Mij lijkt het leuk om een seizoen te hebben met alle eerste afvallers, dan krijgen ze nog een kansquote:Op donderdag 31 januari 2013 21:30 schreef schommelstoel het volgende:
Leuk idee voor een volgende Wie is de mol.
Een seizoen met zogenaamd allemaal paranormaal begaafde mensen.
Kijken of ze het echt beheersen.
Jaquote:Op donderdag 31 januari 2013 21:31 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Dank jezit je ook gezellig in de Kees-tunnel?
Hoeft natuurlijk niet, als Tim zijn test gewoon heel slecht en langzaam heeft gemaakt.quote:Op donderdag 31 januari 2013 21:33 schreef Stranger het volgende:
Aan de andere kant, als Tania echt vol op Tim zat, moet de mol dan geen man zijn aangezien de mannen redelijk samenklitten en daardoor daar de meest false positive vragen zouden zitten..
Kutspel
Hoe Tim zijn test heeft gemaakt heeft hier niet echt mee te maken...?quote:Op donderdag 31 januari 2013 21:35 schreef Melleyn het volgende:
[..]
Hoeft natuurlijk niet, als Tim zijn test gewoon heel slecht en langzaam heeft gemaakt.
Tuurlijk wel, hij heeft het slechter gedaan dan degene die vol op hem had ingezet. Dat zegt dus dat de mol meer overeenkomt met Tim dan de persoon die Tim verdacht.quote:Op donderdag 31 januari 2013 21:36 schreef Maartel het volgende:
[..]
Hoe Tim zijn test heeft gemaakt heeft hier niet echt mee te maken...?
hm?quote:Op donderdag 31 januari 2013 21:37 schreef Jor_Dii het volgende:
Het klopt nog steeds mensen:
[ afbeelding ]
Leg uit, ik niet snap.quote:Op donderdag 31 januari 2013 21:37 schreef Jor_Dii het volgende:
[ afbeelding ]
Dus Zarayda weg volgende week?quote:Op donderdag 31 januari 2013 21:37 schreef Jor_Dii het volgende:
[ afbeelding ]
Volgorde van afvallers ingedeeld in groep van 3, 4 en 3 mensen?quote:
Ik kan me haast niet voorstellen dat Tania met haar tunnelvisie dan in de finale komt... tenzij ze nu dus een hele goeie switch maakt... maar het is wel te toevalligquote:Op donderdag 31 januari 2013 21:37 schreef Jor_Dii het volgende:
[ afbeelding ]
Niet persé, Joep viel ook eerst af en toen Janine.quote:
Hmm, oké.quote:Op donderdag 31 januari 2013 21:39 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Volgorde van afvallers ingedeeld in groep van 3, 4 en 3 mensen?
Oke, dus je weet niet in welke volgorde maar wel wie.quote:Op donderdag 31 januari 2013 21:39 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Niet persé, Joep viel ook eerst af en toen Janine.
Ja, door dat enkel-enkel/dubbel-dubbel ben ik ook vrij overtuigd. Zelfs als 't geen morse is, dan nog voelt het zo random dat er haast wel een soort van hint in zal zitten..quote:Op donderdag 31 januari 2013 21:41 schreef El.Wulfo het volgende:
Ik begin steeds meer te denken dat Kees het is, mede doordat hij weer het "enkel enkel dubbel dubbel" aanhaalde. En hij vond het best dat hij eruit gestemd werd, dan zou de mol winnen en geen geld in de pot. Daarom denk ik dus ook dat Tania het niet is, zij regelde al 1 van de 2 mollen uit het spel.
Helemaal eensquote:Op donderdag 31 januari 2013 21:41 schreef El.Wulfo het volgende:
Ik begin steeds meer te denken dat Kees het is, mede doordat hij weer het "enkel enkel dubbel dubbel" aanhaalde. En hij vond het best dat hij eruit gestemd werd, dan zou de mol winnen en geen geld in de pot. Daarom denk ik dus ook dat Tania het niet is, zij regelde al 1 van de 2 mollen uit het spel.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |