Aldus Fr12quote:Leerdam niet eerder naar Vitesse
Kelvin Leerdam verhuist niet per direct van Feyenoord naar Vitesse. Beide clubs bereikten donderdag geen overeenstemming over een versnelde overgang van de verdediger, die aan het einde van het seizoen wel naar Arnhem vertrekt.
Trainer Fred Rutten van Vitesse baalde na de bekernederlaag tegen Ajax (4-0) een beetje van het uitblijven van versterkingen. HIj drong de afgelopen weken aan op de komst van een aanvaller, verdediger en middenvelder. „Ik wilde me graag laten verrassen,”, zei hij. „Dus je kan zeggen dat ik een beetje teleurgesteld ben.”
Ook Rijnmond meldt dat Leerdam niet tussentijds naar Vitesse vertrekt.quote:
Op korte termijn verlies, op lange termijn winst.quote:Op vrijdag 1 februari 2013 07:31 schreef onlogisch het volgende:
Zonde dat we het kindsoldaat niet wisten te lozen
Nu kost ie ons nog een half jaar salaris, op de tribune
Daar heb je wel een puntquote:Op vrijdag 1 februari 2013 08:28 schreef mister_popcorn het volgende:
[..]
Op korte termijn verlies, op lange termijn winst.
De volgende keer weet een club dat Feyenoord geen interesse heeft in jodenfooien, en ook een mooi teken naar spelers toe die denken dat alles maar op hun manier moet. Gewoon op de tribune een half jaar lekker met z'n iphone spelen.
Je zou het niet verwachten zeg.quote:Cabral plaag voor medebewoners Alphatoren
Geschreven op 2013-02-01 om 07:12:00 | Bekeken: 6227 | Reacties: 18 | Foto: VI-Images | Bron: Algemeen Dagblad
Bewoners van de Vereniging Eigenaren Boulevard in Enschede hebben bij de woningcorporatie Domijn opnieuw een klacht ingediend tegen Jerson Cabral. De aanvaller van FC Twente zou een bron van overlast zijn voor medebewoners van de Alphatoren. Zij zeggen geïntimideerd te worden door vrienden en familie van de voetballer. Ook beklagen zij zich over drankgebruik in het huis van oud-Feyenoorder Cabral en het feit dat de parkeergarage als racebaan wordt gebruikt. FC Twente wil nog niet reageren.
Cabralquote:Op vrijdag 1 februari 2013 09:01 schreef TheWhitePrinceOfBel-Air het volgende:
[..]
Je zou het niet verwachten zeg.![]()
Yeah right. Denk je dat Beenhakker ook 10+ miljoen voor Fer en Wijnaldum had gevangen?quote:Op donderdag 31 januari 2013 23:27 schreef PIETR het volgende:
[..]
Niet zo overdrijven. De contractduur en gewildheid van een speler is veel bepalender voor de transfersom dan het onderhandelingsverleden van de TD.
Leerdam niet laten gaan levert alleen maar verliezers op.
quote:Op vrijdag 1 februari 2013 09:01 schreef TheWhitePrinceOfBel-Air het volgende:
[..]
Je zou het niet verwachten zeg.![]()
Ik denk dat hij er toch zeker een doos sigaren aan over zou houden.quote:Op vrijdag 1 februari 2013 09:10 schreef Gert het volgende:
[..]
Yeah right. Denk je dat Beenhakker ook 10+ miljoen voor Fer en Wijnaldum had gevangen?
Ik denk zomaar 4 miljoen minder.
En een amicaal schouderklopje van Joop.quote:Op vrijdag 1 februari 2013 09:23 schreef OProg het volgende:
[..]
Ik denk dat hij er toch zeker een doos sigaren aan over zou houden.
En 2 vrijkaartjes om samen met Mario ergens te golfen.quote:Op vrijdag 1 februari 2013 09:35 schreef Gert het volgende:
[..]
En een amicaal schouderklopje van Joop.
Ik hoor het been gewoon zeggenquote:Op vrijdag 1 februari 2013 10:03 schreef TheWhitePrinceOfBel-Air het volgende:
Vervolgens hadden B+B iedere kans aangegrepen om in ieder persmoment (voetbalprogramma/interview/et cetera) te gaan verkondigen dat er niks mogelijk bij Feyenoord is, ze verplicht zijn om hun spelers voor een habbekrats te laten gaan & dat de selectie na die verkopen gruwelijk verzwakt is en dat er niets meer van Feyenoord dat seizoen verwacht hoeft te worden.
Het waren er dus 23 uit een dood spelmoment.quote:Koeman: ’Het is frustrerend aan het worden’
De spelers van Feyenoord probeerden gisteren voorzichtig overeind te krabbelen na de uitschakeling in het bekertoernooi tegen PSV. Door het 2-1 verlies in Eindhoven heeft de ploeg van trainer Ronald Koeman alleen de competitie nog over om een Europees ticket te veroveren.
Het treffen met Willem II wordt door spelers van Feyenoord betiteld als 'een wedstrijd die we moéten winnen'. Om de negatieve reeks van 2013 te doorbreken zal de ploeg eindelijk moeten afrekenen met het feit dat veel tegengoals uit een spelhervatting tot stand komen. De 2-1 van Mark van Bommel was alweer doelpunt nummer 23 uit een dood spelmoment.
'Die treffers uit spelhervattingen zijn frustrerend', zegt coach Koeman. 'Dit keer liet Stefan de Vrij zijn tegenstander Tim Matavz weer uit zijn rug weglopen. In het kleedlokaal hing vooraf nog een mooie foto die precies liet zien hoe Matavz vrij probeert te komen bij corners. Toch komt hij volledig vrij.'
Dat Joris Mathijsen bij de openingstreffer werd uitgekapt door Dries Mertens zat de trainer minder dwars. 'Dat was ook niet goed, maar zoiets kan nog gebeuren', zegt Koeman. 'Maar momenten als bij spelhervattingen bepalen of we de laatste stap kunnen zetten of niet. Voorlopig zijn wij nog niet geschikt.'
Het moment om in defensief opzicht mensen te slachtofferen is nog niet aangebroken. 'Het is steeds weer een andere verdediger die de fout in gaat.'
Cor Adriaanse
De coach heeft wel Cor Adriaanse toegevoegd aan zijn technische staf van Feyenoord. De 56-jarige trainer van de B1, voormalig prof van FC Den Bosch, zal zich vandaag ontfermen over de defensie van de Rotterdammers. 'Ik zal minimaal eenmaal per week aan de slag gaan met de verdedigers', zegt Adriaanse. 'Zoals Gaston Taument de buitenspelers apart neemt en Roy Makaay met de spitsen werkt.'
Stefan de Vrij juicht de entree van zijn voormalig jeugdtrainer toe. 'We werken er hard aan om het hoge aantal tegengoals uit dode spelmomenten terug te brengen', zegt de aanvoerder. 'Ik was tegen PSV mijn tegenstander Matavz kwijt. De corner werd aangeraakt, ik lette vervolgens teveel op de bal en Matavz liep achter mijn rug weg. We trainen veel op dergelijke momenten. Het ging de laatste tijd beter, maar dit was weer een slechte beurt.'
Jongeling Sven van Beek, die de grieperige Daryl Janmaat mocht vervangen als rechtsback, trof volgens Koeman geen blaam. De 18-jarige debutant kreeg zelfs een pluim van de coach. 'Het was ook prachtig om op dit niveau te kunnen spelen', zegt Van Beek. 'Ik had nergens op gerekend, ben pas net af en toe bij de selectie. Maar Daryl Janmaat was ziek en de trainer wees mij aan als vervanger.'
Met de komst van Cor Adriaanse krijgt de defensie iemand die de wanorde moet aanpakken. 'Ik heb nooit onder Cor Adriaanse gespeeld, ik zat dat jaar nog in B2', zegt Van Beek. 'Daarna is het gelukkig snel gegaan, verleden week tekende ik mijn eerste contract.'
Vreemd dat ze nog geen verdedigers trainer hebben, alhoewel, dat was Koeman zelf ook........quote:Op vrijdag 1 februari 2013 10:22 schreef OProg het volgende:
[..]
Het waren er dus 23 uit een dood spelmoment.
Maar goed, ze gaan tenminste proberen er iets aan te doen.
Nou daar ben ik niet zo van overtuigd dat er geen ontwerp is, hoe kom je anders aan een bedrag van 300 miljoen?quote:Op donderdag 31 januari 2013 23:50 schreef TC03 het volgende:
[..]
Totale onzin want VolkerWessels is geen architectenbureau.
Er is nog geen ontwerp.
Nou fantastisch. Nu zit je opgescheept met een sjagerijnige speler die je niet meer gebruikt waarvoor ook nog een paar ton betaalt dient te worden. En je loopt een kleine transfersom mis.quote:Op vrijdag 1 februari 2013 09:10 schreef Gert het volgende:
[..]
Yeah right. Denk je dat Beenhakker ook 10+ miljoen voor Fer en Wijnaldum had gevangen?
Ik denk zomaar 4 miljoen minder.
En dat komt omdat Van Geel wél weet hoe je onderhandelt, en Van Gee
l heeft besloten dat Leerdam niet voor een fooi weggaat.
Ow ik dacht tussen de 40-45quote:Op vrijdag 1 februari 2013 10:22 schreef OProg het volgende:
[..]
Het waren er dus 23 uit een dood spelmoment.
Maar goed, ze gaan tenminste proberen er iets aan te doen.
Ja en Gioquote:Op vrijdag 1 februari 2013 11:24 schreef Luni het volgende:
[..]
Vreemd dat ze nog geen verdedigers trainer hebben, alhoewel, dat was Koeman zelf ook........
Dat is geen argument, een architecht krijgt een budget, een architect bepaalt niet het budget.quote:Op vrijdag 1 februari 2013 11:25 schreef Luni het volgende:
[..]
Nou daar ben ik niet zo van overtuigd dat er geen ontwerp is, hoe kom je anders aan een bedrag van 300 miljoen?
¤ 450.000,- + nog wel wat salaris. Deze grap kost je gewoon weer ¤ 600.000,-. Tel daarbij nog die fout van Fer erbij op en we hebben +/- ¤ 1.200.000,- misgelopen. Door het falen van anderen. Zonde.quote:Feyenoord en Vitesse hadden akkoord bereikt over Leerdam
Feyenoord, Vitesse, Kelvin Leerdam en zijn management bereikten donderdagmorgen een akkoord over de directe overgang van de speler naar Arnhem. Dat heeft Martin van Geel tegen RTV Rijnmond gezegd. Bij Vitesse is intern opnieuw veel onrust ontstaan na deze actie van de leiding van de club. Trainer Fred Rutten heeft zich ziek gemeld.
'We hadden een akkoord over een transfer voor een bedrag van 450.000 euro. Met collega Ted van Leeuwen van Vitesse. Ook Leerdam en zijn zaakwaarnemer John Veldman waren rond met Vitesse. Kelvin had hier zelfs al afscheid genomen, maar toen hij in Arnhem was om de door ons al ondertekende stukken van zijn handtekening te voorzien wilde de drecteur van Vitesse zijn handtekening niet zetten.', aldus Van Geel.
De leiding van Feyenoord heeft tot donderdagavond laat geprobeerd de directie van Vitesse te bereiken, maar dat is niet gelukt. Als gevolg van deze vreemde gang van zaken hebben Koeman en Van Geel besloten Leerdam een paar dagen vrijaf te geven. 'Het is voor Leerdam belangrijk om nu even rust te hebben. Dit gaat hem niet in de koude kleren zitten.'
Ben vanochtend bij de training geweest en vanaf vandaag gaan de verdedigers elke vrijdag samen met Koeman en Adriaanse trainen. Vandaag kregen twee verdedigers voorzetten van Nelom/Janmaat om in te koppen en moesten de andere twee centrale verdedigers die bal wegwerken.quote:Op vrijdag 1 februari 2013 11:24 schreef Luni het volgende:
[..]
Vreemd dat ze nog geen verdedigers trainer hebben, alhoewel, dat was Koeman zelf ook........
Ook wel lullig voor Leerdam. Ga je naar een club, die je uiteindelijk toch niet echt gelijk wilt.quote:Op vrijdag 1 februari 2013 13:20 schreef satecl het volgende:
[..]
¤ 450.000,- + nog wel wat salaris. Deze grap kost je gewoon weer ¤ 600.000,-. Tel daarbij nog die fout van Fer erbij op en we hebben +/- ¤ 1.200.000,- misgelopen. Door het falen van anderen. Zonde.
Nogmaals: Feyenoord loopt hier gewoon weer veel geld mis. Alsof Leerdam Vitesse zoveel sterker maaktquote:
Denk dat ze eerst de resultaten af zullen wachten van de gemeenteraad?quote:Op vrijdag 1 februari 2013 12:42 schreef TC03 het volgende:
[..]
Dat is geen argument, een architecht krijgt een budget, een architect bepaalt niet het budget.
En nee, er is nog geen architect aangewezen. Als dat zo zou zijn, moet het makkelijk te vinden zijn, maar dat is het niet.
quote:De Vrij staakt onderhandelingen over nieuw contract
Stefan de Vrij heeft de contractonderhandelingen met Feyenoord 'on hold' geplaatst, zo weet Martijn Krabbendam, Feyenoord watcher van Voetbal International. De aanvoerder van Feyenoord heeft laten weten zich nu volledig op het voetbal te willen concentreren en pas na het seizoen beslissingen te willen nemen over zijn toekomst.
Voor enkele tonnen had hij ook wel weg gemogen hoor.quote:Op vrijdag 1 februari 2013 11:31 schreef PIETR het volgende:
[..]
Nou fantastisch. Nu zit je opgescheept met een sjagerijnige speler die je niet meer gebruikt waarvoor ook nog een paar ton betaalt dient te worden. En je loopt een kleine transfersom mis.
Niemand had het raar gevonden als van Geel hem had laten gaan voor een paar ton. Dat had echt geen afbreuk gedaan aan zijn reputatie.
Is idd kut, maar ik moest vooral lachen om het zooitje dat zichzelf Vitesse noemt.quote:Op vrijdag 1 februari 2013 13:23 schreef satecl het volgende:
[..]
Nogmaals: Feyenoord loopt hier gewoon weer veel geld mis. Alsof Leerdam Vitesse zoveel sterker maakt
En volgens FR1908Nieuws ook nog een doorverkooppercentage van 5%.quote:Op vrijdag 1 februari 2013 13:25 schreef DonRaja het volgende:
450.000 voor Leerdam nu was sowieso netjes onderhandeld, aangezien het startbod 80.000 was...
Uhm... zit Nicky Hofs daar in de directie ofzo...quote:Op vrijdag 1 februari 2013 13:27 schreef Muto het volgende:
[..]
En volgens FR1908Nieuws ook nog een doorverkooppercentage van 5%.
Warm nest, dat Vitesse.quote:Op vrijdag 1 februari 2013 13:28 schreef Sunri5e het volgende:
Leerdam komt daar volgens seizoen lekker binnen zeg
Hij zal wel spijt hebben dat hij bij Vitesse getekend heeft.
Eigen schuld, stomme idioot.quote:Op vrijdag 1 februari 2013 13:28 schreef Sunri5e het volgende:
Leerdam komt daar volgens seizoen lekker binnen zeg
Hij zal wel spijt hebben dat hij bij Vitesse getekend heeft.
Ik haat hem niet. Vind het gewoon een stomme keus, uit het oog; uit het hart. Iets in die richting.quote:Op vrijdag 1 februari 2013 13:30 schreef Muto het volgende:
Al snap ik die overdreven haat richting Leerdam ook niet helemaal, eigenlijk.
Was de vorige keer niet anders hoor, toen tekende hij ook pas bij na aanzienlijke bedenktijd en het bijtekenen van bijvoorbeeld Vlaar. Is gewoon een verstandige jongen, die niet over één nacht ijs gaat.quote:Op vrijdag 1 februari 2013 13:35 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Daar kan van Geel zijn handen nog wel eens vol aan hebben.
Lekker onderhandeld door Van Geel hoor! Jammer dat Vitesse dan weer faalt hierin, en wat is er met Rutten aan de hand? Is het crisis daar ofzo?quote:Op vrijdag 1 februari 2013 13:20 schreef satecl het volgende:
[..]
¤ 450.000,- + nog wel wat salaris. Deze grap kost je gewoon weer ¤ 600.000,-. Tel daarbij nog die fout van Fer erbij op en we hebben +/- ¤ 1.200.000,- misgelopen. Door het falen van anderen. Zonde.
Ik denk niet dat hij bijtekent.quote:Op vrijdag 1 februari 2013 13:37 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Was de vorige keer niet anders hoor, toen tekende hij ook pas bij na aanzienlijke bedenktijd en het bijtekenen van bijvoorbeeld Vlaar. Is gewoon een verstandige jongen, die niet over één nacht ijs gaat.
Dat denk ik ook. Ik denk dat hij zich echt - in letterlijke zin - wilt focussen op z'n prestaties aangezien die dit seizoen toch wat wisselvallig zijn en hij nog niet echt stappen heeft gemaakt dit seizoen. Daarom denk ik dat hij ook wel inziet dat hij nog niet toe is aan een stap hogerop en dus nog 2 jaartjes bijtekent ofzo.quote:Op vrijdag 1 februari 2013 13:37 schreef Muto het volgende:
Twee jaar geleden stelde De Vrij het ook uit naar het einde van het seizoen. Mijn verwachting is dat hij uiteindelijk nog 1 jaar bijtekent en dan volgend seizoen na het WK vertrekt.
Dan verkoop je hem aankomende zomer. Met Mathijsen, Kongolo en BMI genoeg achter de hand.quote:
Vitesse had hem wat aankopen belooft, ook aan de supporters. Uiteindelijk komt er niemand. Nu is Fred boos.quote:Op vrijdag 1 februari 2013 13:39 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Lekker onderhandeld door Van Geel hoor! Jammer dat Vitesse dan weer faalt hierin, en wat is er met Rutten aan de hand? Is het crisis daar ofzo?
Ze kunnen nog wel transfervrije spelers halen, ik heb begrepen dat Andy v/d Meyde nog beschikbaar is.quote:Op vrijdag 1 februari 2013 13:56 schreef satecl het volgende:
[..]
Vitesse had hem wat aankopen belooft, ook aan de supporters. Uiteindelijk komt er niemand. Nu is Fred boos.
Henk Vos wilde er ook nog een seizoen aanplakkenquote:Op vrijdag 1 februari 2013 13:57 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ze kunnen nog wel transfervrije spelers halen, ik heb begrepen dat Andy v/d Meyde nog beschikbaar is.
R. Drenthe zou een versterking voor Vitesse zijn.quote:Op vrijdag 1 februari 2013 13:57 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ze kunnen nog wel transfervrije spelers halen, ik heb begrepen dat Andy v/d Meyde nog beschikbaar is.
Hij mag weg, maar transfervrij denk ik niet.quote:Op vrijdag 1 februari 2013 14:16 schreef satecl het volgende:
[..]
R. Drenthe zou een versterking voor Vitesse zijn.
Hoe zit het eigenlijk met S. Kalou? Ik hoorde tijdens PSV - Feyenoord van iemand dat hij transfervrij weg mag bij Lille.... Maar ik heb er verder niets over gelezen. Weet iemand hier meer van?
Henk Vosquote:Op vrijdag 1 februari 2013 14:15 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Henk Vos wilde er ook nog een seizoen aanplakken
quote:Kelvin Leerdam had gehoopt vrijdagmiddag voor het eerst een training af te werken als speler van Vitesse. Door het uitblijven van een handtekening aan de kant van de Arnhemmers ging de transfer uiteindelijk niet door. Feyenoord-trainer Ronald Koeman heeft medelijden met zijn pupil.
"Leerdam is er kapot van", zegt de coach in gesprek met De Telegraaf. "Hij zou per direct naar Vitesse gaan. k heb vanmorgen contact met hem gehad en hem gezegd: 'kom eerst maar even tot je zelf.' We hadden hem op de training uitgezwaaid en succes gewenst. Ik leef met hem mee", aldus Koeman.
Na het mislopen van de transfer bleek dat er wel degelijk een akkoord op tafel lag tussen Feyenoord en Vitesse over een directe overgang van Leerdam. Door miscommunicatie bij de Arnhemmers kwam de transfer in de laatste uren van de transferperiode niet rond. Zodoende vertrekt Leerdam pas na het lopende seizoen naar Vitesse.
Lees verder: http://www.soccernews.nl/(...)orheen#ixzz2Jed0nrbi
Die jongen leeft duidelijk niet voor ze sport.quote:Op vrijdag 1 februari 2013 14:29 schreef StraatSoldaat het volgende:
http://www.ad.nl/ad/nl/14(...)k-huize-Cabral.dhtml
Lekker voor 'm. Had ie maar bij moeten tekenenquote:
Dat zag je toch al aan zijn voetbalkwaliteitenquote:Op vrijdag 1 februari 2013 14:37 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Die jongen leeft duidelijk niet voor ze sport.
Een goeie wedstrijd tegen Roda verder vooral lui en laks. Nu blijkt wel waarom als je elkda negers van uit Rotterdam bij je thuis laat zuipen lijkt me,niet dat je zelf veel rust krijgt.quote:Op vrijdag 1 februari 2013 14:38 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Dat zag je toch al aan zijn voetbalkwaliteiten
Staat niet bij dat hij zelf de overlast veroorzaakt toch, maar familie en vrienden. Maar alsnog, Cabral...quote:Op vrijdag 1 februari 2013 14:37 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Die jongen leeft duidelijk niet voor ze sport.
Nee maar als je hele familieen vrienden van uit Rotterdam praktisch bij je in huis woont lijkt me ook niet goed voor zijn sportieve ontwikkeling.quote:Op vrijdag 1 februari 2013 14:40 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Staat niet bij dat hij zelf de overlast veroorzaakt toch, maar familie en vrienden. Maar alsnog, Cabral...
Ik denk dat zijn matties zich goed kleden van zijn geld.quote:Op vrijdag 1 februari 2013 14:42 schreef Typisch het volgende:
Als die jongen slim is zet hij al zijn geld opzij, want volgens mij is hij niet slim genoeg om na zijn voetbalcarrièrem nog maar enigszins te werken op niveau.
Klopt, maar dat zal in Rotterdam niet anders geweest zijn. Zal wel een gevalletje: Feyenoord - Twente - AA Gent - De Graafschap - FC Den Bosch - WKE worden.quote:Op vrijdag 1 februari 2013 14:42 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Nee maar als je hele familieen vrienden van uit Rotterdam praktisch bij je in huis woont lijkt me ook niet goed voor zijn sportieve ontwikkeling.
quote:Op vrijdag 1 februari 2013 14:45 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Klopt, maar dat zal in Rotterdam niet anders geweest zijn. Zal wel een gevalletje: Feyenoord - Twente - AA Gent - De Graafschap - FC Den Bosch - WKE worden.
quote:Erwin Kasakowski, algemeen directeur van Vitesse, is blij met de komst van Leerdam, die een vierjarig contract heeft getekend in Arnhem. "Wij kunnen sportief én organisatorisch al concurreren met een club als Feyenoord", zegt Kasakowski in Voetbal International. "Het is dan ook niet zo gek dat een jongen als Kelvin voor Vitesse kiest. Hij wil hogerop."
quote:“We hadden met collega Ted van Leeuwen van Vitesse een akkoord over een transfer voor een bedrag van 450.000 euro”, verzekert Van Geel. “Ook Leerdam en zijn zaakwaarnemer John Veldman waren rond met Vitesse. Kelvin had hier zelfs al afscheid genomen, maar toen hij in Arnhem was om de door ons al ondertekende stukken van zijn handtekening te voorzien wilde de directeur van Vitesse zijn handtekening niet zetten", verzekert de directeur.
Ergens wel zonde dat ie niet gaat, samen met onze ferrader had het toch weer de kas met 1m kunnen spekken.quote:Op vrijdag 1 februari 2013 15:15 schreef Caland het volgende:
Ik kan me zo voorstellen dat Leerdam zelf helemaal niet meer naar Vitesse wilt. Waarschijnlijk ook weer een andere trainer daar volgend seizoen.
Zou echt een grap zijn alstie nu ineens wel bijtekent.quote:Op vrijdag 1 februari 2013 15:15 schreef Caland het volgende:
Ik kan me zo voorstellen dat Leerdam zelf helemaal niet meer naar Vitesse wilt. Waarschijnlijk ook weer een andere trainer daar volgend seizoen.
quote:Op vrijdag 1 februari 2013 14:29 schreef StraatSoldaat het volgende:
http://www.ad.nl/ad/nl/14(...)k-huize-Cabral.dhtml
Hoop dat ie tegen een betonnen muur rijdt danquote:Ook beklagen zij zich over drankgebruik in het huis van Cabral en het feit dat de parkeergarage als racebaan wordt gebruikt.
Dat zou echt een zwaktebod van Feyenoord zijn.quote:Op vrijdag 1 februari 2013 15:17 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Zou echt een grap zijn alstie nu ineens wel bijtekent.
Hij heeft daar al een contract getekend toch?quote:Op vrijdag 1 februari 2013 15:17 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Zou echt een grap zijn alstie nu ineens wel bijtekent.
Tuurlijk niet, en dan in de zomer alsnog voor 5 miljoen verkopen aan Joop.quote:Op vrijdag 1 februari 2013 15:18 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Dat zou echt een zwaktebod van Feyenoord zijn.
Kan dat, als je ergens anders nog onder contract staat?quote:Op vrijdag 1 februari 2013 15:18 schreef Caland het volgende:
[..]
Hij heeft daar al een contract getekend toch?
Dat mag ja, 6 maanden voor je contract afloopt mag je al een ander contract tekenen (of zit ik hier nu gigantisch verkeerd en mag je alleen praten met andere clubs in die termijn..)quote:Op vrijdag 1 februari 2013 15:20 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Kan dat, als je ergens anders nog onder contract staat?
Ja, 6 maanden voor het aflopen van je contract dacht ik.quote:Op vrijdag 1 februari 2013 15:20 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Kan dat, als je ergens anders nog onder contract staat?
Nee toch, hij was toch ook weer betrokken in de onderhandelingen deze periode?quote:Op vrijdag 1 februari 2013 15:18 schreef Caland het volgende:
[..]
Hij heeft daar al een contract getekend toch?
Hier kon Feyenoord echt 0,0 aan doen.quote:Op vrijdag 1 februari 2013 15:20 schreef elCholo het volgende:
Al met al deze week toch een miljoen misgelopen, op zijn Feyenoords.
Hier kon Feyenoord toch niks aan doen? Of bedoel je dat juistquote:Op vrijdag 1 februari 2013 15:20 schreef elCholo het volgende:
Al met al deze week toch een miljoen misgelopen, op zijn Feyenoords.
quote:
Klopt.quote:Op vrijdag 1 februari 2013 15:22 schreef DonRaja het volgende:
Hier kon Feyenoord toch niks aan doen? Of bedoel je dat juist
Moesten we daar geen 5m voor neertellen zodat men daar een ring op het stadion konden zetten?quote:Op vrijdag 1 februari 2013 15:31 schreef Caland het volgende:
Wel jammer trouwens dat die Toornstra niet bij ons komt ballen. Goede speler en van huis uit supporter.
Toornstra >>>>> Immers.quote:Op vrijdag 1 februari 2013 15:31 schreef Caland het volgende:
Wel jammer trouwens dat die Toornstra niet bij ons komt ballen. Goede speler en van huis uit supporter.
Hij lijkt inderdaad flink te balen de laatste dagen van het feit dat de spelersgroep niet aantoonbaar lijkt te leren van de fouten die wekelijks terugkeren en van de aanwijzingen van Koeman.quote:
Nee, Sisse nam vandaag tijdens een rondo een bal op zijn borst aan en stikte vervolgens bijna. Al bedoelde hij het als een grap. Maar hij heeft het laatste gedeelte een looptraining met Schaken en Kongolo gedaan.quote:Op vrijdag 1 februari 2013 15:44 schreef Caland het volgende:
Op die foto heeft Sisse weer last van zijn teen?
Klopt, dat zeg je heel goed.quote:Op vrijdag 1 februari 2013 15:48 schreef Slobeend het volgende:
[..]
In tegenstelling tot Koeman en Sisse kijkt die gast rechts wel tevreden.
quote:Op vrijdag 1 februari 2013 15:44 schreef Caland het volgende:
Op die foto heeft Sisse weer last van zijn teen?
quote:Op vrijdag 1 februari 2013 15:48 schreef Slobeend het volgende:
[..]
In tegenstelling tot Koeman en Sisse kijkt die gast rechts wel tevreden.
Speelt die vent nog wel eens?quote:Op vrijdag 1 februari 2013 15:17 schreef Scarface88 het volgende:
[..]
[..]
Hoop dat ie tegen een betonnen muur rijdt dan
Ronald's Jongeren Kern.quote:Op vrijdag 1 februari 2013 18:03 schreef tammepiet het volgende:
[..]
Haha wat een baas was die gast. Zeg maar harde kern.
Ik vond net een short van t merk JHKquote:
Toe maar, dan moet het tweede elftal van Schalke z'n thuiswedstrijden maar in De Kuip gaan afwerken ofzo?quote:Op vrijdag 1 februari 2013 20:26 schreef tammepiet het volgende:
Klaas Jan Huntelaar scoorde altijd in de Kuip.
Wie is dat?quote:Op vrijdag 1 februari 2013 19:39 schreef tammepiet het volgende:
Niet bepaald een 'werken voor je geld' type. Wel een aardige pingelaar:
[ afbeelding ]
Zou dit true zijn?twitter:FRFC1908 twitterde op vrijdag 01-02-2013 om 21:02:41Leroy Fers rechtzaak blijkt dus wel ernstig, Fergrepen aan een 13-jarig meisje. Hopelijk blijft hij nog lang bij Twente #stofvoorspreekkoren reageer retweet
Manu weer roodtwitter:excelsiorrdam twitterde op vrijdag 01-02-2013 om 21:34:23'71 Domme overtreding van Elvis Manu op de doelman van Eindhoven. Hij krijgt een rode kaart van scheidsrechter Koekoek. #einexc #fceexc reageer retweet
Neger, niets verrassends.quote:Op vrijdag 1 februari 2013 21:37 schreef BoxeurDesRues het volgende:
ente #stofvoorspreekkoren
Zou dit true zijn?
DER STAAT EEN KIND IN DE GANGquote:Op vrijdag 1 februari 2013 21:37 schreef BoxeurDesRues het volgende:
Zou dit true zijn?twitter:FRFC1908 twitterde op vrijdag 01-02-2013 om 21:02:41Leroy Fers rechtzaak blijkt dus wel ernstig, Fergrepen aan een 13-jarig meisje. Hopelijk blijft hij nog lang bij Twente #stofvoorspreekkoren reageer retweet
Koekoekquote:Op vrijdag 1 februari 2013 21:38 schreef BoxeurDesRues het volgende:
Manu weer roodtwitter:excelsiorrdam twitterde op vrijdag 01-02-2013 om 21:34:23'71 Domme overtreding van Elvis Manu op de doelman van Eindhoven. Hij krijgt een rode kaart van scheidsrechter Koekoek. #einexc #fceexc reageer retweet
quote:Fer dacht bij zichzelf: "Tis net een FERrari. Je komt er moeilijk in. Maar als ie zit, scheurt 'ie lekker".
quote:
speelt in de a2 oid toch ?quote:
'De moeder van Lurling staat op de bangalijst' is vrij snel aan te passen aan deze situatie.quote:Op vrijdag 1 februari 2013 21:51 schreef Dekatria het volgende:
[..]
DER STAAT EEN KIND IN DE GANG
JAJA EEN KIND IN DE GANG
GEPAKT DOOR LEEEEROOOOY
Olliequote:
Wat een onzinnig geleuter zeg.quote:Drenthe tekent bij laagvlieger Rusland
Royston Drenthe vervolgt zijn voetbalcarrière in Rusland. De 25-jarige voetballer heeft een contract voor 3,5 jaar getekend bij FC Alania Vladikavkaz. Dat meldt de Russische laagvlieger op de eigen clubsite.
Alania hoopt dat de voormalige speler van Feyenoord, Real Madrid en Everton "uitgroeit tot één van de leiders in het veld". "We zijn niet alleen gecharmeerd vanwege zijn voetbalkwaliteiten, maar ook van zijn persoonlijkheid."
Lekker uitgejouwd worden door racistische Russen. Genieten hoor.quote:Op zaterdag 2 februari 2013 11:40 schreef OProg het volgende:
Deze heeft zijn toptransfer te pakken:
[..]
Wat een onzinnig geleuter zeg.
Iemand die alleen maar voor onrust zorgt met zijn gebrek aan een professionele instelling. Hebben Van Geel en Koeman heel goed ingeschat.quote:Op zaterdag 2 februari 2013 12:17 schreef jakees het volgende:
Toch wel jammer dat die niet terugkeert vind ik. Is natuurlijk een mafketel maar kan hem als speler best waarderen. Ook bij Madrid eerste jaar heeft die best wel een paar aardige potjes gespeeld.
a1 en voornamelijk als invaller nu Sleegers weer speelt.quote:
Dat snap ik ook. Maar hij had echt wel wat hoor. En een beetje een mafketel in de groep hoeft niet per se slecht te zijn. Nu zitten er een beetje allemaal ideale schoonzonen in het team (nadat Fer weg is gegaan). Drenthe bij Everton speelde op de plek van Immers en deed het ook niet superslecht daar hoor. Ik denk dat Koeman hem wel een beetje had kunnen vormen.quote:Op zaterdag 2 februari 2013 12:19 schreef Caland het volgende:
[..]
Iemand die alleen maar voor onrust zorgt met zijn gebrek aan een professionele instelling. Hebben Van Geel en Koeman heel goed ingeschat.
Hij heeft niet voor niets al meer dan een half jaar geen bal meer geraakt.
Ajaxjeugd is beter!!!!!!!!!!1111!17!#!quote:Op zaterdag 2 februari 2013 14:55 schreef Syntix het volgende:
Ajax B1 met 2-1 van Feyenoord B1 gewonnen, 2 goals van Ezra Walian.
Leuk dat je dat hier komt posten.quote:Op zaterdag 2 februari 2013 14:55 schreef Syntix het volgende:
Verkoekoek?quote:
Sorry gasten het waren Walian en Clement die hebben gescoord. Niet twee keer Walian dus.quote:Op zaterdag 2 februari 2013 14:55 schreef Syntix het volgende:
Spannend...quote:Op zaterdag 2 februari 2013 16:09 schreef Syntix het volgende:
[..]
Sorry gasten het waren Walian en Clement die hebben gescoord. Niet twee keer Walian dus.
Martin kon er niks aan doen.quote:Feyenoord loopt 1,1 miljoen euro mis
Feyenoord had in de laatste week van de transferperiode flink kunnen cashen. De Rotterdammers zagen echter drie transfers mislukken, zonder daar zelf iets aan te hebben kunnen doen.
Leroy Fer was op weg van FC Twente naar Everton, maar die overgang ketste af op de aanvullende eisen die vanuit Engeland werden gesteld. Feyenoord had aan die transfer 625.000 euro kunnen verdienen. Kelvin Leerdam leek daarnaast al van Vitesse, totdat men in Arnhem weigerde een handtekening onder de overeenkomst te zetten. De Rotterdammers liepen daardoor 450.000 euro plus vijf procent doorverkooppercentage mis.
Tenslotte kon Feyenoord meer dan een ton besparen door Kamohelo Mokotjo te verhuren aan ADO Den Haag. Leerdam leek echer te vertrekken, waardoor Mokotjo van trainer Ronald Koeman moest blijven. "Toen wij in eerste instantie rond waren met Vitesse over de transfer van Leerdam, moesten we tegen Mokotjo zeggen dat hij de onderhandelingen met ADO Den Haag moest stopzetten", zegt Martin van Geel in De Telegraaf. "Omdat we in hem een stand-in van Daryl Janmaat zagen. "
"Toen 's avonds laat duidelijk werd dat Vitesse geen handtekening onder het contract met Leerdam zette, was het te laat om alsnog met ADO tot zaken te komen", aldus de technisch directeur, die zodoende 1,1 miljoen euro in rook op zag gaan.
http://www.voetbalprimeur(...)-11-miljoen-euro-mis
Klopt, dat Fer kinderen neukt en een kapotte knie heeft kan Martin helemaal niks aan doen.quote:
Dan zal het dus wel waar zijn.quote:Op zaterdag 2 februari 2013 17:44 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Dit heeft al overal in de krant gestaan.
Ik hoorde wel dat Martin graag de videotapes die ervan gemaakt zijn wilde bekijken, maar dat Fer daar tegen was en daarom verkocht moest worden aan Twente.quote:Op zaterdag 2 februari 2013 17:49 schreef Caland het volgende:
[..]
Klopt, dat Fer kinderen neukt en een kapotte knie heeft kan Martin helemaal niks aan doen.
Bless...twitter:RubenSchaken twitterde op zaterdag 02-02-2013 om 17:47:05Hey Peeps volg mijn collega @Ruudjevormer8 en zie wat hij allemaal doet! Bless... reageer retweet
Bezig met een transfer dus niet met zijn hoofd bij het voetbal zal de uitleg zijn gok ik.quote:Op zaterdag 2 februari 2013 18:09 schreef DonRaja het volgende:
Als Kamo standin is voor Janmaat, waarom speelde hij dan niet tegen PSV?
Immers schopt er nog 7 in en eindigt het seizoen met 15 goals. Prima zat.quote:Op zaterdag 2 februari 2013 18:12 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Eindelijk morgen een wedstrijd zonder Immers, weliswaar net te laat, maar ik kijk er naar uit. Alles respect voor hem en zijn inzet hoor, maar hij komt gewoon te kort in alles, en dat gaat niet komen ook.
Ik moet het nog maar zien, de penals zullen het wel niet meer worden, was ook zijn enige wapen eigenlijk. Nee, ik zie veel liever Vilhena op 10 met Vormer er achter dan Immers erin.quote:Op zaterdag 2 februari 2013 18:12 schreef huffderobot het volgende:
[..]
Immers schopt er nog 7 in en eindigt het seizoen met 15 goals. Prima zat.
Immers wordt te snel afgeschreven. Hij komt terug met een dikke vengeance. Let maar oppa!quote:Op zaterdag 2 februari 2013 18:13 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Ik moet het nog maar zien, de penals zullen het wel niet meer worden, was ook zijn enige wapen eigenlijk. Nee, ik zie veel liever Vilhena op 10 met Vormer er achter dan Immers erin.
Oh ja wel logisch inderdaad.quote:Op zaterdag 2 februari 2013 18:10 schreef Caland het volgende:
[..]
Bezig met een transfer dus niet met zijn hoofd bij het voetbal zal de uitleg zijn gok ik.
Nee.quote:Op zaterdag 2 februari 2013 18:15 schreef huffderobot het volgende:
[..]
Immers wordt te snel afgeschreven. Hij komt terug met een dikke vengeance. Let maar oppa!
Uit gaan van Onder top 10 eindigen is ook wel weer een beetje overdreven dan.quote:Op zaterdag 2 februari 2013 20:21 schreef Jimbo het volgende:
Als we morgen niet winnen, dan is de top5-10 niet meer realistisch aan t eind van t seizoen.
Niet zo dramatisch doen.quote:Op zaterdag 2 februari 2013 20:21 schreef Jimbo het volgende:
Als we morgen niet winnen, dan is de top5-10 niet meer realistisch aan t eind van t seizoen.
quote:za 9-2 20.45 Vitesse - PSV ERE
za 16-2 20.45 PSV - FC Utrecht ERE
zo 24-2 12.30 Feyenoord - PSV ERE
Nee.quote:Op zaterdag 2 februari 2013 22:55 schreef arjan1212 het volgende:
ik denk dat het 0-0 word en dat maandag heel rotterdam ronald koeman wil koudmaken
quote:Op zaterdag 2 februari 2013 22:55 schreef arjan1212 het volgende:
ik denk dat het 0-0 word en dat maandag heel rotterdam ronald koeman wil koudmaken
Je ziet het niet allemaal zonnig in, waarom heb je zo weinig vertrouwen? Volgens mij onderschat je Feyenoord.quote:
We krijgen geen enkele tegenstander waar we van hoeven te verliezen. Uit alleen maar (op papier) simpele wedstrijden, maar een handvol lastige tegenstanders thuis.quote:Op zaterdag 2 februari 2013 22:01 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Niet zo dramatisch doen.
Feyenoord staat een straatlengte voor op de nr 7 NEC, iets van 12 punten geloof ik.
Feyenoord eindigt gewoon in de top 5, maar Feyenoord moet wel snel de vorm hervinden om mogelijk nog top 3 te eindigen, anders wordt het gewoon een 4de of 5de plaats. Utrecht staat weliswaar op slechts 2 punten achterstand 6de maar die zie ik ook niet een hele constante 2de seizoenshelft spelen.
Maar Willem II is wel altijd een vervelende uitwedstrijd. Ik verwacht dan ook geen sprankelend en goed voetbal waarin Feyenoord de tegenstander overklast. Indien Feyenoord wint verwacht ik niet meer dan een zwaarbevochten 0-2 overwinning.
Thuis 23 wedstrijden ongeslagen, PSV slachten in De Kuip is ondertussen de standaard,quote:Op zaterdag 2 februari 2013 22:59 schreef Sloggi het volgende:
[..]
We krijgen geen enkele tegenstander waar we van hoeven te verliezen. Uit alleen maar (op papier) simpele wedstrijden, maar een handvol lastige tegenstanders thuis.
Ik zie juist het meest op tegen de zogenaamde simpele uitwedstrijden.quote:Op zaterdag 2 februari 2013 22:59 schreef Sloggi het volgende:
[..]
We krijgen geen enkele tegenstander waar we van hoeven te verliezen. Uit alleen maar (op papier) simpele wedstrijden, maar een handvol lastige tegenstanders thuis.
Ik ook. Daarom eindigen we niet in de top drie.quote:Op zaterdag 2 februari 2013 23:13 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Ik zie juist het meest op tegen de zogenaamde simpele uitwedstrijden.
Ik weet wel zeker dat we top 3 eindigen. Twente is echt niets, storten nog in. Vitesse heeft zijn beste tijd gehad. Niemand lijkt door te hebben dat PSV uit de komende 3 westrijden maximaal 2 punten pakt... Blijven Ajax, Feijenoord en PSV dus over om de eerste 3 plekken te verdelen.quote:Op zaterdag 2 februari 2013 23:27 schreef Sloggi het volgende:
[..]
Ik ook. Daarom eindigen we niet in de top drie.
Ik heb daar ook een hard hoofd in. Maar top 4 / 5 gaat zeker lukken.quote:Op zaterdag 2 februari 2013 23:27 schreef Sloggi het volgende:
[..]
Ik ook. Daarom eindigen we niet in de top drie.
En jij noemt de TT arrogant?quote:Op zaterdag 2 februari 2013 23:30 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Ik weet wel zeker dat we top 3 eindigen. Twente is echt niets, storten nog in. Vitesse heeft zijn beste tijd gehad. Niemand lijkt door te hebben dat PSV uit de komende 3 westrijden maximaal 2 punten pakt... Blijven Ajax, Feijenoord en PSV dus over om de eerste 3 plekken te verdelen.
dat inderdaad, kampioen wordt je niet tegen de kleintjes, ondanks het vaak gehoorde clichéquote:Op zaterdag 2 februari 2013 23:34 schreef tja77 het volgende:
[..]
En jij noemt de TT arrogant?
Feijenoord laat structureel punten liggen tegen de top 5. In twee wedstrijden tegen Twente 1 schamel puntje, in 2 wedstrijden tegen Ajax, 1 schamel puntje, tegen PSV al 2 keer verloren (beker en comp.), tegen Vitesse verloren. Als er 1 ploeg NIET in de top 3 thuis hoort, is het Feijenoord.
Idd, als halverwege de competitie je nog 2 kanshebbers hebt, dan wordt de competitie niet in de toppers beslist, maar halverwege het seizoen had je dit keer 5 kanshebbers. Als je daartegen structureel faalt, kost je dat gewoon teveel punten.quote:Op zaterdag 2 februari 2013 23:35 schreef Adames het volgende:
[..]
dat inderdaad, kampioen wordt je niet tegen de kleintjes, ondanks het vaak gehoorde cliché
Klopt PSV en Ajax zijn gewoon beter, Twente misschien ook.quote:Op zaterdag 2 februari 2013 23:39 schreef tja77 het volgende:
[..]
Idd, als halverwege de competitie je nog 2 kanshebbers hebt, dan wordt de competitie niet in de toppers beslist, maar halverwege het seizoen had je dit keer 5 kanshebbers. Als je daartegen structureel faalt, kost je dat gewoon teveel punten.
koeman is een topgozer. Denk eerder als immers (die nu dan niet speelt) nog zn kutpot speelt zn ramen wel ingekegeld zullen wordenquote:Op zaterdag 2 februari 2013 22:55 schreef arjan1212 het volgende:
psv en ajax zijn alleen beter in vorm maar doen niet onder voor feyenoord.quote:Op zaterdag 2 februari 2013 23:56 schreef macca728 het volgende:
[..]
Klopt PSV en Ajax zijn gewoon beter, Twente misschien ook.
Ja te weinig kwaliteit heet dat, Immers en Mathijsenquote:Op zondag 3 februari 2013 00:14 schreef Jimbo het volgende:
[..]
psv en ajax zijn alleen beter in vorm maar doen niet onder voor feyenoord.
Bij feyenoord zijn gewoon teveel fuckups en daar worden we op afgestraft
de voornaamste redenen voor de veel gemaakte fouten idd.quote:Op zondag 3 februari 2013 00:15 schreef macca728 het volgende:
[..]
Ja te weinig kwaliteit heet dat, Immers en Mathijsen
Zal wel lachen zijn als Feyenoord opeens 0-6 wint ofzo.quote:Op zondag 3 februari 2013 00:20 schreef Jimbo het volgende:
[..]
de voornaamste redenen voor de veel gemaakte fouten idd.
Hopelijk speelt vormer morgen de sterren uit de hemel zodat koeman misschien toch eens er over gaat denken om immers op de bank te laten.
En toen werd je wakker.quote:Op zondag 3 februari 2013 00:23 schreef macca728 het volgende:
[..]
Zal wel lachen zijn als Feyenoord opeens 0-6 wint ofzo.
Maar goed dat jij alle wijsheid in pacht hebt dan...quote:Op zondag 3 februari 2013 00:25 schreef HarryVonZwichell het volgende:
Tja77, je snapt het allemaal niet.
dat zou fijn zijn jaquote:Op zondag 3 februari 2013 00:20 schreef Jimbo het volgende:
Hopelijk speelt vormer morgen de sterren uit de hemel zodat koeman misschien toch eens er over gaat denken om immers op de bank te laten.
vind t persoonlijk wel relaxed. Zo eerst naar de stad en daarna feyenoord kijken.quote:
Dan moeten ze bij ons ook eens allemaal leren scoren. Wij hebben twee spelers die regelmatig scoren. Zij het hele middelveld+aanval.quote:Op zondag 3 februari 2013 10:19 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Wordt eens tijd dat wij ook eens flink winnen net als PSV, al zal dat wel niet gebeuren. Wordt wel weer een nulletje of 1, als het niet bloedeloos wordt.
Dan moeten we ook eens scorende spelers gaan scouten.quote:Op zondag 3 februari 2013 10:35 schreef portie het volgende:
[..]
Dan moeten ze bij ons ook eens allemaal leren scoren. Wij hebben twee spelers die regelmatig scoren. Zij het hele middelveld+aanval.
Inderdaad, dat hebben we niet gedaan met Guidetti en Pellé tenslotte.quote:Op zondag 3 februari 2013 10:43 schreef macca728 het volgende:
[..]
Dan moeten we ook eens scorende spelers gaan scouten.
Nee dat klopt. Die zjn niet gescout, tenzij de zoon van Koeman ook in dienst is getreden bij Feyenoord (Pelle)quote:Op zondag 3 februari 2013 11:40 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Inderdaad, dat hebben we niet gedaan met Guidetti en Pellé tenslotte..
quote:Op zondag 3 februari 2013 11:47 schreef macca728 het volgende:
[..]
Nee dat klopt. Die zjn niet gescout, tenzij de zoon van Koeman ook in dienst is getreden bij Feyenoord (Pelle)
Zoals ik zei: gescout.quote:Een scout (van het Engelse woord voor verkenner) is iemand die beroepsmatig zoekt naar talentvolle mensen, zoals modellen en (veelal) sporters. Hiervoor maakt hij meestal gebruik van een netwerk, dat hem informeert.[1] .
Pellé is gehaald als spits. Punt. Minder of meer is er niet van te zeggen. Hij werd gehaald met als motivatie 'aanspeelpunt in de spitsenpositie, die misschien nog wel een goaltje kan meepakken'. Dat hij zoveel zou scoren hadden ze vanzelfsprekend niet verwacht, maar hij is wel gehaald om goals te maken. Natuurlijk. Anders zet je hem niet op de 9.quote:Op zondag 3 februari 2013 12:00 schreef Muto het volgende:
Volgens mij is Pelle juist gehaald om ook andere spelers meer te laten scoren. Dat hij zelf zo vaak scoort, had niemand verwacht.
Bron van deze cijfers?quote:Op zondag 3 februari 2013 12:03 schreef tammepiet het volgende:
Pelle is een prima speler voor feyenoord.
Speelde 20 duels was direct bij 22 goals betrokken (assist / goal).
Bron vroeg ik.quote:Op zondag 3 februari 2013 12:06 schreef tammepiet het volgende:
[..]
14 goals, 8 assists.
Speelde 21 duels dit seizoen maar 1 hiervan was voor Parma.
Geen club in Nederland waar hij zou misstaan.quote:Op zondag 3 februari 2013 12:03 schreef tammepiet het volgende:
Pelle is een prima speler voor feyenoord.
Bony zou ik nog liever zien tho, denk ik. Verder zou ik geen spits weten atm.quote:Op zondag 3 februari 2013 12:07 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Geen club in Nederland waar hij zou misstaan.
Vind je? Zowel Immers (die dat bij ADO soms deed) en Vormer (hele goede trap) hebben dat in zich en Vilhena is een middenvelder die ook kan scoren. Wat dat betreft valt het wel mee dat er geen middenvelders zijn die dat kunnen, dat het niet vaak lukt is wat anders.quote:Op zondag 3 februari 2013 12:09 schreef Muto het volgende:
Niemand beweert hier dat Pelle geen goede spits is. Het enige is dat hij niet alleen puur op zijn doelpunten is gescout. Wat denk ik vooral bedoeld werd, is dat de middenvelders gewoon zeer weinig scoren. Er zijn weinig middenvelders gehaald die af en toe met een afstandsschot een wedstrijd kunnen beslissen.
Dat van Vormer is dus onzin. Bij Roda maakte hij juist vrij weinig doelpunten, terwijl hij geregeld redelijk goede kansen kreeg. Over het scorend vermogen van Vilhena kan ik nog niet veel zinnigs zeggen en Immers. Tja, Immers.quote:Op zondag 3 februari 2013 12:10 schreef Typisch het volgende:
[..]
Vind je? Zowel Immers (die dat bij ADO soms deed) en Vormer (hele goede trap) hebben dat in zich en Vilhena is een middenvelder die ook kan scoren. Wat dat betreft valt het wel mee dat er geen middenvelders zijn die dat kunnen, dat het niet vaak lukt is wat anders.
Hij is helemaal niet gescout, de zoon van Koeman kwam hem tegen en Feyenoord had nog niemand, geen Guidetti, geen Lukaku enz.quote:Op zondag 3 februari 2013 12:09 schreef Muto het volgende:
Niemand beweert hier dat Pelle geen goede spits is. Het enige is dat hij niet alleen puur op zijn doelpunten is gescout. Wat denk ik vooral bedoeld werd, is dat de middenvelders gewoon zeer weinig scoren. Er zijn weinig middenvelders gehaald die af en toe met een afstandsschot een wedstrijd kunnen beslissen.
Ik zeg nergens dat Vormer bij Roda vaak scoort, maar juist dat hij een goede trap heeft.quote:Op zondag 3 februari 2013 12:14 schreef Muto het volgende:
[..]
Dat van Vormer is dus onzin. Bij Roda maakte hij juist vrij weinig doelpunten, terwijl hij geregeld redelijk goede kansen kreeg. Over het scorend vermogen van Vilhena kan ik nog niet veel zinnigs zeggen en Immers. Tja, Immers.
Inderdaad, Pelle en Immers scoren, de rest bijna niet.quote:Op zondag 3 februari 2013 12:09 schreef Muto het volgende:
Met de kleine portemonnee die er is, gaat dat lastiger.quote:Op zondag 3 februari 2013 12:19 schreef macca728 het volgende:
[..]
Inderdaad, Pelle en Immers scoren, de rest bijna niet.
Daar moet Feyenoord beter op scouten, Vormer is een goede speler maar scoort weinig, Clasie ook.
Oh dat is zeker zo.quote:Op zondag 3 februari 2013 12:20 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Met de kleine portemonnee die er is, gaat dat lastiger.
De Guzman was daar zo heerlijk in. Kon vanuit het niets de bal erin krullen.quote:Op zondag 3 februari 2013 12:09 schreef Muto het volgende:
Leer de definitie van scouten leren:quote:Op zondag 3 februari 2013 12:14 schreef macca728 het volgende:
[..]
Hij is helemaal niet gescout, de zoon van Koeman kwam hem tegen en Feyenoord had nog niemand, geen Guidetti, geen Lukaku enz.
quote:Op zondag 3 februari 2013 11:47 schreef macca728 het volgende:
[..]
Nee dat klopt. Die zjn niet gescout, tenzij de zoon van Koeman ook in dienst is getreden bij Feyenoord (Pelle)
Zoals ik zei: gescout.quote:Een scout (van het Engelse woord voor verkenner) is iemand die beroepsmatig zoekt naar talentvolle mensen, zoals modellen en (veelal) sporters. Hiervoor maakt hij meestal gebruik van een netwerk, dat hem informeert.[1] .
Hadden geen geld.quote:Op zondag 3 februari 2013 12:22 schreef macca728 het volgende:
Al had je Mertens voor een prikkie kunnen halen![]()
Dat deed Biseswar ook man. Beide (zoals ze TOEN waren) niet het niveau wat je op lange termijn moet nastreven. Oke, van De Guzman misschien een beetje;quote:Op zondag 3 februari 2013 14:37 schreef Maraten het volgende:
De Guzman was daar zo heerlijk in. Kon vanuit het niets de bal erin krullen.
Vormer. Goossens. En ik herinner me een zwabberbal van Clasie tegen Sparta Praag die in de rebound een van de mooiste momenten van Feijenoord opleverde dit seizoen (Achahbarquote:Op zondag 3 februari 2013 12:09 schreef Muto het volgende:
Daarom heb ik Biseswar ook niet genoemd omdat die gewoon niet constant was, De Guzman wel.quote:Op zondag 3 februari 2013 14:39 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Dat deed Biseswar ook man. Beide (zoals ze TOEN waren) niet het niveau wat je op lange termijn moet nastreven. Oke, van De Guzman misschien een beetje;
Gaan nu gewoon winnen hoor.quote:Op zondag 3 februari 2013 14:41 schreef Irritatie100 het volgende:
Vitesse verloren, ik zie de bui al hangen
HMF, probeer het eens zonder schelden en laat een ander in zijn waarde. Jou waarheid is niet de enige waarheid.quote:Op zondag 3 februari 2013 14:39 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Leer de definitie van scouten leren:
[..]
[..]
Zoals ik zei: gescout.. Maakt niet uit wie dat netwerk is, "de zoon van de coach" is ook onderdeel van je netwerk. Ze zijn vervolgens gaan kijken naar en praten met pelle en hij is gekomen. Dat is de definitie van scouten, randdebiel.
Je viert je verjaardag van 1700-1859? Klinkt als een topfeest.quote:Op zondag 3 februari 2013 12:03 schreef jakees het volgende:
Jonge jonge wat een shit tijd. Ik vier mijn verjaardag vanmiddag om een uur of 5 en dacht dat Feyenoord om half 3 moest. Hoe ga ik dit oplossen heb wel EL maar daar wordt de wedstrijd pas om half 9 herhaald. Dan maar een keer Studio Sport kijken.
Hater.quote:Op zondag 3 februari 2013 14:50 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
HMF, probeer het eens zonder schelden en laat een ander in zijn waarde. Jou waarheid is niet de enige waarheid.
Niet huilen. Debiel is nauwelijks een scheldwoord. Noem ik hem iemand 'met beperkte verstandelijke vermogens' hoor je geen mod meer kraaien.quote:Op zondag 3 februari 2013 14:50 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
HMF, probeer het eens zonder schelden en laat een ander in zijn waarde. Jou waarheid is niet de enige waarheid.
Je doet het vrijwel altijd in een discussie. Nogmaals, niet iedereen heeft dezelfde mening als jou. Respecteer dat.quote:Op zondag 3 februari 2013 15:06 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Niet huilen. Debiel is nauwelijks een scheldwoord. Noem ik hem iemand 'met beperkte verstandelijke vermogens' hoor je geen mod meer kraaien.
Man, de definitie van scouten staat er letterlijk: "het zoeken van talentvolle mensen. Voornamelijk op de hoogte gesteld worden door je netwerk".quote:Op zondag 3 februari 2013 15:07 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Je doet het vrijwel altijd in een discussie. Nogmaals, niet iedereen heeft dezelfde mening als jou. Respecteer dat.
Ik ga me steeds meer afvragen of we nou naar boven of naar beneden moeten kijken. Als we vandaag verliezen staan we viruteel 6e he.quote:Op zondag 3 februari 2013 15:16 schreef Muto het volgende:
Verkoekoek speelt vandaag. Dit plus de uitslag/tussenstand bij Vitesse en Twente zie ik puntverlies aankomen.
Lang zat. Het ergste komt nog ik moet vannacht naar de Arena (superbowlparty).quote:Op zondag 3 februari 2013 14:54 schreef nostra het volgende:
[..]
Je viert je verjaardag van 1700-1859? Klinkt als een topfeest.
inderdaad, als je al niet van de nummer laatst kan winnen.quote:Op zondag 3 februari 2013 15:35 schreef Luni het volgende:
Wat een negatief gezeur hier, al bang zijn dat we niet van Willem II kunnen winnen.
Je kent Feyenoord ondertussen toch wel?quote:Op zondag 3 februari 2013 15:35 schreef Luni het volgende:
Wat een negatief gezeur hier, al bang zijn dat we niet van Willem II kunnen winnen.
Gaf wel een mooie voorzet. Begrijp het verder ook niet. Lekker Achahbar laten pingelen tot de 60e minuut (superbalvast ook) en daarna Verhoek erin omdat Achahbar te overmoedig wordt.quote:
Seriously Koeman, wtfquote:Aanvaller Wesley Verhoek krijgt zondagmiddag in de uitwedstrijd tegen hekkensluiter Willem II weer eens een kans in het basisteam van Feyenoord. De buitenspeler neemt de plaats in van jongeling Anass Achahbar.
In de verdediging keert Daryl Janmaat terug van een kort griepje. Hij vervangt Sven van Beek, die woensdag in de bekerwedstrijd bij PSV (2-1) zijn debuut maakte in de Rotterdamse hoofdmacht.
Lex Immers is voor het duel in Tilburg geschorst. Ruud Vormer is op het middenveld zijn vervanger.
Bij Willem II maken de huurlingen Tim Cornelisse (FC Twente) en Nicky Hofs (Vitesse) hun debuut. Sofian Akouili en Danny Guijt zitten daardoor op de bank.
Of hij mag hem niet.quote:Op zondag 3 februari 2013 16:00 schreef Merkie het volgende:
Misschien vindt hij Achachbar gewoon niet zo goed?
quote:Op zondag 3 februari 2013 15:58 schreef Merkie het volgende:
Toornstra Coutinho, Wormgoor, Omeruo, Supusepa, Holla, Jansen, Meijers, Poepon, Toornstra, Chery, Visser, Malone, Mulders, Beugelsdijk, van Duinen, Zwinkels, Zwart, Elbers, Tihouna, Horváth,
Vicento, Leeuwin of ali fucking boussaboun waren denk ik toch wel een betere keuze geweest dan Immers.
2 jaar geleden was hakkebar nog een wereldtalent, iedereen wilde hem hebben, stukken beter dan Castaignos. Voor het seizoen was het volgens Koeman geen enkel punt om hem als 1e spits in te passen voor dit seizoen.quote:Op zondag 3 februari 2013 16:00 schreef Merkie het volgende:
Misschien vindt hij Achachbar gewoon niet zo goed?
Je maakt je wel wat druk in deze kwestie. Het maakt allemaal niet uit of je een Schaken uit-vorm, Verhoek of Achachbar op rechts neerzet imho.quote:Op zondag 3 februari 2013 16:07 schreef De_Pel het volgende:
[..]
2 jaar geleden was hakkebar nog een wereldtalent, iedereen wilde hem hebben, stukken beter dan Castaignos. Voor het seizoen was het volgens Koeman geen enkel punt om hem als 1e spits in te passen voor dit seizoen.
Ik snap dat je verkeerd kan zitten in je oordeel, maar WTF, verhoek? een half-defecte schaken?
Sorry, als die al beter zouden zijn kun je beter gelijk je contract inleveren en vakkenvuller worden.
De afschuwelijke schijtvleugels dit seizoen zijn een van de voornaamste redenen dat het zo kut loopt. Samen met het dode-spelmomenten-syndroom en de missende immers.quote:Op zondag 3 februari 2013 16:07 schreef Merkie het volgende:
[..]
Je maakt je wel wat druk in deze kwestie. Het maakt allemaal niet uit of je een Schaken uit-vorm, Verhoek of Achachbar op rechts neerzet imho.
Ditquote:Op zondag 3 februari 2013 16:09 schreef Grifte het volgende:
Concurrentie laat punten liggen, het is wel weer te voorspellen wat Feijenoord gaat doen vandaag
Het loopt niet kut, het verwachtingspatroon is veel te hoog en zo slecht doet Boetius het niet.quote:Op zondag 3 februari 2013 16:10 schreef De_Pel het volgende:
[..]
De afschuwelijke schijtvleugels dit seizoen zijn een van de voornaamste redenen dat het zo kut loopt.
Ik ben ook bang voor een moeilijk middagje Tilburg.quote:Op zondag 3 februari 2013 16:09 schreef Grifte het volgende:
Concurrentie laat punten liggen, het is wel weer te voorspellen wat Feijenoord gaat doen vandaag
Zegt de man die vindt dat Feyenoord vrij eenvoudig van Willem II moet winnen.quote:Op zondag 3 februari 2013 16:15 schreef Luni het volgende:
[..]
Het loopt niet kut, het verwachtingspatroon is veel te hoog en zo slecht doet Boetius het niet.
Je beantwoordt de vraag zelf al. W, Z, X, S, T, eigenlijk die hele kant, is stampvol uitverkocht aan SCC's.quote:Op zondag 3 februari 2013 16:20 schreef XSbig het volgende:
Weet iemand mischien waarom er voor de wedstrijden tegen AZ en PSV geen kaarten voor vak W beschikbaar zijn? ZIjn die allemaal vol van SCC's of? EN zo nee, komt dat vak voor andere wedstrijden beschikbaar dan?
Boetius doet het inderdaad heel aardig ja.quote:Op zondag 3 februari 2013 16:15 schreef Luni het volgende:
[..]
Het loopt niet kut, het verwachtingspatroon is veel te hoog en zo slecht doet Boetius het niet.
Ik zeg nergens dat we eenvoudig van Willem II moeten winnen.quote:Op zondag 3 februari 2013 16:19 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Zegt de man die vindt dat Feyenoord vrij eenvoudig van Willem II moet winnen.
Ik zeg niet dat het niet gaat gebeuren, maar het wordt geen makkelijke middag en geen eenvoudige overwinning als we winnen.
Feyenoord heeft (vrijwel) geen makkelijke middagen.quote:Op zondag 3 februari 2013 16:19 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Zegt de man die vindt dat Feyenoord vrij eenvoudig van Willem II moet winnen.
Ik zeg niet dat het niet gaat gebeuren, maar het wordt geen makkelijke middag en geen eenvoudige overwinning als we winnen.
Je zei "als we al niet van Willem II kunnen winnen.."quote:Op zondag 3 februari 2013 16:22 schreef Luni het volgende:
[..]
Ik zeg nergens dat we eenvoudig van Willem II moeten winnen.
Dan zijn de meesten simpel van ziel.quote:Op zondag 3 februari 2013 16:32 schreef Happel het volgende:
[..]
Dat dachten de meeste twee weken geleden ook.
quote:Op zondag 3 februari 2013 16:38 schreef Happel het volgende:
Wie geeft me even een stream in de DM, mis weer van alles volgens mij.
quote:Op zondag 3 februari 2013 16:40 schreef Happel het volgende:
Binnen 1 minuut 4 streams, ik hou van jullie.
Ditquote:Op zondag 3 februari 2013 16:40 schreef Happel het volgende:
Binnen 1 minuut 4 streams, ik hou van jullie.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |