Zolang je geen UI hebt en UI korter is dan avatar heb je geen recht van spreken sorryquote:Op vrijdag 1 februari 2013 23:53 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Wat wil je. Je bent wel enorm rijp voor het gesticht als je zo'n icon topperdeflop vindtEn what's up with UI gebruiken als synoniem voor iemands avatar/icon? UI is in mijn optiek toch iets heel anders!
Uiloos ftw /jwz Uiloos is de nieuwe UI snappez-vous?quote:Op vrijdag 1 februari 2013 23:54 schreef Tchock het volgende:
[..]
Zolang je geen UI hebt en UI korter is dan avatar heb je geen recht van spreken sorry
is ze lekker>quote:Op vrijdag 1 februari 2013 23:50 schreef Speedy_T het volgende:
En dan staat opeens de overbuurvrouw poedelnaakt in de huiskamer een glaasje water te drinken.. Viel toch een beetje tegen
Nee, want anders kwam ie het toch niet melden?quote:
quote:Op vrijdag 1 februari 2013 23:56 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Nee, want anders kwam ie het toch niet melden?Als dat wel het geval is, is ie wel druk met andere dingen
Speedy is volgens mij een hele nette, beschaafde jongenquote:
Pics van je hamsterquote:Op vrijdag 1 februari 2013 23:56 schreef Yreal het volgende:
Mijn hamster eet net gewoon in 1x ong 1/10 deel van een jonagold weg
quote:Op vrijdag 1 februari 2013 23:57 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Met de deur in huis vallen zul je bedoelen
Maar ondertussen. Achter elke brave hendrik op Fok gaat offline iemand anders schuilquote:Op vrijdag 1 februari 2013 23:57 schreef Yreal het volgende:
[..]
[..]
Speedy is volgens mij een hele nette, beschaafde jongen
Andersom ook. Denk dat achter elke brutale aap hier een vrij normaal persoon geschuild zit.quote:Op vrijdag 1 februari 2013 23:58 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Maar ondertussen. Achter elke brave hendrik op Fok gaat offline iemand anders schuil
Ik kom hier eigenlijk nooit brutale apen tegen, VBL daarentegenquote:Op zaterdag 2 februari 2013 00:00 schreef SaulGoodman het volgende:
[..]
Andersom ook. Denk dat achter elke brutale aap hier een vrij normaal persoon geschuild zit.
Oh nom, nom, nom, nom. Oh wait, HAMSTERUH!quote:Op zaterdag 2 februari 2013 00:00 schreef Yreal het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ook fruitrepen, geen probleem
Hahaquote:Op zaterdag 2 februari 2013 00:00 schreef Yreal het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ook fruitrepen, geen probleem
quote:Op zaterdag 2 februari 2013 00:01 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Oh nom, nom, nom, nom. Oh wait, HAMSTERUH!
quote:
Bedoel Fok in zijn algemeenheid.quote:Op zaterdag 2 februari 2013 00:00 schreef Aurelius. het volgende:
[..]
Ik kom hier eigenlijk nooit brutale apen tegen, VBL daarentegen
Laat hem nu nog een boodschappentas van de AH tillen en je hebt de officiële AH-mascotte!quote:
Nou je hoort het Yreal, je wordt van je bed gelicht om omstreeks 04:04 uur wegens vermeend dierenmishandeling!quote:Op zaterdag 2 februari 2013 00:03 schreef SaulGoodman het volgende:
[..]
[..]
Dit stuur ik even naar de Dierenpartij.
quote:Op zaterdag 2 februari 2013 00:03 schreef SaulGoodman het volgende:
[..]
[..]
Dit stuur ik even naar de Dierenpartij.
quote:Op zaterdag 2 februari 2013 00:03 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Laat hem nu nog een boodschappentas van de AH tillen en je hebt de officiële AH-mascotte!
alles kan kapotquote:Op zaterdag 2 februari 2013 00:04 schreef Speedy_T het volgende:
Die buurvrouw is netjes getrouwd dus daar valt niks te halen.
Dan houdt het wel opquote:Daarnaast is ze ook niet heel lekker
Is het de bedoeling dat die hele film in het Russisch is?quote:Op zaterdag 2 februari 2013 00:04 schreef Yreal het volgende:
[..]
[..]
[ afbeelding ]
Die kan echt wel voor zichzelf opkomen hoor
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |