abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_122420651
quote:
1s.gif Op zondag 3 februari 2013 15:45 schreef Slobeend het volgende:
Verhoek. -O- Geen Achahbar. -O-
Gaf wel een mooie voorzet. Begrijp het verder ook niet. Lekker Achahbar laten pingelen tot de 60e minuut (superbalvast ook) en daarna Verhoek erin omdat Achahbar te overmoedig wordt.
  zondag 3 februari 2013 @ 15:58:36 #252
123869 Merkie
Surprisingly contagious
pi_122421019
Toornstra was denk ik toch wel een betere keuze geweest dan Immers ;(.
2000 light years from home
pi_122421053
quote:
Aanvaller Wesley Verhoek krijgt zondagmiddag in de uitwedstrijd tegen hekkensluiter Willem II weer eens een kans in het basisteam van Feyenoord. De buitenspeler neemt de plaats in van jongeling Anass Achahbar.

In de verdediging keert Daryl Janmaat terug van een kort griepje. Hij vervangt Sven van Beek, die woensdag in de bekerwedstrijd bij PSV (2-1) zijn debuut maakte in de Rotterdamse hoofdmacht.

Lex Immers is voor het duel in Tilburg geschorst. Ruud Vormer is op het middenveld zijn vervanger.

Bij Willem II maken de huurlingen Tim Cornelisse (FC Twente) en Nicky Hofs (Vitesse) hun debuut. Sofian Akouili en Danny Guijt zitten daardoor op de bank.
Seriously Koeman, wtf :r
Ik vraag me af wat die knul geflikt heeft op de trainingen ofzo, dat zelfs een koekoekverhoek of een niet-fitte-semi-geblesseerde Schaken boven hem wordt gekozen :r

_O_ Hofs _O_
Bestuur tegen de muur. Met de groeten van Ron Vlaar :W
  zondag 3 februari 2013 @ 16:00:33 #254
123869 Merkie
Surprisingly contagious
pi_122421118
Misschien vindt hij Achachbar gewoon niet zo goed :{ ?
pi_122421208
quote:
0s.gif Op zondag 3 februari 2013 16:00 schreef Merkie het volgende:
Of hij mag hem niet.

Als je Verhoek beter vindt.
pi_122421272
Verhoek gaat er twee maken.
pi_122421313
quote:
0s.gif Op zondag 3 februari 2013 15:58 schreef Merkie het volgende:
Toornstra Coutinho, Wormgoor, Omeruo, Supusepa, Holla, Jansen, Meijers, Poepon, Toornstra, Chery, Visser, Malone, Mulders, Beugelsdijk, van Duinen, Zwinkels, Zwart, Elbers, Tihouna, Horváth,
Vicento, Leeuwin of ali fucking boussaboun waren denk ik toch wel een betere keuze geweest dan Immers ;(.
:'( :'(
  zondag 3 februari 2013 @ 16:05:15 #258
123869 Merkie
Surprisingly contagious
pi_122421325
quote:
0s.gif Op zondag 3 februari 2013 16:04 schreef De_Pel het volgende:

[..]

:'( :'(
Beugelsdijk _O-.
pi_122421427
quote:
0s.gif Op zondag 3 februari 2013 16:00 schreef Merkie het volgende:
2 jaar geleden was hakkebar nog een wereldtalent, iedereen wilde hem hebben, stukken beter dan Castaignos. Voor het seizoen was het volgens Koeman geen enkel punt om hem als 1e spits in te passen voor dit seizoen.

Ik snap dat je verkeerd kan zitten in je oordeel, maar WTF, verhoek? een half-defecte schaken?
Sorry, als die al beter zouden zijn kun je beter gelijk je contract inleveren en vakkenvuller worden.
  zondag 3 februari 2013 @ 16:07:53 #260
123869 Merkie
Surprisingly contagious
pi_122421454
quote:
0s.gif Op zondag 3 februari 2013 16:07 schreef De_Pel het volgende:

[..]

2 jaar geleden was hakkebar nog een wereldtalent, iedereen wilde hem hebben, stukken beter dan Castaignos. Voor het seizoen was het volgens Koeman geen enkel punt om hem als 1e spits in te passen voor dit seizoen.

Ik snap dat je verkeerd kan zitten in je oordeel, maar WTF, verhoek? een half-defecte schaken?
Sorry, als die al beter zouden zijn kun je beter gelijk je contract inleveren en vakkenvuller worden.
Je maakt je wel wat druk in deze kwestie. Het maakt allemaal niet uit of je een Schaken uit-vorm, Verhoek of Achachbar op rechts neerzet imho.
  zondag 3 februari 2013 @ 16:08:22 #261
14505 OProg
A Life in Music
pi_122421473
quote:
1s.gif Op zondag 3 februari 2013 15:45 schreef Slobeend het volgende:
Verhoek. -O- Geen Achahbar. -O-
-O- :N
"Het is oorlog, bedankt Vannoppen, bedankt Van der Linden. Dit is het laatste dat ik voor de Belgische ploeg gedaan heb. Ze kunnen allemaal de boom in."
Improv: Rich Tapestry of Life
  Moderator zondag 3 februari 2013 @ 16:09:24 #262
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_122421507
Haha die kanker duitsers. Vorige week zingen "laat je club maar in de steek" toen er wat Feyenoorders in de voorlaatste minuut vertrokken. We schrijven minuut 79 en half vak P is al leeg :')

Kanker moffen :')
Recordhouder aantal posts op één dag.
4045
onlogisch
  zondag 3 februari 2013 @ 16:09:48 #263
357045 Grifte
Feijenoord
pi_122421523
Concurrentie laat punten liggen, het is wel weer te voorspellen wat Feijenoord gaat doen vandaag :')
pi_122421569
quote:
0s.gif Op zondag 3 februari 2013 16:07 schreef Merkie het volgende:

[..]

Je maakt je wel wat druk in deze kwestie. Het maakt allemaal niet uit of je een Schaken uit-vorm, Verhoek of Achachbar op rechts neerzet imho.
De afschuwelijke schijtvleugels dit seizoen zijn een van de voornaamste redenen dat het zo kut loopt. Samen met het dode-spelmomenten-syndroom en de missende immers.
Geef dan zo'n jonge gozer eens de kans, slechter kan het niet worden en hij is de enige met nog voldoende groeipotentie en toekomstige transferwaarde.
pi_122421586
quote:
10s.gif Op zondag 3 februari 2013 16:09 schreef Grifte het volgende:
Concurrentie laat punten liggen, het is wel weer te voorspellen wat Feijenoord gaat doen vandaag :')
Dit :'(
pi_122421696
Achabar is geen buitenspeler en zo goed heeft hij het niet gedaan in die minuten die hij speelde, tegen Twente zag het er wel een uur goed uit., maar echt veel bruikbare ballen heeft hij niet gegeven aan Pelle. Tegen P$V vond ik het niet zo best wat hij liet zien, hij hoort niet op de plek.

Vond Verhoek tegen P$V wel goed invallen en is wel een echte buienspeler.
pi_122421759
quote:
0s.gif Op zondag 3 februari 2013 16:10 schreef De_Pel het volgende:

[..]

De afschuwelijke schijtvleugels dit seizoen zijn een van de voornaamste redenen dat het zo kut loopt.
Het loopt niet kut, het verwachtingspatroon is veel te hoog en zo slecht doet Boetius het niet.
pi_122421813
quote:
10s.gif Op zondag 3 februari 2013 16:09 schreef Grifte het volgende:
Ik ben ook bang voor een moeilijk middagje Tilburg.
Wat dat betreft waren de afgelopen weken erg ontnuchterend :{
En weer die houthakker in de basis uiteraard.
(Edit, toch niet w/ )

[ Bericht 6% gewijzigd door WethouderHekking op 03-02-2013 16:28:15 ]
pi_122421921
quote:
0s.gif Op zondag 3 februari 2013 16:15 schreef Luni het volgende:

[..]

Het loopt niet kut, het verwachtingspatroon is veel te hoog en zo slecht doet Boetius het niet.
Zegt de man die vindt dat Feyenoord vrij eenvoudig van Willem II moet winnen.

Ik zeg niet dat het niet gaat gebeuren, maar het wordt geen makkelijke middag en geen eenvoudige overwinning als we winnen.
'De neiging rijke en machtige mensen te bewonderen, zelfs welhaast te aanbidden en mensen van arme of gewone komaf te verachten dan wel te negeren is de belangrijkste en meest universele oorzaak van de corruptie van ons morele besef' Adam Smith
pi_122421972
Weet iemand mischien waarom er voor de wedstrijden tegen AZ en PSV geen kaarten voor vak W beschikbaar zijn? ZIjn die allemaal vol van SCC's of? EN zo nee, komt dat vak voor andere wedstrijden beschikbaar dan?
pi_122422017
quote:
0s.gif Op zondag 3 februari 2013 16:20 schreef XSbig het volgende:
Weet iemand mischien waarom er voor de wedstrijden tegen AZ en PSV geen kaarten voor vak W beschikbaar zijn? ZIjn die allemaal vol van SCC's of? EN zo nee, komt dat vak voor andere wedstrijden beschikbaar dan?
Je beantwoordt de vraag zelf al. W, Z, X, S, T, eigenlijk die hele kant, is stampvol uitverkocht aan SCC's. :Y
pi_122422059
quote:
0s.gif Op zondag 3 februari 2013 16:15 schreef Luni het volgende:

[..]

Boetius doet het inderdaad heel aardig ja.

Maar hoeveel doelpunten en assists komen er dit seizoen van Schaken, verhoek en sissy samen?
Hoeveel doelpunten hebben we dit seizoen gescoord totaal?
Hoe vaak hebben we meer dan 3 keer gescoord in 1 wedstrijd?

Ik verwacht niet dat we mee doen om het kampioenschap, en als dat zo is, dan is dat door keihard falen van de concurrentie. Mijn verwachtingspatroon ligt niet hoog, maar het spel loopt gewoon ruk, doordat de vleugels gewoon simpelweg ruk zijn, we te weinig creativiteit hebben voorin, immers hem vanaf de doellijn nog naast schopt, de andere middenvelders veel te weinig kunnen aansluiten en in scoringspositie komen en elke vrije trap of corner tegen er in zijlt.

Uiteraard zijn er ook meer dan genoeg pluspunten, daar niet van, maar de tijd van 'het kan nu eenmaal niet beter', 'ze zijn nog jong' en 'we hebben nou eenmaal geen geld, dus mogen ook niet verwachten dat we presteren' moeten we nu toch echt eens achter ons laten.
pi_122422064
quote:
0s.gif Op zondag 3 februari 2013 16:19 schreef Tomatenboer het volgende:

[..]

Ik zeg niet dat het niet gaat gebeuren, maar het wordt geen makkelijke middag en geen eenvoudige overwinning als we winnen.
Ik zeg nergens dat we eenvoudig van Willem II moeten winnen.
pi_122422093
quote:
0s.gif Op zondag 3 februari 2013 16:19 schreef Tomatenboer het volgende:

[..]

Feyenoord heeft (vrijwel) geen makkelijke middagen.
Denk wel dat we winnen, daar niet van.
pi_122422175
quote:
0s.gif Op zondag 3 februari 2013 16:22 schreef Luni het volgende:

[..]

Ik zeg nergens dat we eenvoudig van Willem II moeten winnen.
Je zei "als we al niet van Willem II kunnen winnen.."

Maw, dat moet niet al te moeilijk zijn voor Feyenoord aangezien je Willem II erg zwak inschat. Ze zijn dan wel laatste, maar Feyenoord kent dus geen makkelijke tegenstanders. De ranglijst zegt wat dat betreft niet al te veel voor de zwaarte van de wedstrijd.
'De neiging rijke en machtige mensen te bewonderen, zelfs welhaast te aanbidden en mensen van arme of gewone komaf te verachten dan wel te negeren is de belangrijkste en meest universele oorzaak van de corruptie van ons morele besef' Adam Smith
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')