Dat is waar. Oude stadions hebben ook wel weer een bepaalde charme, maar hier ergerde ik me wel even aan. Stond 90 minuten lang in een Siberische wind en dan ook nog zo'n smerig broodje waar ik een kwartier voor moest wachten.quote:Op vrijdag 1 februari 2013 23:05 schreef Tchock het volgende:
[..]
Haha Saul is een beetje verwend door altijd Eredivisie-stadions
Als het een herhaling van de bekerwedstrijd wordt wordt het hopelijk een mooie afsluiter van dit seizoen.quote:
Verschrikkelijke wedstrijd was datquote:Op vrijdag 1 februari 2013 23:12 schreef SaulGoodman het volgende:
[..]
Als het een herhaling van de bekerwedstrijd wordt wordt het hopelijk een mooie afsluiter van dit seizoen.
Ga je in je eentje, heb dat ook al eens gedaan naar PSV uit.quote:Op vrijdag 1 februari 2013 23:13 schreef Tchock het volgende:
Ik wilde wel naar NAC-PEC dit weekend maar ik kon niemand vinden die mee wilde naar Breda
Die aapjes die daar vrij in de bomen kunnen slingerenquote:
Dat is zwaar klote. Had een maat die voor ADO was en zat altijd met hetzelfde probleem. Er zijn er echter genoeg die alleen gaan.quote:Op vrijdag 1 februari 2013 23:13 schreef Tchock het volgende:
Ik wilde wel naar NAC-PEC dit weekend maar ik kon niemand vinden die mee wilde naar Breda
Als ik wat mensen uit de harde kern kende had ik dat misschien wel gedaan, maar ik kan dan echt niemand in het stadion behalve de spelers ...quote:Op vrijdag 1 februari 2013 23:14 schreef Aurelius. het volgende:
[..]
Ga je in je eentje, heb dat ook al eens gedaan naar PSV uit
in before pics...quote:Op vrijdag 1 februari 2013 23:15 schreef Yreal het volgende:
Wow , mijn zusje ligt toch hard te neuken hiernaast
Ga erbij staan kijken.quote:Op vrijdag 1 februari 2013 23:15 schreef Yreal het volgende:
Niks mis mee, ken meestal wel mensen daarnaast ben je als groep en zeker in een uitvak toch een soort van 1 (hoe gay dit ook klinkt)quote:
Precies. Wat is er gay aan saamhorigheid?quote:Op vrijdag 1 februari 2013 23:15 schreef Aurelius. het volgende:
[..]
Niks mis mee, ken meestal wel mensen daarnaast ben je als groep en zeker in een uitvak toch een soort van 1 (hoe gay dit ook klinkt)
Floepte d'r even uit ofzoquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Niksquote:Op vrijdag 1 februari 2013 23:16 schreef SaulGoodman het volgende:
[..]
Precies. Wat is er gay aan saamhorigheid?
The fuck ouwe..quote:Op vrijdag 1 februari 2013 23:15 schreef Yreal het volgende:
Niet-voetbalfans misschien maar ik snap precies wat je bedoelt. Ik voel je feilloos (aan).quote:Op vrijdag 1 februari 2013 23:17 schreef Aurelius. het volgende:
[..]
Niksmaar mensen begrijpen het vaak niet helemaal
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |