Ja, soms best wel kansloos. Maar niet zingen is nog kanslozer, daarmee bedoel ik 90 minuten lang je bek houden.quote:Op vrijdag 1 februari 2013 23:20 schreef Paxcon het volgende:
Maar zingen jullie dan ook echt die liedjes mee enzo? Ik ken ze helemaal niet.. best wel slecht.
Ik sta niet met een megafoon voor het vak maar ik zing wel mee jaquote:Op vrijdag 1 februari 2013 23:20 schreef Paxcon het volgende:
Maar zingen jullie dan ook echt die liedjes mee enzo? Ik ken ze helemaal niet.. best wel slecht.
Gewoon iets schreeuwenquote:Op vrijdag 1 februari 2013 23:20 schreef Paxcon het volgende:
Ik weet niet of dat verschilt van club tot club, maar bij de wedstrijden waar ik bij ben geweest was het niveau nou niet bepaald zo hoog dat je het niet zo oppikt als je de teksten niet kentquote:Op vrijdag 1 februari 2013 23:20 schreef Paxcon het volgende:
quote:Op vrijdag 1 februari 2013 23:21 schreef SaulGoodman het volgende:
[..]
Ja, soms best wel kansloos. Maar niet zingen is nog kanslozer.
Hmm tegenstrijdigquote:Op vrijdag 1 februari 2013 23:22 schreef Aurelius. het volgende:
[..]
Ik sta niet met een megafoon voor het vak maar ik zing wel mee ja
Overigens is het helemaal niet erg als je dat niet doet hoor
Zo true.quote:Op vrijdag 1 februari 2013 23:23 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ik weet niet of dat verschilt van club tot club, maar bij de wedstrijden waar ik bij ben geweest was het niveau nou niet bepaald zo hoog dat je het niet zo oppikt als je de teksten niet kent
So not true. Het clublied bij ons moet je kennen. Hetzelfde geldt voor liederen als 'dit is mijn club' enz...quote:
Ik kan de tekst wel uittypen maar ik denk dat het heel vaak ZWOLLLEEE ZWOLLLEE in verschillende melodieën wordt, afgewisseld met "Alle Eagles zijn homo" (dat laatste wordt echt altijd gezongen, of we nou tegen GAE of tegen PSV spelenquote:
Altijd als ik werk bij ajax meezingen met bob marleyquote:Op vrijdag 1 februari 2013 23:24 schreef SaulGoodman het volgende:
[..]
So not true. Het clublied bij ons moet je kennen. Hetzelfde geldt voor liederen als 'dit is mijn club' enz...
Dat is echt zo'n geweldig filmquote:Op vrijdag 1 februari 2013 23:25 schreef Speedy_T het volgende:
Equilibrium ziet er goed uit op imdb. Even kijken of ik hem ergens kan vinden
Dat valt nog te begrijpen, aangezien de vijand uit de buurt komt. Dat iedereen zingt: ''wie niet springt die is een jood' is puur afgunst, zielig.quote:Op vrijdag 1 februari 2013 23:25 schreef Tchock het volgende:
[..]
(dat laatste wordt echt altijd gezongen, of we nou tegen GAE of tegen PSV spelen![]()
)
Ja dit soort teksten vind ik dus altijd zo triest, wil eigenlijk niks mee te maken hebben.quote:Op vrijdag 1 februari 2013 23:27 schreef SaulGoodman het volgende:
[..]
Dat valt nog te begrijpen, aangezien de vijand uit de buurt komt. Dat iedereen zingt: ''wie niet springt die is geen jood' is puur afgunst, zielig.
Gewoon een ongewenste neukscene op film?quote:Op vrijdag 1 februari 2013 23:28 schreef Tchock het volgende:
Wat de fuckIn deze film zit een scene waarin de vrouwelijke hoofdrolspeelster anaal verkracht wordt, dat had de regisseur uit het script gelaten. De actrice hoorde pas vlak er voor dat haar karakter verkracht zou worden en wist niet wat er ging gebeuren
(Morgen de regisseur over onder meer die scène in Collegetour, vandaar de aanleiding)
Last Tango in Paris (1972) - IMDb
Gevonden.quote:Op vrijdag 1 februari 2013 23:26 schreef Yreal het volgende:
[..]
Dat is echt zo'n geweldig film![]()
Als je hem niet vindt voel ik mij verplicht mijn origineel uit te lenen
Is een jood natuurlijk, wij zingen geen jood. Kijk als je tegen ons speelt is het prima, maar doe je het tegen andere clubs dan toon je alleen maar aan hoe groot Ajax is, niet dat ik dat erg vind ik.quote:Op vrijdag 1 februari 2013 23:28 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Ja dit soort teksten vind ik dus altijd zo triest, wil eigenlijk niks mee te maken hebben.
Ik snap dat ook niet hoor. En - dit is niet tegen jou - de fans van de grote clubs lopen altijd te zeiken en te kankeren, eigenlijk. PSV-, Ajax-, Feyenoord-, Twente- en in mindere mate Vitesse- en AZ-fans die niet normaal kunnen doenquote:Op vrijdag 1 februari 2013 23:27 schreef SaulGoodman het volgende:
[..]
Dat valt nog te begrijpen, aangezien de vijand uit de buurt komt. Dat iedereen zingt: ''wie niet springt die is een jood' is puur afgunst, zielig.
Dat gebeurde dus wel sherlock.quote:Op vrijdag 1 februari 2013 23:29 schreef Aurelius. het volgende:
Wat is daar zo erg aan?
Net alsof ze echt verkracht zou gaan worden
Ik ben heel benieuwd wat je ervan vindt. Mij raakt hij steeds weer. Al zal ik eerlijk toegeven dat ik groot fan ben van cristian balequote:
Little Miss Sunshine.quote:Op vrijdag 1 februari 2013 23:24 schreef Speedy_T het volgende:
[..]
Not sure if serious... Maar niet echt in de mood daarvoor
quote:Op vrijdag 1 februari 2013 23:30 schreef Tchock het volgende:
[..]
Dat gebeurde dus wel sherlock.
edit: Huhwacht, er was geen penetratie maar de actrice voelde zich wel verkracht? Wat?Snap het niet meer nu. Maar collegetour kijken morgen.
Die ken ik dan ook netjes. Bedoelde meer in het algemeen.quote:Op vrijdag 1 februari 2013 23:24 schreef SaulGoodman het volgende:
[..]
So not true. Het clublied bij ons moet je kennen. Hetzelfde geldt voor liederen als 'dit is mijn club' enz...
Dat is het gevolg van succes. Als Zwolle volgend jaar vijfde wordt, dan nemen ze het jaar erop ook geen genoegen met de dertiende plaats. Heb het zelf meegemaakt met adofans. Dat is een natuurlijk gevolg van succes.quote:Op vrijdag 1 februari 2013 23:30 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ik snap dat ook niet hoor. En - dit is niet tegen jou - de fans van de grote clubs lopen altijd te zeiken en te kankeren, eigenlijk. PSV-, Ajax-, Feyenoord-, Twente- en in mindere mate Vitesse- en AZ-fans die niet normaal kunnen doenOok de reden dat ik echt een hekel aan VBL heb. Bij kleinere clubs zie je dat helemaal niet.
'quote:Op vrijdag 1 februari 2013 23:30 schreef Tchock het volgende:
[..]
Dat gebeurde dus wel sherlock.
edit: Huhwacht, er was geen penetratie maar de actrice voelde zich wel verkracht? Wat?Snap het niet meer nu. Maar collegetour kijken morgen.
Ik ook wel. Vind het dan ook bijzonder dat deze film mij geheel ontgaan is.quote:Op vrijdag 1 februari 2013 23:31 schreef Yreal het volgende:
[..]
Ik ben heel benieuwd wat je ervan vindt. Mij raakt hij steeds weer. Al zal ik eerlijk toegeven dat ik groot fan ben van cristian bale
Ja, dat zal inderdaad meespelen. Blij dat ik tegen jou wel gewoon kritiek op Ajax kan hebben zonder dat ik volgescholden word of ieder punt wordt omgedraaid naar 'andere clubs doen het ook' thoquote:Op vrijdag 1 februari 2013 23:33 schreef SaulGoodman het volgende:
[..]
Dat is het gevolg van succes. Als Zwolle volgend jaar vijfde wordt, dan nemen ze het jaar erop ook geen genoegen met de dertiende plaats. Heb het zelf meegemaakt met adofans. Dat is natuurlijk gevolg van succes.
Hee maar T, ga je bestuurs 1 nou herkansen of laat je het erbij?quote:Op vrijdag 1 februari 2013 23:35 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ja, dat zal inderdaad meespelen. Blij dat ik tegen jou wel gewoon kritiek op Ajax kan hebben zonder dat ik volgescholden word of ieder punt wordt omgedraaid naar 'andere clubs doen het ook' tho
Ik weet het niet. Aan de ene kant moet dit hoger kunnen, aan de andere kant dacht ik dat ik het heel erg goed kende en dat blijkt niet te zijn. Kijk tegen die tijd wel even of ik dat wilquote:Op vrijdag 1 februari 2013 23:36 schreef Yreal het volgende:
[..]
Hee maar T, ga je bestuurs 1 nou herkansen of laat je het erbij?
Ik hoopte nog zo op Ajax of AZquote:
Eens.quote:
Maarja, het is een paar uur VOOR bestuurs 2. En om bestuurs 2 te kunnen moet je toch ook weer heel veel met die materie gaan werken...quote:Op vrijdag 1 februari 2013 23:36 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ik weet het niet. Aan de ene kant moet dit hoger kunnen, aan de andere kant dacht ik dat ik het heel erg goed kende en dat blijkt niet te zijn. Kijk tegen die tijd wel even of ik dat wil
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |