Dan verkoop je hem aankomende zomer. Met Mathijsen, Kongolo en BMI genoeg achter de hand.quote:
Vitesse had hem wat aankopen belooft, ook aan de supporters. Uiteindelijk komt er niemand. Nu is Fred boos.quote:Op vrijdag 1 februari 2013 13:39 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Lekker onderhandeld door Van Geel hoor! Jammer dat Vitesse dan weer faalt hierin, en wat is er met Rutten aan de hand? Is het crisis daar ofzo?
Ze kunnen nog wel transfervrije spelers halen, ik heb begrepen dat Andy v/d Meyde nog beschikbaar is.quote:Op vrijdag 1 februari 2013 13:56 schreef satecl het volgende:
[..]
Vitesse had hem wat aankopen belooft, ook aan de supporters. Uiteindelijk komt er niemand. Nu is Fred boos.
Henk Vos wilde er ook nog een seizoen aanplakkenquote:Op vrijdag 1 februari 2013 13:57 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ze kunnen nog wel transfervrije spelers halen, ik heb begrepen dat Andy v/d Meyde nog beschikbaar is.
R. Drenthe zou een versterking voor Vitesse zijn.quote:Op vrijdag 1 februari 2013 13:57 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ze kunnen nog wel transfervrije spelers halen, ik heb begrepen dat Andy v/d Meyde nog beschikbaar is.
Hij mag weg, maar transfervrij denk ik niet.quote:Op vrijdag 1 februari 2013 14:16 schreef satecl het volgende:
[..]
R. Drenthe zou een versterking voor Vitesse zijn.
Hoe zit het eigenlijk met S. Kalou? Ik hoorde tijdens PSV - Feyenoord van iemand dat hij transfervrij weg mag bij Lille.... Maar ik heb er verder niets over gelezen. Weet iemand hier meer van?
Henk Vosquote:Op vrijdag 1 februari 2013 14:15 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Henk Vos wilde er ook nog een seizoen aanplakken
quote:Kelvin Leerdam had gehoopt vrijdagmiddag voor het eerst een training af te werken als speler van Vitesse. Door het uitblijven van een handtekening aan de kant van de Arnhemmers ging de transfer uiteindelijk niet door. Feyenoord-trainer Ronald Koeman heeft medelijden met zijn pupil.
"Leerdam is er kapot van", zegt de coach in gesprek met De Telegraaf. "Hij zou per direct naar Vitesse gaan. k heb vanmorgen contact met hem gehad en hem gezegd: 'kom eerst maar even tot je zelf.' We hadden hem op de training uitgezwaaid en succes gewenst. Ik leef met hem mee", aldus Koeman.
Na het mislopen van de transfer bleek dat er wel degelijk een akkoord op tafel lag tussen Feyenoord en Vitesse over een directe overgang van Leerdam. Door miscommunicatie bij de Arnhemmers kwam de transfer in de laatste uren van de transferperiode niet rond. Zodoende vertrekt Leerdam pas na het lopende seizoen naar Vitesse.
Lees verder: http://www.soccernews.nl/(...)orheen#ixzz2Jed0nrbi
Die jongen leeft duidelijk niet voor ze sport.quote:Op vrijdag 1 februari 2013 14:29 schreef StraatSoldaat het volgende:
http://www.ad.nl/ad/nl/14(...)k-huize-Cabral.dhtml
Lekker voor 'm. Had ie maar bij moeten tekenenquote:
Dat zag je toch al aan zijn voetbalkwaliteitenquote:Op vrijdag 1 februari 2013 14:37 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Die jongen leeft duidelijk niet voor ze sport.
Een goeie wedstrijd tegen Roda verder vooral lui en laks. Nu blijkt wel waarom als je elkda negers van uit Rotterdam bij je thuis laat zuipen lijkt me,niet dat je zelf veel rust krijgt.quote:Op vrijdag 1 februari 2013 14:38 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Dat zag je toch al aan zijn voetbalkwaliteiten
Staat niet bij dat hij zelf de overlast veroorzaakt toch, maar familie en vrienden. Maar alsnog, Cabral...quote:Op vrijdag 1 februari 2013 14:37 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Die jongen leeft duidelijk niet voor ze sport.
Nee maar als je hele familieen vrienden van uit Rotterdam praktisch bij je in huis woont lijkt me ook niet goed voor zijn sportieve ontwikkeling.quote:Op vrijdag 1 februari 2013 14:40 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Staat niet bij dat hij zelf de overlast veroorzaakt toch, maar familie en vrienden. Maar alsnog, Cabral...
Ik denk dat zijn matties zich goed kleden van zijn geld.quote:Op vrijdag 1 februari 2013 14:42 schreef Typisch het volgende:
Als die jongen slim is zet hij al zijn geld opzij, want volgens mij is hij niet slim genoeg om na zijn voetbalcarrièrem nog maar enigszins te werken op niveau.
Klopt, maar dat zal in Rotterdam niet anders geweest zijn. Zal wel een gevalletje: Feyenoord - Twente - AA Gent - De Graafschap - FC Den Bosch - WKE worden.quote:Op vrijdag 1 februari 2013 14:42 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Nee maar als je hele familieen vrienden van uit Rotterdam praktisch bij je in huis woont lijkt me ook niet goed voor zijn sportieve ontwikkeling.
quote:Op vrijdag 1 februari 2013 14:45 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Klopt, maar dat zal in Rotterdam niet anders geweest zijn. Zal wel een gevalletje: Feyenoord - Twente - AA Gent - De Graafschap - FC Den Bosch - WKE worden.
Op vrijdag 1 februari 2013 14:45 schreef DonRaja het volgende:
quote:Erwin Kasakowski, algemeen directeur van Vitesse, is blij met de komst van Leerdam, die een vierjarig contract heeft getekend in Arnhem. "Wij kunnen sportief én organisatorisch al concurreren met een club als Feyenoord", zegt Kasakowski in Voetbal International. "Het is dan ook niet zo gek dat een jongen als Kelvin voor Vitesse kiest. Hij wil hogerop."
quote:“We hadden met collega Ted van Leeuwen van Vitesse een akkoord over een transfer voor een bedrag van 450.000 euro”, verzekert Van Geel. “Ook Leerdam en zijn zaakwaarnemer John Veldman waren rond met Vitesse. Kelvin had hier zelfs al afscheid genomen, maar toen hij in Arnhem was om de door ons al ondertekende stukken van zijn handtekening te voorzien wilde de directeur van Vitesse zijn handtekening niet zetten", verzekert de directeur.
Ergens wel zonde dat ie niet gaat, samen met onze ferrader had het toch weer de kas met 1m kunnen spekken.quote:Op vrijdag 1 februari 2013 15:15 schreef Caland het volgende:
Ik kan me zo voorstellen dat Leerdam zelf helemaal niet meer naar Vitesse wilt. Waarschijnlijk ook weer een andere trainer daar volgend seizoen.
Zou echt een grap zijn alstie nu ineens wel bijtekent.quote:Op vrijdag 1 februari 2013 15:15 schreef Caland het volgende:
Ik kan me zo voorstellen dat Leerdam zelf helemaal niet meer naar Vitesse wilt. Waarschijnlijk ook weer een andere trainer daar volgend seizoen.
quote:Op vrijdag 1 februari 2013 14:29 schreef StraatSoldaat het volgende:
http://www.ad.nl/ad/nl/14(...)k-huize-Cabral.dhtml
Hoop dat ie tegen een betonnen muur rijdt danquote:Ook beklagen zij zich over drankgebruik in het huis van Cabral en het feit dat de parkeergarage als racebaan wordt gebruikt.
Dat zou echt een zwaktebod van Feyenoord zijn.quote:Op vrijdag 1 februari 2013 15:17 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Zou echt een grap zijn alstie nu ineens wel bijtekent.
Hij heeft daar al een contract getekend toch?quote:Op vrijdag 1 februari 2013 15:17 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Zou echt een grap zijn alstie nu ineens wel bijtekent.
Tuurlijk niet, en dan in de zomer alsnog voor 5 miljoen verkopen aan Joop.quote:Op vrijdag 1 februari 2013 15:18 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Dat zou echt een zwaktebod van Feyenoord zijn.
Kan dat, als je ergens anders nog onder contract staat?quote:Op vrijdag 1 februari 2013 15:18 schreef Caland het volgende:
[..]
Hij heeft daar al een contract getekend toch?
Dat mag ja, 6 maanden voor je contract afloopt mag je al een ander contract tekenen (of zit ik hier nu gigantisch verkeerd en mag je alleen praten met andere clubs in die termijn..)quote:Op vrijdag 1 februari 2013 15:20 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Kan dat, als je ergens anders nog onder contract staat?
Ja, 6 maanden voor het aflopen van je contract dacht ik.quote:Op vrijdag 1 februari 2013 15:20 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Kan dat, als je ergens anders nog onder contract staat?
Nee toch, hij was toch ook weer betrokken in de onderhandelingen deze periode?quote:Op vrijdag 1 februari 2013 15:18 schreef Caland het volgende:
[..]
Hij heeft daar al een contract getekend toch?
Hier kon Feyenoord echt 0,0 aan doen.quote:Op vrijdag 1 februari 2013 15:20 schreef elCholo het volgende:
Al met al deze week toch een miljoen misgelopen, op zijn Feyenoords.
Hier kon Feyenoord toch niks aan doen? Of bedoel je dat juistquote:Op vrijdag 1 februari 2013 15:20 schreef elCholo het volgende:
Al met al deze week toch een miljoen misgelopen, op zijn Feyenoords.
quote:
Klopt.quote:Op vrijdag 1 februari 2013 15:22 schreef DonRaja het volgende:
Hier kon Feyenoord toch niks aan doen? Of bedoel je dat juist
Moesten we daar geen 5m voor neertellen zodat men daar een ring op het stadion konden zetten?quote:Op vrijdag 1 februari 2013 15:31 schreef Caland het volgende:
Wel jammer trouwens dat die Toornstra niet bij ons komt ballen. Goede speler en van huis uit supporter.
Toornstra >>>>> Immers.quote:Op vrijdag 1 februari 2013 15:31 schreef Caland het volgende:
Wel jammer trouwens dat die Toornstra niet bij ons komt ballen. Goede speler en van huis uit supporter.
Hij lijkt inderdaad flink te balen de laatste dagen van het feit dat de spelersgroep niet aantoonbaar lijkt te leren van de fouten die wekelijks terugkeren en van de aanwijzingen van Koeman.quote:
Nee, Sisse nam vandaag tijdens een rondo een bal op zijn borst aan en stikte vervolgens bijna. Al bedoelde hij het als een grap. Maar hij heeft het laatste gedeelte een looptraining met Schaken en Kongolo gedaan.quote:Op vrijdag 1 februari 2013 15:44 schreef Caland het volgende:
Op die foto heeft Sisse weer last van zijn teen?
Klopt, dat zeg je heel goed.quote:Op vrijdag 1 februari 2013 15:48 schreef Slobeend het volgende:
[..]
In tegenstelling tot Koeman en Sisse kijkt die gast rechts wel tevreden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |