En dan zeg je dat ribs nergens naar smakenquote:Op vrijdag 1 februari 2013 22:56 schreef Yreal het volgende:
[..]
Daar gaat altijd zoveel mayo op dat het niks uitmaakt
Dan heb je gewoon nog nooit goede ribs gehadquote:Op vrijdag 1 februari 2013 22:57 schreef Tchock het volgende:
[..]
En dan zeg je dat ribs nergens naar smaken![]()
Dat kan ookquote:Op vrijdag 1 februari 2013 22:57 schreef Speedy_T het volgende:
[..]
Dan heb je gewoon nog nooit goede ribs gehad
Beenham met honingmosterdquote:Op vrijdag 1 februari 2013 22:58 schreef Aurelius. het volgende:
Goede ribs met een lekkere honing marinade of ketjap ofzo
hmmmm
Bang dat je vies wordt?quote:Op vrijdag 1 februari 2013 22:58 schreef Yreal het volgende:
[..]
Dat kan ooken van botten eten is niet mijn ding
ik houd ook niet heel erg van botten eten maar ribs zijn wel de beste reden om daar een uitzondering op te maken.quote:Op vrijdag 1 februari 2013 22:58 schreef Yreal het volgende:
[..]
Dat kan ooken van botten eten is niet mijn ding
Neu, houdt er gewoon niet van. Heeft wat "barbaars", ik zit uiteindelijk altijd bot te knauwen en ik ben bang om op een splinter te stikken.quote:
Hotwings na het zuipenquote:Op vrijdag 1 februari 2013 23:00 schreef Tchock het volgende:
[..]
ik houd ook niet heel erg van botten eten maar ribs zijn wel de beste reden om daar een uitzondering op te maken.
Jij weetquote:Op vrijdag 1 februari 2013 23:00 schreef Speedy_T het volgende:
[..]
Bij FC Twente bedoel je? Die broodjes warm vlees zijn geniaal daar.
Had gister in Emmen een broodje bal, wat was dat een ranzig balletje. Alleen aan de vorm zag je dat het een gehaktbal was. Die club is echt stil blijven staan. Een prehistorisch hok voor de catering waar de WC om de hoek zit. Altijd fijn om te weten dat de gozer die je broodje bereidt net om de hoek is wezen schijten.quote:
I feel your painquote:Op vrijdag 1 februari 2013 23:01 schreef Tchock het volgende:
Ties die stomme Friezen hebben onze Van der Berg gejat.
Tja, zo zit het voetbal in elkaar. Hoeveel heeft PEC gevangen?quote:Op vrijdag 1 februari 2013 23:01 schreef Tchock het volgende:
Ties die stomme Friezen hebben onze Van der Berg gejat.
Haha Saul is een beetje verwend door altijd Eredivisie-stadionsquote:Op vrijdag 1 februari 2013 23:04 schreef SaulGoodman het volgende:
[..]
Had gister in Emmen een broodje bal, wat was dat een ranzig balletje. Alleen aan de vorm zag je dat het een gehaktbal was. Die club is echt stil blijven staan. Een prehistorisch hok voor de catering waar de WC om de hoek zit. Altijd fijn om te weten dat de gozer die je broodje bereidt net om de hoek is wezen schijten.
Ga jij naar elke uitwedstrijd van Ajax?quote:Op vrijdag 1 februari 2013 23:04 schreef SaulGoodman het volgende:
[..]
Had gister in Emmen een broodje bal, wat was dat een ranzig balletje. Alleen aan de vorm zag je dat het een gehaktbal was. Die club is echt stil blijven staan. Een prehistorisch hok voor de catering waar de WC om de hoek zit. Altijd fijn om te weten dat de gozer die je broodje bereidt net om de hoek is wezen schijten.
Niet bekend gemaakt volgens mij, maar zal wel geen drol zijn geweest aangezien zijn contract deze zomer afloopt.quote:Op vrijdag 1 februari 2013 23:05 schreef SaulGoodman het volgende:
[..]
Tja, zo zit het voetbal in elkaar. Hoeveel heeft PEC gevangen?
Ja, het begint me soms een beetje op te breken. Zondag Arnhem, gister Emmen en zondag weer Venloquote:Op vrijdag 1 februari 2013 23:05 schreef Speedy_T het volgende:
[..]
Ga jij naar elke uitwedstrijd van Ajax?
Daar noem je ook twee plekken man, Emmen en Venloquote:Op vrijdag 1 februari 2013 23:07 schreef SaulGoodman het volgende:
[..]
Ja, het begint me soms een beetje op te breken. Zondag Arnhem, gister Emmen en zondag weer Venlo
Noorder Dierenpark.quote:Op vrijdag 1 februari 2013 23:08 schreef Tchock het volgende:
[..]
Daar noem je ook twee plekken man, Emmen en VenloIk vind Emmen vanaf hier altijd al een kolere-eind
Laatste wedstrijd naar de Euroborgquote:Op vrijdag 1 februari 2013 23:07 schreef SaulGoodman het volgende:
[..]
Ja, het begint me soms een beetje op te breken. Zondag Arnhem, gister Emmen en zondag weer Venlo
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |