Nee. Is gewoon engelsquote:Op zaterdag 2 februari 2013 00:05 schreef Speedy_T het volgende:
[..]
Is het de bedoeling dat die hele film in het Russisch is?
Goed spul hé, kruidig goudquote:Op zaterdag 2 februari 2013 00:04 schreef Yreal het volgende:
[..]
[..]
[ afbeelding ]
Die kan echt wel voor zichzelf opkomen hoor
Haha wtf. Dan heb ik dus een totaal verkeerde gedownload. Russische audio met Engels ondertiteling. WTFquote:
En je bedacht je na een half uur, waarom zou iemand mij een russische film aanraden zonder te vragen of ik dat versta?quote:Op zaterdag 2 februari 2013 00:05 schreef Speedy_T het volgende:
[..]
Haha wtf. Dan heb ik dus een totaal verkeerde gedownload. Russische audio met Engels ondertiteling. WTF
Nu nog die hamster van je aan de fles zien. Eerder ben je geen alcoholistquote:Op zaterdag 2 februari 2013 00:05 schreef Yreal het volgende:
Ik kom zo wel een beetje over als alcoholist
Nooitquote:Op zaterdag 2 februari 2013 00:06 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Nu nog die hamster van je aan de fles zien. Eerder ben je geen alcoholist
Nee, ik zat net even vijf minuten te kijken en toen begon ik me eraan te ergeren.quote:Op zaterdag 2 februari 2013 00:06 schreef Yreal het volgende:
[..]
En je bedacht je na een half uur, waarom zou iemand mij een russische film aanraden zonder te vragen of ik dat versta?
Wel even de eerste 5 min terug kijken. Tenzij ik mij nu heel erg vergis is het best relevantquote:Op zaterdag 2 februari 2013 00:07 schreef Speedy_T het volgende:
[..]
Nee, ik zat net even vijf minuten te kijken en toen begon ik me eraan te ergeren.
Maar geen nood; audiokanaal 2 is in het Engels. Dus ik ga weer verder.
dat is slecht voor zo'n beestje manquote:Op zaterdag 2 februari 2013 00:08 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Want das zonde omdat jij minder overhoudt?
Ah koesie koesie koesie.quote:Op zaterdag 2 februari 2013 00:09 schreef Yreal het volgende:
[..]
dat is slecht voor zo'n beestje man
Oh echt? Denk: mensen zijn dieren en die kunnen prima op een alcohol-dieet. Andere dieren dus ookquote:Op zaterdag 2 februari 2013 00:09 schreef Yreal het volgende:
[..]
dat is slecht voor zo'n beestje man
Geweldige uitvinding. Ik heb vooral diepe sympathie voor de Koe, daar kan ik uren naar kijken.quote:
Daarom, hamsters zijn geniale wezensquote:Op zaterdag 2 februari 2013 00:12 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Oh echt? Denk: mensen zijn dieren en die kunnen prima op een alcohol-dieet. Andere dieren dus ookNee man, zit maar wat te grappen. Blijven geniale diertjes, maar ze zijn kampioen hamsteren 's nachts en winterslaap houden overdag. En oh, als je er niet bent trainen in het rad. Voor de rest herhalen ze die activiteiten zolang ze mogen leven. Achja.. blijft toch grappig om te zien hoeveel zo'n hamster nu weer weet weg te krijgen in die wangzakken
Niet normaal hoe vol ze zich kunnen proppen en je dan ook aankijken van: 'heb ik wat van je aan?!'
quote:
Jij was conservatief hmm?quote:Op vrijdag 1 februari 2013 18:43 schreef SaulGoodman het volgende:
[..]
Ach joh, zo erg is dat toch niet. Een enkeltje richting hel vragen lijkt me wat overdreven.
Ik volg het even niet. Wat is er mis met conservatisme? Iets kan je niet zo terugdraaien zoals het was, mede daarom ben ik conservatief.quote:
Huh? Ik zeg helemaal niet dat er iets mis mee is. Alleen dat je conservatief bent en -zo haal ik uit je posts- ook gelovig.quote:Op zaterdag 2 februari 2013 00:26 schreef SaulGoodman het volgende:
[..]
Ik volg het even niet. Wat is er mis met conservatisme? Iets kan je niet zo terugdraaien zoals het was, mede daarom ben ik conservatief.
Ik ben nooit sarcastisch zonder een "quote:Op zaterdag 2 februari 2013 00:30 schreef Tchock het volgende:
[..]
DankjewelAls dit oprecht is en niet sarcastisch zoals de rest
Hahahaquote:Op zaterdag 2 februari 2013 00:31 schreef NotGuilty het volgende:
[..]
Ik ben nooit sarcastisch zonder een "" of een "
" of een "
"
Ah op die manier.quote:Op zaterdag 2 februari 2013 00:28 schreef Tchock het volgende:
[..]
Huh? Ik zeg helemaal niet dat er iets mis mee is. Alleen dat je conservatief bent en -zo haal ik uit je posts- ook gelovig.
Leuke user ben jijquote:Op zaterdag 2 februari 2013 00:31 schreef NotGuilty het volgende:
[..]
Ik ben nooit sarcastisch zonder een "" of een "
" of een "
"
Nee volgende week strafrechtquote:Op zaterdag 2 februari 2013 00:31 schreef Tchock het volgende:
[..]
HahahaHad jij nou ook tentamens afgelopen week of niet?
Eitje.quote:Op zaterdag 2 februari 2013 00:33 schreef NotGuilty het volgende:
[..]
Nee volgende week strafrecht [ afbeelding ]
Hahah ook bedanktquote:
Zeg je kunt toch wel de drie belangrijkste woorden lezenquote:
Inleiding strafrecht, dus alletwee. Kwam er vandaag bij het maken van oefenvragen achter dat ik dat hele artikel 67 sv en 67a helemaal niet zo goed kan toepassen.Veel instinkers ook. Ik verdwaal in al dat gehop tussen artikelen om te bepalen of je uberhaupt daar aan toe komt. Ik moet dat hoofdstuk even goed gaan nalezen. Blader me de pleuris tussen Sr en Sv, binnen Sv ( waar je tig artikelen door moet crossen ) om een ogenschijnlijk simpele vraag te beantwoorden.quote:Op zaterdag 2 februari 2013 00:33 schreef NotGuilty het volgende:
[..]
Nee volgende week strafrecht [ afbeelding ]
Dat is toch gewoon het rijtje?quote:Op zaterdag 2 februari 2013 00:41 schreef NotGuilty het volgende:
[..]
Inleiding strafrecht, dus alletwee. Kwam er vandaag bij het maken van oefenvragen achter dat ik dat hele artikel 67 sv en 67a helemaal niet zo goed kan toepassen.Veel instinkers ook. Ik verdwaal in al dat gehop tussen artikelen om te bepalen of je uberhaupt daar aan toe komt. Ik moet dat hoofdstuk even goed gaan nalezen. Blader me de pleuris tussen Sr en Sv, binnen Sv ( waar je tig artikelen door moet crossen ) om een ogenschijnlijk simpele vraag te beantwoorden.
Ik vind alles van dit vak leuk, behalve het inverzekeringstelling, in bewaring, voorlopige hechtenis gebeuren. Omdat ik het nog niet onder de knie heb
Koop anders zo'n zooitje herbruikbare labels, zeker bij vakken waar je een halve marathon loopt met je vingers door de wetten heen kan dat heel handig zijnquote:Op zaterdag 2 februari 2013 00:41 schreef NotGuilty het volgende:
[..]
Inleiding strafrecht, dus alletwee. Kwam er vandaag bij het maken van oefenvragen achter dat ik dat hele artikel 67 sv en 67a helemaal niet zo goed kan toepassen.Veel instinkers ook. Ik verdwaal in al dat gehop tussen artikelen om te bepalen of je uberhaupt daar aan toe komt. Ik moet dat hoofdstuk even goed gaan nalezen. Blader me de pleuris tussen Sr en Sv, binnen Sv ( waar je tig artikelen door moet crossen ) om een ogenschijnlijk simpele vraag te beantwoorden.
Ik vind alles van dit vak leuk, behalve het inverzekeringstelling, in bewaring, voorlopige hechtenis gebeuren. Omdat ik het nog niet onder de knie heb
Als je het dan toch over 'ik voel een art. 6:162 BW aankomen', dan is dit toch wel the godfather of all WED!quote:Op zaterdag 2 februari 2013 00:41 schreef Aurelius. het volgende:
Acta kan dat ook wel waarderen maar die is er niet
Het hangt van de post af, daarom gebruik ik drie verschillende.quote:Op zaterdag 2 februari 2013 00:36 schreef Tchock het volgende:
Ik vindhelemaal niet sarcastisch
Ik gebruik 'm altijd als in 'voorgaande is goed/fijn/aangenaam'
Ik snap er de ballen van, ik kies steeds het verkeerde. Daarom ga ik eerst maar eens het hee hoofdstuk opnieuw lezen voordat ik vragen ga maken.quote:
350 sv, de rest komt laterquote:Op zaterdag 2 februari 2013 00:41 schreef NotGuilty het volgende:
[..]
Allemaal om de werklast van de rechters te verminderen. Je ziet vaker dat daarbij allerlei rechten (vaak herleidbaar op art. 6 EVRM) in het geding komen. Ander voorbeeld is het EHRM zelf (ironisch genoeg) die bijvoorbeeld geen uitspraken meer doet als blijkt dat dezelfde klacht te vaak voorkomt.quote:Op zaterdag 2 februari 2013 00:42 schreef Yreal het volgende:
Vreemd figuur trouwens, de strafbeschikking... het OM dat zelf mag veroordelen
Maar echt een "onafhankelijke rechter" is het natuurlijk nietquote:Op zaterdag 2 februari 2013 00:43 schreef Tchock het volgende:
[..]
Allemaal om de werklast van de rechters te verminderen. Je ziet vaker dat daarbij allerlei rechten (vaak herleidbaar op art. 6 EVRM) in het geding komen. Ander voorbeeld is het EHRM zelf (ironisch genoeg) die bijvoorbeeld geen uitspraken meer doet als blijkt dat dezelfde klacht te vaak voorkomt.
Ja, die heb ik, ga ik ook zeker gebruiken.quote:Op zaterdag 2 februari 2013 00:42 schreef Tchock het volgende:
[..]
Koop anders zo'n zooitje herbruikbare labels, zeker bij vakken waar je een halve marathon loopt met je vingers door de wetten heen kan dat heel handig zijn
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |