Dat bedoel ik dus...quote:Op donderdag 31 januari 2013 21:24 schreef roos85 het volgende:
[..]
Door het kopen van klompjes is er geld verloren gegaan..
Yep, maar een mol wil ook een pot hebben aan het begin en goed in de groep liggen.quote:Op donderdag 31 januari 2013 21:24 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Die heeft die laseropdracht doen slagen, dat zou een Mol nooit doen in die positie
Nou nou nouuuuuquote:Op donderdag 31 januari 2013 21:25 schreef schommelstoel het volgende:
Tania mocht er wel uit, desnoods met wat betalingen vanuit de pot
Had ze dan geen man moeten noemen?quote:Op donderdag 31 januari 2013 21:21 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Iets van je hebt de mogelijkheid om het lekkerste wijf van de klas aan te duwen, die mogelijkheid laat je niet liggen.
Kan ook tactiek zijn, eerst de pot een beetje spekken om vervolgens niet verdacht te zijn maar wel een hele hoop te kunnen mollen.quote:Op donderdag 31 januari 2013 21:24 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Die heeft die laseropdracht doen slagen, dat zou een Mol nooit doen in die positie
Ja maar dat vind ik altijd verdacht.quote:Op donderdag 31 januari 2013 21:25 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik wil Carolien graag verdenken, maar ik vind dat ze zo weinig verdachte dingen doet.
Ja het is wel zo dat de meeste molacties buiten beeld gebeuren inderdaadquote:Op donderdag 31 januari 2013 21:26 schreef Steve het volgende:
[..]
Ja maar dat vind ik altijd verdacht..
Straks komt ze nu op de goede molquote:Op donderdag 31 januari 2013 21:26 schreef Melleyn het volgende:
Nou dan is Tania er volgende week uit
Hij heeft geen scherm gezien, geen reden om te twijfelen aan zijn antwoorden.quote:Op donderdag 31 januari 2013 21:26 schreef debuurvrouw het volgende:
Dan is ie ook niet geschikt voor t spel als ie nu wéér afvalt.
haal nu maar een biertje voor mequote:Op donderdag 31 januari 2013 21:28 schreef roos85 het volgende:
[..]
Als ik gelijk heb, moet je dat nog lang aanhoren
Inderdaad, dikke zeug!quote:
Dat weet je niet.. wij hebben het niet gezien. Hij misschien wel....quote:Op donderdag 31 januari 2013 21:27 schreef Phaelanx_NL het volgende:
[..]
Hij heeft geen scherm gezien, geen reden om te twijfelen aan zijn antwoorden.
een best of opdrachten ofzoquote:Op donderdag 31 januari 2013 21:28 schreef themole het volgende:
Ze mogen weer vragen stellen aan de mol!
Vond haar reactie op het groene scherm ook typisch.quote:Op donderdag 31 januari 2013 21:28 schreef Jor_Dii het volgende:
Sterke aanwijzingen naar Paulien deze afleveringen, veel eigen woordspelingen en bepaalde shots. Ik zit en blijf in de Paulien tunnel.
Dank jequote:Op donderdag 31 januari 2013 21:29 schreef TheVulture het volgende:
Tania is het ook niet... ik zei net al... de makers zouden hun Mol nooit zo openlijk voor een kandidaat willen zien stemmen, want dan weet je gelijk dat ze haar stemmen zou hebben gefaked bij de test....
Mij lijkt het leuk om een seizoen te hebben met alle eerste afvallers, dan krijgen ze nog een kansquote:Op donderdag 31 januari 2013 21:30 schreef schommelstoel het volgende:
Leuk idee voor een volgende Wie is de mol.
Een seizoen met zogenaamd allemaal paranormaal begaafde mensen.
Kijken of ze het echt beheersen.
Jaquote:Op donderdag 31 januari 2013 21:31 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Dank jezit je ook gezellig in de Kees-tunnel?
Hoeft natuurlijk niet, als Tim zijn test gewoon heel slecht en langzaam heeft gemaakt.quote:Op donderdag 31 januari 2013 21:33 schreef Stranger het volgende:
Aan de andere kant, als Tania echt vol op Tim zat, moet de mol dan geen man zijn aangezien de mannen redelijk samenklitten en daardoor daar de meest false positive vragen zouden zitten..
Kutspel
Hoe Tim zijn test heeft gemaakt heeft hier niet echt mee te maken...?quote:Op donderdag 31 januari 2013 21:35 schreef Melleyn het volgende:
[..]
Hoeft natuurlijk niet, als Tim zijn test gewoon heel slecht en langzaam heeft gemaakt.
Tuurlijk wel, hij heeft het slechter gedaan dan degene die vol op hem had ingezet. Dat zegt dus dat de mol meer overeenkomt met Tim dan de persoon die Tim verdacht.quote:Op donderdag 31 januari 2013 21:36 schreef Maartel het volgende:
[..]
Hoe Tim zijn test heeft gemaakt heeft hier niet echt mee te maken...?
hm?quote:Op donderdag 31 januari 2013 21:37 schreef Jor_Dii het volgende:
Het klopt nog steeds mensen:
[ afbeelding ]
Leg uit, ik niet snap.quote:Op donderdag 31 januari 2013 21:37 schreef Jor_Dii het volgende:
[ afbeelding ]
Dus Zarayda weg volgende week?quote:Op donderdag 31 januari 2013 21:37 schreef Jor_Dii het volgende:
[ afbeelding ]
Volgorde van afvallers ingedeeld in groep van 3, 4 en 3 mensen?quote:
Ik kan me haast niet voorstellen dat Tania met haar tunnelvisie dan in de finale komt... tenzij ze nu dus een hele goeie switch maakt... maar het is wel te toevalligquote:Op donderdag 31 januari 2013 21:37 schreef Jor_Dii het volgende:
[ afbeelding ]
Niet persé, Joep viel ook eerst af en toen Janine.quote:
Hmm, oké.quote:Op donderdag 31 januari 2013 21:39 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Volgorde van afvallers ingedeeld in groep van 3, 4 en 3 mensen?
Oke, dus je weet niet in welke volgorde maar wel wie.quote:Op donderdag 31 januari 2013 21:39 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Niet persé, Joep viel ook eerst af en toen Janine.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |