Ergens wel zonde dat ie niet gaat, samen met onze ferrader had het toch weer de kas met 1m kunnen spekken.quote:Op vrijdag 1 februari 2013 15:15 schreef Caland het volgende:
Ik kan me zo voorstellen dat Leerdam zelf helemaal niet meer naar Vitesse wilt. Waarschijnlijk ook weer een andere trainer daar volgend seizoen.
Zou echt een grap zijn alstie nu ineens wel bijtekent.quote:Op vrijdag 1 februari 2013 15:15 schreef Caland het volgende:
Ik kan me zo voorstellen dat Leerdam zelf helemaal niet meer naar Vitesse wilt. Waarschijnlijk ook weer een andere trainer daar volgend seizoen.
quote:Op vrijdag 1 februari 2013 14:29 schreef StraatSoldaat het volgende:
http://www.ad.nl/ad/nl/14(...)k-huize-Cabral.dhtml
Hoop dat ie tegen een betonnen muur rijdt danquote:Ook beklagen zij zich over drankgebruik in het huis van Cabral en het feit dat de parkeergarage als racebaan wordt gebruikt.
Dat zou echt een zwaktebod van Feyenoord zijn.quote:Op vrijdag 1 februari 2013 15:17 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Zou echt een grap zijn alstie nu ineens wel bijtekent.
Hij heeft daar al een contract getekend toch?quote:Op vrijdag 1 februari 2013 15:17 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Zou echt een grap zijn alstie nu ineens wel bijtekent.
Tuurlijk niet, en dan in de zomer alsnog voor 5 miljoen verkopen aan Joop.quote:Op vrijdag 1 februari 2013 15:18 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Dat zou echt een zwaktebod van Feyenoord zijn.
Kan dat, als je ergens anders nog onder contract staat?quote:Op vrijdag 1 februari 2013 15:18 schreef Caland het volgende:
[..]
Hij heeft daar al een contract getekend toch?
Dat mag ja, 6 maanden voor je contract afloopt mag je al een ander contract tekenen (of zit ik hier nu gigantisch verkeerd en mag je alleen praten met andere clubs in die termijn..)quote:Op vrijdag 1 februari 2013 15:20 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Kan dat, als je ergens anders nog onder contract staat?
Ja, 6 maanden voor het aflopen van je contract dacht ik.quote:Op vrijdag 1 februari 2013 15:20 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Kan dat, als je ergens anders nog onder contract staat?
Nee toch, hij was toch ook weer betrokken in de onderhandelingen deze periode?quote:Op vrijdag 1 februari 2013 15:18 schreef Caland het volgende:
[..]
Hij heeft daar al een contract getekend toch?
Hier kon Feyenoord echt 0,0 aan doen.quote:Op vrijdag 1 februari 2013 15:20 schreef elCholo het volgende:
Al met al deze week toch een miljoen misgelopen, op zijn Feyenoords.
Hier kon Feyenoord toch niks aan doen? Of bedoel je dat juistquote:Op vrijdag 1 februari 2013 15:20 schreef elCholo het volgende:
Al met al deze week toch een miljoen misgelopen, op zijn Feyenoords.
quote:
Klopt.quote:Op vrijdag 1 februari 2013 15:22 schreef DonRaja het volgende:
Hier kon Feyenoord toch niks aan doen? Of bedoel je dat juist
Moesten we daar geen 5m voor neertellen zodat men daar een ring op het stadion konden zetten?quote:Op vrijdag 1 februari 2013 15:31 schreef Caland het volgende:
Wel jammer trouwens dat die Toornstra niet bij ons komt ballen. Goede speler en van huis uit supporter.
Toornstra >>>>> Immers.quote:Op vrijdag 1 februari 2013 15:31 schreef Caland het volgende:
Wel jammer trouwens dat die Toornstra niet bij ons komt ballen. Goede speler en van huis uit supporter.
Hij lijkt inderdaad flink te balen de laatste dagen van het feit dat de spelersgroep niet aantoonbaar lijkt te leren van de fouten die wekelijks terugkeren en van de aanwijzingen van Koeman.quote:
Nee, Sisse nam vandaag tijdens een rondo een bal op zijn borst aan en stikte vervolgens bijna. Al bedoelde hij het als een grap. Maar hij heeft het laatste gedeelte een looptraining met Schaken en Kongolo gedaan.quote:Op vrijdag 1 februari 2013 15:44 schreef Caland het volgende:
Op die foto heeft Sisse weer last van zijn teen?
Klopt, dat zeg je heel goed.quote:Op vrijdag 1 februari 2013 15:48 schreef Slobeend het volgende:
[..]
In tegenstelling tot Koeman en Sisse kijkt die gast rechts wel tevreden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |