Gaf wel een mooie voorzet. Begrijp het verder ook niet. Lekker Achahbar laten pingelen tot de 60e minuut (superbalvast ook) en daarna Verhoek erin omdat Achahbar te overmoedig wordt.quote:
Seriously Koeman, wtfquote:Aanvaller Wesley Verhoek krijgt zondagmiddag in de uitwedstrijd tegen hekkensluiter Willem II weer eens een kans in het basisteam van Feyenoord. De buitenspeler neemt de plaats in van jongeling Anass Achahbar.
In de verdediging keert Daryl Janmaat terug van een kort griepje. Hij vervangt Sven van Beek, die woensdag in de bekerwedstrijd bij PSV (2-1) zijn debuut maakte in de Rotterdamse hoofdmacht.
Lex Immers is voor het duel in Tilburg geschorst. Ruud Vormer is op het middenveld zijn vervanger.
Bij Willem II maken de huurlingen Tim Cornelisse (FC Twente) en Nicky Hofs (Vitesse) hun debuut. Sofian Akouili en Danny Guijt zitten daardoor op de bank.
Of hij mag hem niet.quote:Op zondag 3 februari 2013 16:00 schreef Merkie het volgende:
Misschien vindt hij Achachbar gewoon niet zo goed?
quote:Op zondag 3 februari 2013 15:58 schreef Merkie het volgende:
Toornstra Coutinho, Wormgoor, Omeruo, Supusepa, Holla, Jansen, Meijers, Poepon, Toornstra, Chery, Visser, Malone, Mulders, Beugelsdijk, van Duinen, Zwinkels, Zwart, Elbers, Tihouna, Horváth,
Vicento, Leeuwin of ali fucking boussaboun waren denk ik toch wel een betere keuze geweest dan Immers.
2 jaar geleden was hakkebar nog een wereldtalent, iedereen wilde hem hebben, stukken beter dan Castaignos. Voor het seizoen was het volgens Koeman geen enkel punt om hem als 1e spits in te passen voor dit seizoen.quote:Op zondag 3 februari 2013 16:00 schreef Merkie het volgende:
Misschien vindt hij Achachbar gewoon niet zo goed?
Je maakt je wel wat druk in deze kwestie. Het maakt allemaal niet uit of je een Schaken uit-vorm, Verhoek of Achachbar op rechts neerzet imho.quote:Op zondag 3 februari 2013 16:07 schreef De_Pel het volgende:
[..]
2 jaar geleden was hakkebar nog een wereldtalent, iedereen wilde hem hebben, stukken beter dan Castaignos. Voor het seizoen was het volgens Koeman geen enkel punt om hem als 1e spits in te passen voor dit seizoen.
Ik snap dat je verkeerd kan zitten in je oordeel, maar WTF, verhoek? een half-defecte schaken?
Sorry, als die al beter zouden zijn kun je beter gelijk je contract inleveren en vakkenvuller worden.
De afschuwelijke schijtvleugels dit seizoen zijn een van de voornaamste redenen dat het zo kut loopt. Samen met het dode-spelmomenten-syndroom en de missende immers.quote:Op zondag 3 februari 2013 16:07 schreef Merkie het volgende:
[..]
Je maakt je wel wat druk in deze kwestie. Het maakt allemaal niet uit of je een Schaken uit-vorm, Verhoek of Achachbar op rechts neerzet imho.
Ditquote:Op zondag 3 februari 2013 16:09 schreef Grifte het volgende:
Concurrentie laat punten liggen, het is wel weer te voorspellen wat Feijenoord gaat doen vandaag
Het loopt niet kut, het verwachtingspatroon is veel te hoog en zo slecht doet Boetius het niet.quote:Op zondag 3 februari 2013 16:10 schreef De_Pel het volgende:
[..]
De afschuwelijke schijtvleugels dit seizoen zijn een van de voornaamste redenen dat het zo kut loopt.
Ik ben ook bang voor een moeilijk middagje Tilburg.quote:Op zondag 3 februari 2013 16:09 schreef Grifte het volgende:
Concurrentie laat punten liggen, het is wel weer te voorspellen wat Feijenoord gaat doen vandaag
Zegt de man die vindt dat Feyenoord vrij eenvoudig van Willem II moet winnen.quote:Op zondag 3 februari 2013 16:15 schreef Luni het volgende:
[..]
Het loopt niet kut, het verwachtingspatroon is veel te hoog en zo slecht doet Boetius het niet.
Je beantwoordt de vraag zelf al. W, Z, X, S, T, eigenlijk die hele kant, is stampvol uitverkocht aan SCC's.quote:Op zondag 3 februari 2013 16:20 schreef XSbig het volgende:
Weet iemand mischien waarom er voor de wedstrijden tegen AZ en PSV geen kaarten voor vak W beschikbaar zijn? ZIjn die allemaal vol van SCC's of? EN zo nee, komt dat vak voor andere wedstrijden beschikbaar dan?
Boetius doet het inderdaad heel aardig ja.quote:Op zondag 3 februari 2013 16:15 schreef Luni het volgende:
[..]
Het loopt niet kut, het verwachtingspatroon is veel te hoog en zo slecht doet Boetius het niet.
Ik zeg nergens dat we eenvoudig van Willem II moeten winnen.quote:Op zondag 3 februari 2013 16:19 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Zegt de man die vindt dat Feyenoord vrij eenvoudig van Willem II moet winnen.
Ik zeg niet dat het niet gaat gebeuren, maar het wordt geen makkelijke middag en geen eenvoudige overwinning als we winnen.
Feyenoord heeft (vrijwel) geen makkelijke middagen.quote:Op zondag 3 februari 2013 16:19 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Zegt de man die vindt dat Feyenoord vrij eenvoudig van Willem II moet winnen.
Ik zeg niet dat het niet gaat gebeuren, maar het wordt geen makkelijke middag en geen eenvoudige overwinning als we winnen.
Je zei "als we al niet van Willem II kunnen winnen.."quote:Op zondag 3 februari 2013 16:22 schreef Luni het volgende:
[..]
Ik zeg nergens dat we eenvoudig van Willem II moeten winnen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |