Sowieso moet je je binnen elke subcultuur geen zak aantrekken wat andere mensen van daarbuiten ervan vindenquote:Op vrijdag 1 februari 2013 23:17 schreef Aurelius. het volgende:
[..]
Niksmaar mensen begrijpen het vaak niet helemaal
Vond het wel meevallen. Ach Grunn is niet meer het team van een paar jaar terug. Dat geldt voor alle clubs overigens. De reden hiervoor meldde Tchock al zojuist, namelijk een neger die belachelijk veel geld gaat verdienen bij QPR. Kan je niet tegenop.quote:
Ja kloptquote:Op vrijdag 1 februari 2013 23:19 schreef SaulGoodman het volgende:
[..]
Vond het wel meevallen. Ach Grunn is niet meer het team van een paar jaar terug. Dat geldt voor alle clubs overigens. De reden hiervoor meldde Tchock al zojuist, namelijk een neger die belachelijk veel geld gaat verdienen bij QPR. Kan je niet tegenop.
quote:Op vrijdag 1 februari 2013 23:17 schreef Tchock het volgende:
[..]
Niet-voetbalfans misschien maar ik snap precies wat je bedoelt. Ik voel je feilloos (aan).
Ja, soms best wel kansloos. Maar niet zingen is nog kanslozer, daarmee bedoel ik 90 minuten lang je bek houden.quote:Op vrijdag 1 februari 2013 23:20 schreef Paxcon het volgende:
Maar zingen jullie dan ook echt die liedjes mee enzo? Ik ken ze helemaal niet.. best wel slecht.
Ik sta niet met een megafoon voor het vak maar ik zing wel mee jaquote:Op vrijdag 1 februari 2013 23:20 schreef Paxcon het volgende:
Maar zingen jullie dan ook echt die liedjes mee enzo? Ik ken ze helemaal niet.. best wel slecht.
Gewoon iets schreeuwenquote:Op vrijdag 1 februari 2013 23:20 schreef Paxcon het volgende:
Ik weet niet of dat verschilt van club tot club, maar bij de wedstrijden waar ik bij ben geweest was het niveau nou niet bepaald zo hoog dat je het niet zo oppikt als je de teksten niet kentquote:Op vrijdag 1 februari 2013 23:20 schreef Paxcon het volgende:
quote:Op vrijdag 1 februari 2013 23:21 schreef SaulGoodman het volgende:
[..]
Ja, soms best wel kansloos. Maar niet zingen is nog kanslozer.
Hmm tegenstrijdigquote:Op vrijdag 1 februari 2013 23:22 schreef Aurelius. het volgende:
[..]
Ik sta niet met een megafoon voor het vak maar ik zing wel mee ja
Overigens is het helemaal niet erg als je dat niet doet hoor
Zo true.quote:Op vrijdag 1 februari 2013 23:23 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ik weet niet of dat verschilt van club tot club, maar bij de wedstrijden waar ik bij ben geweest was het niveau nou niet bepaald zo hoog dat je het niet zo oppikt als je de teksten niet kent
So not true. Het clublied bij ons moet je kennen. Hetzelfde geldt voor liederen als 'dit is mijn club' enz...quote:
Ik kan de tekst wel uittypen maar ik denk dat het heel vaak ZWOLLLEEE ZWOLLLEE in verschillende melodieën wordt, afgewisseld met "Alle Eagles zijn homo" (dat laatste wordt echt altijd gezongen, of we nou tegen GAE of tegen PSV spelenquote:
Altijd als ik werk bij ajax meezingen met bob marleyquote:Op vrijdag 1 februari 2013 23:24 schreef SaulGoodman het volgende:
[..]
So not true. Het clublied bij ons moet je kennen. Hetzelfde geldt voor liederen als 'dit is mijn club' enz...
Dat is echt zo'n geweldig filmquote:Op vrijdag 1 februari 2013 23:25 schreef Speedy_T het volgende:
Equilibrium ziet er goed uit op imdb. Even kijken of ik hem ergens kan vinden
Dat valt nog te begrijpen, aangezien de vijand uit de buurt komt. Dat iedereen zingt: ''wie niet springt die is een jood' is puur afgunst, zielig.quote:Op vrijdag 1 februari 2013 23:25 schreef Tchock het volgende:
[..]
(dat laatste wordt echt altijd gezongen, of we nou tegen GAE of tegen PSV spelen![]()
)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |