Aldus Fr12quote:Leerdam niet eerder naar Vitesse
Kelvin Leerdam verhuist niet per direct van Feyenoord naar Vitesse. Beide clubs bereikten donderdag geen overeenstemming over een versnelde overgang van de verdediger, die aan het einde van het seizoen wel naar Arnhem vertrekt.
Trainer Fred Rutten van Vitesse baalde na de bekernederlaag tegen Ajax (4-0) een beetje van het uitblijven van versterkingen. HIj drong de afgelopen weken aan op de komst van een aanvaller, verdediger en middenvelder. „Ik wilde me graag laten verrassen,”, zei hij. „Dus je kan zeggen dat ik een beetje teleurgesteld ben.”
Ook Rijnmond meldt dat Leerdam niet tussentijds naar Vitesse vertrekt.quote:
Op korte termijn verlies, op lange termijn winst.quote:Op vrijdag 1 februari 2013 07:31 schreef onlogisch het volgende:
Zonde dat we het kindsoldaat niet wisten te lozen
Nu kost ie ons nog een half jaar salaris, op de tribune
Daar heb je wel een puntquote:Op vrijdag 1 februari 2013 08:28 schreef mister_popcorn het volgende:
[..]
Op korte termijn verlies, op lange termijn winst.
De volgende keer weet een club dat Feyenoord geen interesse heeft in jodenfooien, en ook een mooi teken naar spelers toe die denken dat alles maar op hun manier moet. Gewoon op de tribune een half jaar lekker met z'n iphone spelen.
Je zou het niet verwachten zeg.quote:Cabral plaag voor medebewoners Alphatoren
Geschreven op 2013-02-01 om 07:12:00 | Bekeken: 6227 | Reacties: 18 | Foto: VI-Images | Bron: Algemeen Dagblad
Bewoners van de Vereniging Eigenaren Boulevard in Enschede hebben bij de woningcorporatie Domijn opnieuw een klacht ingediend tegen Jerson Cabral. De aanvaller van FC Twente zou een bron van overlast zijn voor medebewoners van de Alphatoren. Zij zeggen geïntimideerd te worden door vrienden en familie van de voetballer. Ook beklagen zij zich over drankgebruik in het huis van oud-Feyenoorder Cabral en het feit dat de parkeergarage als racebaan wordt gebruikt. FC Twente wil nog niet reageren.
Cabralquote:Op vrijdag 1 februari 2013 09:01 schreef TheWhitePrinceOfBel-Air het volgende:
[..]
Je zou het niet verwachten zeg.![]()
Yeah right. Denk je dat Beenhakker ook 10+ miljoen voor Fer en Wijnaldum had gevangen?quote:Op donderdag 31 januari 2013 23:27 schreef PIETR het volgende:
[..]
Niet zo overdrijven. De contractduur en gewildheid van een speler is veel bepalender voor de transfersom dan het onderhandelingsverleden van de TD.
Leerdam niet laten gaan levert alleen maar verliezers op.
quote:Op vrijdag 1 februari 2013 09:01 schreef TheWhitePrinceOfBel-Air het volgende:
[..]
Je zou het niet verwachten zeg.![]()
Ik denk dat hij er toch zeker een doos sigaren aan over zou houden.quote:Op vrijdag 1 februari 2013 09:10 schreef Gert het volgende:
[..]
Yeah right. Denk je dat Beenhakker ook 10+ miljoen voor Fer en Wijnaldum had gevangen?
Ik denk zomaar 4 miljoen minder.
En een amicaal schouderklopje van Joop.quote:Op vrijdag 1 februari 2013 09:23 schreef OProg het volgende:
[..]
Ik denk dat hij er toch zeker een doos sigaren aan over zou houden.
En 2 vrijkaartjes om samen met Mario ergens te golfen.quote:Op vrijdag 1 februari 2013 09:35 schreef Gert het volgende:
[..]
En een amicaal schouderklopje van Joop.
Ik hoor het been gewoon zeggenquote:Op vrijdag 1 februari 2013 10:03 schreef TheWhitePrinceOfBel-Air het volgende:
Vervolgens hadden B+B iedere kans aangegrepen om in ieder persmoment (voetbalprogramma/interview/et cetera) te gaan verkondigen dat er niks mogelijk bij Feyenoord is, ze verplicht zijn om hun spelers voor een habbekrats te laten gaan & dat de selectie na die verkopen gruwelijk verzwakt is en dat er niets meer van Feyenoord dat seizoen verwacht hoeft te worden.
Het waren er dus 23 uit een dood spelmoment.quote:Koeman: ’Het is frustrerend aan het worden’
De spelers van Feyenoord probeerden gisteren voorzichtig overeind te krabbelen na de uitschakeling in het bekertoernooi tegen PSV. Door het 2-1 verlies in Eindhoven heeft de ploeg van trainer Ronald Koeman alleen de competitie nog over om een Europees ticket te veroveren.
Het treffen met Willem II wordt door spelers van Feyenoord betiteld als 'een wedstrijd die we moéten winnen'. Om de negatieve reeks van 2013 te doorbreken zal de ploeg eindelijk moeten afrekenen met het feit dat veel tegengoals uit een spelhervatting tot stand komen. De 2-1 van Mark van Bommel was alweer doelpunt nummer 23 uit een dood spelmoment.
'Die treffers uit spelhervattingen zijn frustrerend', zegt coach Koeman. 'Dit keer liet Stefan de Vrij zijn tegenstander Tim Matavz weer uit zijn rug weglopen. In het kleedlokaal hing vooraf nog een mooie foto die precies liet zien hoe Matavz vrij probeert te komen bij corners. Toch komt hij volledig vrij.'
Dat Joris Mathijsen bij de openingstreffer werd uitgekapt door Dries Mertens zat de trainer minder dwars. 'Dat was ook niet goed, maar zoiets kan nog gebeuren', zegt Koeman. 'Maar momenten als bij spelhervattingen bepalen of we de laatste stap kunnen zetten of niet. Voorlopig zijn wij nog niet geschikt.'
Het moment om in defensief opzicht mensen te slachtofferen is nog niet aangebroken. 'Het is steeds weer een andere verdediger die de fout in gaat.'
Cor Adriaanse
De coach heeft wel Cor Adriaanse toegevoegd aan zijn technische staf van Feyenoord. De 56-jarige trainer van de B1, voormalig prof van FC Den Bosch, zal zich vandaag ontfermen over de defensie van de Rotterdammers. 'Ik zal minimaal eenmaal per week aan de slag gaan met de verdedigers', zegt Adriaanse. 'Zoals Gaston Taument de buitenspelers apart neemt en Roy Makaay met de spitsen werkt.'
Stefan de Vrij juicht de entree van zijn voormalig jeugdtrainer toe. 'We werken er hard aan om het hoge aantal tegengoals uit dode spelmomenten terug te brengen', zegt de aanvoerder. 'Ik was tegen PSV mijn tegenstander Matavz kwijt. De corner werd aangeraakt, ik lette vervolgens teveel op de bal en Matavz liep achter mijn rug weg. We trainen veel op dergelijke momenten. Het ging de laatste tijd beter, maar dit was weer een slechte beurt.'
Jongeling Sven van Beek, die de grieperige Daryl Janmaat mocht vervangen als rechtsback, trof volgens Koeman geen blaam. De 18-jarige debutant kreeg zelfs een pluim van de coach. 'Het was ook prachtig om op dit niveau te kunnen spelen', zegt Van Beek. 'Ik had nergens op gerekend, ben pas net af en toe bij de selectie. Maar Daryl Janmaat was ziek en de trainer wees mij aan als vervanger.'
Met de komst van Cor Adriaanse krijgt de defensie iemand die de wanorde moet aanpakken. 'Ik heb nooit onder Cor Adriaanse gespeeld, ik zat dat jaar nog in B2', zegt Van Beek. 'Daarna is het gelukkig snel gegaan, verleden week tekende ik mijn eerste contract.'
Vreemd dat ze nog geen verdedigers trainer hebben, alhoewel, dat was Koeman zelf ook........quote:Op vrijdag 1 februari 2013 10:22 schreef OProg het volgende:
[..]
Het waren er dus 23 uit een dood spelmoment.
Maar goed, ze gaan tenminste proberen er iets aan te doen.
Nou daar ben ik niet zo van overtuigd dat er geen ontwerp is, hoe kom je anders aan een bedrag van 300 miljoen?quote:Op donderdag 31 januari 2013 23:50 schreef TC03 het volgende:
[..]
Totale onzin want VolkerWessels is geen architectenbureau.
Er is nog geen ontwerp.
Nou fantastisch. Nu zit je opgescheept met een sjagerijnige speler die je niet meer gebruikt waarvoor ook nog een paar ton betaalt dient te worden. En je loopt een kleine transfersom mis.quote:Op vrijdag 1 februari 2013 09:10 schreef Gert het volgende:
[..]
Yeah right. Denk je dat Beenhakker ook 10+ miljoen voor Fer en Wijnaldum had gevangen?
Ik denk zomaar 4 miljoen minder.
En dat komt omdat Van Geel wél weet hoe je onderhandelt, en Van Gee
l heeft besloten dat Leerdam niet voor een fooi weggaat.
Ow ik dacht tussen de 40-45quote:Op vrijdag 1 februari 2013 10:22 schreef OProg het volgende:
[..]
Het waren er dus 23 uit een dood spelmoment.
Maar goed, ze gaan tenminste proberen er iets aan te doen.
Ja en Gioquote:Op vrijdag 1 februari 2013 11:24 schreef Luni het volgende:
[..]
Vreemd dat ze nog geen verdedigers trainer hebben, alhoewel, dat was Koeman zelf ook........
Dat is geen argument, een architecht krijgt een budget, een architect bepaalt niet het budget.quote:Op vrijdag 1 februari 2013 11:25 schreef Luni het volgende:
[..]
Nou daar ben ik niet zo van overtuigd dat er geen ontwerp is, hoe kom je anders aan een bedrag van 300 miljoen?
¤ 450.000,- + nog wel wat salaris. Deze grap kost je gewoon weer ¤ 600.000,-. Tel daarbij nog die fout van Fer erbij op en we hebben +/- ¤ 1.200.000,- misgelopen. Door het falen van anderen. Zonde.quote:Feyenoord en Vitesse hadden akkoord bereikt over Leerdam
Feyenoord, Vitesse, Kelvin Leerdam en zijn management bereikten donderdagmorgen een akkoord over de directe overgang van de speler naar Arnhem. Dat heeft Martin van Geel tegen RTV Rijnmond gezegd. Bij Vitesse is intern opnieuw veel onrust ontstaan na deze actie van de leiding van de club. Trainer Fred Rutten heeft zich ziek gemeld.
'We hadden een akkoord over een transfer voor een bedrag van 450.000 euro. Met collega Ted van Leeuwen van Vitesse. Ook Leerdam en zijn zaakwaarnemer John Veldman waren rond met Vitesse. Kelvin had hier zelfs al afscheid genomen, maar toen hij in Arnhem was om de door ons al ondertekende stukken van zijn handtekening te voorzien wilde de drecteur van Vitesse zijn handtekening niet zetten.', aldus Van Geel.
De leiding van Feyenoord heeft tot donderdagavond laat geprobeerd de directie van Vitesse te bereiken, maar dat is niet gelukt. Als gevolg van deze vreemde gang van zaken hebben Koeman en Van Geel besloten Leerdam een paar dagen vrijaf te geven. 'Het is voor Leerdam belangrijk om nu even rust te hebben. Dit gaat hem niet in de koude kleren zitten.'
Ben vanochtend bij de training geweest en vanaf vandaag gaan de verdedigers elke vrijdag samen met Koeman en Adriaanse trainen. Vandaag kregen twee verdedigers voorzetten van Nelom/Janmaat om in te koppen en moesten de andere twee centrale verdedigers die bal wegwerken.quote:Op vrijdag 1 februari 2013 11:24 schreef Luni het volgende:
[..]
Vreemd dat ze nog geen verdedigers trainer hebben, alhoewel, dat was Koeman zelf ook........
Ook wel lullig voor Leerdam. Ga je naar een club, die je uiteindelijk toch niet echt gelijk wilt.quote:Op vrijdag 1 februari 2013 13:20 schreef satecl het volgende:
[..]
¤ 450.000,- + nog wel wat salaris. Deze grap kost je gewoon weer ¤ 600.000,-. Tel daarbij nog die fout van Fer erbij op en we hebben +/- ¤ 1.200.000,- misgelopen. Door het falen van anderen. Zonde.
Nogmaals: Feyenoord loopt hier gewoon weer veel geld mis. Alsof Leerdam Vitesse zoveel sterker maaktquote:
Denk dat ze eerst de resultaten af zullen wachten van de gemeenteraad?quote:Op vrijdag 1 februari 2013 12:42 schreef TC03 het volgende:
[..]
Dat is geen argument, een architecht krijgt een budget, een architect bepaalt niet het budget.
En nee, er is nog geen architect aangewezen. Als dat zo zou zijn, moet het makkelijk te vinden zijn, maar dat is het niet.
quote:De Vrij staakt onderhandelingen over nieuw contract
Stefan de Vrij heeft de contractonderhandelingen met Feyenoord 'on hold' geplaatst, zo weet Martijn Krabbendam, Feyenoord watcher van Voetbal International. De aanvoerder van Feyenoord heeft laten weten zich nu volledig op het voetbal te willen concentreren en pas na het seizoen beslissingen te willen nemen over zijn toekomst.
Voor enkele tonnen had hij ook wel weg gemogen hoor.quote:Op vrijdag 1 februari 2013 11:31 schreef PIETR het volgende:
[..]
Nou fantastisch. Nu zit je opgescheept met een sjagerijnige speler die je niet meer gebruikt waarvoor ook nog een paar ton betaalt dient te worden. En je loopt een kleine transfersom mis.
Niemand had het raar gevonden als van Geel hem had laten gaan voor een paar ton. Dat had echt geen afbreuk gedaan aan zijn reputatie.
Is idd kut, maar ik moest vooral lachen om het zooitje dat zichzelf Vitesse noemt.quote:Op vrijdag 1 februari 2013 13:23 schreef satecl het volgende:
[..]
Nogmaals: Feyenoord loopt hier gewoon weer veel geld mis. Alsof Leerdam Vitesse zoveel sterker maakt
En volgens FR1908Nieuws ook nog een doorverkooppercentage van 5%.quote:Op vrijdag 1 februari 2013 13:25 schreef DonRaja het volgende:
450.000 voor Leerdam nu was sowieso netjes onderhandeld, aangezien het startbod 80.000 was...
Uhm... zit Nicky Hofs daar in de directie ofzo...quote:Op vrijdag 1 februari 2013 13:27 schreef Muto het volgende:
[..]
En volgens FR1908Nieuws ook nog een doorverkooppercentage van 5%.
Warm nest, dat Vitesse.quote:Op vrijdag 1 februari 2013 13:28 schreef Sunri5e het volgende:
Leerdam komt daar volgens seizoen lekker binnen zeg
Hij zal wel spijt hebben dat hij bij Vitesse getekend heeft.
Eigen schuld, stomme idioot.quote:Op vrijdag 1 februari 2013 13:28 schreef Sunri5e het volgende:
Leerdam komt daar volgens seizoen lekker binnen zeg
Hij zal wel spijt hebben dat hij bij Vitesse getekend heeft.
Ik haat hem niet. Vind het gewoon een stomme keus, uit het oog; uit het hart. Iets in die richting.quote:Op vrijdag 1 februari 2013 13:30 schreef Muto het volgende:
Al snap ik die overdreven haat richting Leerdam ook niet helemaal, eigenlijk.
Was de vorige keer niet anders hoor, toen tekende hij ook pas bij na aanzienlijke bedenktijd en het bijtekenen van bijvoorbeeld Vlaar. Is gewoon een verstandige jongen, die niet over één nacht ijs gaat.quote:Op vrijdag 1 februari 2013 13:35 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Daar kan van Geel zijn handen nog wel eens vol aan hebben.
Lekker onderhandeld door Van Geel hoor! Jammer dat Vitesse dan weer faalt hierin, en wat is er met Rutten aan de hand? Is het crisis daar ofzo?quote:Op vrijdag 1 februari 2013 13:20 schreef satecl het volgende:
[..]
¤ 450.000,- + nog wel wat salaris. Deze grap kost je gewoon weer ¤ 600.000,-. Tel daarbij nog die fout van Fer erbij op en we hebben +/- ¤ 1.200.000,- misgelopen. Door het falen van anderen. Zonde.
Ik denk niet dat hij bijtekent.quote:Op vrijdag 1 februari 2013 13:37 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Was de vorige keer niet anders hoor, toen tekende hij ook pas bij na aanzienlijke bedenktijd en het bijtekenen van bijvoorbeeld Vlaar. Is gewoon een verstandige jongen, die niet over één nacht ijs gaat.
Dat denk ik ook. Ik denk dat hij zich echt - in letterlijke zin - wilt focussen op z'n prestaties aangezien die dit seizoen toch wat wisselvallig zijn en hij nog niet echt stappen heeft gemaakt dit seizoen. Daarom denk ik dat hij ook wel inziet dat hij nog niet toe is aan een stap hogerop en dus nog 2 jaartjes bijtekent ofzo.quote:Op vrijdag 1 februari 2013 13:37 schreef Muto het volgende:
Twee jaar geleden stelde De Vrij het ook uit naar het einde van het seizoen. Mijn verwachting is dat hij uiteindelijk nog 1 jaar bijtekent en dan volgend seizoen na het WK vertrekt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |