de fles staat er ook nogquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 7 februari 2013 22:30 schreef wolfrolf het volgende:
Godsamme _O_ wat een baas ben je toch
Op dinsdag 26 februari 2013 15:53 schreef SilentChaos het volgende:
Jij begrijpt _O_
quote:Op donderdag 31 januari 2013 21:11 schreef henkde_j het volgende:
Tania zag het al helemaal voor zichSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
A signature (from Latin signare, "sign") is a handwritten (and sometimes stylized) depiction of someone's name, nickname or even a simple "X" that a person writes on documents as a proof of identity and intent.
Tania zag het al helemaal voor zichSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
Tania zag het al helemaal voor zichSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
know'm sayin?
word? word.
![]()
![]()
Iddquote:Op donderdag 31 januari 2013 21:14 schreef henkde_j het volgende:
Die klompjes zijn zo groot dat je ze er ook zo uit kan pakken
Gaat waarschijnlijk ook nog een stuk sneller ook.quote:
Vind haar ook een stuk leuker dan ik haar voor het programma vond. Bij BNN was het zo'n kijk mij eens seks hebben en drugs gebruiken en op tv zijn mens.quote:Op donderdag 31 januari 2013 21:15 schreef Maartel het volgende:
Ik vind Zarayda wel leuk eigenlijk![]()
(maar kende haar voor t programma nog niet, misschien scheelt dat)
quote:Op donderdag 31 januari 2013 21:18 schreef Phaelanx_NL het volgende:
Ok, de dubstep imitaties mogen ook achterwege worden gelaten.
Beetje SBSmatigquote:Op donderdag 31 januari 2013 21:19 schreef Phaelanx_NL het volgende:
Daniël, waarom vertel je alles op hetzelfde niveau van opwinding.
vuur is aan het mollenquote:Op donderdag 31 januari 2013 21:19 schreef Gebraden_Wombat het volgende:
Waarom komt er geen warmte-verstoring van het "vuur" af?
Jaa....... Oké..... Wat is dat voor opmerking?quote:Op donderdag 31 januari 2013 21:18 schreef Pino112 het volgende:
"De Katja Schuurman van de mogelijkheden".
Dat dacht ik ook.quote:
toch 2300 uit de pot weten houden..quote:Op donderdag 31 januari 2013 21:20 schreef themole het volgende:
Goede aflevering, alleen niet voor de mol.
Oxenaartjes?quote:
Iets van je hebt de mogelijkheid om het lekkerste wijf van de klas aan te duwen, die mogelijkheid laat je niet liggen.quote:Op donderdag 31 januari 2013 21:20 schreef NLGooner het volgende:
[..]
Jaa....... Oké..... Wat is dat voor opmerking?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |