worden
Ik ben heel benieuwd wat je ervan vindt. Mij raakt hij steeds weer. Al zal ik eerlijk toegeven dat ik groot fan ben van cristian balequote:
Little Miss Sunshine.quote:Op vrijdag 1 februari 2013 23:24 schreef Speedy_T het volgende:
[..]
Not sure if serious... Maar niet echt in de mood daarvoor
quote:Op vrijdag 1 februari 2013 23:30 schreef Tchock het volgende:
[..]
Dat gebeurde dus wel sherlock.
edit: Huhwacht, er was geen penetratie maar de actrice voelde zich wel verkracht? Wat?Snap het niet meer nu. Maar collegetour kijken morgen.
Die ken ik dan ook netjes. Bedoelde meer in het algemeen.quote:Op vrijdag 1 februari 2013 23:24 schreef SaulGoodman het volgende:
[..]
So not true. Het clublied bij ons moet je kennen. Hetzelfde geldt voor liederen als 'dit is mijn club' enz...
Dat is het gevolg van succes. Als Zwolle volgend jaar vijfde wordt, dan nemen ze het jaar erop ook geen genoegen met de dertiende plaats. Heb het zelf meegemaakt met adofans. Dat is een natuurlijk gevolg van succes.quote:Op vrijdag 1 februari 2013 23:30 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ik snap dat ook niet hoor. En - dit is niet tegen jou - de fans van de grote clubs lopen altijd te zeiken en te kankeren, eigenlijk. PSV-, Ajax-, Feyenoord-, Twente- en in mindere mate Vitesse- en AZ-fans die niet normaal kunnen doenOok de reden dat ik echt een hekel aan VBL heb. Bij kleinere clubs zie je dat helemaal niet.
'quote:Op vrijdag 1 februari 2013 23:30 schreef Tchock het volgende:
[..]
Dat gebeurde dus wel sherlock.
edit: Huhwacht, er was geen penetratie maar de actrice voelde zich wel verkracht? Wat?Snap het niet meer nu. Maar collegetour kijken morgen.
Ik ook wel. Vind het dan ook bijzonder dat deze film mij geheel ontgaan is.quote:Op vrijdag 1 februari 2013 23:31 schreef Yreal het volgende:
[..]
Ik ben heel benieuwd wat je ervan vindt. Mij raakt hij steeds weer. Al zal ik eerlijk toegeven dat ik groot fan ben van cristian bale
Ja, dat zal inderdaad meespelen. Blij dat ik tegen jou wel gewoon kritiek op Ajax kan hebben zonder dat ik volgescholden word of ieder punt wordt omgedraaid naar 'andere clubs doen het ook' thoquote:Op vrijdag 1 februari 2013 23:33 schreef SaulGoodman het volgende:
[..]
Dat is het gevolg van succes. Als Zwolle volgend jaar vijfde wordt, dan nemen ze het jaar erop ook geen genoegen met de dertiende plaats. Heb het zelf meegemaakt met adofans. Dat is natuurlijk gevolg van succes.
Hee maar T, ga je bestuurs 1 nou herkansen of laat je het erbij?quote:Op vrijdag 1 februari 2013 23:35 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ja, dat zal inderdaad meespelen. Blij dat ik tegen jou wel gewoon kritiek op Ajax kan hebben zonder dat ik volgescholden word of ieder punt wordt omgedraaid naar 'andere clubs doen het ook' tho
Ik weet het niet. Aan de ene kant moet dit hoger kunnen, aan de andere kant dacht ik dat ik het heel erg goed kende en dat blijkt niet te zijn. Kijk tegen die tijd wel even of ik dat wilquote:Op vrijdag 1 februari 2013 23:36 schreef Yreal het volgende:
[..]
Hee maar T, ga je bestuurs 1 nou herkansen of laat je het erbij?
Ik hoopte nog zo op Ajax of AZquote:
Eens.quote:
Maarja, het is een paar uur VOOR bestuurs 2. En om bestuurs 2 te kunnen moet je toch ook weer heel veel met die materie gaan werken...quote:Op vrijdag 1 februari 2013 23:36 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ik weet het niet. Aan de ene kant moet dit hoger kunnen, aan de andere kant dacht ik dat ik het heel erg goed kende en dat blijkt niet te zijn. Kijk tegen die tijd wel even of ik dat wil
Maar als je denkt dat de Staat een bestuursorgaan is, snap je het natuurlijk niet helemaal.quote:Op vrijdag 1 februari 2013 23:36 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ik weet het niet. Aan de ene kant moet dit hoger kunnen, aan de andere kant dacht ik dat ik het heel erg goed kende en dat blijkt niet te zijn. Kijk tegen die tijd wel even of ik dat wil
Heb dat idee nu ook. Maar zeg nu eens, hoe tof zou PEC-AZ zijn als finalequote:Op vrijdag 1 februari 2013 23:37 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ik hoopte nog zo op Ajax of AZIk ben echt bang dat PSV denkt even lekker revanche te kunnen nemen en we met 0-8 de Beker uit gaan
Ik dacht dat daar een uitzondering voor was maar ik kon die niet vinden dus ik gokte op 'Ja, ook al is de Staat geen orgaan van een rechtspersoon'quote:Op vrijdag 1 februari 2013 23:38 schreef Speedy_T het volgende:
[..]
Maar als je denkt dat de Staat een bestuursorgaan is, snap je het natuurlijk niet helemaal.
Bij twijfel altijd vertrouwen op wat er staat in de wet: een orgaan van een rechtspersoon die krachtens publiekrecht is ingesteld;quote:Op vrijdag 1 februari 2013 23:39 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ik dacht dat daar een uitzondering voor was maar ik kon die niet vinden dus ik gokte op 'Ja, ook al is de Staat geen orgaan van een rechtspersoon'
He gaan we de betweter uithangen? Doe niet zo naar joh.quote:Op vrijdag 1 februari 2013 23:45 schreef Speedy_T het volgende:
[..]
Bij twijfel altijd vertrouwen op wat er staat in de wet: een orgaan van een rechtspersoon die krachtens publiekrecht is ingesteld;
Die rechtspersoon is de staat. Dus het zou wel een beetje raar zijn als dat een orgaan van zichzelf is.
Enjoy it.quote:Op vrijdag 1 februari 2013 23:48 schreef Speedy_T het volgende:
Laat maar jongens. ik ga lekker een film kijken
Heerlijk. Ik heb de neiging om vragen die ik niet weet standaard fout te verbeteren later als ik er langer over na ga denkenquote:Op vrijdag 1 februari 2013 23:48 schreef Aurelius. het volgende:
Net op de fiets schoot me ook opeens totaal een heel antwoord binnen van een vraag die ik niet snapte gister..Altijd leuk dat soort dingen
Heel herkenbaar.quote:Op vrijdag 1 februari 2013 23:48 schreef Aurelius. het volgende:
Net op de fiets schoot me ook opeens totaal een heel antwoord binnen van een vraag die ik niet snapte gister..Altijd leuk dat soort dingen
Kies jij altijd de meest epileptische UI die je kan vinden?quote:Op vrijdag 1 februari 2013 23:49 schreef Tchock het volgende:
[..]
Heerlijk. Ik heb de neiging om vragen die ik niet weet standaard fout te verbeteren later als ik er langer over na ga denken
Ach man, dat heb ik bij die tentamens zodra ik de tentamenhaldeur al achter mij hebt dichtgedaan. Alsof op dat moment mijn gezond verstand/logisch gevoel terug komt en bam jonguh: dat is het antwoord! /duh Zo herkenbaar...quote:Op vrijdag 1 februari 2013 23:48 schreef Aurelius. het volgende:
Hoe oud is ze?quote:Op vrijdag 1 februari 2013 23:50 schreef Speedy_T het volgende:
En dan staat opeens de overbuurvrouw poedelnaakt in de huiskamer een glaasje water te drinken.. Viel toch een beetje tegen
<quote:Op vrijdag 1 februari 2013 23:51 schreef Aurelius. het volgende:
[..]
Kies jij altijd de meest epileptische UI die je kan vinden?
Ik kan niet tegen die bewegende afbeeldingen.quote:Op vrijdag 1 februari 2013 23:52 schreef Tchock het volgende:
Hahaha die Dirtyphonics-UI heb ik speciaal omdat er altijd iemand boos wordt
Wat wil je. Je bent wel enorm rijp voor het gesticht als je zo'n icon topperdeflop vindtquote:Op vrijdag 1 februari 2013 23:52 schreef Tchock het volgende:
Hahaha die Dirtyphonics-UI heb ik speciaal omdat er altijd iemand boos wordt
Zolang je geen UI hebt en UI korter is dan avatar heb je geen recht van spreken sorryquote:Op vrijdag 1 februari 2013 23:53 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Wat wil je. Je bent wel enorm rijp voor het gesticht als je zo'n icon topperdeflop vindtEn what's up with UI gebruiken als synoniem voor iemands avatar/icon? UI is in mijn optiek toch iets heel anders!
Uiloos ftw /jwz Uiloos is de nieuwe UI snappez-vous?quote:Op vrijdag 1 februari 2013 23:54 schreef Tchock het volgende:
[..]
Zolang je geen UI hebt en UI korter is dan avatar heb je geen recht van spreken sorry
is ze lekker>quote:Op vrijdag 1 februari 2013 23:50 schreef Speedy_T het volgende:
En dan staat opeens de overbuurvrouw poedelnaakt in de huiskamer een glaasje water te drinken.. Viel toch een beetje tegen
Nee, want anders kwam ie het toch niet melden?quote:
quote:Op vrijdag 1 februari 2013 23:56 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Nee, want anders kwam ie het toch niet melden?Als dat wel het geval is, is ie wel druk met andere dingen
Speedy is volgens mij een hele nette, beschaafde jongenquote:
Pics van je hamsterquote:Op vrijdag 1 februari 2013 23:56 schreef Yreal het volgende:
Mijn hamster eet net gewoon in 1x ong 1/10 deel van een jonagold weg
quote:Op vrijdag 1 februari 2013 23:57 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Met de deur in huis vallen zul je bedoelen
Maar ondertussen. Achter elke brave hendrik op Fok gaat offline iemand anders schuilquote:Op vrijdag 1 februari 2013 23:57 schreef Yreal het volgende:
[..]
[..]
Speedy is volgens mij een hele nette, beschaafde jongen
Andersom ook. Denk dat achter elke brutale aap hier een vrij normaal persoon geschuild zit.quote:Op vrijdag 1 februari 2013 23:58 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Maar ondertussen. Achter elke brave hendrik op Fok gaat offline iemand anders schuil
Ik kom hier eigenlijk nooit brutale apen tegen, VBL daarentegenquote:Op zaterdag 2 februari 2013 00:00 schreef SaulGoodman het volgende:
[..]
Andersom ook. Denk dat achter elke brutale aap hier een vrij normaal persoon geschuild zit.
Oh nom, nom, nom, nom. Oh wait, HAMSTERUH!quote:Op zaterdag 2 februari 2013 00:00 schreef Yreal het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ook fruitrepen, geen probleem
Hahaquote:Op zaterdag 2 februari 2013 00:00 schreef Yreal het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ook fruitrepen, geen probleem
quote:Op zaterdag 2 februari 2013 00:01 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Oh nom, nom, nom, nom. Oh wait, HAMSTERUH!
quote:
Bedoel Fok in zijn algemeenheid.quote:Op zaterdag 2 februari 2013 00:00 schreef Aurelius. het volgende:
[..]
Ik kom hier eigenlijk nooit brutale apen tegen, VBL daarentegen
Laat hem nu nog een boodschappentas van de AH tillen en je hebt de officiële AH-mascotte!quote:
Nou je hoort het Yreal, je wordt van je bed gelicht om omstreeks 04:04 uur wegens vermeend dierenmishandeling!quote:Op zaterdag 2 februari 2013 00:03 schreef SaulGoodman het volgende:
[..]
[..]
Dit stuur ik even naar de Dierenpartij.
quote:Op zaterdag 2 februari 2013 00:03 schreef SaulGoodman het volgende:
[..]
[..]
Dit stuur ik even naar de Dierenpartij.
quote:Op zaterdag 2 februari 2013 00:03 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Laat hem nu nog een boodschappentas van de AH tillen en je hebt de officiële AH-mascotte!
alles kan kapotquote:Op zaterdag 2 februari 2013 00:04 schreef Speedy_T het volgende:
Die buurvrouw is netjes getrouwd dus daar valt niks te halen.
Dan houdt het wel opquote:Daarnaast is ze ook niet heel lekker
Is het de bedoeling dat die hele film in het Russisch is?quote:Op zaterdag 2 februari 2013 00:04 schreef Yreal het volgende:
[..]
[..]
[ afbeelding ]
Die kan echt wel voor zichzelf opkomen hoor
Nee. Is gewoon engelsquote:Op zaterdag 2 februari 2013 00:05 schreef Speedy_T het volgende:
[..]
Is het de bedoeling dat die hele film in het Russisch is?
Goed spul hé, kruidig goudquote:Op zaterdag 2 februari 2013 00:04 schreef Yreal het volgende:
[..]
[..]
[ afbeelding ]
Die kan echt wel voor zichzelf opkomen hoor
Haha wtf. Dan heb ik dus een totaal verkeerde gedownload. Russische audio met Engels ondertiteling. WTFquote:
En je bedacht je na een half uur, waarom zou iemand mij een russische film aanraden zonder te vragen of ik dat versta?quote:Op zaterdag 2 februari 2013 00:05 schreef Speedy_T het volgende:
[..]
Haha wtf. Dan heb ik dus een totaal verkeerde gedownload. Russische audio met Engels ondertiteling. WTF
Nu nog die hamster van je aan de fles zien. Eerder ben je geen alcoholistquote:Op zaterdag 2 februari 2013 00:05 schreef Yreal het volgende:
Ik kom zo wel een beetje over als alcoholist
Nooitquote:Op zaterdag 2 februari 2013 00:06 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Nu nog die hamster van je aan de fles zien. Eerder ben je geen alcoholist
Nee, ik zat net even vijf minuten te kijken en toen begon ik me eraan te ergeren.quote:Op zaterdag 2 februari 2013 00:06 schreef Yreal het volgende:
[..]
En je bedacht je na een half uur, waarom zou iemand mij een russische film aanraden zonder te vragen of ik dat versta?
Wel even de eerste 5 min terug kijken. Tenzij ik mij nu heel erg vergis is het best relevantquote:Op zaterdag 2 februari 2013 00:07 schreef Speedy_T het volgende:
[..]
Nee, ik zat net even vijf minuten te kijken en toen begon ik me eraan te ergeren.
Maar geen nood; audiokanaal 2 is in het Engels. Dus ik ga weer verder.
dat is slecht voor zo'n beestje manquote:Op zaterdag 2 februari 2013 00:08 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Want das zonde omdat jij minder overhoudt?
Ah koesie koesie koesie.quote:Op zaterdag 2 februari 2013 00:09 schreef Yreal het volgende:
[..]
dat is slecht voor zo'n beestje man
Oh echt? Denk: mensen zijn dieren en die kunnen prima op een alcohol-dieet. Andere dieren dus ookquote:Op zaterdag 2 februari 2013 00:09 schreef Yreal het volgende:
[..]
dat is slecht voor zo'n beestje man
Geweldige uitvinding. Ik heb vooral diepe sympathie voor de Koe, daar kan ik uren naar kijken.quote:
Daarom, hamsters zijn geniale wezensquote:Op zaterdag 2 februari 2013 00:12 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Oh echt? Denk: mensen zijn dieren en die kunnen prima op een alcohol-dieet. Andere dieren dus ookNee man, zit maar wat te grappen. Blijven geniale diertjes, maar ze zijn kampioen hamsteren 's nachts en winterslaap houden overdag. En oh, als je er niet bent trainen in het rad. Voor de rest herhalen ze die activiteiten zolang ze mogen leven. Achja.. blijft toch grappig om te zien hoeveel zo'n hamster nu weer weet weg te krijgen in die wangzakken
Niet normaal hoe vol ze zich kunnen proppen en je dan ook aankijken van: 'heb ik wat van je aan?!'
quote:
Jij was conservatief hmm?quote:Op vrijdag 1 februari 2013 18:43 schreef SaulGoodman het volgende:
[..]
Ach joh, zo erg is dat toch niet. Een enkeltje richting hel vragen lijkt me wat overdreven.
Ik volg het even niet. Wat is er mis met conservatisme? Iets kan je niet zo terugdraaien zoals het was, mede daarom ben ik conservatief.quote:
Huh? Ik zeg helemaal niet dat er iets mis mee is. Alleen dat je conservatief bent en -zo haal ik uit je posts- ook gelovig.quote:Op zaterdag 2 februari 2013 00:26 schreef SaulGoodman het volgende:
[..]
Ik volg het even niet. Wat is er mis met conservatisme? Iets kan je niet zo terugdraaien zoals het was, mede daarom ben ik conservatief.
Ik ben nooit sarcastisch zonder een "quote:Op zaterdag 2 februari 2013 00:30 schreef Tchock het volgende:
[..]
DankjewelAls dit oprecht is en niet sarcastisch zoals de rest
Hahahaquote:Op zaterdag 2 februari 2013 00:31 schreef NotGuilty het volgende:
[..]
Ik ben nooit sarcastisch zonder een "" of een "
" of een "
"
Ah op die manier.quote:Op zaterdag 2 februari 2013 00:28 schreef Tchock het volgende:
[..]
Huh? Ik zeg helemaal niet dat er iets mis mee is. Alleen dat je conservatief bent en -zo haal ik uit je posts- ook gelovig.
Leuke user ben jijquote:Op zaterdag 2 februari 2013 00:31 schreef NotGuilty het volgende:
[..]
Ik ben nooit sarcastisch zonder een "" of een "
" of een "
"
Nee volgende week strafrechtquote:Op zaterdag 2 februari 2013 00:31 schreef Tchock het volgende:
[..]
HahahaHad jij nou ook tentamens afgelopen week of niet?
Eitje.quote:Op zaterdag 2 februari 2013 00:33 schreef NotGuilty het volgende:
[..]
Nee volgende week strafrecht [ afbeelding ]
Hahah ook bedanktquote:
Zeg je kunt toch wel de drie belangrijkste woorden lezenquote:
Inleiding strafrecht, dus alletwee. Kwam er vandaag bij het maken van oefenvragen achter dat ik dat hele artikel 67 sv en 67a helemaal niet zo goed kan toepassen.Veel instinkers ook. Ik verdwaal in al dat gehop tussen artikelen om te bepalen of je uberhaupt daar aan toe komt. Ik moet dat hoofdstuk even goed gaan nalezen. Blader me de pleuris tussen Sr en Sv, binnen Sv ( waar je tig artikelen door moet crossen ) om een ogenschijnlijk simpele vraag te beantwoorden.quote:Op zaterdag 2 februari 2013 00:33 schreef NotGuilty het volgende:
[..]
Nee volgende week strafrecht [ afbeelding ]
Dat is toch gewoon het rijtje?quote:Op zaterdag 2 februari 2013 00:41 schreef NotGuilty het volgende:
[..]
Inleiding strafrecht, dus alletwee. Kwam er vandaag bij het maken van oefenvragen achter dat ik dat hele artikel 67 sv en 67a helemaal niet zo goed kan toepassen.Veel instinkers ook. Ik verdwaal in al dat gehop tussen artikelen om te bepalen of je uberhaupt daar aan toe komt. Ik moet dat hoofdstuk even goed gaan nalezen. Blader me de pleuris tussen Sr en Sv, binnen Sv ( waar je tig artikelen door moet crossen ) om een ogenschijnlijk simpele vraag te beantwoorden.
Ik vind alles van dit vak leuk, behalve het inverzekeringstelling, in bewaring, voorlopige hechtenis gebeuren. Omdat ik het nog niet onder de knie heb
Koop anders zo'n zooitje herbruikbare labels, zeker bij vakken waar je een halve marathon loopt met je vingers door de wetten heen kan dat heel handig zijnquote:Op zaterdag 2 februari 2013 00:41 schreef NotGuilty het volgende:
[..]
Inleiding strafrecht, dus alletwee. Kwam er vandaag bij het maken van oefenvragen achter dat ik dat hele artikel 67 sv en 67a helemaal niet zo goed kan toepassen.Veel instinkers ook. Ik verdwaal in al dat gehop tussen artikelen om te bepalen of je uberhaupt daar aan toe komt. Ik moet dat hoofdstuk even goed gaan nalezen. Blader me de pleuris tussen Sr en Sv, binnen Sv ( waar je tig artikelen door moet crossen ) om een ogenschijnlijk simpele vraag te beantwoorden.
Ik vind alles van dit vak leuk, behalve het inverzekeringstelling, in bewaring, voorlopige hechtenis gebeuren. Omdat ik het nog niet onder de knie heb
Als je het dan toch over 'ik voel een art. 6:162 BW aankomen', dan is dit toch wel the godfather of all WED!quote:Op zaterdag 2 februari 2013 00:41 schreef Aurelius. het volgende:
Acta kan dat ook wel waarderen maar die is er niet
Het hangt van de post af, daarom gebruik ik drie verschillende.quote:Op zaterdag 2 februari 2013 00:36 schreef Tchock het volgende:
Ik vindhelemaal niet sarcastisch
Ik gebruik 'm altijd als in 'voorgaande is goed/fijn/aangenaam'
Ik snap er de ballen van, ik kies steeds het verkeerde. Daarom ga ik eerst maar eens het hee hoofdstuk opnieuw lezen voordat ik vragen ga maken.quote:
350 sv, de rest komt laterquote:Op zaterdag 2 februari 2013 00:41 schreef NotGuilty het volgende:
[..]
Allemaal om de werklast van de rechters te verminderen. Je ziet vaker dat daarbij allerlei rechten (vaak herleidbaar op art. 6 EVRM) in het geding komen. Ander voorbeeld is het EHRM zelf (ironisch genoeg) die bijvoorbeeld geen uitspraken meer doet als blijkt dat dezelfde klacht te vaak voorkomt.quote:Op zaterdag 2 februari 2013 00:42 schreef Yreal het volgende:
Vreemd figuur trouwens, de strafbeschikking... het OM dat zelf mag veroordelen
Maar echt een "onafhankelijke rechter" is het natuurlijk nietquote:Op zaterdag 2 februari 2013 00:43 schreef Tchock het volgende:
[..]
Allemaal om de werklast van de rechters te verminderen. Je ziet vaker dat daarbij allerlei rechten (vaak herleidbaar op art. 6 EVRM) in het geding komen. Ander voorbeeld is het EHRM zelf (ironisch genoeg) die bijvoorbeeld geen uitspraken meer doet als blijkt dat dezelfde klacht te vaak voorkomt.
Ja, die heb ik, ga ik ook zeker gebruiken.quote:Op zaterdag 2 februari 2013 00:42 schreef Tchock het volgende:
[..]
Koop anders zo'n zooitje herbruikbare labels, zeker bij vakken waar je een halve marathon loopt met je vingers door de wetten heen kan dat heel handig zijn
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |