abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_122326717
quote:
Leerdam niet eerder naar Vitesse

Kelvin Leerdam verhuist niet per direct van Feyenoord naar Vitesse. Beide clubs bereikten donderdag geen overeenstemming over een versnelde overgang van de verdediger, die aan het einde van het seizoen wel naar Arnhem vertrekt.

Trainer Fred Rutten van Vitesse baalde na de bekernederlaag tegen Ajax (4-0) een beetje van het uitblijven van versterkingen. HIj drong de afgelopen weken aan op de komst van een aanvaller, verdediger en middenvelder. „Ik wilde me graag laten verrassen,”, zei hij. „Dus je kan zeggen dat ik een beetje teleurgesteld ben.”
Aldus Fr12
* Verwijderd *
pi_122326791
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 februari 2013 00:16 schreef zoekeenleven het volgende:

[..]

Aldus Fr12
Ook Rijnmond meldt dat Leerdam niet tussentijds naar Vitesse vertrekt.
'De neiging rijke en machtige mensen te bewonderen, zelfs welhaast te aanbidden en mensen van arme of gewone komaf te verachten dan wel te negeren is de belangrijkste en meest universele oorzaak van de corruptie van ons morele besef' Adam Smith
  Moderator vrijdag 1 februari 2013 @ 07:31:33 #4
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_122329581
Zonde dat we het kindsoldaat niet wisten te lozen ;(
Nu kost ie ons nog een half jaar salaris, op de tribune :o
Recordhouder aantal posts op één dag.
4045
onlogisch
pi_122329994
quote:
13s.gif Op vrijdag 1 februari 2013 07:31 schreef onlogisch het volgende:
Zonde dat we het kindsoldaat niet wisten te lozen ;(
Nu kost ie ons nog een half jaar salaris, op de tribune :o
Op korte termijn verlies, op lange termijn winst.
De volgende keer weet een club dat Feyenoord geen interesse heeft in jodenfooien, en ook een mooi teken naar spelers toe die denken dat alles maar op hun manier moet. Gewoon op de tribune een half jaar lekker met z'n iphone spelen.
hij kan altijd nog bacardi gaan serveren in het cafe van Lock, Stock and Two Smoking Barrels
  Moderator vrijdag 1 februari 2013 @ 08:30:09 #6
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_122330006
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 februari 2013 08:28 schreef mister_popcorn het volgende:

[..]

Op korte termijn verlies, op lange termijn winst.
De volgende keer weet een club dat Feyenoord geen interesse heeft in jodenfooien, en ook een mooi teken naar spelers toe die denken dat alles maar op hun manier moet. Gewoon op de tribune een half jaar lekker met z'n iphone spelen.
Daar heb je wel een punt :)
4045
onlogisch
pi_122330245
En je creëert lekker onrust bij Vitesse nu.
If you love supersof & are 100% proud of it copy this and make it your signature!
If you love Ezell & are 100% proud of it copy this and make it your signature!
pi_122330421
quote:
Cabral plaag voor medebewoners Alphatoren
Geschreven op 2013-02-01 om 07:12:00 | Bekeken: 6227 | Reacties: 18 | Foto: VI-Images | Bron: Algemeen Dagblad
Bewoners van de Vereniging Eigenaren Boulevard in Enschede hebben bij de woningcorporatie Domijn opnieuw een klacht ingediend tegen Jerson Cabral. De aanvaller van FC Twente zou een bron van overlast zijn voor medebewoners van de Alphatoren. Zij zeggen geïntimideerd te worden door vrienden en familie van de voetballer. Ook beklagen zij zich over drankgebruik in het huis van oud-Feyenoorder Cabral en het feit dat de parkeergarage als racebaan wordt gebruikt. FC Twente wil nog niet reageren.
Je zou het niet verwachten zeg. _O- _O-
  vrijdag 1 februari 2013 @ 09:05:47 #9
392884 Sunri5e
Watch the sunrise
pi_122330496
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 februari 2013 09:01 schreef TheWhitePrinceOfBel-Air het volgende:

[..]

Cabral :') !
  Moderator vrijdag 1 februari 2013 @ 09:10:32 #10
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_122330594
quote:
1s.gif Op donderdag 31 januari 2013 23:27 schreef PIETR het volgende:

[..]

Niet zo overdrijven. De contractduur en gewildheid van een speler is veel bepalender voor de transfersom dan het onderhandelingsverleden van de TD.

Leerdam niet laten gaan levert alleen maar verliezers op.
Yeah right. Denk je dat Beenhakker ook 10+ miljoen voor Fer en Wijnaldum had gevangen?
Ik denk zomaar 4 miljoen minder.
En dat komt omdat Van Geel wél weet hoe je onderhandelt, en Van Geel heeft besloten dat Leerdam niet voor een fooi weggaat.
"Those people who think they know everything, are a great annoyance to those of us who do."
pi_122330804
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 februari 2013 09:01 schreef TheWhitePrinceOfBel-Air het volgende:

[..]

_O- Het is dat sommige van die gasten tegen een bal kunnen trappen anders stonden ze in de portiek drugs te dealen.
Baat 't niet, schaadt 't niet. Dus slikken, kreng.
  vrijdag 1 februari 2013 @ 09:23:51 #12
14505 OProg
A Life in Music
pi_122330939
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 februari 2013 09:10 schreef Gert het volgende:

[..]

Yeah right. Denk je dat Beenhakker ook 10+ miljoen voor Fer en Wijnaldum had gevangen?
Ik denk dat hij er toch zeker een doos sigaren aan over zou houden.
"Het is oorlog, bedankt Vannoppen, bedankt Van der Linden. Dit is het laatste dat ik voor de Belgische ploeg gedaan heb. Ze kunnen allemaal de boom in."
Improv: Rich Tapestry of Life
  Moderator vrijdag 1 februari 2013 @ 09:35:39 #13
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_122331207
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 februari 2013 09:23 schreef OProg het volgende:

[..]

Ik denk dat hij er toch zeker een doos sigaren aan over zou houden.
En een amicaal schouderklopje van Joop.
"Those people who think they know everything, are a great annoyance to those of us who do."
  Moderator vrijdag 1 februari 2013 @ 09:36:52 #14
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_122331236
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 februari 2013 09:35 schreef Gert het volgende:

[..]

En een amicaal schouderklopje van Joop.
En 2 vrijkaartjes om samen met Mario ergens te golfen.
4045
onlogisch
pi_122332000
Vervolgens hadden B+B iedere kans aangegrepen om in ieder persmoment (voetbalprogramma/interview/et cetera) te gaan verkondigen:

1. dat er niks mogelijk bij Feyenoord is
2. ze verplicht zijn om hun spelers voor een habbekrats te laten gaan
3. dat de selectie na die verkopen gruwelijk verzwakt is en dat er niets meer van Feyenoord dat seizoen verwacht hoeft te worden.

Met overmatig gebruik van: gebaseerd op, op basis van wat we weten en natuurlijk niet te vergeten: NOGMAALS.
  Moderator vrijdag 1 februari 2013 @ 10:05:03 #16
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_122332050
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 februari 2013 10:03 schreef TheWhitePrinceOfBel-Air het volgende:
Vervolgens hadden B+B iedere kans aangegrepen om in ieder persmoment (voetbalprogramma/interview/et cetera) te gaan verkondigen dat er niks mogelijk bij Feyenoord is, ze verplicht zijn om hun spelers voor een habbekrats te laten gaan & dat de selectie na die verkopen gruwelijk verzwakt is en dat er niets meer van Feyenoord dat seizoen verwacht hoeft te worden.
Ik hoor het been gewoon zeggen :')
4045
onlogisch
  vrijdag 1 februari 2013 @ 10:22:44 #17
14505 OProg
A Life in Music
pi_122332639
quote:
Koeman: ’Het is frustrerend aan het worden’
De spelers van Feyenoord probeerden gisteren voorzichtig overeind te krabbelen na de uitschakeling in het bekertoernooi tegen PSV. Door het 2-1 verlies in Eindhoven heeft de ploeg van trainer Ronald Koeman alleen de competitie nog over om een Europees ticket te veroveren.

Het treffen met Willem II wordt door spelers van Feyenoord betiteld als 'een wedstrijd die we moéten winnen'. Om de negatieve reeks van 2013 te doorbreken zal de ploeg eindelijk moeten afrekenen met het feit dat veel tegengoals uit een spelhervatting tot stand komen. De 2-1 van Mark van Bommel was alweer doelpunt nummer 23 uit een dood spelmoment.

'Die treffers uit spelhervattingen zijn frustrerend', zegt coach Koeman. 'Dit keer liet Stefan de Vrij zijn tegenstander Tim Matavz weer uit zijn rug weglopen. In het kleedlokaal hing vooraf nog een mooie foto die precies liet zien hoe Matavz vrij probeert te komen bij corners. Toch komt hij volledig vrij.'

Dat Joris Mathijsen bij de openingstreffer werd uitgekapt door Dries Mertens zat de trainer minder dwars. 'Dat was ook niet goed, maar zoiets kan nog gebeuren', zegt Koeman. 'Maar momenten als bij spelhervattingen bepalen of we de laatste stap kunnen zetten of niet. Voorlopig zijn wij nog niet geschikt.'

Het moment om in defensief opzicht mensen te slachtofferen is nog niet aangebroken. 'Het is steeds weer een andere verdediger die de fout in gaat.'

Cor Adriaanse
De coach heeft wel Cor Adriaanse toegevoegd aan zijn technische staf van Feyenoord. De 56-jarige trainer van de B1, voormalig prof van FC Den Bosch, zal zich vandaag ontfermen over de defensie van de Rotterdammers. 'Ik zal minimaal eenmaal per week aan de slag gaan met de verdedigers', zegt Adriaanse. 'Zoals Gaston Taument de buitenspelers apart neemt en Roy Makaay met de spitsen werkt.'

Stefan de Vrij juicht de entree van zijn voormalig jeugdtrainer toe. 'We werken er hard aan om het hoge aantal tegengoals uit dode spelmomenten terug te brengen', zegt de aanvoerder. 'Ik was tegen PSV mijn tegenstander Matavz kwijt. De corner werd aangeraakt, ik lette vervolgens teveel op de bal en Matavz liep achter mijn rug weg. We trainen veel op dergelijke momenten. Het ging de laatste tijd beter, maar dit was weer een slechte beurt.'

Jongeling Sven van Beek, die de grieperige Daryl Janmaat mocht vervangen als rechtsback, trof volgens Koeman geen blaam. De 18-jarige debutant kreeg zelfs een pluim van de coach. 'Het was ook prachtig om op dit niveau te kunnen spelen', zegt Van Beek. 'Ik had nergens op gerekend, ben pas net af en toe bij de selectie. Maar Daryl Janmaat was ziek en de trainer wees mij aan als vervanger.'

Met de komst van Cor Adriaanse krijgt de defensie iemand die de wanorde moet aanpakken. 'Ik heb nooit onder Cor Adriaanse gespeeld, ik zat dat jaar nog in B2', zegt Van Beek. 'Daarna is het gelukkig snel gegaan, verleden week tekende ik mijn eerste contract.'
Het waren er dus 23 uit een dood spelmoment.

Maar goed, ze gaan tenminste proberen er iets aan te doen.
"Het is oorlog, bedankt Vannoppen, bedankt Van der Linden. Dit is het laatste dat ik voor de Belgische ploeg gedaan heb. Ze kunnen allemaal de boom in."
pi_122334586
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 februari 2013 10:22 schreef OProg het volgende:

[..]

Vreemd dat ze nog geen verdedigers trainer hebben, alhoewel, dat was Koeman zelf ook........
pi_122334639
quote:
0s.gif Op donderdag 31 januari 2013 23:50 schreef TC03 het volgende:

[..]

Totale onzin want VolkerWessels is geen architectenbureau.

Er is nog geen ontwerp.
Nou daar ben ik niet zo van overtuigd dat er geen ontwerp is, hoe kom je anders aan een bedrag van 300 miljoen?
  vrijdag 1 februari 2013 @ 11:31:35 #20
288545 PIETR
Facta non Verba
pi_122334842
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 februari 2013 09:10 schreef Gert het volgende:

[..]

En dat komt omdat Van Geel wél weet hoe je onderhandelt, en Van Gee
l heeft besloten dat Leerdam niet voor een fooi weggaat.
Nou fantastisch. Nu zit je opgescheept met een sjagerijnige speler die je niet meer gebruikt waarvoor ook nog een paar ton betaalt dient te worden. En je loopt een kleine transfersom mis.

Niemand had het raar gevonden als van Geel hem had laten gaan voor een paar ton. Dat had echt geen afbreuk gedaan aan zijn reputatie.
Niets is sterker dan dat ene woord
  vrijdag 1 februari 2013 @ 11:34:56 #21
14505 OProg
A Life in Music
pi_122334933
Rutten baalt zo dat Leerdam er nog niet is dat dat hij nu ziek thuis zit. :')

Zou wel grappig zijn als de volgende trainer het helemaal niet met hem ziet zitten.
pi_122336761
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 februari 2013 10:22 schreef OProg het volgende:

[..]

Ow ik dacht tussen de 40-45
  Moderator vrijdag 1 februari 2013 @ 12:31:52 #23
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_122336917
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 februari 2013 11:24 schreef Luni het volgende:

[..]

Vreemd dat ze nog geen verdedigers trainer hebben, alhoewel, dat was Koeman zelf ook........
Ja en Gio :')

Verdomme zowat de beste verdedigers die NL gekend heeft :D
4045
onlogisch
  vrijdag 1 februari 2013 @ 12:42:17 #24
53267 TC03
Catch you on the flipside
pi_122337225
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 februari 2013 11:25 schreef Luni het volgende:

[..]

Nou daar ben ik niet zo van overtuigd dat er geen ontwerp is, hoe kom je anders aan een bedrag van 300 miljoen?
Dat is geen argument, een architecht krijgt een budget, een architect bepaalt niet het budget.

En nee, er is nog geen architect aangewezen. Als dat zo zou zijn, moet het makkelijk te vinden zijn, maar dat is het niet.
Ten percent faster with a sturdier frame
  vrijdag 1 februari 2013 @ 13:20:36 #25
119165 satecl
Dorpsidioot.
pi_122338582
quote:
Feyenoord en Vitesse hadden akkoord bereikt over Leerdam

Feyenoord, Vitesse, Kelvin Leerdam en zijn management bereikten donderdagmorgen een akkoord over de directe overgang van de speler naar Arnhem. Dat heeft Martin van Geel tegen RTV Rijnmond gezegd. Bij Vitesse is intern opnieuw veel onrust ontstaan na deze actie van de leiding van de club. Trainer Fred Rutten heeft zich ziek gemeld.

'We hadden een akkoord over een transfer voor een bedrag van 450.000 euro. Met collega Ted van Leeuwen van Vitesse. Ook Leerdam en zijn zaakwaarnemer John Veldman waren rond met Vitesse. Kelvin had hier zelfs al afscheid genomen, maar toen hij in Arnhem was om de door ons al ondertekende stukken van zijn handtekening te voorzien wilde de drecteur van Vitesse zijn handtekening niet zetten.', aldus Van Geel.

De leiding van Feyenoord heeft tot donderdagavond laat geprobeerd de directie van Vitesse te bereiken, maar dat is niet gelukt. Als gevolg van deze vreemde gang van zaken hebben Koeman en Van Geel besloten Leerdam een paar dagen vrijaf te geven. 'Het is voor Leerdam belangrijk om nu even rust te hebben. Dit gaat hem niet in de koude kleren zitten.'
¤ 450.000,- + nog wel wat salaris. Deze grap kost je gewoon weer ¤ 600.000,-. Tel daarbij nog die fout van Fer erbij op en we hebben +/- ¤ 1.200.000,- misgelopen. Door het falen van anderen. Zonde.
Dit is mijn uitspraak en daarmee zult u het moeten doen.
pi_122338631
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 februari 2013 11:24 schreef Luni het volgende:

[..]

Ben vanochtend bij de training geweest en vanaf vandaag gaan de verdedigers elke vrijdag samen met Koeman en Adriaanse trainen. Vandaag kregen twee verdedigers voorzetten van Nelom/Janmaat om in te koppen en moesten de andere twee centrale verdedigers die bal wegwerken.

Wel mooi om al die oud-spelers op het trainingsveld te zien: de buitenspelers trainden met Taument, de aanvallers met Makaay (en Van Gastel) en de middenvelders met Gio. Daarnaast was ook nog Larsson er.
If you love supersof & are 100% proud of it copy this and make it your signature!
pi_122338661
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 februari 2013 13:20 schreef satecl het volgende:

[..]

¤ 450.000,- + nog wel wat salaris. Deze grap kost je gewoon weer ¤ 600.000,-. Tel daarbij nog die fout van Fer erbij op en we hebben +/- ¤ 1.200.000,- misgelopen. Door het falen van anderen. Zonde.
Ook wel lullig voor Leerdam. Ga je naar een club, die je uiteindelijk toch niet echt gelijk wilt.
pi_122338665
Vitesse _O- _O- _O- _O-
* Verwijderd *
  vrijdag 1 februari 2013 @ 13:23:26 #29
119165 satecl
Dorpsidioot.
pi_122338694
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 februari 2013 13:22 schreef zoekeenleven het volgende:
Vitesse _O- _O- _O- _O-
Nogmaals: Feyenoord loopt hier gewoon weer veel geld mis. Alsof Leerdam Vitesse zoveel sterker maakt :')
  Moderator vrijdag 1 februari 2013 @ 13:23:34 #30
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_122338699
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 februari 2013 12:42 schreef TC03 het volgende:

[..]

Dat is geen argument, een architecht krijgt een budget, een architect bepaalt niet het budget.

En nee, er is nog geen architect aangewezen. Als dat zo zou zijn, moet het makkelijk te vinden zijn, maar dat is het niet.
Denk dat ze eerst de resultaten af zullen wachten van de gemeenteraad?
4045
onlogisch
pi_122338713
quote:
De Vrij staakt onderhandelingen over nieuw contract

Stefan de Vrij heeft de contractonderhandelingen met Feyenoord 'on hold' geplaatst, zo weet Martijn Krabbendam, Feyenoord watcher van Voetbal International. De aanvoerder van Feyenoord heeft laten weten zich nu volledig op het voetbal te willen concentreren en pas na het seizoen beslissingen te willen nemen over zijn toekomst.
:{
* Verwijderd *
  Moderator vrijdag 1 februari 2013 @ 13:24:04 #32
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_122338721
quote:
1s.gif Op vrijdag 1 februari 2013 11:31 schreef PIETR het volgende:

[..]

Nou fantastisch. Nu zit je opgescheept met een sjagerijnige speler die je niet meer gebruikt waarvoor ook nog een paar ton betaalt dient te worden. En je loopt een kleine transfersom mis.

Niemand had het raar gevonden als van Geel hem had laten gaan voor een paar ton. Dat had echt geen afbreuk gedaan aan zijn reputatie.
Voor enkele tonnen had hij ook wel weg gemogen hoor.
Maar het schijnt dat die Jordania ineens op zijn centen is gaan zitten.
pi_122338736
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 februari 2013 13:23 schreef satecl het volgende:

[..]

Nogmaals: Feyenoord loopt hier gewoon weer veel geld mis. Alsof Leerdam Vitesse zoveel sterker maakt :')
Is idd kut, maar ik moest vooral lachen om het zooitje dat zichzelf Vitesse noemt.
* Verwijderd *
pi_122338775
450.000 voor Leerdam nu was sowieso netjes onderhandeld, aangezien het startbod 80.000 was...
BFF met GGMM
  vrijdag 1 februari 2013 @ 13:26:07 #35
392884 Sunri5e
Watch the sunrise
pi_122338791
Als het waar is wat van Geel zegt dan toont dat nog maar eens aan dat Vitesse nog lang geen topclub is. Wat een raar beleid wordt daar gevoerd. Volgens mij weten de beleidsmakers daar van elkaar niet waar ze mee bezig zijn.
pi_122338843
quote:
14s.gif Op vrijdag 1 februari 2013 13:25 schreef DonRaja het volgende:
450.000 voor Leerdam nu was sowieso netjes onderhandeld, aangezien het startbod 80.000 was...
En volgens FR1908Nieuws ook nog een doorverkooppercentage van 5%.
pi_122338877
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 februari 2013 13:27 schreef Muto het volgende:

[..]

En volgens FR1908Nieuws ook nog een doorverkooppercentage van 5%.
Uhm... zit Nicky Hofs daar in de directie ofzo... :')
BFF met GGMM
  vrijdag 1 februari 2013 @ 13:28:29 #38
392884 Sunri5e
Watch the sunrise
pi_122338887
Leerdam komt daar volgens seizoen lekker binnen zeg :')

Hij zal wel spijt hebben dat hij bij Vitesse getekend heeft.
pi_122338939
quote:
1s.gif Op vrijdag 1 februari 2013 13:28 schreef Sunri5e het volgende:

Warm nest, dat Vitesse.
pi_122338944
quote:
1s.gif Op vrijdag 1 februari 2013 13:28 schreef Sunri5e het volgende:

Eigen schuld, stomme idioot.

Nu lekker een jaar stil staan in zijn ontwikkeling. Volgend jaar lekker banken in die bende daar. _O_ _O_ _O- _O-
pi_122338985
Al snap ik die overdreven haat richting Leerdam ook niet helemaal, eigenlijk.
pi_122339012
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 februari 2013 13:30 schreef Muto het volgende:
Al snap ik die overdreven haat richting Leerdam ook niet helemaal, eigenlijk.
Ik haat hem niet. Vind het gewoon een stomme keus, uit het oog; uit het hart. Iets in die richting.
  Moderator vrijdag 1 februari 2013 @ 13:33:54 #43
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_122339126
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 februari 2013 13:23 schreef zoekeenleven het volgende:

[..]

4045
onlogisch
pi_122339183
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 februari 2013 13:23 schreef zoekeenleven het volgende:

[..]

Daar kan van Geel zijn handen nog wel eens vol aan hebben.
Dit, dus.
pi_122339242
Twee jaar geleden stelde De Vrij het ook uit naar het einde van het seizoen. Mijn verwachting is dat hij uiteindelijk nog 1 jaar bijtekent en dan volgend seizoen na het WK vertrekt.
pi_122339267
quote:
14s.gif Op vrijdag 1 februari 2013 13:35 schreef Buitendam het volgende:

[..]

Daar kan van Geel zijn handen nog wel eens vol aan hebben.
Was de vorige keer niet anders hoor, toen tekende hij ook pas bij na aanzienlijke bedenktijd en het bijtekenen van bijvoorbeeld Vlaar. Is gewoon een verstandige jongen, die niet over één nacht ijs gaat.
BFF met GGMM
pi_122339328
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 februari 2013 13:20 schreef satecl het volgende:

[..]

Lekker onderhandeld door Van Geel hoor! Jammer dat Vitesse dan weer faalt hierin, en wat is er met Rutten aan de hand? Is het crisis daar ofzo?
'De neiging rijke en machtige mensen te bewonderen, zelfs welhaast te aanbidden en mensen van arme of gewone komaf te verachten dan wel te negeren is de belangrijkste en meest universele oorzaak van de corruptie van ons morele besef' Adam Smith
  vrijdag 1 februari 2013 @ 13:39:39 #48
53267 TC03
Catch you on the flipside
pi_122339335
quote:
14s.gif Op vrijdag 1 februari 2013 13:37 schreef DonRaja het volgende:

[..]

Was de vorige keer niet anders hoor, toen tekende hij ook pas bij na aanzienlijke bedenktijd en het bijtekenen van bijvoorbeeld Vlaar. Is gewoon een verstandige jongen, die niet over één nacht ijs gaat.
Ik denk niet dat hij bijtekent.
Ten percent faster with a sturdier frame
pi_122339382
Stefan kijkt gewoon of Feyenoord niet weer eens door het ijs zakt deze seizoenshelft. Al blijft dat apart want hij doet daar dan ook aan mee. :+
pi_122339386
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 februari 2013 13:37 schreef Muto het volgende:
Twee jaar geleden stelde De Vrij het ook uit naar het einde van het seizoen. Mijn verwachting is dat hij uiteindelijk nog 1 jaar bijtekent en dan volgend seizoen na het WK vertrekt.
Dat denk ik ook. Ik denk dat hij zich echt - in letterlijke zin - wilt focussen op z'n prestaties aangezien die dit seizoen toch wat wisselvallig zijn en hij nog niet echt stappen heeft gemaakt dit seizoen. Daarom denk ik dat hij ook wel inziet dat hij nog niet toe is aan een stap hogerop en dus nog 2 jaartjes bijtekent ofzo.
pi_122339405
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 februari 2013 13:39 schreef TC03 het volgende:

[..]

Dan verkoop je hem aankomende zomer. Met Mathijsen, Kongolo en BMI genoeg achter de hand.
pi_122339868
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 februari 2013 13:39 schreef TC03 het volgende:

[..]

Die kans zit erin.
Dit, dus.
  vrijdag 1 februari 2013 @ 13:56:05 #53
119165 satecl
Dorpsidioot.
pi_122340018
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 februari 2013 13:39 schreef Tomatenboer het volgende:

[..]

Lekker onderhandeld door Van Geel hoor! Jammer dat Vitesse dan weer faalt hierin, en wat is er met Rutten aan de hand? Is het crisis daar ofzo?
Vitesse had hem wat aankopen belooft, ook aan de supporters. Uiteindelijk komt er niemand. Nu is Fred boos.
pi_122340090
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 februari 2013 13:56 schreef satecl het volgende:

[..]

Vitesse had hem wat aankopen belooft, ook aan de supporters. Uiteindelijk komt er niemand. Nu is Fred boos.
Ze kunnen nog wel transfervrije spelers halen, ik heb begrepen dat Andy v/d Meyde nog beschikbaar is.
BFF met GGMM
  Moderator vrijdag 1 februari 2013 @ 14:15:47 #55
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_122340805
quote:
14s.gif Op vrijdag 1 februari 2013 13:57 schreef DonRaja het volgende:

[..]

Ze kunnen nog wel transfervrije spelers halen, ik heb begrepen dat Andy v/d Meyde nog beschikbaar is.
Henk Vos wilde er ook nog een seizoen aanplakken :)
4045
onlogisch
  vrijdag 1 februari 2013 @ 14:16:39 #56
119165 satecl
Dorpsidioot.
pi_122340841
quote:
14s.gif Op vrijdag 1 februari 2013 13:57 schreef DonRaja het volgende:

[..]

R. Drenthe zou een versterking voor Vitesse zijn.

Hoe zit het eigenlijk met S. Kalou? Ik hoorde tijdens PSV - Feyenoord van iemand dat hij transfervrij weg mag bij Lille.... Maar ik heb er verder niets over gelezen. Weet iemand hier meer van?
pi_122340929
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 februari 2013 14:16 schreef satecl het volgende:

[..]

R. Drenthe zou een versterking voor Vitesse zijn.

Hoe zit het eigenlijk met S. Kalou? Ik hoorde tijdens PSV - Feyenoord van iemand dat hij transfervrij weg mag bij Lille.... Maar ik heb er verder niets over gelezen. Weet iemand hier meer van?
Hij mag weg, maar transfervrij denk ik niet.
* Verwijderd *
  vrijdag 1 februari 2013 @ 14:29:37 #58
350468 StraatSoldaat
Soldaat van de straat
  vrijdag 1 februari 2013 @ 14:31:24 #59
321382 vandermar
Binnen gek, Buitengewoon!
pi_122341486
quote:
9s.gif Op vrijdag 1 februari 2013 14:15 schreef onlogisch het volgende:

[..]

Henk Vos wilde er ook nog een seizoen aanplakken :)
Henk Vos _O_
RvP; Feyenoord
Op maandag 17 juni 2013 00:00 schreef alors het volgende:
Ik hoop dat Suarez er huilend afgaat met rood.
pi_122341648
quote:
Kelvin Leerdam had gehoopt vrijdagmiddag voor het eerst een training af te werken als speler van Vitesse. Door het uitblijven van een handtekening aan de kant van de Arnhemmers ging de transfer uiteindelijk niet door. Feyenoord-trainer Ronald Koeman heeft medelijden met zijn pupil.

"Leerdam is er kapot van", zegt de coach in gesprek met De Telegraaf. "Hij zou per direct naar Vitesse gaan. k heb vanmorgen contact met hem gehad en hem gezegd: 'kom eerst maar even tot je zelf.' We hadden hem op de training uitgezwaaid en succes gewenst. Ik leef met hem mee", aldus Koeman.

Na het mislopen van de transfer bleek dat er wel degelijk een akkoord op tafel lag tussen Feyenoord en Vitesse over een directe overgang van Leerdam. Door miscommunicatie bij de Arnhemmers kwam de transfer in de laatste uren van de transferperiode niet rond. Zodoende vertrekt Leerdam pas na het lopende seizoen naar Vitesse.

Lees verder: http://www.soccernews.nl/(...)orheen#ixzz2Jed0nrbi
  vrijdag 1 februari 2013 @ 14:37:44 #61
268260 Dr.Mikey
Games Crew van het jaar 2013
pi_122341695
quote:
Die jongen leeft duidelijk niet voor ze sport.
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
  Moderator vrijdag 1 februari 2013 @ 14:37:51 #62
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_122341698
quote:
14s.gif Op vrijdag 1 februari 2013 14:36 schreef Typisch het volgende:

[..]

Lekker voor 'm. Had ie maar bij moeten tekenen :W

Dat ie nog maar een half jaartje lekker mag weg rotten op de tribune _O_
4045
onlogisch
  Moderator vrijdag 1 februari 2013 @ 14:38:21 #63
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_122341721
quote:
1s.gif Op vrijdag 1 februari 2013 14:37 schreef Dr.Mikey het volgende:

[..]

Dat zag je toch al aan zijn voetbalkwaliteiten :')
4045
onlogisch
  vrijdag 1 februari 2013 @ 14:39:45 #64
268260 Dr.Mikey
pi_122341784
quote:
7s.gif Op vrijdag 1 februari 2013 14:38 schreef onlogisch het volgende:

[..]

Dat zag je toch al aan zijn voetbalkwaliteiten :')
Een goeie wedstrijd tegen Roda verder vooral lui en laks. Nu blijkt wel waarom als je elkda negers van uit Rotterdam bij je thuis laat zuipen lijkt me,niet dat je zelf veel rust krijgt.
R.I.P DTS.
pi_122341813
quote:
1s.gif Op vrijdag 1 februari 2013 14:37 schreef Dr.Mikey het volgende:

[..]

Staat niet bij dat hij zelf de overlast veroorzaakt toch, maar familie en vrienden. Maar alsnog, Cabral... :')
BFF met GGMM
  vrijdag 1 februari 2013 @ 14:42:00 #66
268260 Dr.Mikey
pi_122341892
quote:
14s.gif Op vrijdag 1 februari 2013 14:40 schreef DonRaja het volgende:

[..]

Staat niet bij dat hij zelf de overlast veroorzaakt toch, maar familie en vrienden. Maar alsnog, Cabral... :')
Nee maar als je hele familieen vrienden van uit Rotterdam praktisch bij je in huis woont lijkt me ook niet goed voor zijn sportieve ontwikkeling.
R.I.P DTS.
pi_122341915
Als die jongen slim is zet hij al zijn geld opzij, want volgens mij is hij niet slim genoeg om na zijn voetbalcarrièrem nog maar enigszins te werken op niveau. :+

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 01-02-2013 14:42:40 ]
  vrijdag 1 februari 2013 @ 14:45:03 #68
268260 Dr.Mikey
pi_122342015
quote:
14s.gif Op vrijdag 1 februari 2013 14:42 schreef Typisch het volgende:
Als die jongen slim is zet hij al zijn geld opzij, want volgens mij is hij niet slim genoeg om na zijn voetbalcarrièrem nog maar enigszins te werken op niveau. :+
Ik denk dat zijn matties zich goed kleden van zijn geld.
R.I.P DTS.
pi_122342017
quote:
1s.gif Op vrijdag 1 februari 2013 14:42 schreef Dr.Mikey het volgende:

[..]

Nee maar als je hele familieen vrienden van uit Rotterdam praktisch bij je in huis woont lijkt me ook niet goed voor zijn sportieve ontwikkeling.
Klopt, maar dat zal in Rotterdam niet anders geweest zijn. Zal wel een gevalletje: Feyenoord - Twente - AA Gent - De Graafschap - FC Den Bosch - WKE worden.
BFF met GGMM
  Moderator vrijdag 1 februari 2013 @ 14:45:40 #70
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_122342040
quote:
14s.gif Op vrijdag 1 februari 2013 14:45 schreef DonRaja het volgende:

[..]

Klopt, maar dat zal in Rotterdam niet anders geweest zijn. Zal wel een gevalletje: Feyenoord - Twente - AA Gent - De Graafschap - FC Den Bosch - WKE worden.
:')
4045
onlogisch
  vrijdag 1 februari 2013 @ 14:47:19 #71
268260 Dr.Mikey
pi_122342130
[quote]14s.gif Op vrijdag 1 februari 2013 14:45 schreef DonRaja het volgende:

[..]

[/quoted
In Rotterfam gaan die gasten weer naar huis. Hier moeten ze blijven overnachten.
Ik denk ook dat er bij Twente veel minder sociale controle opzit.
Dan bij Feyenoord.
R.I.P DTS.
  vrijdag 1 februari 2013 @ 14:54:03 #72
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_122342414
quote:
Erwin Kasakowski, algemeen directeur van Vitesse, is blij met de komst van Leerdam, die een vierjarig contract heeft getekend in Arnhem. "Wij kunnen sportief én organisatorisch al concurreren met een club als Feyenoord", zegt Kasakowski in Voetbal International. "Het is dan ook niet zo gek dat een jongen als Kelvin voor Vitesse kiest. Hij wil hogerop."
quote:
“We hadden met collega Ted van Leeuwen van Vitesse een akkoord over een transfer voor een bedrag van 450.000 euro”, verzekert Van Geel. “Ook Leerdam en zijn zaakwaarnemer John Veldman waren rond met Vitesse. Kelvin had hier zelfs al afscheid genomen, maar toen hij in Arnhem was om de door ons al ondertekende stukken van zijn handtekening te voorzien wilde de directeur van Vitesse zijn handtekening niet zetten", verzekert de directeur.
VBL SC influencer
Left, right, behind
  vrijdag 1 februari 2013 @ 14:56:45 #73
268260 Dr.Mikey
pi_122342545
Dat ze Erwin Kasakofski maar flink aanpakken met zijn hogerop.
Hogerop op ze neus kan die krijgen.
R.I.P DTS.
  vrijdag 1 februari 2013 @ 15:14:49 #74
291540 CasselerRIP
John H. Kennedy
pi_122343387
Snap ook niet waarom je als algemeen directeur zo puberaal gaat lopen zuigen.
  vrijdag 1 februari 2013 @ 15:15:59 #75
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_122343442
Ik kan me zo voorstellen dat Leerdam zelf helemaal niet meer naar Vitesse wilt. Waarschijnlijk ook weer een andere trainer daar volgend seizoen. :')
VBL SC influencer
Left, right, behind
  Moderator vrijdag 1 februari 2013 @ 15:17:21 #76
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_122343500
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 februari 2013 15:15 schreef Caland het volgende:
Ik kan me zo voorstellen dat Leerdam zelf helemaal niet meer naar Vitesse wilt. Waarschijnlijk ook weer een andere trainer daar volgend seizoen. :')
Ergens wel zonde dat ie niet gaat, samen met onze ferrader had het toch weer de kas met 1m kunnen spekken.

Maarja, aan de andere kant is het wel leuk dat ie nog een half seizoen met zijn kalashnikov op de tribune plaats mag nemen *O*
4045
onlogisch
pi_122343508
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 februari 2013 15:15 schreef Caland het volgende:
Zou echt een grap zijn alstie nu ineens wel bijtekent.
BFF met GGMM
pi_122343523
quote:
quote:
Ook beklagen zij zich over drankgebruik in het huis van Cabral en het feit dat de parkeergarage als racebaan wordt gebruikt.
Hoop dat ie tegen een betonnen muur rijdt dan :')
Land of the free. Home of the brave.
  Moderator vrijdag 1 februari 2013 @ 15:18:53 #79
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_122343562
quote:
14s.gif Op vrijdag 1 februari 2013 15:17 schreef DonRaja het volgende:

[..]

Dat zou echt een zwaktebod van Feyenoord zijn.
4045
onlogisch
  vrijdag 1 februari 2013 @ 15:18:59 #80
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_122343566
quote:
14s.gif Op vrijdag 1 februari 2013 15:17 schreef DonRaja het volgende:

[..]

Hij heeft daar al een contract getekend toch?
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_122343603
quote:
7s.gif Op vrijdag 1 februari 2013 15:18 schreef onlogisch het volgende:

[..]

Dat zou echt een zwaktebod van Feyenoord zijn.
Tuurlijk niet, en dan in de zomer alsnog voor 5 miljoen verkopen aan Joop.
BFF met GGMM
  Moderator vrijdag 1 februari 2013 @ 15:20:03 #82
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_122343612
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 februari 2013 15:18 schreef Caland het volgende:

[..]

Kan dat, als je ergens anders nog onder contract staat?
4045
onlogisch
  vrijdag 1 februari 2013 @ 15:20:48 #83
364829 elCholo
Facta non Verba
pi_122343641
Al met al deze week toch een miljoen misgelopen, op zijn Feyenoords.
pi_122343642
quote:
5s.gif Op vrijdag 1 februari 2013 15:20 schreef onlogisch het volgende:

[..]

Dat mag ja, 6 maanden voor je contract afloopt mag je al een ander contract tekenen (of zit ik hier nu gigantisch verkeerd en mag je alleen praten met andere clubs in die termijn..)
Op donderdag 21 mei 2015 19:22 schreef Vasion het volgende:
Vanaf nu ben jij mijn favoriete user.
Op zondag 7 december 2014 22:59 schreef GGMM het volgende:
Vanaf nu ben jij mijn favoriete user.
  vrijdag 1 februari 2013 @ 15:21:07 #85
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_122343655
quote:
5s.gif Op vrijdag 1 februari 2013 15:20 schreef onlogisch het volgende:

[..]

Ja, 6 maanden voor het aflopen van je contract dacht ik.

Vitesse wilde hem nu eerder overnemen maar volgens mij is het al rond dat hij in de zomer daarheen verkast.
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_122343668
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 februari 2013 15:18 schreef Caland het volgende:

[..]

Nee toch, hij was toch ook weer betrokken in de onderhandelingen deze periode?
BFF met GGMM
  vrijdag 1 februari 2013 @ 15:21:29 #87
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_122343681
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 februari 2013 15:20 schreef elCholo het volgende:
Hier kon Feyenoord echt 0,0 aan doen.
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_122343724
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 februari 2013 15:20 schreef elCholo het volgende:
Hier kon Feyenoord toch niks aan doen? Of bedoel je dat juist :+
BFF met GGMM
  vrijdag 1 februari 2013 @ 15:28:56 #89
364829 elCholo
Facta non Verba
pi_122344018
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 februari 2013 15:21 schreef Caland het volgende:
Hier kon Feyenoord echt 0,0 aan doen.
quote:
14s.gif Op vrijdag 1 februari 2013 15:22 schreef DonRaja het volgende:
Hier kon Feyenoord toch niks aan doen? Of bedoel je dat juist
Klopt.
Maar wel heel typisch voor ons.
  vrijdag 1 februari 2013 @ 15:31:08 #90
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_122344149
Wel jammer trouwens dat die Toornstra niet bij ons komt ballen. Goede speler en van huis uit supporter.
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_122344314
quote:
14s.gif Op vrijdag 1 februari 2013 15:31 schreef Caland het volgende:
Wel jammer trouwens dat die Toornstra niet bij ons komt ballen. Goede speler en van huis uit supporter.
Moesten we daar geen 5m voor neertellen zodat men daar een ring op het stadion konden zetten? :D
Feyenoord Rotterdam
  vrijdag 1 februari 2013 @ 15:36:08 #92
123869 Merkie
Surprisingly contagious
pi_122344410
Kyocera-stadion heeft straks zeker 6 ringen _O_ .
2000 light years from home
  Moderator vrijdag 1 februari 2013 @ 15:36:32 #93
362868 crew  Slobeend
of all places
pi_122344430
quote:
14s.gif Op vrijdag 1 februari 2013 15:31 schreef Caland het volgende:
Toornstra >>>>> Immers.
  vrijdag 1 februari 2013 @ 15:37:58 #94
288545 PIETR
Facta non Verba
pi_122344496
En kost maar een tonnetje meer ..
  vrijdag 1 februari 2013 @ 15:39:25 #95
321382 vandermar
pi_122344550

Koeman kijkt boos
RvP; Feyenoord
pi_122344655
quote:
11s.gif Op vrijdag 1 februari 2013 15:39 schreef vandermar het volgende:
[ afbeelding ]

Koeman kijkt boos
Hij lijkt inderdaad flink te balen de laatste dagen van het feit dat de spelersgroep niet aantoonbaar lijkt te leren van de fouten die wekelijks terugkeren en van de aanwijzingen van Koeman.

Gelukkig kijkt Ollie over z'n schouder mee. :P
  vrijdag 1 februari 2013 @ 15:44:21 #97
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_122344752
Op die foto heeft Sisse weer last van zijn teen?
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_122344957
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 februari 2013 15:44 schreef Caland het volgende:
Nee, Sisse nam vandaag tijdens een rondo een bal op zijn borst aan en stikte vervolgens bijna. Al bedoelde hij het als een grap. Maar hij heeft het laatste gedeelte een looptraining met Schaken en Kongolo gedaan.
  Moderator vrijdag 1 februari 2013 @ 15:48:54 #99
362868 crew  Slobeend
of all places
pi_122344961
quote:
11s.gif Op vrijdag 1 februari 2013 15:39 schreef vandermar het volgende:
[ afbeelding ]

Koeman kijkt boos
In tegenstelling tot Koeman en Sisse kijkt die gast rechts wel tevreden.
  vrijdag 1 februari 2013 @ 15:50:25 #100
123869 Merkie
Surprisingly contagious
pi_122345017
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 februari 2013 15:48 schreef Slobeend het volgende:

[..]

Klopt, dat zeg je heel goed.
  Moderator vrijdag 1 februari 2013 @ 15:50:32 #101
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_122345019
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 februari 2013 15:44 schreef Caland het volgende:
:D
4045
onlogisch
  vrijdag 1 februari 2013 @ 15:54:21 #102
288545 PIETR
Facta non Verba
pi_122345166
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 februari 2013 15:48 schreef Slobeend het volgende:

[..]

:'(
  vrijdag 1 februari 2013 @ 16:01:06 #103
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_122345464
`

Zelfde webmaster?
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_122346808
pi_122347015
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 februari 2013 15:17 schreef Scarface88 het volgende:

[..]

[..]

Hoop dat ie tegen een betonnen muur rijdt dan :')
Speelt die vent nog wel eens?
pi_122347104
quote:
Stoon iceland vriend
pi_122350096
quote:
14s.gif Op vrijdag 1 februari 2013 16:39 schreef TN-FR het volgende:

[..]

Stoon iceland vriend
Haha wat een baas was die gast. Zeg maar harde kern.
  vrijdag 1 februari 2013 @ 18:20:16 #108
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_122350565
quote:
1s.gif Op vrijdag 1 februari 2013 18:03 schreef tammepiet het volgende:

[..]

Haha wat een baas was die gast. Zeg maar harde kern.
Ronald's Jongeren Kern.
VBL SC influencer
Left, right, behind
  Moderator vrijdag 1 februari 2013 @ 18:21:15 #109
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_122350601
quote:
14s.gif Op vrijdag 1 februari 2013 18:20 schreef Caland het volgende:

[..]

Ronald's Jongeren Kern.
Jongeren Houden van Koeman
4045
onlogisch
  vrijdag 1 februari 2013 @ 18:21:42 #110
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_122350613
quote:
6s.gif Op vrijdag 1 februari 2013 18:21 schreef onlogisch het volgende:

[..]

He bah.
VBL SC influencer
Left, right, behind
  vrijdag 1 februari 2013 @ 18:54:05 #111
319097 Dekatria
Sterker Door Strijd
pi_122351637
Wat een verhaal, over die transfer van Leerdam. Kutclub is het ook zeg.
  vrijdag 1 februari 2013 @ 18:55:00 #112
319097 Dekatria
Sterker Door Strijd
pi_122351668
quote:
6s.gif Op vrijdag 1 februari 2013 18:21 schreef onlogisch het volgende:

[..]

Jozef & Henke groeten Koeman
pi_122353328
Niet bepaald een 'werken voor je geld' type. Wel een aardige pingelaar:

Moderator vrijdag 1 februari 2013 @ 19:59:59 #114
1424 crew  Jimbo
Gråtrunka
pi_122354247
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 februari 2013 18:55 schreef Dekatria het volgende:

[..]

Jozef & Henke groeten Koeman
Ik vond net een short van t merk JHK ^O^
Op donderdag 20 augustus 2020 17:36 schreef Notorious_Roy het volgende:
Naast alle onzin die je uitkraamt heb je af en toe ook gewoon heel verstandige posts.
Op dinsdag 10 augustus 2021 16:32 schreef yvonne het volgende:
@:Jimbo voor mod, yeah *O*
pi_122355380
Klaas Jan Huntelaar scoorde altijd in de Kuip.
pi_122355924
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 februari 2013 20:26 schreef tammepiet het volgende:
Klaas Jan Huntelaar scoorde altijd in de Kuip.
Toe maar, dan moet het tweede elftal van Schalke z'n thuiswedstrijden maar in De Kuip gaan afwerken ofzo?

Lekker boeiend. :')
pi_122357009
quote:
1s.gif Op vrijdag 1 februari 2013 19:39 schreef tammepiet het volgende:
Niet bepaald een 'werken voor je geld' type. Wel een aardige pingelaar:

[ afbeelding ]
Wie is dat?
pi_122358958
FRFC1908 twitterde op vrijdag 01-02-2013 om 21:02:41 Leroy Fers rechtzaak blijkt dus wel ernstig, Fergrepen aan een 13-jarig meisje. Hopelijk blijft hij nog lang bij Twente #stofvoorspreekkoren reageer retweet
Zou dit true zijn? :{
Abracadabra, tapate guarra!
pi_122359036
excelsiorrdam twitterde op vrijdag 01-02-2013 om 21:34:23 '71 Domme overtreding van Elvis Manu op de doelman van Eindhoven. Hij krijgt een rode kaart van scheidsrechter Koekoek. #einexc #fceexc reageer retweet
Manu weer rood :')
pi_122359039
volgens VI wel ja.

Het zou wel vrijwillig gebeurt zijn, maar dat maakt toch weinig uit voor de strafmaat ?
  vrijdag 1 februari 2013 @ 21:47:10 #121
163768 Happel
Je Suis Roi
pi_122359410
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 februari 2013 21:37 schreef BoxeurDesRues het volgende:
ente #stofvoorspreekkoren
Zou dit true zijn?
Neger, niets verrassends.
Elite
Feyenoordsupporters gaan naar de hemel, als er in de hel geen plaats meer is
Tegen TTIP
  vrijdag 1 februari 2013 @ 21:51:06 #122
319097 Dekatria
Sterker Door Strijd
pi_122359620
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 februari 2013 21:37 schreef BoxeurDesRues het volgende:
FRFC1908 twitterde op vrijdag 01-02-2013 om 21:02:41 Leroy Fers rechtzaak blijkt dus wel ernstig, Fergrepen aan een 13-jarig meisje. Hopelijk blijft hij nog lang bij Twente #stofvoorspreekkoren reageer retweet
Zou dit true zijn? :{
DER STAAT EEN KIND IN DE GANG
JAJA EEN KIND IN DE GANG
GEPAKT DOOR LEEEEROOOOY
  vrijdag 1 februari 2013 @ 21:55:34 #123
357045 Grifte
Feijenoord
pi_122359848
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 februari 2013 21:38 schreef BoxeurDesRues het volgende:
excelsiorrdam twitterde op vrijdag 01-02-2013 om 21:34:23 '71 Domme overtreding van Elvis Manu op de doelman van Eindhoven. Hij krijgt een rode kaart van scheidsrechter Koekoek. #einexc #fceexc reageer retweet
Manu weer rood :')
Koekoek :')
  vrijdag 1 februari 2013 @ 22:12:41 #124
319097 Dekatria
Sterker Door Strijd
pi_122360793

"Rechtzaak Leroy Fer bleek dus best wel ernstig. Volgens Johan Derksen heeft hij zich Fergrepen aan een 13 jarig meisje. Vrijwillig dat dan weer wel. In een officiële reactie laat Fer weten "Dat het twee meisjes van 13 waren, en dat is toch samen 26?" Oeps. Ferrekend... krijg je ervan als je je school niet afmaakt en teveel blowt.

Anyways, natuurlijk stof voor liedjes. De eerste topper is al op de markt: "Leroy Fer, Leroy Fer, neukt een meisje in d'r ster! Hij kon 't ook niet weten. Ze leek zo volwassen! Leroy ging dit keer echt veel te Fer!" Past lekker in zijn leeftijdscategorie want is op de melodie van:

_O-
pi_122361684

vrijdag 1 februari 2013 @ 22:46:16 #126
163768 Happel
Je Suis Roi
pi_122362512
quote:
Fer dacht bij zichzelf: "Tis net een FERrari. Je komt er moeilijk in. Maar als ie zit, scheurt 'ie lekker".
Elite
Tegen TTIP
pi_122362704

_O-
Feyenoord Rotterdam
  Moderator zaterdag 2 februari 2013 @ 01:19:50 #128
1424 crew  Jimbo
Gråtrunka
pi_122367451
quote:
19s.gif Op vrijdag 1 februari 2013 22:50 schreef Fuszy het volgende:
[ afbeelding ]

_O-
:D
Naast alle onzin die je uitkraamt heb je af en toe ook gewoon heel verstandige posts.
pi_122367673
quote:
[ afbeelding ]

_O-
Haha baas
* Verwijderd *
pi_122369142
quote:
14s.gif Op vrijdag 1 februari 2013 20:58 schreef Typisch het volgende:

[..]

Wie is dat?
Brandon Tichem.
  Moderator zaterdag 2 februari 2013 @ 09:41:43 #131
1424 crew  Jimbo
Gråtrunka
pi_122369792
quote:
1s.gif Op zaterdag 2 februari 2013 07:45 schreef tammepiet het volgende:
Brandon Tichem.
speelt in de a2 oid toch ?
  zaterdag 2 februari 2013 @ 11:30:14 #132
14505 OProg
A Life in Music
pi_122371825
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 februari 2013 21:51 schreef Dekatria het volgende:

[..]

DER STAAT EEN KIND IN DE GANG
JAJA EEN KIND IN DE GANG
GEPAKT DOOR LEEEEROOOOY
'De moeder van Lurling staat op de bangalijst' is vrij snel aan te passen aan deze situatie. :')
  zaterdag 2 februari 2013 @ 11:30:26 #133
14505 OProg
A Life in Music
pi_122371830
quote:
[ afbeelding ]

_O-
Ollie _O_
  zaterdag 2 februari 2013 @ 11:40:39 #134
14505 OProg
A Life in Music
pi_122372047
Deze heeft zijn toptransfer te pakken:

quote:
Drenthe tekent bij laagvlieger Rusland
Royston Drenthe vervolgt zijn voetbalcarrière in Rusland. De 25-jarige voetballer heeft een contract voor 3,5 jaar getekend bij FC Alania Vladikavkaz. Dat meldt de Russische laagvlieger op de eigen clubsite.

Alania hoopt dat de voormalige speler van Feyenoord, Real Madrid en Everton "uitgroeit tot één van de leiders in het veld". "We zijn niet alleen gecharmeerd vanwege zijn voetbalkwaliteiten, maar ook van zijn persoonlijkheid."
Wat een onzinnig geleuter zeg. :')
  zaterdag 2 februari 2013 @ 11:43:02 #135
163768 Happel
Je Suis Roi
pi_122372107
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 februari 2013 11:40 schreef OProg het volgende:
Deze heeft zijn toptransfer te pakken:

[..]

Wat een onzinnig geleuter zeg. :')
Lekker uitgejouwd worden door racistische Russen. Genieten hoor.
Elite
Tegen TTIP
pi_122372936
Toch wel jammer dat die niet terugkeert vind ik. Is natuurlijk een mafketel maar kan hem als speler best waarderen. Ook bij Madrid eerste jaar heeft die best wel een paar aardige potjes gespeeld.
  zaterdag 2 februari 2013 @ 12:19:12 #137
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_122372985
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 februari 2013 12:17 schreef jakees het volgende:
Toch wel jammer dat die niet terugkeert vind ik. Is natuurlijk een mafketel maar kan hem als speler best waarderen. Ook bij Madrid eerste jaar heeft die best wel een paar aardige potjes gespeeld.
Iemand die alleen maar voor onrust zorgt met zijn gebrek aan een professionele instelling. Hebben Van Geel en Koeman heel goed ingeschat.

Hij heeft niet voor niets al meer dan een half jaar geen bal meer geraakt.
VBL SC influencer
Left, right, behind
  zaterdag 2 februari 2013 @ 12:28:03 #138
321382 vandermar
pi_122373318
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 februari 2013 09:41 schreef Jimbo het volgende:

[..]

speelt in de a2 oid toch ?
a1 en voornamelijk als invaller nu Sleegers weer speelt.
RvP; Feyenoord
pi_122373510
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 februari 2013 12:19 schreef Caland het volgende:

[..]

Iemand die alleen maar voor onrust zorgt met zijn gebrek aan een professionele instelling. Hebben Van Geel en Koeman heel goed ingeschat.

Hij heeft niet voor niets al meer dan een half jaar geen bal meer geraakt.
Dat snap ik ook. Maar hij had echt wel wat hoor. En een beetje een mafketel in de groep hoeft niet per se slecht te zijn. Nu zitten er een beetje allemaal ideale schoonzonen in het team (nadat Fer weg is gegaan). Drenthe bij Everton speelde op de plek van Immers en deed het ook niet superslecht daar hoor. Ik denk dat Koeman hem wel een beetje had kunnen vormen.
pi_122378264
Ajax B1 met 2-1 van Feyenoord B1 gewonnen, 2 goals van Ezra Walian.
pi_122378365
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 februari 2013 14:55 schreef Syntix het volgende:
Ajaxjeugd is beter!!!!!!!!!!1111!17!#!
pi_122378417
quote:
Leuk dat je dat hier komt posten.
  zaterdag 2 februari 2013 @ 14:59:47 #143
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_122378452
Morgen Schaken er weer niet bij _O_
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_122378524
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 februari 2013 14:59 schreef Caland het volgende:
Morgen Schaken er weer niet bij _O_
Verkoekoek?
  zaterdag 2 februari 2013 @ 15:02:27 #145
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_122378542
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 februari 2013 15:01 schreef Muto het volgende:

[..]

Verkoekoek?
Ik hoop en denk gewoon Hakkebar.
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_122380752
quote:
Sorry gasten het waren Walian en Clement die hebben gescoord. Niet twee keer Walian dus.
pi_122382056
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 februari 2013 15:01 schreef Muto het volgende:

[..]

Verkoekoek?
:'( NEE.

quote:
0s.gif Op zaterdag 2 februari 2013 15:02 schreef Caland het volgende:

[..]

Ik hoop en denk gewoon Hakkebar.
Dit ^O^
Bestuur tegen de muur. Met de groeten van Ron Vlaar :W
pi_122382062
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 februari 2013 16:09 schreef Syntix het volgende:

[..]

Sorry gasten het waren Walian en Clement die hebben gescoord. Niet twee keer Walian dus.
Spannend...
Rot eens op. :*
  zaterdag 2 februari 2013 @ 16:47:47 #149
242120 Danielle83
Don’t dream it, be i
pi_122382163
quote:
[ afbeelding ]

_O-
Ollie wat een held!
pi_122383435
quote:
Feyenoord loopt 1,1 miljoen euro mis

Feyenoord had in de laatste week van de transferperiode flink kunnen cashen. De Rotterdammers zagen echter drie transfers mislukken, zonder daar zelf iets aan te hebben kunnen doen.

Leroy Fer was op weg van FC Twente naar Everton, maar die overgang ketste af op de aanvullende eisen die vanuit Engeland werden gesteld. Feyenoord had aan die transfer 625.000 euro kunnen verdienen. Kelvin Leerdam leek daarnaast al van Vitesse, totdat men in Arnhem weigerde een handtekening onder de overeenkomst te zetten. De Rotterdammers liepen daardoor 450.000 euro plus vijf procent doorverkooppercentage mis.

Tenslotte kon Feyenoord meer dan een ton besparen door Kamohelo Mokotjo te verhuren aan ADO Den Haag. Leerdam leek echer te vertrekken, waardoor Mokotjo van trainer Ronald Koeman moest blijven. "Toen wij in eerste instantie rond waren met Vitesse over de transfer van Leerdam, moesten we tegen Mokotjo zeggen dat hij de onderhandelingen met ADO Den Haag moest stopzetten", zegt Martin van Geel in De Telegraaf. "Omdat we in hem een stand-in van Daryl Janmaat zagen. "

"Toen 's avonds laat duidelijk werd dat Vitesse geen handtekening onder het contract met Leerdam zette, was het te laat om alsnog met ADO tot zaken te komen", aldus de technisch directeur, die zodoende 1,1 miljoen euro in rook op zag gaan.

http://www.voetbalprimeur(...)-11-miljoen-euro-mis
Martin kon er niks aan doen. :{w
pi_122383598
quote:
15s.gif Op zaterdag 2 februari 2013 17:25 schreef huffderobot het volgende:

[..]

Dat kon hij inderdaad niet.
  Moderator zaterdag 2 februari 2013 @ 17:44:55 #152
362868 crew  Slobeend
of all places
pi_122384071
quote:

[..]

Dit heeft al overal in de krant gestaan.
  zaterdag 2 februari 2013 @ 17:49:16 #153
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_122384214
quote:

[..]

Klopt, dat Fer kinderen neukt en een kapotte knie heeft kan Martin helemaal niks aan doen.
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_122384270
quote:
1s.gif Op zaterdag 2 februari 2013 17:44 schreef Slobeend het volgende:

[..]

Dit heeft al overal in de krant gestaan.
Dan zal het dus wel waar zijn. :)
pi_122384337
quote:
15s.gif Op zaterdag 2 februari 2013 17:49 schreef Caland het volgende:

[..]

Klopt, dat Fer kinderen neukt en een kapotte knie heeft kan Martin helemaal niks aan doen.
Ik hoorde wel dat Martin graag de videotapes die ervan gemaakt zijn wilde bekijken, maar dat Fer daar tegen was en daarom verkocht moest worden aan Twente.

Ik ben zeer benieuwd wat hiervan te bewijzen valt. :Y
pi_122384390
RubenSchaken twitterde op zaterdag 02-02-2013 om 17:47:05 Hey Peeps volg mijn collega @Ruudjevormer8 en zie wat hij allemaal doet! Bless... reageer retweet
Bless...
pi_122384889
Als Kamo standin is voor Janmaat, waarom speelde hij dan niet tegen PSV?
BFF met GGMM
  zaterdag 2 februari 2013 @ 18:10:33 #158
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_122384924
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 februari 2013 18:09 schreef DonRaja het volgende:
Als Kamo standin is voor Janmaat, waarom speelde hij dan niet tegen PSV?
Bezig met een transfer dus niet met zijn hoofd bij het voetbal zal de uitleg zijn gok ik.
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_122384969
Eindelijk morgen een wedstrijd zonder Immers, weliswaar net te laat, maar ik kijk er naar uit. Alles respect voor hem en zijn inzet hoor, maar hij komt gewoon te kort in alles, en dat gaat niet komen ook.
pi_122384992
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 februari 2013 18:12 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Eindelijk morgen een wedstrijd zonder Immers, weliswaar net te laat, maar ik kijk er naar uit. Alles respect voor hem en zijn inzet hoor, maar hij komt gewoon te kort in alles, en dat gaat niet komen ook.
Immers schopt er nog 7 in en eindigt het seizoen met 15 goals. Prima zat. ^O^
pi_122385026
quote:
14s.gif Op zaterdag 2 februari 2013 18:12 schreef huffderobot het volgende:

[..]

Immers schopt er nog 7 in en eindigt het seizoen met 15 goals. Prima zat. ^O^
Ik moet het nog maar zien, de penals zullen het wel niet meer worden, was ook zijn enige wapen eigenlijk. Nee, ik zie veel liever Vilhena op 10 met Vormer er achter dan Immers erin.
pi_122385080
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 februari 2013 18:13 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:

[..]

Ik moet het nog maar zien, de penals zullen het wel niet meer worden, was ook zijn enige wapen eigenlijk. Nee, ik zie veel liever Vilhena op 10 met Vormer er achter dan Immers erin.
Immers wordt te snel afgeschreven. Hij komt terug met een dikke vengeance. Let maar oppa! *O*
pi_122385119
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 februari 2013 18:10 schreef Caland het volgende:

[..]

Bezig met een transfer dus niet met zijn hoofd bij het voetbal zal de uitleg zijn gok ik.
Oh ja wel logisch inderdaad.
BFF met GGMM
pi_122385124
Mij zal ie dan verrassen, en dan te bedenken dat Pellé mij niet verrast heeft. :7

Nah, wat ie laat zien is echt belabberd, hij staat altijd wel goed maar dan nog gaat die bal er niet in, is gewoon het missen van kwaliteit.

Maar heej, ik kijk uit naar morgen. ^O^
  zaterdag 2 februari 2013 @ 18:22:16 #165
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_122385250
Wel benieuwd naar morgen, hopelijk wat meer voetbal op het middenveld.
VBL SC influencer
Left, right, behind
  Moderator zaterdag 2 februari 2013 @ 20:21:36 #166
1424 crew  Jimbo
Gråtrunka
pi_122390125
Als we morgen niet winnen, dan is de top5-10 niet meer realistisch aan t eind van t seizoen.
  Moderator zaterdag 2 februari 2013 @ 20:38:32 #167
362868 crew  Slobeend
of all places
pi_122390830
quote:
14s.gif Op zaterdag 2 februari 2013 18:15 schreef huffderobot het volgende:

[..]

Immers wordt te snel afgeschreven. Hij komt terug met een dikke vengeance. Let maar oppa! *O*
Nee.
  zaterdag 2 februari 2013 @ 20:42:39 #168
14505 OProg
A Life in Music
pi_122391019
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 februari 2013 20:21 schreef Jimbo het volgende:
Als we morgen niet winnen, dan is de top5-10 niet meer realistisch aan t eind van t seizoen.
Uit gaan van Onder top 10 eindigen is ook wel weer een beetje overdreven dan.
pi_122394595
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 februari 2013 20:21 schreef Jimbo het volgende:
Niet zo dramatisch doen. :')

Feyenoord staat een straatlengte voor op de nr 7 NEC, iets van 12 punten geloof ik.

Feyenoord eindigt gewoon in de top 5, maar Feyenoord moet wel snel de vorm hervinden om mogelijk nog top 3 te eindigen, anders wordt het gewoon een 4de of 5de plaats. Utrecht staat weliswaar op slechts 2 punten achterstand 6de maar die zie ik ook niet een hele constante 2de seizoenshelft spelen.

Maar Willem II is wel altijd een vervelende uitwedstrijd. Ik verwacht dan ook geen sprankelend en goed voetbal waarin Feyenoord de tegenstander overklast. Indien Feyenoord wint verwacht ik niet meer dan een zwaarbevochten 0-2 overwinning.
pi_122397943
Programma PSV:

quote:
za 9-2 20.45 Vitesse - PSV ERE
za 16-2 20.45 PSV - FC Utrecht ERE
zo 24-2 12.30 Feyenoord - PSV ERE
_O- Daarvan schieten wij over 3 weken dus de kampioensaspiraties weer kapot, om vervolgens boven ze te eindigen _O_
pi_122398018
ik denk dat het 0-0 word en dat maandag heel rotterdam ronald koeman wil koudmaken
pi_122398030
Psv wint net met 7-0 van ado
pi_122398035
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 februari 2013 22:55 schreef arjan1212 het volgende:
ik denk dat het 0-0 word en dat maandag heel rotterdam ronald koeman wil koudmaken
Nee.
  zaterdag 2 februari 2013 @ 22:57:03 #174
392184 HarryVonZwichell
Van alle markten thuis
pi_122398120
quote:
quote:
Psv wint net met 7-0 van ado
Je ziet het niet allemaal zonnig in, waarom heb je zo weinig vertrouwen? Volgens mij onderschat je Feyenoord.
pi_122398276
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 februari 2013 22:01 schreef Tomatenboer het volgende:

[..]

Niet zo dramatisch doen. :')

Feyenoord staat een straatlengte voor op de nr 7 NEC, iets van 12 punten geloof ik.

Feyenoord eindigt gewoon in de top 5, maar Feyenoord moet wel snel de vorm hervinden om mogelijk nog top 3 te eindigen, anders wordt het gewoon een 4de of 5de plaats. Utrecht staat weliswaar op slechts 2 punten achterstand 6de maar die zie ik ook niet een hele constante 2de seizoenshelft spelen.

Maar Willem II is wel altijd een vervelende uitwedstrijd. Ik verwacht dan ook geen sprankelend en goed voetbal waarin Feyenoord de tegenstander overklast. Indien Feyenoord wint verwacht ik niet meer dan een zwaarbevochten 0-2 overwinning.
We krijgen geen enkele tegenstander waar we van hoeven te verliezen. Uit alleen maar (op papier) simpele wedstrijden, maar een handvol lastige tegenstanders thuis.
pi_122398740
quote:
7s.gif Op zaterdag 2 februari 2013 22:59 schreef Sloggi het volgende:

[..]

We krijgen geen enkele tegenstander waar we van hoeven te verliezen. Uit alleen maar (op papier) simpele wedstrijden, maar een handvol lastige tegenstanders thuis.
Thuis 23 wedstrijden ongeslagen, PSV slachten in De Kuip is ondertussen de standaard, :Z...

:+
pi_122399086
quote:
7s.gif Op zaterdag 2 februari 2013 22:59 schreef Sloggi het volgende:

[..]

Ik zie juist het meest op tegen de zogenaamde simpele uitwedstrijden.
pi_122399711
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 februari 2013 23:13 schreef Tomatenboer het volgende:

[..]

Ik zie juist het meest op tegen de zogenaamde simpele uitwedstrijden.
Ik ook. Daarom eindigen we niet in de top drie.
pi_122399900
quote:
10s.gif Op zaterdag 2 februari 2013 23:27 schreef Sloggi het volgende:

[..]

Ik weet wel zeker dat we top 3 eindigen. Twente is echt niets, storten nog in. Vitesse heeft zijn beste tijd gehad. Niemand lijkt door te hebben dat PSV uit de komende 3 westrijden maximaal 2 punten pakt... Blijven Ajax, Feijenoord en PSV dus over om de eerste 3 plekken te verdelen. :+
pi_122400064
quote:
10s.gif Op zaterdag 2 februari 2013 23:27 schreef Sloggi het volgende:

[..]

Ik heb daar ook een hard hoofd in. Maar top 4 / 5 gaat zeker lukken. ^O^
  zaterdag 2 februari 2013 @ 23:34:33 #181
342627 tja77
Proud member of the tittycrew.
pi_122400158
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 februari 2013 23:30 schreef Helpmefok het volgende:

[..]

Ik weet wel zeker dat we top 3 eindigen. Twente is echt niets, storten nog in. Vitesse heeft zijn beste tijd gehad. Niemand lijkt door te hebben dat PSV uit de komende 3 westrijden maximaal 2 punten pakt... Blijven Ajax, Feijenoord en PSV dus over om de eerste 3 plekken te verdelen. :+
En jij noemt de TT arrogant?
Feijenoord laat structureel punten liggen tegen de top 5. In twee wedstrijden tegen Twente 1 schamel puntje, in 2 wedstrijden tegen Ajax, 1 schamel puntje, tegen PSV al 2 keer verloren (beker en comp.), tegen Vitesse verloren. Als er 1 ploeg NIET in de top 3 thuis hoort, is het Feijenoord.
pi_122400214
quote:
1s.gif Op zaterdag 2 februari 2013 23:34 schreef tja77 het volgende:

[..]

En jij noemt de TT arrogant?
Feijenoord laat structureel punten liggen tegen de top 5. In twee wedstrijden tegen Twente 1 schamel puntje, in 2 wedstrijden tegen Ajax, 1 schamel puntje, tegen PSV al 2 keer verloren (beker en comp.), tegen Vitesse verloren. Als er 1 ploeg NIET in de top 3 thuis hoort, is het Feijenoord.
dat inderdaad, kampioen wordt je niet tegen de kleintjes, ondanks het vaak gehoorde cliché
  zaterdag 2 februari 2013 @ 23:39:40 #183
342627 tja77
pi_122400464
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 februari 2013 23:35 schreef Adames het volgende:

[..]

dat inderdaad, kampioen wordt je niet tegen de kleintjes, ondanks het vaak gehoorde cliché
Idd, als halverwege de competitie je nog 2 kanshebbers hebt, dan wordt de competitie niet in de toppers beslist, maar halverwege het seizoen had je dit keer 5 kanshebbers. Als je daartegen structureel faalt, kost je dat gewoon teveel punten.
pi_122401335
quote:
1s.gif Op zaterdag 2 februari 2013 23:39 schreef tja77 het volgende:

[..]

Idd, als halverwege de competitie je nog 2 kanshebbers hebt, dan wordt de competitie niet in de toppers beslist, maar halverwege het seizoen had je dit keer 5 kanshebbers. Als je daartegen structureel faalt, kost je dat gewoon teveel punten.
Klopt PSV en Ajax zijn gewoon beter, Twente misschien ook.
  Moderator zondag 3 februari 2013 @ 00:12:42 #185
1424 crew  Jimbo
Gråtrunka
pi_122401903
quote:
koeman is een topgozer. Denk eerder als immers (die nu dan niet speelt) nog zn kutpot speelt zn ramen wel ingekegeld zullen worden
  Moderator zondag 3 februari 2013 @ 00:14:28 #186
1424 crew  Jimbo
Gråtrunka
pi_122401961
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 februari 2013 23:56 schreef macca728 het volgende:

[..]

Klopt PSV en Ajax zijn gewoon beter, Twente misschien ook.
psv en ajax zijn alleen beter in vorm maar doen niet onder voor feyenoord.
Bij feyenoord zijn gewoon teveel fuckups en daar worden we op afgestraft
pi_122401985
quote:
1s.gif Op zondag 3 februari 2013 00:14 schreef Jimbo het volgende:

[..]

psv en ajax zijn alleen beter in vorm maar doen niet onder voor feyenoord.
Bij feyenoord zijn gewoon teveel fuckups en daar worden we op afgestraft
Ja te weinig kwaliteit heet dat, Immers en Mathijsen
  Moderator zondag 3 februari 2013 @ 00:20:34 #188
1424 crew  Jimbo
Gråtrunka
pi_122402177
quote:
0s.gif Op zondag 3 februari 2013 00:15 schreef macca728 het volgende:

[..]

Ja te weinig kwaliteit heet dat, Immers en Mathijsen
de voornaamste redenen voor de veel gemaakte fouten idd.

Hopelijk speelt vormer morgen de sterren uit de hemel zodat koeman misschien toch eens er over gaat denken om immers op de bank te laten.
pi_122402294
quote:
1s.gif Op zondag 3 februari 2013 00:20 schreef Jimbo het volgende:

[..]

de voornaamste redenen voor de veel gemaakte fouten idd.

Hopelijk speelt vormer morgen de sterren uit de hemel zodat koeman misschien toch eens er over gaat denken om immers op de bank te laten.
Zal wel lachen zijn als Feyenoord opeens 0-6 wint ofzo.
pi_122402316
quote:
0s.gif Op zondag 3 februari 2013 00:23 schreef macca728 het volgende:

[..]

Zal wel lachen zijn als Feyenoord opeens 0-6 wint ofzo.
En toen werd je wakker.
  zondag 3 februari 2013 @ 00:25:30 #191
392184 HarryVonZwichell
Van alle markten thuis
pi_122402369
Tja77, je snapt het allemaal niet.
  zondag 3 februari 2013 @ 00:31:35 #192
342627 tja77
pi_122402587
quote:
0s.gif Op zondag 3 februari 2013 00:25 schreef HarryVonZwichell het volgende:
Tja77, je snapt het allemaal niet.
Maar goed dat jij alle wijsheid in pacht hebt dan...
  zondag 3 februari 2013 @ 07:16:16 #193
268260 Dr.Mikey
pi_122408543
Wij gaan winnen alleen met hoeveel is de vraag.
R.I.P DTS.
pi_122408842
quote:
1s.gif Op zondag 3 februari 2013 00:20 schreef Jimbo het volgende:

dat zou fijn zijn ja :Y
pi_122409120
Wat een vage kut droom deze nacht immers die in Oranjej!?!?! Speelt en aan de lopende scoort en bij ons als zaad speelde en vele wedstrijden verknalde door open kansen te missen en daarom uiteindelijk in mekaar geslagen werd.........
Kleine geheimen dienen beschermd te worden.
Grote geheimen worden beschermd door publiek ongeloof.
  zondag 3 februari 2013 @ 09:59:53 #196
326858 Toekito
Fietst zich de pleuris
pi_122409385
wat een kuttijd weer zeg....
PS4-tag: TJDoornbos// Origin: Toek85
Sporten voor Sophia
  Moderator zondag 3 februari 2013 @ 10:08:29 #197
1424 crew  Jimbo
Gråtrunka
pi_122409484
quote:
0s.gif Op zondag 3 februari 2013 09:59 schreef Toekito het volgende:
wat een kuttijd weer zeg....
vind t persoonlijk wel relaxed. Zo eerst naar de stad en daarna feyenoord kijken.

(Al is t wel heeeel lang wachten :( )
pi_122409664
Wordt eens tijd dat wij ook eens flink winnen net als PSV, al zal dat wel niet gebeuren. Wordt wel weer een nulletje of 1, als het niet bloedeloos wordt.
pi_122409897
quote:
0s.gif Op zondag 3 februari 2013 10:19 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Wordt eens tijd dat wij ook eens flink winnen net als PSV, al zal dat wel niet gebeuren. Wordt wel weer een nulletje of 1, als het niet bloedeloos wordt.
Dan moeten ze bij ons ook eens allemaal leren scoren. Wij hebben twee spelers die regelmatig scoren. Zij het hele middelveld+aanval.
pi_122410058
quote:
1s.gif Op zondag 3 februari 2013 10:35 schreef portie het volgende:

[..]

Dan moeten ze bij ons ook eens allemaal leren scoren. Wij hebben twee spelers die regelmatig scoren. Zij het hele middelveld+aanval.
Dan moeten we ook eens scorende spelers gaan scouten.
pi_122411136
quote:
0s.gif Op zondag 3 februari 2013 10:43 schreef macca728 het volgende:

[..]

Dan moeten we ook eens scorende spelers gaan scouten.
Inderdaad, dat hebben we niet gedaan met Guidetti en Pellé tenslotte.

:').
pi_122411277
quote:
0s.gif Op zondag 3 februari 2013 11:40 schreef Helpmefok het volgende:

[..]

Inderdaad, dat hebben we niet gedaan met Guidetti en Pellé tenslotte.

:').
Nee dat klopt. Die zjn niet gescout, tenzij de zoon van Koeman ook in dienst is getreden bij Feyenoord (Pelle)
pi_122411381
quote:
0s.gif Op zondag 3 februari 2013 11:47 schreef macca728 het volgende:

[..]

Nee dat klopt. Die zjn niet gescout, tenzij de zoon van Koeman ook in dienst is getreden bij Feyenoord (Pelle)
quote:
Een scout (van het Engelse woord voor verkenner) is iemand die beroepsmatig zoekt naar talentvolle mensen, zoals modellen en (veelal) sporters. Hiervoor maakt hij meestal gebruik van een netwerk, dat hem informeert.[1] .
Zoals ik zei: gescout. :W

[ Bericht 5% gewijzigd door #ANONIEM op 03-02-2013 11:55:14 ]
pi_122411632
Volgens mij is Pelle juist gehaald om ook andere spelers meer te laten scoren. Dat hij zelf zo vaak scoort, had niemand verwacht.
pi_122411667
quote:
0s.gif Op zondag 3 februari 2013 12:00 schreef Muto het volgende:
Volgens mij is Pelle juist gehaald om ook andere spelers meer te laten scoren. Dat hij zelf zo vaak scoort, had niemand verwacht.
Pellé is gehaald als spits. Punt. Minder of meer is er niet van te zeggen. Hij werd gehaald met als motivatie 'aanspeelpunt in de spitsenpositie, die misschien nog wel een goaltje kan meepakken'. Dat hij zoveel zou scoren hadden ze vanzelfsprekend niet verwacht, maar hij is wel gehaald om goals te maken. Natuurlijk. Anders zet je hem niet op de 9.
pi_122411676
vormer in de basis, kan alleen maar beter gaan met feyenoord.

sowieso is vormer een goede speler he
pi_122411696
Jonge jonge wat een shit tijd. Ik vier mijn verjaardag vanmiddag om een uur of 5 en dacht dat Feyenoord om half 3 moest. Hoe ga ik dit oplossen heb wel EL maar daar wordt de wedstrijd pas om half 9 herhaald. Dan maar een keer Studio Sport kijken.
pi_122411702
Pelle is een prima speler voor feyenoord.

Speelde 20 duels was direct bij 22 goals betrokken (assist / goal).
pi_122411743
quote:
1s.gif Op zondag 3 februari 2013 12:03 schreef tammepiet het volgende:

Speelde 20 duels was direct bij 22 goals betrokken (assist / goal).
Bron van deze cijfers?
pi_122411775
quote:
14s.gif Op zondag 3 februari 2013 12:05 schreef Typisch het volgende:

[..]

Bron van deze cijfers?
16 goals, 6 assists.

Speelde 21 duels dit seizoen maar 1 hiervan was voor Parma.
pi_122411787
quote:
1s.gif Op zondag 3 februari 2013 12:06 schreef tammepiet het volgende:

[..]

14 goals, 8 assists.

Speelde 21 duels dit seizoen maar 1 hiervan was voor Parma.
Bron vroeg ik. :')
pi_122411798
quote:
1s.gif Op zondag 3 februari 2013 12:03 schreef tammepiet het volgende:

Geen club in Nederland waar hij zou misstaan.
pi_122411824
quote:
14s.gif Op zondag 3 februari 2013 12:07 schreef Typisch het volgende:

[..]

Bron vroeg ik. :')
Transfermarkt.de
pi_122411839
quote:
0s.gif Op zondag 3 februari 2013 12:07 schreef Helpmefok het volgende:

[..]

Geen club in Nederland waar hij zou misstaan.
Bony zou ik nog liever zien tho, denk ik. Verder zou ik geen spits weten atm.

[ Bericht 3% gewijzigd door #ANONIEM op 03-02-2013 12:09:21 ]
pi_122411843
Niemand beweert hier dat Pelle geen goede spits is. Het enige is dat hij niet alleen puur op zijn doelpunten is gescout. Wat denk ik vooral bedoeld werd, is dat de middenvelders gewoon zeer weinig scoren. Er zijn weinig middenvelders gehaald die af en toe met een afstandsschot een wedstrijd kunnen beslissen.
pi_122411876
quote:
0s.gif Op zondag 3 februari 2013 12:09 schreef Muto het volgende:
Niemand beweert hier dat Pelle geen goede spits is. Het enige is dat hij niet alleen puur op zijn doelpunten is gescout. Wat denk ik vooral bedoeld werd, is dat de middenvelders gewoon zeer weinig scoren. Er zijn weinig middenvelders gehaald die af en toe met een afstandsschot een wedstrijd kunnen beslissen.
Vind je? Zowel Immers (die dat bij ADO soms deed) en Vormer (hele goede trap) hebben dat in zich en Vilhena is een middenvelder die ook kan scoren. Wat dat betreft valt het wel mee dat er geen middenvelders zijn die dat kunnen, dat het niet vaak lukt is wat anders.
pi_122412022
quote:
14s.gif Op zondag 3 februari 2013 12:10 schreef Typisch het volgende:

[..]

Vind je? Zowel Immers (die dat bij ADO soms deed) en Vormer (hele goede trap) hebben dat in zich en Vilhena is een middenvelder die ook kan scoren. Wat dat betreft valt het wel mee dat er geen middenvelders zijn die dat kunnen, dat het niet vaak lukt is wat anders.
Dat van Vormer is dus onzin. Bij Roda maakte hij juist vrij weinig doelpunten, terwijl hij geregeld redelijk goede kansen kreeg. Over het scorend vermogen van Vilhena kan ik nog niet veel zinnigs zeggen en Immers. Tja, Immers.
pi_122412025
quote:
Hij is helemaal niet gescout, de zoon van Koeman kwam hem tegen en Feyenoord had nog niemand, geen Guidetti, geen Lukaku enz.
pi_122412046
quote:
0s.gif Op zondag 3 februari 2013 12:14 schreef Muto het volgende:

[..]

Dat van Vormer is dus onzin. Bij Roda maakte hij juist vrij weinig doelpunten, terwijl hij geregeld redelijk goede kansen kreeg. Over het scorend vermogen van Vilhena kan ik nog niet veel zinnigs zeggen en Immers. Tja, Immers.
Ik zeg nergens dat Vormer bij Roda vaak scoort, maar juist dat hij een goede trap heeft.
pi_122412090
Vormer is veel meer doelgericht voor een verdedigende middenvelder. Ziet altijd wel de juiste opties.
pi_122412191
quote:
Inderdaad, Pelle en Immers scoren, de rest bijna niet.
Daar moet Feyenoord beter op scouten, Vormer is een goede speler maar scoort weinig, Clasie ook.
pi_122412219
quote:
0s.gif Op zondag 3 februari 2013 12:19 schreef macca728 het volgende:

[..]

Inderdaad, Pelle en Immers scoren, de rest bijna niet.
Daar moet Feyenoord beter op scouten, Vormer is een goede speler maar scoort weinig, Clasie ook.
Met de kleine portemonnee die er is, gaat dat lastiger.
pi_122412310
quote:
0s.gif Op zondag 3 februari 2013 12:20 schreef Ajacied422 het volgende:

[..]

Met de kleine portemonnee die er is, gaat dat lastiger.
Oh dat is zeker zo.

Al had je Mertens voor een prikkie kunnen halen :)
pi_122417656
quote:
De Guzman was daar zo heerlijk in. Kon vanuit het niets de bal erin krullen. _O_
Op het middenveld hebben we nu wel erg weinig scorend vermogen ja. Immers, tja. Clasie, Vilhena en Vormer scoren erg weinig en Singh lijkt mij het wel te kunnen alleen zien we nog niks van :')
Op vrijdag 12 juli 2013 15:56 schreef Kopsterk het volgende:
Maarten is gewoon een enorme baas met zijn voorspellende vermogen.
pi_122417739
quote:
0s.gif Op zondag 3 februari 2013 12:14 schreef macca728 het volgende:

[..]

Hij is helemaal niet gescout, de zoon van Koeman kwam hem tegen en Feyenoord had nog niemand, geen Guidetti, geen Lukaku enz.
Leer de definitie van scouten leren:

quote:
0s.gif Op zondag 3 februari 2013 11:47 schreef macca728 het volgende:

[..]

quote:
Een scout (van het Engelse woord voor verkenner) is iemand die beroepsmatig zoekt naar talentvolle mensen, zoals modellen en (veelal) sporters. Hiervoor maakt hij meestal gebruik van een netwerk, dat hem informeert.[1] .
Zoals ik zei: gescout. :W. Maakt niet uit wie dat netwerk is, "de zoon van de coach" is ook onderdeel van je netwerk. Ze zijn vervolgens gaan kijken naar en praten met pelle en hij is gekomen. Dat is de definitie van scouten, randdebiel.
pi_122417749
quote:
0s.gif Op zondag 3 februari 2013 12:22 schreef macca728 het volgende:

Al had je Mertens voor een prikkie kunnen halen :)
Hadden geen geld. :W :W :W
pi_122417770
quote:
0s.gif Op zondag 3 februari 2013 14:37 schreef Maraten het volgende:
De Guzman was daar zo heerlijk in. Kon vanuit het niets de bal erin krullen.

Dat deed Biseswar ook man. Beide (zoals ze TOEN waren) niet het niveau wat je op lange termijn moet nastreven. Oke, van De Guzman misschien een beetje;
pi_122417812
Vitesse verloren, ik zie de bui al hangen :')
pi_122417818
quote:
Vormer. Goossens. En ik herinner me een zwabberbal van Clasie tegen Sparta Praag die in de rebound een van de mooiste momenten van Feijenoord opleverde dit seizoen (Achahbar _O_).

Ze zijn er echt wel. Ja, niet van het niveau Sneijder. Maar zoals mijn ouders altijd zeggen: "heb je Sneijder-geld?". (Sneijder kan voor elk voorwerp of persoon worden verwisseld hier overigens :')).
pi_122417819
quote:
0s.gif Op zondag 3 februari 2013 14:39 schreef Helpmefok het volgende:

[..]

Dat deed Biseswar ook man. Beide (zoals ze TOEN waren) niet het niveau wat je op lange termijn moet nastreven. Oke, van De Guzman misschien een beetje;
Daarom heb ik Biseswar ook niet genoemd omdat die gewoon niet constant was, De Guzman wel.
Op vrijdag 12 juli 2013 15:56 schreef Kopsterk het volgende:
Maarten is gewoon een enorme baas met zijn voorspellende vermogen.
pi_122417849
quote:
0s.gif Op zondag 3 februari 2013 14:41 schreef Irritatie100 het volgende:
Vitesse verloren, ik zie de bui al hangen :')
Gaan nu gewoon winnen hoor. :). Volgende week AZ pakken, wat er dan komt weet ik niet meer en dan PSV even over de knie _O_.

Sowieso gaat PSV deze weken veel punten verliezen met Vitesse-uit, Utrecht-thuis en Feijenoord-uit :9.
  zondag 3 februari 2013 @ 14:50:39 #232
36796 Morpheus2002
Radio 49 | DJ.Morph
pi_122418146
quote:
0s.gif Op zondag 3 februari 2013 14:39 schreef Helpmefok het volgende:

[..]

Leer de definitie van scouten leren:

[..]

[..]

Zoals ik zei: gescout. :W. Maakt niet uit wie dat netwerk is, "de zoon van de coach" is ook onderdeel van je netwerk. Ze zijn vervolgens gaan kijken naar en praten met pelle en hij is gekomen. Dat is de definitie van scouten, randdebiel.
HMF, probeer het eens zonder schelden en laat een ander in zijn waarde. Jou waarheid is niet de enige waarheid.
Niets Is Sterker Dan Dat Ene Woord; Feyenoord! Mijn Feyenoord!
pi_122418304
quote:
0s.gif Op zondag 3 februari 2013 12:03 schreef jakees het volgende:
Jonge jonge wat een shit tijd. Ik vier mijn verjaardag vanmiddag om een uur of 5 en dacht dat Feyenoord om half 3 moest. Hoe ga ik dit oplossen heb wel EL maar daar wordt de wedstrijd pas om half 9 herhaald. Dan maar een keer Studio Sport kijken.
Je viert je verjaardag van 1700-1859? Klinkt als een topfeest.
When government - in pursuit of good intentions - tries to rearrange the economy, legislate morality, or help special interests, the cost come in inefficiency, lack of motivation, and loss of freedom. Government should be a referee, not an active player.
Hey, my girl, why don't you just let it flow?
  zondag 3 februari 2013 @ 14:56:17 #234
163768 Happel
Je Suis Roi
pi_122418370
quote:
0s.gif Op zondag 3 februari 2013 14:50 schreef Morpheus2002 het volgende:

[..]

HMF, probeer het eens zonder schelden en laat een ander in zijn waarde. Jou waarheid is niet de enige waarheid.
Hater.
Elite
Tegen TTIP
pi_122418788
quote:
0s.gif Op zondag 3 februari 2013 14:50 schreef Morpheus2002 het volgende:

[..]

Niet huilen. Debiel is nauwelijks een scheldwoord. Noem ik hem iemand 'met beperkte verstandelijke vermogens' hoor je geen mod meer kraaien.
  zondag 3 februari 2013 @ 15:07:00 #236
36796 Morpheus2002
Radio 49 | DJ.Morph
pi_122418827
quote:
0s.gif Op zondag 3 februari 2013 15:06 schreef Helpmefok het volgende:

[..]

Niet huilen. Debiel is nauwelijks een scheldwoord. Noem ik hem iemand 'met beperkte verstandelijke vermogens' hoor je geen mod meer kraaien.
Je doet het vrijwel altijd in een discussie. Nogmaals, niet iedereen heeft dezelfde mening als jou. Respecteer dat.
Niets Is Sterker Dan Dat Ene Woord; Feyenoord! Mijn Feyenoord!
pi_122418928
quote:
0s.gif Op zondag 3 februari 2013 15:07 schreef Morpheus2002 het volgende:

[..]

Je doet het vrijwel altijd in een discussie. Nogmaals, niet iedereen heeft dezelfde mening als jou. Respecteer dat.
Man, de definitie van scouten staat er letterlijk: "het zoeken van talentvolle mensen. Voornamelijk op de hoogte gesteld worden door je netwerk".

Ik leg hem letterlijk de definitie uit, en leg vervolgens uit dat je wel mag aannemen dat je ZOON behoort tot je netwerk :').

Dat kan dus niet onderhevig zijn aan discussie, daar het hier gaat om feiten, geen meningen. Derhalve MOET je wel debiel zijn om daarna alsnog te beweren dat Pelle niet gescout is. De definitie is er krashelder over.

Nogmaals: geen mening. FEIT.

[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 03-02-2013 15:10:02 ]
pi_122419013
Adem van Utrecht in onze nek is heet. Knallen over ons heen als we verliezen vandaag :').
pi_122419236
Verkoekoek speelt vandaag. Dit plus de uitslag/tussenstand bij Vitesse en Twente zie ik puntverlies aankomen.
pi_122419322
quote:
0s.gif Op zondag 3 februari 2013 15:16 schreef Muto het volgende:
Verkoekoek speelt vandaag. Dit plus de uitslag/tussenstand bij Vitesse en Twente zie ik puntverlies aankomen.
Ik ga me steeds meer afvragen of we nou naar boven of naar beneden moeten kijken. Als we vandaag verliezen staan we viruteel 6e he. :')
pi_122419337
quote:
1s.gif Op zondag 3 februari 2013 14:54 schreef nostra het volgende:

[..]

Je viert je verjaardag van 1700-1859? Klinkt als een topfeest.
Lang zat. Het ergste komt nog ik moet vannacht naar de Arena (superbowlparty).
pi_122419375
Zou prachtig zijn als Ajax nog gelijk zou spelen. Dan staan we dus gewoon gedeeld 2e als we winnen _O_

[ Bericht 3% gewijzigd door #ANONIEM op 03-02-2013 15:18:40 ]
pi_122419422
Ik zie de wedstrijd vandaag ook niet met al te veel vertrouwen tegemoet. Utrecht kan inderdaad over ons heen vandaag, maar ik verwacht niet dat Fc Utrecht heel constant blijft spelen, dus die zie ik dit echt niet volhouden, die haken nog wel af, vroeg of laat.
pi_122419761
Vanaf komende week:

Programma PSV:
- Vitesse-uit
- Utrecht-thuis
- Feijenoord-uit
Ik voorspel letterlijk 0 punten.

Programma Ajax:
Ajax - Roda
RKC - Ajax
Ajax - ADO
Ik voorspel 9 punten, helaas.

Programma Feijenoord:
Feijenoord - AZ
PEC - Feijenoord
Feijenoord - PSV
Ik voorspel 9 punten.

Programma Twente:
PEC Zwolle - FC Twente
FC Twente - Willem II
sc Heerenveen - FC Twente
Ik voorspel 5 punten. (idiote coach, kwalitatief uitermate matig, zeg ik al het hele seizoen)

Feijenoord zou dan 2 punten onder Ajax staan: 4 boven PSV, en gelijk in punten met Twente.

Virtueel 2e dus, met 2 punten achterstand op het kampioenschap. En we krijgen vanaf dan alleen nog Vitesse-thuis geloof ik. _O_

Met een beetje geluk speelt Ajax vandaag ook nog gelijk: dan sta je dus gewoon gedeeld eerste als bovenstaande uitkomt (en zelfs als PSV 1 wedstrijd wint en 1 gelijkspeelt, zolang dat dan maar niet tegen ons is). :D

[ Bericht 6% gewijzigd door #ANONIEM op 03-02-2013 15:30:52 ]
pi_122419979
Je bent wel heel erg optimistisch HMF.

Ik voorspel helaas minder punten voor Feyenoord, en meer voor PSV en FC Twente.
pi_122419997
Wat een negatief gezeur hier, al bang zijn dat we niet van Willem II kunnen winnen.
pi_122420039
quote:
0s.gif Op zondag 3 februari 2013 15:35 schreef Luni het volgende:
Wat een negatief gezeur hier, al bang zijn dat we niet van Willem II kunnen winnen.
inderdaad, als je al niet van de nummer laatst kan winnen.
pi_122420087
Zou weer typisch Feyenoord zijn door wederom niet te profiteren van puntverlies van concurrenten ;(
pi_122420195
quote:
0s.gif Op zondag 3 februari 2013 15:35 schreef Luni het volgende:
Je kent Feyenoord ondertussen toch wel? :')

Feyenoord heeft het in uitwedstrijden tegen de zogenaamde kleintjes meestal erg lastig, en bovendien kent Feyenoord bijzonder weinig wedstrijden waarin ze de tegenstander overklassen en dat uitdrukken in een ruime uitslag.
  Moderator zondag 3 februari 2013 @ 15:45:52 #250
362868 crew  Slobeend
of all places
pi_122420651
quote:
1s.gif Op zondag 3 februari 2013 15:45 schreef Slobeend het volgende:
Verhoek. -O- Geen Achahbar. -O-
Gaf wel een mooie voorzet. Begrijp het verder ook niet. Lekker Achahbar laten pingelen tot de 60e minuut (superbalvast ook) en daarna Verhoek erin omdat Achahbar te overmoedig wordt.
  zondag 3 februari 2013 @ 15:58:36 #252
123869 Merkie
Surprisingly contagious
pi_122421019
Toornstra was denk ik toch wel een betere keuze geweest dan Immers ;(.
pi_122421053
quote:
Aanvaller Wesley Verhoek krijgt zondagmiddag in de uitwedstrijd tegen hekkensluiter Willem II weer eens een kans in het basisteam van Feyenoord. De buitenspeler neemt de plaats in van jongeling Anass Achahbar.

In de verdediging keert Daryl Janmaat terug van een kort griepje. Hij vervangt Sven van Beek, die woensdag in de bekerwedstrijd bij PSV (2-1) zijn debuut maakte in de Rotterdamse hoofdmacht.

Lex Immers is voor het duel in Tilburg geschorst. Ruud Vormer is op het middenveld zijn vervanger.

Bij Willem II maken de huurlingen Tim Cornelisse (FC Twente) en Nicky Hofs (Vitesse) hun debuut. Sofian Akouili en Danny Guijt zitten daardoor op de bank.
Seriously Koeman, wtf :r
Ik vraag me af wat die knul geflikt heeft op de trainingen ofzo, dat zelfs een koekoekverhoek of een niet-fitte-semi-geblesseerde Schaken boven hem wordt gekozen :r

_O_ Hofs _O_
  zondag 3 februari 2013 @ 16:00:33 #254
123869 Merkie
Surprisingly contagious
pi_122421118
Misschien vindt hij Achachbar gewoon niet zo goed :{ ?
pi_122421208
quote:
0s.gif Op zondag 3 februari 2013 16:00 schreef Merkie het volgende:
Of hij mag hem niet.

Als je Verhoek beter vindt.
pi_122421272
Verhoek gaat er twee maken.
pi_122421313
quote:
0s.gif Op zondag 3 februari 2013 15:58 schreef Merkie het volgende:
Toornstra Coutinho, Wormgoor, Omeruo, Supusepa, Holla, Jansen, Meijers, Poepon, Toornstra, Chery, Visser, Malone, Mulders, Beugelsdijk, van Duinen, Zwinkels, Zwart, Elbers, Tihouna, Horváth,
Vicento, Leeuwin of ali fucking boussaboun waren denk ik toch wel een betere keuze geweest dan Immers ;(.
:'( :'(
  zondag 3 februari 2013 @ 16:05:15 #258
123869 Merkie
Surprisingly contagious
pi_122421325
quote:
0s.gif Op zondag 3 februari 2013 16:04 schreef De_Pel het volgende:

[..]

:'( :'(
Beugelsdijk _O-.
pi_122421427
quote:
0s.gif Op zondag 3 februari 2013 16:00 schreef Merkie het volgende:
2 jaar geleden was hakkebar nog een wereldtalent, iedereen wilde hem hebben, stukken beter dan Castaignos. Voor het seizoen was het volgens Koeman geen enkel punt om hem als 1e spits in te passen voor dit seizoen.

Ik snap dat je verkeerd kan zitten in je oordeel, maar WTF, verhoek? een half-defecte schaken?
Sorry, als die al beter zouden zijn kun je beter gelijk je contract inleveren en vakkenvuller worden.
  zondag 3 februari 2013 @ 16:07:53 #260
123869 Merkie
Surprisingly contagious
pi_122421454
quote:
0s.gif Op zondag 3 februari 2013 16:07 schreef De_Pel het volgende:

[..]

2 jaar geleden was hakkebar nog een wereldtalent, iedereen wilde hem hebben, stukken beter dan Castaignos. Voor het seizoen was het volgens Koeman geen enkel punt om hem als 1e spits in te passen voor dit seizoen.

Ik snap dat je verkeerd kan zitten in je oordeel, maar WTF, verhoek? een half-defecte schaken?
Sorry, als die al beter zouden zijn kun je beter gelijk je contract inleveren en vakkenvuller worden.
Je maakt je wel wat druk in deze kwestie. Het maakt allemaal niet uit of je een Schaken uit-vorm, Verhoek of Achachbar op rechts neerzet imho.
  zondag 3 februari 2013 @ 16:08:22 #261
14505 OProg
A Life in Music
pi_122421473
quote:
1s.gif Op zondag 3 februari 2013 15:45 schreef Slobeend het volgende:
Verhoek. -O- Geen Achahbar. -O-
-O- :N
  Moderator zondag 3 februari 2013 @ 16:09:24 #262
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_122421507
Haha die kanker duitsers. Vorige week zingen "laat je club maar in de steek" toen er wat Feyenoorders in de voorlaatste minuut vertrokken. We schrijven minuut 79 en half vak P is al leeg :')

Kanker moffen :')
4045
onlogisch
  zondag 3 februari 2013 @ 16:09:48 #263
357045 Grifte
Feijenoord
pi_122421523
Concurrentie laat punten liggen, het is wel weer te voorspellen wat Feijenoord gaat doen vandaag :')
pi_122421569
quote:
0s.gif Op zondag 3 februari 2013 16:07 schreef Merkie het volgende:

[..]

Je maakt je wel wat druk in deze kwestie. Het maakt allemaal niet uit of je een Schaken uit-vorm, Verhoek of Achachbar op rechts neerzet imho.
De afschuwelijke schijtvleugels dit seizoen zijn een van de voornaamste redenen dat het zo kut loopt. Samen met het dode-spelmomenten-syndroom en de missende immers.
Geef dan zo'n jonge gozer eens de kans, slechter kan het niet worden en hij is de enige met nog voldoende groeipotentie en toekomstige transferwaarde.
pi_122421586
quote:
10s.gif Op zondag 3 februari 2013 16:09 schreef Grifte het volgende:
Concurrentie laat punten liggen, het is wel weer te voorspellen wat Feijenoord gaat doen vandaag :')
Dit :'(
pi_122421696
Achabar is geen buitenspeler en zo goed heeft hij het niet gedaan in die minuten die hij speelde, tegen Twente zag het er wel een uur goed uit., maar echt veel bruikbare ballen heeft hij niet gegeven aan Pelle. Tegen P$V vond ik het niet zo best wat hij liet zien, hij hoort niet op de plek.

Vond Verhoek tegen P$V wel goed invallen en is wel een echte buienspeler.
pi_122421759
quote:
0s.gif Op zondag 3 februari 2013 16:10 schreef De_Pel het volgende:

[..]

De afschuwelijke schijtvleugels dit seizoen zijn een van de voornaamste redenen dat het zo kut loopt.
Het loopt niet kut, het verwachtingspatroon is veel te hoog en zo slecht doet Boetius het niet.
pi_122421813
quote:
10s.gif Op zondag 3 februari 2013 16:09 schreef Grifte het volgende:
Ik ben ook bang voor een moeilijk middagje Tilburg.
Wat dat betreft waren de afgelopen weken erg ontnuchterend :{
En weer die houthakker in de basis uiteraard.
(Edit, toch niet w/ )

[ Bericht 6% gewijzigd door WethouderHekking op 03-02-2013 16:28:15 ]
pi_122421921
quote:
0s.gif Op zondag 3 februari 2013 16:15 schreef Luni het volgende:

[..]

Het loopt niet kut, het verwachtingspatroon is veel te hoog en zo slecht doet Boetius het niet.
Zegt de man die vindt dat Feyenoord vrij eenvoudig van Willem II moet winnen.

Ik zeg niet dat het niet gaat gebeuren, maar het wordt geen makkelijke middag en geen eenvoudige overwinning als we winnen.
pi_122421972
Weet iemand mischien waarom er voor de wedstrijden tegen AZ en PSV geen kaarten voor vak W beschikbaar zijn? ZIjn die allemaal vol van SCC's of? EN zo nee, komt dat vak voor andere wedstrijden beschikbaar dan?
pi_122422017
quote:
0s.gif Op zondag 3 februari 2013 16:20 schreef XSbig het volgende:
Weet iemand mischien waarom er voor de wedstrijden tegen AZ en PSV geen kaarten voor vak W beschikbaar zijn? ZIjn die allemaal vol van SCC's of? EN zo nee, komt dat vak voor andere wedstrijden beschikbaar dan?
Je beantwoordt de vraag zelf al. W, Z, X, S, T, eigenlijk die hele kant, is stampvol uitverkocht aan SCC's. :Y
pi_122422059
quote:
0s.gif Op zondag 3 februari 2013 16:15 schreef Luni het volgende:

[..]

Boetius doet het inderdaad heel aardig ja.

Maar hoeveel doelpunten en assists komen er dit seizoen van Schaken, verhoek en sissy samen?
Hoeveel doelpunten hebben we dit seizoen gescoord totaal?
Hoe vaak hebben we meer dan 3 keer gescoord in 1 wedstrijd?

Ik verwacht niet dat we mee doen om het kampioenschap, en als dat zo is, dan is dat door keihard falen van de concurrentie. Mijn verwachtingspatroon ligt niet hoog, maar het spel loopt gewoon ruk, doordat de vleugels gewoon simpelweg ruk zijn, we te weinig creativiteit hebben voorin, immers hem vanaf de doellijn nog naast schopt, de andere middenvelders veel te weinig kunnen aansluiten en in scoringspositie komen en elke vrije trap of corner tegen er in zijlt.

Uiteraard zijn er ook meer dan genoeg pluspunten, daar niet van, maar de tijd van 'het kan nu eenmaal niet beter', 'ze zijn nog jong' en 'we hebben nou eenmaal geen geld, dus mogen ook niet verwachten dat we presteren' moeten we nu toch echt eens achter ons laten.
pi_122422064
quote:
0s.gif Op zondag 3 februari 2013 16:19 schreef Tomatenboer het volgende:

[..]

Ik zeg niet dat het niet gaat gebeuren, maar het wordt geen makkelijke middag en geen eenvoudige overwinning als we winnen.
Ik zeg nergens dat we eenvoudig van Willem II moeten winnen.
pi_122422093
quote:
0s.gif Op zondag 3 februari 2013 16:19 schreef Tomatenboer het volgende:

[..]

Feyenoord heeft (vrijwel) geen makkelijke middagen.
Denk wel dat we winnen, daar niet van.
pi_122422175
quote:
0s.gif Op zondag 3 februari 2013 16:22 schreef Luni het volgende:

[..]

Ik zeg nergens dat we eenvoudig van Willem II moeten winnen.
Je zei "als we al niet van Willem II kunnen winnen.."

Maw, dat moet niet al te moeilijk zijn voor Feyenoord aangezien je Willem II erg zwak inschat. Ze zijn dan wel laatste, maar Feyenoord kent dus geen makkelijke tegenstanders. De ranglijst zegt wat dat betreft niet al te veel voor de zwaarte van de wedstrijd.
  zondag 3 februari 2013 @ 16:26:31 #276
357045 Grifte
Feijenoord
pi_122422203
FAAINOORD
  zondag 3 februari 2013 @ 16:30:41 #277
383168 Mr.Smokey
Who else nigga
pi_122422386
We gaan makkelijk winnen
Ride Or Die Lalalalalalalala
  zondag 3 februari 2013 @ 16:32:04 #278
163768 Happel
Je Suis Roi
pi_122422450
quote:
14s.gif Op zondag 3 februari 2013 16:30 schreef Mr.Smokey het volgende:
We gaan makkelijk winnen
Dat dachten de meeste twee weken geleden ook.
Elite
Tegen TTIP
pi_122422552
quote:
14s.gif Op zondag 3 februari 2013 16:32 schreef Happel het volgende:

[..]

Dat dachten de meeste twee weken geleden ook.
Dan zijn de meesten simpel van ziel.
  zondag 3 februari 2013 @ 16:35:44 #280
350468 StraatSoldaat
Soldaat van de straat
pi_122422585
Er zijn geruchten dat Koeman Immers altijd opstelt omdat ze een sexuele relatie hebben
pi_122422593
ruud ruud ruud ruud
pi_122422658
PELLEEEEE
  zondag 3 februari 2013 @ 16:38:06 #283
383168 Mr.Smokey
Who else nigga
pi_122422665
Pelle
Ride Or Die Lalalalalalalala
  zondag 3 februari 2013 @ 16:38:30 #284
319097 Dekatria
Sterker Door Strijd
pi_122422696
Baas.
pi_122422707
GRAZIANOOOOO _O_
  zondag 3 februari 2013 @ 16:38:57 #286
163768 Happel
Je Suis Roi
pi_122422724
Wie geeft me even een stream in de DM, mis weer van alles volgens mij.
Elite
Tegen TTIP
  zondag 3 februari 2013 @ 16:39:13 #287
319097 Dekatria
Sterker Door Strijd
pi_122422729
Vroege voorsprong nu maar eens zien vast te houden.
  zondag 3 februari 2013 @ 16:39:28 #288
123869 Merkie
Surprisingly contagious
pi_122422738
Pellè.
  zondag 3 februari 2013 @ 16:39:34 #289
357045 Grifte
Feijenoord
pi_122422747
De Pel _O_
pi_122422756
quote:
14s.gif Op zondag 3 februari 2013 16:38 schreef Happel het volgende:
Wie geeft me even een stream in de DM, mis weer van alles volgens mij.
pi_122422757
Hoppa
And the man in the back said Everyone attack and it turned into a ballroomblitz
  zondag 3 februari 2013 @ 16:40:18 #292
163768 Happel
Je Suis Roi
pi_122422784
Binnen 1 minuut 4 streams, ik hou van jullie. O+
Elite
Tegen TTIP
  zondag 3 februari 2013 @ 16:40:32 #293
174296 Siyara
Feyenoord!
pi_122422795
quote:
14s.gif Op zondag 3 februari 2013 16:40 schreef Happel het volgende:
:)
Niets is sterker dan dat ene woord...
  zondag 3 februari 2013 @ 16:41:51 #294
163768 Happel
Je Suis Roi
pi_122422849
Lekker vol stadion trouwens...
Elite
Tegen TTIP
  zondag 3 februari 2013 @ 16:42:01 #295
174296 Siyara
Feyenoord!
pi_122422858
Wat een dwarrelgoal trouwens
Niets is sterker dan dat ene woord...
pi_122422871
quote:
14s.gif Op zondag 3 februari 2013 16:40 schreef Happel het volgende:
Dit ^O^
  Moderator zondag 3 februari 2013 @ 16:44:06 #297
1424 crew  Jimbo
Gråtrunka
pi_122422950
zo, tijd dat er nog een paar vallen :9

*O*
  zondag 3 februari 2013 @ 16:44:11 #298
319097 Dekatria
Sterker Door Strijd
pi_122422957
JPB ^O^
  Moderator zondag 3 februari 2013 @ 16:44:40 #299
1424 crew  Jimbo
Gråtrunka
pi_122422979
vind vormer nu al beter dan immers :Y
  zondag 3 februari 2013 @ 16:44:45 #300
163768 Happel
Je Suis Roi
pi_122422985
Jammer dat Achabar niet speelt trouwens...
Elite
Tegen TTIP
pi_122423006
quote:
0s.gif Op zondag 3 februari 2013 16:44 schreef Jimbo het volgende:
vind vormer nu al beter dan immers :Y
Ja idd.
~ Bonito La Risa ~
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop: