Dat bedoel ik dus...quote:Op donderdag 31 januari 2013 21:24 schreef roos85 het volgende:
[..]
Door het kopen van klompjes is er geld verloren gegaan..
Yep, maar een mol wil ook een pot hebben aan het begin en goed in de groep liggen.quote:Op donderdag 31 januari 2013 21:24 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Die heeft die laseropdracht doen slagen, dat zou een Mol nooit doen in die positie
Nou nou nouuuuuquote:Op donderdag 31 januari 2013 21:25 schreef schommelstoel het volgende:
Tania mocht er wel uit, desnoods met wat betalingen vanuit de pot
Had ze dan geen man moeten noemen?quote:Op donderdag 31 januari 2013 21:21 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Iets van je hebt de mogelijkheid om het lekkerste wijf van de klas aan te duwen, die mogelijkheid laat je niet liggen.
Kan ook tactiek zijn, eerst de pot een beetje spekken om vervolgens niet verdacht te zijn maar wel een hele hoop te kunnen mollen.quote:Op donderdag 31 januari 2013 21:24 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Die heeft die laseropdracht doen slagen, dat zou een Mol nooit doen in die positie
Ja maar dat vind ik altijd verdacht.quote:Op donderdag 31 januari 2013 21:25 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik wil Carolien graag verdenken, maar ik vind dat ze zo weinig verdachte dingen doet.
Ja het is wel zo dat de meeste molacties buiten beeld gebeuren inderdaadquote:Op donderdag 31 januari 2013 21:26 schreef Steve het volgende:
[..]
Ja maar dat vind ik altijd verdacht..
Straks komt ze nu op de goede molquote:Op donderdag 31 januari 2013 21:26 schreef Melleyn het volgende:
Nou dan is Tania er volgende week uit
Hij heeft geen scherm gezien, geen reden om te twijfelen aan zijn antwoorden.quote:Op donderdag 31 januari 2013 21:26 schreef debuurvrouw het volgende:
Dan is ie ook niet geschikt voor t spel als ie nu wéér afvalt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |