Ben vanochtend bij de training geweest en vanaf vandaag gaan de verdedigers elke vrijdag samen met Koeman en Adriaanse trainen. Vandaag kregen twee verdedigers voorzetten van Nelom/Janmaat om in te koppen en moesten de andere twee centrale verdedigers die bal wegwerken.quote:Op vrijdag 1 februari 2013 11:24 schreef Luni het volgende:
[..]
Vreemd dat ze nog geen verdedigers trainer hebben, alhoewel, dat was Koeman zelf ook........
Ook wel lullig voor Leerdam. Ga je naar een club, die je uiteindelijk toch niet echt gelijk wilt.quote:Op vrijdag 1 februari 2013 13:20 schreef satecl het volgende:
[..]
¤ 450.000,- + nog wel wat salaris. Deze grap kost je gewoon weer ¤ 600.000,-. Tel daarbij nog die fout van Fer erbij op en we hebben +/- ¤ 1.200.000,- misgelopen. Door het falen van anderen. Zonde.
Nogmaals: Feyenoord loopt hier gewoon weer veel geld mis. Alsof Leerdam Vitesse zoveel sterker maaktquote:
Denk dat ze eerst de resultaten af zullen wachten van de gemeenteraad?quote:Op vrijdag 1 februari 2013 12:42 schreef TC03 het volgende:
[..]
Dat is geen argument, een architecht krijgt een budget, een architect bepaalt niet het budget.
En nee, er is nog geen architect aangewezen. Als dat zo zou zijn, moet het makkelijk te vinden zijn, maar dat is het niet.
quote:De Vrij staakt onderhandelingen over nieuw contract
Stefan de Vrij heeft de contractonderhandelingen met Feyenoord 'on hold' geplaatst, zo weet Martijn Krabbendam, Feyenoord watcher van Voetbal International. De aanvoerder van Feyenoord heeft laten weten zich nu volledig op het voetbal te willen concentreren en pas na het seizoen beslissingen te willen nemen over zijn toekomst.
Voor enkele tonnen had hij ook wel weg gemogen hoor.quote:Op vrijdag 1 februari 2013 11:31 schreef PIETR het volgende:
[..]
Nou fantastisch. Nu zit je opgescheept met een sjagerijnige speler die je niet meer gebruikt waarvoor ook nog een paar ton betaalt dient te worden. En je loopt een kleine transfersom mis.
Niemand had het raar gevonden als van Geel hem had laten gaan voor een paar ton. Dat had echt geen afbreuk gedaan aan zijn reputatie.
Is idd kut, maar ik moest vooral lachen om het zooitje dat zichzelf Vitesse noemt.quote:Op vrijdag 1 februari 2013 13:23 schreef satecl het volgende:
[..]
Nogmaals: Feyenoord loopt hier gewoon weer veel geld mis. Alsof Leerdam Vitesse zoveel sterker maakt
En volgens FR1908Nieuws ook nog een doorverkooppercentage van 5%.quote:Op vrijdag 1 februari 2013 13:25 schreef DonRaja het volgende:
450.000 voor Leerdam nu was sowieso netjes onderhandeld, aangezien het startbod 80.000 was...
Uhm... zit Nicky Hofs daar in de directie ofzo...quote:Op vrijdag 1 februari 2013 13:27 schreef Muto het volgende:
[..]
En volgens FR1908Nieuws ook nog een doorverkooppercentage van 5%.
Warm nest, dat Vitesse.quote:Op vrijdag 1 februari 2013 13:28 schreef Sunri5e het volgende:
Leerdam komt daar volgens seizoen lekker binnen zeg
Hij zal wel spijt hebben dat hij bij Vitesse getekend heeft.
Eigen schuld, stomme idioot.quote:Op vrijdag 1 februari 2013 13:28 schreef Sunri5e het volgende:
Leerdam komt daar volgens seizoen lekker binnen zeg
Hij zal wel spijt hebben dat hij bij Vitesse getekend heeft.
Ik haat hem niet. Vind het gewoon een stomme keus, uit het oog; uit het hart. Iets in die richting.quote:Op vrijdag 1 februari 2013 13:30 schreef Muto het volgende:
Al snap ik die overdreven haat richting Leerdam ook niet helemaal, eigenlijk.
Was de vorige keer niet anders hoor, toen tekende hij ook pas bij na aanzienlijke bedenktijd en het bijtekenen van bijvoorbeeld Vlaar. Is gewoon een verstandige jongen, die niet over één nacht ijs gaat.quote:Op vrijdag 1 februari 2013 13:35 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Daar kan van Geel zijn handen nog wel eens vol aan hebben.
Lekker onderhandeld door Van Geel hoor! Jammer dat Vitesse dan weer faalt hierin, en wat is er met Rutten aan de hand? Is het crisis daar ofzo?quote:Op vrijdag 1 februari 2013 13:20 schreef satecl het volgende:
[..]
¤ 450.000,- + nog wel wat salaris. Deze grap kost je gewoon weer ¤ 600.000,-. Tel daarbij nog die fout van Fer erbij op en we hebben +/- ¤ 1.200.000,- misgelopen. Door het falen van anderen. Zonde.
Ik denk niet dat hij bijtekent.quote:Op vrijdag 1 februari 2013 13:37 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Was de vorige keer niet anders hoor, toen tekende hij ook pas bij na aanzienlijke bedenktijd en het bijtekenen van bijvoorbeeld Vlaar. Is gewoon een verstandige jongen, die niet over één nacht ijs gaat.
Dat denk ik ook. Ik denk dat hij zich echt - in letterlijke zin - wilt focussen op z'n prestaties aangezien die dit seizoen toch wat wisselvallig zijn en hij nog niet echt stappen heeft gemaakt dit seizoen. Daarom denk ik dat hij ook wel inziet dat hij nog niet toe is aan een stap hogerop en dus nog 2 jaartjes bijtekent ofzo.quote:Op vrijdag 1 februari 2013 13:37 schreef Muto het volgende:
Twee jaar geleden stelde De Vrij het ook uit naar het einde van het seizoen. Mijn verwachting is dat hij uiteindelijk nog 1 jaar bijtekent en dan volgend seizoen na het WK vertrekt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |