haal nu maar een biertje voor mequote:Op donderdag 31 januari 2013 21:28 schreef roos85 het volgende:
[..]
Als ik gelijk heb, moet je dat nog lang aanhoren
Inderdaad, dikke zeug!quote:
Dat weet je niet.. wij hebben het niet gezien. Hij misschien wel....quote:Op donderdag 31 januari 2013 21:27 schreef Phaelanx_NL het volgende:
[..]
Hij heeft geen scherm gezien, geen reden om te twijfelen aan zijn antwoorden.
een best of opdrachten ofzoquote:Op donderdag 31 januari 2013 21:28 schreef themole het volgende:
Ze mogen weer vragen stellen aan de mol!
Vond haar reactie op het groene scherm ook typisch.quote:Op donderdag 31 januari 2013 21:28 schreef Jor_Dii het volgende:
Sterke aanwijzingen naar Paulien deze afleveringen, veel eigen woordspelingen en bepaalde shots. Ik zit en blijf in de Paulien tunnel.
Dank jequote:Op donderdag 31 januari 2013 21:29 schreef TheVulture het volgende:
Tania is het ook niet... ik zei net al... de makers zouden hun Mol nooit zo openlijk voor een kandidaat willen zien stemmen, want dan weet je gelijk dat ze haar stemmen zou hebben gefaked bij de test....
Mij lijkt het leuk om een seizoen te hebben met alle eerste afvallers, dan krijgen ze nog een kansquote:Op donderdag 31 januari 2013 21:30 schreef schommelstoel het volgende:
Leuk idee voor een volgende Wie is de mol.
Een seizoen met zogenaamd allemaal paranormaal begaafde mensen.
Kijken of ze het echt beheersen.
Jaquote:Op donderdag 31 januari 2013 21:31 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Dank jezit je ook gezellig in de Kees-tunnel?
Hoeft natuurlijk niet, als Tim zijn test gewoon heel slecht en langzaam heeft gemaakt.quote:Op donderdag 31 januari 2013 21:33 schreef Stranger het volgende:
Aan de andere kant, als Tania echt vol op Tim zat, moet de mol dan geen man zijn aangezien de mannen redelijk samenklitten en daardoor daar de meest false positive vragen zouden zitten..
Kutspel
Hoe Tim zijn test heeft gemaakt heeft hier niet echt mee te maken...?quote:Op donderdag 31 januari 2013 21:35 schreef Melleyn het volgende:
[..]
Hoeft natuurlijk niet, als Tim zijn test gewoon heel slecht en langzaam heeft gemaakt.
Tuurlijk wel, hij heeft het slechter gedaan dan degene die vol op hem had ingezet. Dat zegt dus dat de mol meer overeenkomt met Tim dan de persoon die Tim verdacht.quote:Op donderdag 31 januari 2013 21:36 schreef Maartel het volgende:
[..]
Hoe Tim zijn test heeft gemaakt heeft hier niet echt mee te maken...?
hm?quote:Op donderdag 31 januari 2013 21:37 schreef Jor_Dii het volgende:
Het klopt nog steeds mensen:
[ afbeelding ]
Leg uit, ik niet snap.quote:Op donderdag 31 januari 2013 21:37 schreef Jor_Dii het volgende:
[ afbeelding ]
Dus Zarayda weg volgende week?quote:Op donderdag 31 januari 2013 21:37 schreef Jor_Dii het volgende:
[ afbeelding ]
Volgorde van afvallers ingedeeld in groep van 3, 4 en 3 mensen?quote:
Ik kan me haast niet voorstellen dat Tania met haar tunnelvisie dan in de finale komt... tenzij ze nu dus een hele goeie switch maakt... maar het is wel te toevalligquote:Op donderdag 31 januari 2013 21:37 schreef Jor_Dii het volgende:
[ afbeelding ]
Niet persé, Joep viel ook eerst af en toen Janine.quote:
Hmm, oké.quote:Op donderdag 31 januari 2013 21:39 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Volgorde van afvallers ingedeeld in groep van 3, 4 en 3 mensen?
Oke, dus je weet niet in welke volgorde maar wel wie.quote:Op donderdag 31 januari 2013 21:39 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Niet persé, Joep viel ook eerst af en toen Janine.
Ja, door dat enkel-enkel/dubbel-dubbel ben ik ook vrij overtuigd. Zelfs als 't geen morse is, dan nog voelt het zo random dat er haast wel een soort van hint in zal zitten..quote:Op donderdag 31 januari 2013 21:41 schreef El.Wulfo het volgende:
Ik begin steeds meer te denken dat Kees het is, mede doordat hij weer het "enkel enkel dubbel dubbel" aanhaalde. En hij vond het best dat hij eruit gestemd werd, dan zou de mol winnen en geen geld in de pot. Daarom denk ik dus ook dat Tania het niet is, zij regelde al 1 van de 2 mollen uit het spel.
Helemaal eensquote:Op donderdag 31 januari 2013 21:41 schreef El.Wulfo het volgende:
Ik begin steeds meer te denken dat Kees het is, mede doordat hij weer het "enkel enkel dubbel dubbel" aanhaalde. En hij vond het best dat hij eruit gestemd werd, dan zou de mol winnen en geen geld in de pot. Daarom denk ik dus ook dat Tania het niet is, zij regelde al 1 van de 2 mollen uit het spel.
In mijn interpretatie staat het voor kort kort lang lang (I M in morse) wat dan een 'Ik mol' of 'I (a)m.. de mol' zou kunnen betekenen.quote:Op donderdag 31 januari 2013 21:54 schreef Tha_Erik het volgende:
Wat heeft dat enkel enkel dubbel dubbel dan met de mol te maken?
quote:Ik heb een mogelijke hint gevonden in de tweets!!!! Het heeft te maken met volgende week. Het enkel-enkel-dubbel-dubbel-dansje. Het dansje komt overeen met de beginklinkers van alle tweets. Let op:
De eerste tweet begint met 1 klinker, de tweede ook, de derde en vierde tweet met dubbele klinkers. En dat gaat op voor alle tweets tot nu toe! En dan de laaste WIDM WIDM dubbel dubbel!!!
O,O,OO,OO,E,E,EE,EE,I,A,EE,OO,I,O,EE,WIDM,WIDM!!!!
Enkel enkel dubbel dubbel.
Wat denken jullie? Zou het wat zijn?
Fluistert Tania de hele tijdquote:Op donderdag 31 januari 2013 21:54 schreef Pino112 het volgende:
Tania fluistert de hele tijd, en de afleveringtitel is dus weer naar haar vernoemd. Is al eens eerder dit seizoen geweest volgens mij.
Ja, maar dat viel Toine op tijdens MT.quote:Op donderdag 31 januari 2013 21:56 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Fluistert Tania de hele tijd? Ik zie 'r eigenlijk alleen maar als een viswijf dingen schreeuwen
.
twitter:schemer twitterde op donderdag 31-01-2013 om 21:55:31Je doet het goed zeg. Ik had nooit zoveel gasten #moltalk @liesbethstaats reageer retweet
Deels waar, maar aan de andere kant kun je die dingen ook aan een kandidaat overlaten, zodat je als mol alleen nog maar meer kans op een verpestte opdracht hebt.quote:Op donderdag 31 januari 2013 22:09 schreef Tha_Erik het volgende:
De beste molacties zijn natuurlijk ook wel de dingen die je als kandidaat ook zou doen. Want die vallen niet op.
Feit is dat deze opdracht rond het kampvuur een ideale gelegenheid is voor de Mol om te Mollen zonder op te vallen inderdaad. Hier het aan de kandidaten overlaten is erg riskant.quote:Op donderdag 31 januari 2013 22:12 schreef Maartel het volgende:
[..]
Deels waar, maar aan de andere kant kun je die dingen ook aan een kandidaat overlaten, zodat je als mol alleen nog maar meer kans op een verpestte opdracht hebt.
Oh, maar Kees molde ook zekerquote:Op donderdag 31 januari 2013 22:14 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Feit is dat deze opdracht rond het kampvuur een ideale gelegenheid is voor de Mol om te Mollen zonder op te vallen inderdaad. Hier het aan de kandidaten overlaten is erg riskant.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |