de fles staat er ook nogquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 7 februari 2013 22:30 schreef wolfrolf het volgende:
Godsamme _O_ wat een baas ben je toch
Op dinsdag 26 februari 2013 15:53 schreef SilentChaos het volgende:
Jij begrijpt _O_
quote:Op donderdag 31 januari 2013 21:11 schreef henkde_j het volgende:
Tania zag het al helemaal voor zichSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
A signature (from Latin signare, "sign") is a handwritten (and sometimes stylized) depiction of someone's name, nickname or even a simple "X" that a person writes on documents as a proof of identity and intent.
Tania zag het al helemaal voor zichSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
Tania zag het al helemaal voor zichSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
know'm sayin?
word? word.
![]()
![]()
Iddquote:Op donderdag 31 januari 2013 21:14 schreef henkde_j het volgende:
Die klompjes zijn zo groot dat je ze er ook zo uit kan pakken
Gaat waarschijnlijk ook nog een stuk sneller ook.quote:
Vind haar ook een stuk leuker dan ik haar voor het programma vond. Bij BNN was het zo'n kijk mij eens seks hebben en drugs gebruiken en op tv zijn mens.quote:Op donderdag 31 januari 2013 21:15 schreef Maartel het volgende:
Ik vind Zarayda wel leuk eigenlijk![]()
(maar kende haar voor t programma nog niet, misschien scheelt dat)
quote:Op donderdag 31 januari 2013 21:18 schreef Phaelanx_NL het volgende:
Ok, de dubstep imitaties mogen ook achterwege worden gelaten.
Beetje SBSmatigquote:Op donderdag 31 januari 2013 21:19 schreef Phaelanx_NL het volgende:
Daniël, waarom vertel je alles op hetzelfde niveau van opwinding.
vuur is aan het mollenquote:Op donderdag 31 januari 2013 21:19 schreef Gebraden_Wombat het volgende:
Waarom komt er geen warmte-verstoring van het "vuur" af?
Jaa....... Oké..... Wat is dat voor opmerking?quote:Op donderdag 31 januari 2013 21:18 schreef Pino112 het volgende:
"De Katja Schuurman van de mogelijkheden".
Dat dacht ik ook.quote:
toch 2300 uit de pot weten houden..quote:Op donderdag 31 januari 2013 21:20 schreef themole het volgende:
Goede aflevering, alleen niet voor de mol.
Oxenaartjes?quote:
Iets van je hebt de mogelijkheid om het lekkerste wijf van de klas aan te duwen, die mogelijkheid laat je niet liggen.quote:Op donderdag 31 januari 2013 21:20 schreef NLGooner het volgende:
[..]
Jaa....... Oké..... Wat is dat voor opmerking?
Dat is heel erg Wie is de Mols.. dat snap je toch?quote:Op donderdag 31 januari 2013 21:22 schreef Stickertje het volgende:
[..]
Je zin mist een paar letters.
Rene is de molquote:Op donderdag 31 januari 2013 21:22 schreef Stickertje het volgende:
[..]
Je zin mist een paar letters.
ik twijfel ook tussen hun twee en timquote:
Door het kopen van klompjes is er geld verloren gegaan..quote:Op donderdag 31 januari 2013 21:23 schreef TheVulture het volgende:
Bij die kluisopdracht valt er niet zoveel te mollen, behalve zo min mogelijk klompjes te verzamelen... maar die kluis zou hoe dan ook wel open gaan
Die heeft die laseropdracht doen slagen, dat zou een Mol nooit doen in die positiequote:
Dan is het vreemd dat ze de kluis in de lazeropdracht opengemaakt heeft, maar ik hoop wel dat ze het is, want dan blijft ze tot de finalequote:
Dat bedoel ik dus...quote:Op donderdag 31 januari 2013 21:24 schreef roos85 het volgende:
[..]
Door het kopen van klompjes is er geld verloren gegaan..
Yep, maar een mol wil ook een pot hebben aan het begin en goed in de groep liggen.quote:Op donderdag 31 januari 2013 21:24 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Die heeft die laseropdracht doen slagen, dat zou een Mol nooit doen in die positie
Nou nou nouuuuuquote:Op donderdag 31 januari 2013 21:25 schreef schommelstoel het volgende:
Tania mocht er wel uit, desnoods met wat betalingen vanuit de pot
Had ze dan geen man moeten noemen?quote:Op donderdag 31 januari 2013 21:21 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Iets van je hebt de mogelijkheid om het lekkerste wijf van de klas aan te duwen, die mogelijkheid laat je niet liggen.
Kan ook tactiek zijn, eerst de pot een beetje spekken om vervolgens niet verdacht te zijn maar wel een hele hoop te kunnen mollen.quote:Op donderdag 31 januari 2013 21:24 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Die heeft die laseropdracht doen slagen, dat zou een Mol nooit doen in die positie
Ja maar dat vind ik altijd verdacht.quote:Op donderdag 31 januari 2013 21:25 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik wil Carolien graag verdenken, maar ik vind dat ze zo weinig verdachte dingen doet.
Ja het is wel zo dat de meeste molacties buiten beeld gebeuren inderdaadquote:Op donderdag 31 januari 2013 21:26 schreef Steve het volgende:
[..]
Ja maar dat vind ik altijd verdacht..
Straks komt ze nu op de goede molquote:Op donderdag 31 januari 2013 21:26 schreef Melleyn het volgende:
Nou dan is Tania er volgende week uit
Hij heeft geen scherm gezien, geen reden om te twijfelen aan zijn antwoorden.quote:Op donderdag 31 januari 2013 21:26 schreef debuurvrouw het volgende:
Dan is ie ook niet geschikt voor t spel als ie nu wéér afvalt.
haal nu maar een biertje voor mequote:Op donderdag 31 januari 2013 21:28 schreef roos85 het volgende:
[..]
Als ik gelijk heb, moet je dat nog lang aanhoren
Inderdaad, dikke zeug!quote:
Dat weet je niet.. wij hebben het niet gezien. Hij misschien wel....quote:Op donderdag 31 januari 2013 21:27 schreef Phaelanx_NL het volgende:
[..]
Hij heeft geen scherm gezien, geen reden om te twijfelen aan zijn antwoorden.
een best of opdrachten ofzoquote:Op donderdag 31 januari 2013 21:28 schreef themole het volgende:
Ze mogen weer vragen stellen aan de mol!
Vond haar reactie op het groene scherm ook typisch.quote:Op donderdag 31 januari 2013 21:28 schreef Jor_Dii het volgende:
Sterke aanwijzingen naar Paulien deze afleveringen, veel eigen woordspelingen en bepaalde shots. Ik zit en blijf in de Paulien tunnel.
Dank jequote:Op donderdag 31 januari 2013 21:29 schreef TheVulture het volgende:
Tania is het ook niet... ik zei net al... de makers zouden hun Mol nooit zo openlijk voor een kandidaat willen zien stemmen, want dan weet je gelijk dat ze haar stemmen zou hebben gefaked bij de test....
Mij lijkt het leuk om een seizoen te hebben met alle eerste afvallers, dan krijgen ze nog een kansquote:Op donderdag 31 januari 2013 21:30 schreef schommelstoel het volgende:
Leuk idee voor een volgende Wie is de mol.
Een seizoen met zogenaamd allemaal paranormaal begaafde mensen.
Kijken of ze het echt beheersen.
Jaquote:Op donderdag 31 januari 2013 21:31 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Dank jezit je ook gezellig in de Kees-tunnel?
Hoeft natuurlijk niet, als Tim zijn test gewoon heel slecht en langzaam heeft gemaakt.quote:Op donderdag 31 januari 2013 21:33 schreef Stranger het volgende:
Aan de andere kant, als Tania echt vol op Tim zat, moet de mol dan geen man zijn aangezien de mannen redelijk samenklitten en daardoor daar de meest false positive vragen zouden zitten..
Kutspel
Hoe Tim zijn test heeft gemaakt heeft hier niet echt mee te maken...?quote:Op donderdag 31 januari 2013 21:35 schreef Melleyn het volgende:
[..]
Hoeft natuurlijk niet, als Tim zijn test gewoon heel slecht en langzaam heeft gemaakt.
Tuurlijk wel, hij heeft het slechter gedaan dan degene die vol op hem had ingezet. Dat zegt dus dat de mol meer overeenkomt met Tim dan de persoon die Tim verdacht.quote:Op donderdag 31 januari 2013 21:36 schreef Maartel het volgende:
[..]
Hoe Tim zijn test heeft gemaakt heeft hier niet echt mee te maken...?
hm?quote:Op donderdag 31 januari 2013 21:37 schreef Jor_Dii het volgende:
Het klopt nog steeds mensen:
[ afbeelding ]
Leg uit, ik niet snap.quote:Op donderdag 31 januari 2013 21:37 schreef Jor_Dii het volgende:
[ afbeelding ]
Dus Zarayda weg volgende week?quote:Op donderdag 31 januari 2013 21:37 schreef Jor_Dii het volgende:
[ afbeelding ]
Volgorde van afvallers ingedeeld in groep van 3, 4 en 3 mensen?quote:
Ik kan me haast niet voorstellen dat Tania met haar tunnelvisie dan in de finale komt... tenzij ze nu dus een hele goeie switch maakt... maar het is wel te toevalligquote:Op donderdag 31 januari 2013 21:37 schreef Jor_Dii het volgende:
[ afbeelding ]
Niet persé, Joep viel ook eerst af en toen Janine.quote:
Hmm, oké.quote:Op donderdag 31 januari 2013 21:39 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Volgorde van afvallers ingedeeld in groep van 3, 4 en 3 mensen?
Oke, dus je weet niet in welke volgorde maar wel wie.quote:Op donderdag 31 januari 2013 21:39 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Niet persé, Joep viel ook eerst af en toen Janine.
Ja, door dat enkel-enkel/dubbel-dubbel ben ik ook vrij overtuigd. Zelfs als 't geen morse is, dan nog voelt het zo random dat er haast wel een soort van hint in zal zitten..quote:Op donderdag 31 januari 2013 21:41 schreef El.Wulfo het volgende:
Ik begin steeds meer te denken dat Kees het is, mede doordat hij weer het "enkel enkel dubbel dubbel" aanhaalde. En hij vond het best dat hij eruit gestemd werd, dan zou de mol winnen en geen geld in de pot. Daarom denk ik dus ook dat Tania het niet is, zij regelde al 1 van de 2 mollen uit het spel.
Helemaal eensquote:Op donderdag 31 januari 2013 21:41 schreef El.Wulfo het volgende:
Ik begin steeds meer te denken dat Kees het is, mede doordat hij weer het "enkel enkel dubbel dubbel" aanhaalde. En hij vond het best dat hij eruit gestemd werd, dan zou de mol winnen en geen geld in de pot. Daarom denk ik dus ook dat Tania het niet is, zij regelde al 1 van de 2 mollen uit het spel.
In mijn interpretatie staat het voor kort kort lang lang (I M in morse) wat dan een 'Ik mol' of 'I (a)m.. de mol' zou kunnen betekenen.quote:Op donderdag 31 januari 2013 21:54 schreef Tha_Erik het volgende:
Wat heeft dat enkel enkel dubbel dubbel dan met de mol te maken?
quote:Ik heb een mogelijke hint gevonden in de tweets!!!! Het heeft te maken met volgende week. Het enkel-enkel-dubbel-dubbel-dansje. Het dansje komt overeen met de beginklinkers van alle tweets. Let op:
De eerste tweet begint met 1 klinker, de tweede ook, de derde en vierde tweet met dubbele klinkers. En dat gaat op voor alle tweets tot nu toe! En dan de laaste WIDM WIDM dubbel dubbel!!!
O,O,OO,OO,E,E,EE,EE,I,A,EE,OO,I,O,EE,WIDM,WIDM!!!!
Enkel enkel dubbel dubbel.
Wat denken jullie? Zou het wat zijn?
Fluistert Tania de hele tijdquote:Op donderdag 31 januari 2013 21:54 schreef Pino112 het volgende:
Tania fluistert de hele tijd, en de afleveringtitel is dus weer naar haar vernoemd. Is al eens eerder dit seizoen geweest volgens mij.
Ja, maar dat viel Toine op tijdens MT.quote:Op donderdag 31 januari 2013 21:56 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Fluistert Tania de hele tijd? Ik zie 'r eigenlijk alleen maar als een viswijf dingen schreeuwen
.
twitter:schemer twitterde op donderdag 31-01-2013 om 21:55:31Je doet het goed zeg. Ik had nooit zoveel gasten #moltalk @liesbethstaats reageer retweet
Deels waar, maar aan de andere kant kun je die dingen ook aan een kandidaat overlaten, zodat je als mol alleen nog maar meer kans op een verpestte opdracht hebt.quote:Op donderdag 31 januari 2013 22:09 schreef Tha_Erik het volgende:
De beste molacties zijn natuurlijk ook wel de dingen die je als kandidaat ook zou doen. Want die vallen niet op.
Feit is dat deze opdracht rond het kampvuur een ideale gelegenheid is voor de Mol om te Mollen zonder op te vallen inderdaad. Hier het aan de kandidaten overlaten is erg riskant.quote:Op donderdag 31 januari 2013 22:12 schreef Maartel het volgende:
[..]
Deels waar, maar aan de andere kant kun je die dingen ook aan een kandidaat overlaten, zodat je als mol alleen nog maar meer kans op een verpestte opdracht hebt.
Oh, maar Kees molde ook zekerquote:Op donderdag 31 januari 2013 22:14 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Feit is dat deze opdracht rond het kampvuur een ideale gelegenheid is voor de Mol om te Mollen zonder op te vallen inderdaad. Hier het aan de kandidaten overlaten is erg riskant.
Dat zou tactisch erg slim zijn ja, maar natuurlijk wel belachelijk zijn. Want een Mol gaat geen 1000 euro in de pot stoppen. Zeker niet als het niet halen van de opdracht 1000 euro UIT de pot zou betekenen. Dat is dus 2000 euro die een Mol echt niet zomaar even weggeeft.quote:Op donderdag 31 januari 2013 22:17 schreef Bayswater het volgende:
Tim had een pact toch met Carolien? Carolien wilde als enige die kluis niet open. Dat ze die laserpot won is tactisch voor het spel (en de kijkers) erg slim geweest. Je haalt iedere verdenking gelijk weg.
Volgende afvaller zou dan Carolien zijn......quote:Op donderdag 31 januari 2013 21:37 schreef Jor_Dii het volgende:
[ afbeelding ]
Of Zarayda, al zou het Carolien moeten zijn als ze weer van boven naar beneden gaan.quote:Op donderdag 31 januari 2013 22:26 schreef JustD1984 het volgende:
[..]
Volgende afvaller zou dan Carolien zijn......
Volgende week is er iig wel weer stedelijk gebied te zien. En het gevaarlijke aspect is er weliswaar in de steden, maar is nou ook weer niet van een zodanig niveau dat het te gevaarlijk is voor het programma (in je eentje er rondlopen is weer wat anders).quote:Op donderdag 31 januari 2013 22:31 schreef TheVulture het volgende:
Er mag wel wat meer spektakel in de opdrachten ja.... ik hoop ook dat ze terug naar de steden trekken, al zal dat om productionele redenen (gevaarlijk) wellicht niet zijn gedaan
Daar was hij zeer verdacht ja. Ik had het wel al in het Kees topic geplaatst. Hij deed inderdaad geen enkele moeite de verdenking van Zarayda tegen te spreken, terwijl hij wist dat met het wegvallen van hem het geld niet meer gewonnen kon worden.quote:Op donderdag 31 januari 2013 22:36 schreef emzor1994 het volgende:
Ik vond bij het weerwolven Kees wel heel verdacht. Het leek of hij de mollen (Daniël en Paulien) aan het helpen was. Hij was namelijk alle rondes heel stil, tot er dus nog 3 over waren. Toen had ik het idee dat hij zichzelf gewoon 'opofferde': hij weersprak de beschuldiging van Zarayda nauwelijks en bleef vrij stil.
Het kan natuurlijk ook weer een trucje van de montage zijn, want je zag vrijwel alleen beelden van Kees die stil zijn beschuldigen onderging.. maar ik vond het toch vreemd, zeker voor zo'n extravagant type.quote:Op donderdag 31 januari 2013 22:40 schreef Redefine het volgende:
[..]
Daar was hij zeer verdacht ja. Ik had het wel al in het Kees topic geplaatst. Hij deed inderdaad geen enkele moeite de verdenking van Zarayda tegen te spreken, terwijl hij wist dat met het wegvallen van hem het geld niet meer gewonnen kon worden.
En Zarayda ging pas op Kees zitten als mol toen hij tegen haar vertelde dat ze wel erg verdacht bezig was. Daarvoor wilde Zarayda vrij zeker Paulien gaan aanwijzen als mol.
Ho, ho, in mijn optiek heeft Paulien ervoor gezorgd dat Zarayda Kees ging verdenken.. Dat deed ze heel goed..quote:Op donderdag 31 januari 2013 22:40 schreef Redefine het volgende:
[..]
Daar was hij zeer verdacht ja. Ik had het wel al in het Kees topic geplaatst. Hij deed inderdaad geen enkele moeite de verdenking van Zarayda tegen te spreken, terwijl hij wist dat met het wegvallen van hem het geld niet meer gewonnen kon worden.
En Zarayda ging pas op Kees zitten als mol toen hij tegen haar vertelde dat ze wel erg verdacht bezig was. Daarvoor wilde Zarayda vrij zeker Paulien gaan aanwijzen als mol.
Dat was zeker goed, maar de rol van Kees hierin was vreemd.quote:Op donderdag 31 januari 2013 22:46 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ho, ho, in mijn optiek heeft Paulien ervoor gezorgd dat Zarayda Kees ging verdenken.. Dat deed ze heel goed..
grappig vond ik dat Kees de motivatie van Zarayda om Paulien te verdenken in het Weerwolvenspel helemaal van tafel veegde, en diezelfde kotivatie vervolgens gebruikte bij zijn motivatie waarom ze de mol zou zijn.quote:Op donderdag 31 januari 2013 22:46 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ho, ho, in mijn optiek heeft Paulien ervoor gezorgd dat Zarayda Kees ging verdenken.. Dat deed ze heel goed..
Ja dat klopt wel, Paulien gaf Zarayda het (laatste) zetje in de 'goede' richting. Maar als Kees niets gezegd had over Zarayda zelf, had Paulien eigenlijk weinig in te brengen. Want dan was het juist een versterking van idee dat Zarayda over haar al had. Nu was het de gelegenheid om Kees verdacht te maken, omdat Kees zich al verdacht maakte tegenover Zarayda.quote:Op donderdag 31 januari 2013 22:46 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
De exacte woorden zijn bij mij niet helemaal blijven hangen? Kun je me even bijpraten? Dank alvast!quote:Op donderdag 31 januari 2013 22:55 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
grappig vond ik dat Kees de motivatie van Zarayda om Paulien te verdenken in het Weerwolvenspel helemaal van tafel veegde, en diezelfde kotivatie vervolgens gebruikte bij zijn motivatie waarom ze de mol zou zijn.
Dat was ook wel te merken toen hij de test aan het invullen was bij zijn voice over. Hij had amper wat nieuws gezien, sterker nog hij had zijn eigen Mol zelfs niets verdachts zien doen. Dus deed hij maar hetzelfde als wat hij daarvoor deedquote:Op donderdag 31 januari 2013 22:46 schreef Mexicanobakker het volgende:
2x achtereen de test het slechtst maken is wel heel dom natuurlijk.
Naar mijn idee (maar ik heb geen fotografisch geheugen) gaf Paulien de voorzet met een ijzersterk verhaal en deed Kees weinig om de verdenking weer weg te halen. Dat was wel opvallend..quote:Op donderdag 31 januari 2013 22:56 schreef Redefine het volgende:
[..]
Ja dat klopt wel, Paulien gaf Zarayda het (laatste) zetje in de 'goede' richting. Maar als Kees niets gezegd had over Zarayda zelf, had Paulien eigenlijk weinig in te brengen. Want dan was het juist een versterking van idee dat Zarayda over haar al had. Nu was het de gelegenheid om Kees verdacht te maken, omdat Kees zich al verdacht maakte tegenover Zarayda.
Ja daar heb je wel een punt.quote:Op donderdag 31 januari 2013 22:57 schreef Redefine het volgende:
[..]
Dat was ook wel te merken toen hij de test aan het invullen was bij zijn voice over. Hij had amper wat nieuws gezien, sterker nog hij had zijn eigen Mol zelfs niets verdachts zien doen. Dus deed hij maar hetzelfde als wat hij daarvoor deed
DAGBOEK TIM (AFVALLER)quote:En tot ziens! Je was een goede mol, maar jammer genoeg voor jou wás je niet de mol. Voor mij als mol is het vermakelijk om te zien hoe verschillende van m’n medekandidaten daar in trapten. Zo was het kampvuurspel voor veel mensen een openbaring. Dit was nou echt een opdracht waar je de mol achter de mens kon zien. Vind ik dan. We zijn nog met z’n zessen en als ik het goed heb gaan we nu in een rechte lijn naar de finale. Drie afvallers tot en met aflevering acht. Elke aflevering met één kandidaat minder. Ik ben echt heel erg benieuwd met wie ik overblijf.
quote:Ja! Er uit!!
Wel grappig om te zien aan de peilingen dat niemand het had verwacht!
Als je niets te doen hebt kan ik iedereen aanraden om een tijdje "de mol" te zijn.
Ik mocht het een weekje of 4 zijn en heb nog nooit zo vaak antwoorden ontweken, mensen die me als magneten stalkten afgeschud en mijn telefoon gecheckt op afluisterapparatuur.
Wat kan ik nog zeggen na mijn eerste afscheidsbrief?
Vrij weinig dus houd het bij het eerste wat er mij opkomt:
ZAL IK JOU EENS EFFE LEKKER IN JE BEK SCHIJTEN, OF HEB JE AL POEP, POEP IN JE HOOFD! (De Raggende Manne).
Proost en dank voor zoveel mooie, grappige en zieke reacties! Het Wie is de mol-team is fantastisch!
Daarvoor was Kees juist Zarayda als verdachte aan het aanwijzen. Tot dat moment zat Zarayda namelijk veel meer op Paulien. Dus ja Paulien gaf Zarayda de zet om op Kees te gaan zitten, maar de weg voor die suggestie was door Kees geplaveid.quote:Op donderdag 31 januari 2013 22:58 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Naar mijn idee (maar ik heb geen fotografisch geheugen) gaf Paulien de voorzet met een ijzersterk verhaal en deed Kees weinig om de verdenking weer weg te halen. Dat was wel opvallend..
Het was ook opvallend dat Paulien een ijzersterke mol was, terwijl ze dat naar haar mening nooit zou kunnen zijn..
Als jij het zegt.. Zo goed herinner ik het me nu ook niet meer, zou moeten terugkijkenquote:Op donderdag 31 januari 2013 23:03 schreef Redefine het volgende:
[..]
Daarvoor was Kees juist Zarayda als verdachte aan het aanwijzen. Tot dat moment zat Zarayda namelijk veel meer op Paulien. Dus ja Paulien gaf Zarayda de zet om op Kees te gaan zitten, maar de weg voor die suggestie was door Kees geplaveid.
Het is nacht...quote:
Sowieso is dat echt een prachtig spel. Intrige, en je moet maar gokken wie je vertrouwt. En dan is er nog de gruwelijke analyse. Je kunt het niveau zo laag of hoog maken als je zelf wil. Genieten.quote:Op vrijdag 1 februari 2013 00:01 schreef egeltje1985 het volgende:
[..]
Het is nacht...
Tijdens een weekendje weg met bijna alleen maar vrouwen (stuk of 20, studie Nederlands) ook eens gespeeld. Sommigen kregen echt de grootste ruzie, over op wie gestemd moest worden e.d.
Ja, dat vind ik ook raar.. Dat hij het over 4 weken de mol zijn heeft..quote:Op vrijdag 1 februari 2013 01:29 schreef Moira. het volgende:
http://avro.nl/wieisdemol/afleveringen/dagboek_afvaller_afl5.aspx
Ik snap het niet?
Ik kreeg de vorige 2 afleveringen al het idee dat Tim wél de mol was, maar omdat iedereen al op hem zat (en het nog veel te vroeg in het spel was) heeft de regie wat dingen veranderd; Tim er zogenaamd uit om hem minder verdacht te maken.
En nu zegt hij zelf dus dat hij die weken ook de mol wás?
Heeft de regie het dan veranderd door de 2e mol in werking te stellen? Dus dat het spel wél een hint was: 2 mollen?
Ja wat voor ons 5 weken zijn zijn voor hun 9 dagenquote:Op vrijdag 1 februari 2013 01:31 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ja, dat vind ik ook raar.. Dat hij het over 4 weken de mol zijn heeft..
Maar dat zal uiteindelijk ook wel opgehelderd worden.. Waarschijnlijk bedoelt hij echter dat hij dat 4/5 afleveringen (weken voor de kijker) expres gespeeld heeft terwijl hij het niet was
Ken dat gevoel!quote:Op vrijdag 1 februari 2013 01:38 schreef Moira. het volgende:
[..]
Ja wat voor ons 5 weken zijn zijn voor hun 9 dagen
Dat zou idd ook juist zijn tactiek als kandidaat kunnen zijn geweest: mensen laten denken dat jij de mol bent zodat ze de test verkeerd doen en eruit gaan en jij verder komt tot de finale. Maar dan is het juist weer zo vreemd dat Tim eruit is terwijl Tania vol op hem zat; en heeft zijn tactiek dus niet gewerkt.
Geniaal spel dit
Kan elke keer vol frustratie niet wáchten op de allerlaatste aflevering waar alles wordt uit gelegd en de mol stap voor stap doorloopt wattie heeft geflikt
Ik ben een hele slechte mollootquote:Op vrijdag 1 februari 2013 01:39 schreef Moira. het volgende:
Verder verdenk ik Daniel en Zarayda totaal niet, die zijn veel te menselijk met kleine dingetjes wat de mol niet zou zijn. Als één van hun wél de mol blijkt te zijn: chapeau
Ik vond mezelf geniaal toen ik bij de 1e of 2e aflevering heel groot "'82" zag staan met graffiti en toen was gaan opzoeken wiens geboortejaar dat was (de mol de mol!). Keek ik 5 minuten later op de site en bleek ik niet de enige met dat geniale ideequote:Op vrijdag 1 februari 2013 01:43 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ik ben een hele slechte mollootIk volg alles zonder te gaan jagen
Maar dan snap ik nog niet waarom ze haar zo overduidelijk verdenkingen laten uitspreken. Afleidingsmanoeuvre?quote:Tania is de Mol, omdat...
Spoor van muziek is ook interessant.tania heeft hetbin de laatste opdracht over bessen. Bes is ook een muzieknoot voor de mol..
Da's rot jaquote:Op vrijdag 1 februari 2013 01:46 schreef Moira. het volgende:
[..]
Ik vond mezelf geniaal toen ik bij de 1e of 2e aflevering heel groot "'82" zag staan met graffiti en toen was gaan opzoeken wiens geboortejaar dat was (de mol de mol!). Keek ik 5 minuten later op de site en bleek ik niet de enige met dat geniale idee![]()
Ik kijk ook eigenlijk alleen de afleveringen en soms neus ik wat extra's door, maar ik denk als iemand écht álles volgt van de mol en op ieder klein detail let en alles 100x terugkijkt en terugleest diegene er dan echt wel achter kan komenHet lijkt iig allemaal zo obvious aan het eind
Ja, dat "vol op tim"-gedoe is vreemd voor een mol..quote:Op vrijdag 1 februari 2013 01:53 schreef Moira. het volgende:
Hmm, Tania is zwanger (tijdens de opnames)? Dat kan ook wijzen op '2 mollen'.
En op de site staat ook een reactie van iemand
[..]
Maar dan snap ik nog niet waarom ze haar zo overduidelijk verdenkingen laten uitspreken. Afleidingsmanoeuvre?
Wat is 'enkel enkel dubbel dubbel' voor hint?quote:Op donderdag 31 januari 2013 21:41 schreef El.Wulfo het volgende:
Maar of dat dansje nou specifiek aan kees te koppelen is alleen omdat hij vorige week uitlegde dat de groep dat dansje had bedacht...quote:Op vrijdag 1 februari 2013 09:17 schreef MrManiak het volgende:
[..]
Wat is 'enkel enkel dubbel dubbel' voor hint?
Ik lees het al
Natuurlijk bedoelt hij dat.quote:Op vrijdag 1 februari 2013 01:31 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ja, dat vind ik ook raar.. Dat hij het over 4 weken de mol zijn heeft..
Maar dat zal uiteindelijk ook wel opgehelderd worden.. Waarschijnlijk bedoelt hij echter dat hij dat 4/5 afleveringen (weken voor de kijker) expres gespeeld heeft terwijl hij het niet was
Lijkt me ook, volgens mij was Tim een behoorlijk naïeve kandidaat die het spel prachtig vond maar het Mol jagen bepaald niet in de vingers had. Hij is ook erg veel gebruikt door de productie voor 'comic relief' en interviews.quote:
quote:Op vrijdag 1 februari 2013 09:43 schreef amaranta het volgende:
Is er geen screenshot van de rare kop die Tania op gegeven moment trekt als ze weg is gespeeld bij het weerwolven?
Vandaar haar grootte.quote:Op vrijdag 1 februari 2013 01:53 schreef Moira. het volgende:
Hmm, Tania is zwanger (tijdens de opnames)? Dat kan ook wijzen op '2 mollen'.
En op de site staat ook een reactie van iemand
[..]
Maar dan snap ik nog niet waarom ze haar zo overduidelijk verdenkingen laten uitspreken. Afleidingsmanoeuvre?
Ja ok, je kunt het oppakken als organisatie, maar dan hoef je het nog niet terug op de wagen te leggen. Had voor het spel niet veel uitgemaakt overigens, wel frappant dat wij niet hebben mogen zien wie opgemerkt heeft dat dat puzzelstuk gevallen was.quote:Op vrijdag 1 februari 2013 10:47 schreef MrManiak het volgende:
[ afbeelding ]
Dit blijft nog steeds vreemd... Maar goed, wel logisch dat het later is opgepakt, je mag niet zomaar puzzelstukken in het Kruger Park gooien
Neu, want voor die 'obvious' tekens die je aan het eind te zien krijgt, zijn er ook tekens van gelijke aard die naar andere kandidaten wijzen.quote:Op vrijdag 1 februari 2013 01:46 schreef Moira. het volgende:
[..]
Ik vond mezelf geniaal toen ik bij de 1e of 2e aflevering heel groot "'82" zag staan met graffiti en toen was gaan opzoeken wiens geboortejaar dat was (de mol de mol!). Keek ik 5 minuten later op de site en bleek ik niet de enige met dat geniale idee![]()
Ik kijk ook eigenlijk alleen de afleveringen en soms neus ik wat extra's door, maar ik denk als iemand écht álles volgt van de mol en op ieder klein detail let en alles 100x terugkijkt en terugleest diegene er dan echt wel achter kan komenHet lijkt iig allemaal zo obvious aan het eind
quote:Op vrijdag 1 februari 2013 10:49 schreef amaranta het volgende:
[..]
Ze deed iets met haar mond. Ik zal even de exaxte minuut opzoekem
Da's ook weer waar, in dit spel ga je iemand al verdenken als 'ie een scheet laatquote:Op vrijdag 1 februari 2013 10:56 schreef Me_Wesley het volgende:
[..]
Neu, want voor die 'obvious' tekens die je aan het eind te zien krijgt, zijn er ook tekens van gelijke aard die naar andere kandidaten wijzen.
quote:Op vrijdag 1 februari 2013 12:06 schreef MrManiak het volgende:
DE SPECIAL STAAT ONLINE!!!
Alle hints, theorieën en aanwijzingen van aflevering 5:
http://frontpage.fok.nl/s(...)13-aflevering-5.html
Goed bezigquote:Op vrijdag 1 februari 2013 12:06 schreef MrManiak het volgende:
én vastzetten met een spanbandje.quote:Op vrijdag 1 februari 2013 10:51 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Ja ok, je kunt het oppakken als organisatie, maar dan hoef je het nog niet terug op de wagen te leggen. Had voor het spel niet veel uitgemaakt overigens, wel frappant dat wij niet hebben mogen zien wie opgemerkt heeft dat dat puzzelstuk gevallen was.
euh, Paulien zei: Zarayda checkt mentaal uit als er iets gebeurd. dat in combinatie met dat hoofd wat ze er bij trok.quote:Op vrijdag 1 februari 2013 12:06 schreef MrManiak het volgende:
Dus toch. Ik was al aan het twijfelen of dat het ervoor ook al met spanband vast zat...quote:Op vrijdag 1 februari 2013 12:38 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
én vastzetten met een spanbandje.een later shot zag je dat de achterste blokken vastgezet waren.
Zarayda is gewoon retenieuwsgierig.quote:Op vrijdag 1 februari 2013 18:29 schreef Nwana-Zeist het volgende:
Zarayda is bij mij een stuk gestegen op de verdachtheidsladder (). Bijvoorbeeld: ze wil al die kokers en enveloppen open maken, zonder na te denken over mogelijke consequenties, en bij dat kampvuurspel viel me iets op aan haar wat een tactiek zou kunnen zijn, namelijk dat ze door veel te praten de aandacht van zichzelf afleidt. En ze zegt voor van alles bang te zijn, maar ze heeft bij BNN wel mee gedaan aan het programma Try Before You Die.
Ik vind dat nog steeds een goede tactiek van haar. Iedereen trapte daar zo mooi in.quote:Op vrijdag 1 februari 2013 18:50 schreef Tha_Erik het volgende:
Dat bange kan ook een soort masker zijn en het doet me ergens een beetje denken aan Miljouska die niks leek te snappen enzo.
Ja, dat was echt een heerlijk seizoen. Één van de laatste waar ik echt heb zitten genieten bij de slotaflevering.quote:Op vrijdag 1 februari 2013 19:39 schreef Steve het volgende:
[..]
Ik vind dat nog steeds een goede tactiek van haar. Iedereen trapte daar zo mooi in..
FB / Tijdelijk Subforum gevraagd: WIDM! (de tussenstand)quote:Op zaterdag 2 februari 2013 13:52 schreef Duderinnetje het volgende:
Wat is het eigenlijk achterlijk dat dit topic in RLS staat en niet in TV.
Kees meldt het door de portofoon naar de auto van de damesquote:Op vrijdag 1 februari 2013 10:51 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Ja ok, je kunt het oppakken als organisatie, maar dan hoef je het nog niet terug op de wagen te leggen. Had voor het spel niet veel uitgemaakt overigens, wel frappant dat wij niet hebben mogen zien wie opgemerkt heeft dat dat puzzelstuk gevallen was.
Wutquote:Op vrijdag 1 februari 2013 22:05 schreef Maarten-Pieter het volgende:
Ik vond dit echt een geweldige aflevering, ik heb echt veel gelachen!
Tania is echt zo'ngeniaal grappig mens, en Paulien is ook erg leuk
En Kees af en toe ook hoor
Ik ben blij dat Tim eruit is, wat was die saai en vervelend zeg...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |