Klopt, dat Fer kinderen neukt en een kapotte knie heeft kan Martin helemaal niks aan doen.quote:
Dan zal het dus wel waar zijn.quote:Op zaterdag 2 februari 2013 17:44 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Dit heeft al overal in de krant gestaan.
Ik hoorde wel dat Martin graag de videotapes die ervan gemaakt zijn wilde bekijken, maar dat Fer daar tegen was en daarom verkocht moest worden aan Twente.quote:Op zaterdag 2 februari 2013 17:49 schreef Caland het volgende:
[..]
Klopt, dat Fer kinderen neukt en een kapotte knie heeft kan Martin helemaal niks aan doen.
Bless...twitter:RubenSchaken twitterde op zaterdag 02-02-2013 om 17:47:05Hey Peeps volg mijn collega @Ruudjevormer8 en zie wat hij allemaal doet! Bless... reageer retweet
Bezig met een transfer dus niet met zijn hoofd bij het voetbal zal de uitleg zijn gok ik.quote:Op zaterdag 2 februari 2013 18:09 schreef DonRaja het volgende:
Als Kamo standin is voor Janmaat, waarom speelde hij dan niet tegen PSV?
Immers schopt er nog 7 in en eindigt het seizoen met 15 goals. Prima zat.quote:Op zaterdag 2 februari 2013 18:12 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Eindelijk morgen een wedstrijd zonder Immers, weliswaar net te laat, maar ik kijk er naar uit. Alles respect voor hem en zijn inzet hoor, maar hij komt gewoon te kort in alles, en dat gaat niet komen ook.
Ik moet het nog maar zien, de penals zullen het wel niet meer worden, was ook zijn enige wapen eigenlijk. Nee, ik zie veel liever Vilhena op 10 met Vormer er achter dan Immers erin.quote:Op zaterdag 2 februari 2013 18:12 schreef huffderobot het volgende:
[..]
Immers schopt er nog 7 in en eindigt het seizoen met 15 goals. Prima zat.
Immers wordt te snel afgeschreven. Hij komt terug met een dikke vengeance. Let maar oppa!quote:Op zaterdag 2 februari 2013 18:13 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Ik moet het nog maar zien, de penals zullen het wel niet meer worden, was ook zijn enige wapen eigenlijk. Nee, ik zie veel liever Vilhena op 10 met Vormer er achter dan Immers erin.
Oh ja wel logisch inderdaad.quote:Op zaterdag 2 februari 2013 18:10 schreef Caland het volgende:
[..]
Bezig met een transfer dus niet met zijn hoofd bij het voetbal zal de uitleg zijn gok ik.
Nee.quote:Op zaterdag 2 februari 2013 18:15 schreef huffderobot het volgende:
[..]
Immers wordt te snel afgeschreven. Hij komt terug met een dikke vengeance. Let maar oppa!
Uit gaan van Onder top 10 eindigen is ook wel weer een beetje overdreven dan.quote:Op zaterdag 2 februari 2013 20:21 schreef Jimbo het volgende:
Als we morgen niet winnen, dan is de top5-10 niet meer realistisch aan t eind van t seizoen.
Niet zo dramatisch doen.quote:Op zaterdag 2 februari 2013 20:21 schreef Jimbo het volgende:
Als we morgen niet winnen, dan is de top5-10 niet meer realistisch aan t eind van t seizoen.
quote:za 9-2 20.45 Vitesse - PSV ERE
za 16-2 20.45 PSV - FC Utrecht ERE
zo 24-2 12.30 Feyenoord - PSV ERE
Nee.quote:Op zaterdag 2 februari 2013 22:55 schreef arjan1212 het volgende:
ik denk dat het 0-0 word en dat maandag heel rotterdam ronald koeman wil koudmaken
quote:Op zaterdag 2 februari 2013 22:55 schreef arjan1212 het volgende:
ik denk dat het 0-0 word en dat maandag heel rotterdam ronald koeman wil koudmaken
Je ziet het niet allemaal zonnig in, waarom heb je zo weinig vertrouwen? Volgens mij onderschat je Feyenoord.quote:
We krijgen geen enkele tegenstander waar we van hoeven te verliezen. Uit alleen maar (op papier) simpele wedstrijden, maar een handvol lastige tegenstanders thuis.quote:Op zaterdag 2 februari 2013 22:01 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Niet zo dramatisch doen.
Feyenoord staat een straatlengte voor op de nr 7 NEC, iets van 12 punten geloof ik.
Feyenoord eindigt gewoon in de top 5, maar Feyenoord moet wel snel de vorm hervinden om mogelijk nog top 3 te eindigen, anders wordt het gewoon een 4de of 5de plaats. Utrecht staat weliswaar op slechts 2 punten achterstand 6de maar die zie ik ook niet een hele constante 2de seizoenshelft spelen.
Maar Willem II is wel altijd een vervelende uitwedstrijd. Ik verwacht dan ook geen sprankelend en goed voetbal waarin Feyenoord de tegenstander overklast. Indien Feyenoord wint verwacht ik niet meer dan een zwaarbevochten 0-2 overwinning.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |