quote:Op donderdag 31 januari 2013 11:04 schreef Jian het volgende:
Vandaag is de Breiclub met de bus naar Delft naar de Delftsblauwe Ateliers. De dames hebben er zin in en steken er onderweg ongetwijfeld lustig op los. Het dagje zal worden afgesloten met koffie of thee met een Tompouche. Als dat allemaal maar goed gaat .......![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ben je wezen bidden?quote:Op donderdag 31 januari 2013 14:45 schreef Poezewoes het volgende:
Hier ben ik onder andere ook geweest!
[ afbeelding ]
Nee dat is het toilet van mijn dochter, daar ben ik ook geweest vanmorgen.quote:
Het toilet als Altaarquote:Op donderdag 31 januari 2013 15:01 schreef Poezewoes het volgende:
[..]
Nee dat is het toilet van mijn dochter, daar ben ik ook geweest vanmorgen.
Vond het leuk ingericht , heb er foto van gemaakt, maar wat moet ik nu?
Ik kan niet breien
Ja zeker leuk, lekker rustgevend volgens mij!quote:Op donderdag 31 januari 2013 15:01 schreef Poezewoes het volgende:
[..]
Nee dat is het toilet van mijn dochter, daar ben ik ook geweest vanmorgen.
Vond het leuk ingericht , heb er foto van gemaakt, maar wat moet ik nu?
Ik kan niet breien
Had eens een ladder in mijn panty, toen heb ik de glazenwasser maar de schuld gegeven, dat hij zijn ladder had laten staan.quote:Op donderdag 31 januari 2013 15:04 schreef Jian het volgende:
[..]
Ja zeker leuk, lekker rustgevend volgens mij!
Je zit bij de breiclub en je kan niet breien? Ah, geeft niks als je maar kan steken
Egggg welquote:Op donderdag 31 januari 2013 15:05 schreef BendeBielzen het volgende:
[..]
Ik vind het leuk, het is toch een plekkie waar je de opluchting zult voelen
Wierook is een mengsel van aromatische organische stoffen ....quote:Op donderdag 31 januari 2013 15:12 schreef BendeBielzen het volgende:
[..]
Schijt jij met rozengeur dan?
Nja... niet mijn favo luchtje danquote:Op donderdag 31 januari 2013 15:16 schreef ZOA het volgende:
[..]
Wierook is een mengsel van aromatische organische stoffen ....
daar is al voldoende van
Echt een film voor mij dusquote:Op donderdag 31 januari 2013 15:17 schreef Copycat het volgende:
The Master?
Tja ... Er werd fenomenaal geacteerd door Phoenix en Hoffman, mooie plaatjes, maar het verhaal liet voor mij veel te wensen en te vragen en in te vullen over. Te veel.
Kortom ...
Voor mij te pretentieus geneuzel omwille van het zie ons toch artistiekerig intellectueel zijn. En dan is dik twee uur best lang.
Das maar goed ookquote:Op donderdag 31 januari 2013 15:42 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Toch zou ik niet graag met haar, of haar zoon, ruilen.
Neuh... teveel kopzorgen enzowquote:Op donderdag 31 januari 2013 15:42 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Toch zou ik niet graag met haar, of haar zoon, ruilen.
dat valt best mee, maar heb je die kleding die ze aanmoeten wel eens gezien...quote:Op donderdag 31 januari 2013 15:45 schreef BendeBielzen het volgende:
[..]
Neuh... teveel kopzorgen enzow
Ja ook zoiets...quote:Op donderdag 31 januari 2013 15:48 schreef ZOA het volgende:
[..]
dat valt best mee, maar heb je die kleding die ze aanmoeten wel eens gezien...
Het gebrek aan vrijheid zou mij het zwaarst vallen.quote:Op donderdag 31 januari 2013 15:45 schreef BendeBielzen het volgende:
[..]
Neuh... teveel kopzorgen enzow
Altijd maar in t gelid lopen... Mja... aan de andere kant weten ze ook niet beter dan geleefd te wordenquote:Op donderdag 31 januari 2013 15:50 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Het gebrek aan vrijheid zou mij het zwaarst vallen.
En un krukje derbij om op de pot te klimmen ...quote:Op donderdag 31 januari 2013 15:54 schreef Gedumd het volgende:
Zullen deze kinderen ook een Altaar nodig hebben om te kunnen poepen? of hebben ze hun eigen manier gevonden met wat bewegen vooraf.![]()
Altijd grappig om te zien dat zulke kleine kinderen de structuur van een muziekstuk zonder probleem aanvoelen, ze staan een paar keer gewoon te wachten op een inzet.quote:Op donderdag 31 januari 2013 15:54 schreef Gedumd het volgende:
Zullen deze kinderen ook een Altaar nodig hebben om te kunnen poepen? of hebben ze hun eigen manier gevonden met wat bewegen vooraf.![]()
Dat was ook de eerste gedachte die bij mij opkwam: Alex gaat vanavond koninkje spelen met Maxima.quote:Op donderdag 31 januari 2013 16:02 schreef ZOA het volgende:
Ik vind dit nog steeds de leukste..
[ afbeelding ]
Ik zou dat ook doen...quote:Op donderdag 31 januari 2013 16:05 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Dat was ook de eerste gedachte die bij mij opkwam: Alex gaat vanavond koninkje spelen met Maxima.
Die zitten de hele middag al blikken halve liters weg te tikken en sjekkies te draaien.quote:Op donderdag 31 januari 2013 16:13 schreef ZOA het volgende:
En vandaag ff lekker bij moeders op verjaardag los gaan ...
Ik dacht meer aan champagne en wodka... en argentijns vlees op tafelquote:Op donderdag 31 januari 2013 16:16 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Die zitten de hele middag al blikken halve liters weg te tikken en sjekkies te draaien.
Champagne is zó nouveau richequote:Op donderdag 31 januari 2013 16:20 schreef ZOA het volgende:
[..]
Ik dacht meer aan champagne en wodka... en argentijns vlees op tafel
BIER!!!!!!!quote:Op donderdag 31 januari 2013 16:32 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Champagne is zó nouveau riche
dat vlees bedoelde ik nietquote:Op donderdag 31 januari 2013 16:31 schreef BendeBielzen het volgende:
Wordt momenteel aangeleverd
[ afbeelding ]
Gewoon un paar dozen freixenet bubbultjeswijn danquote:Op donderdag 31 januari 2013 16:32 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Champagne is zó nouveau riche
Ach wat een lievertjes zeg, geweldig filmpje!!!!quote:Op donderdag 31 januari 2013 15:54 schreef Gedumd het volgende:
Niet te tillen johquote:Op donderdag 31 januari 2013 16:31 schreef BendeBielzen het volgende:
Wordt momenteel aangeleverd
[ afbeelding ]
Voor nu wel, maar wie weet...............!!!quote:
Hey avond Jacq!!!quote:
wat leukquote:Op donderdag 31 januari 2013 14:45 schreef Poezewoes het volgende:
Hier ben ik onder andere ook geweest!
[ afbeelding ]
Ja leuk he, de breiclub is niet maar de Porceleynefles geweest, om delfts blauw bordje te kopen.quote:
hahahaha maar wat niet is kan nog komen hoor, wil je best les gevenquote:Op donderdag 31 januari 2013 20:11 schreef Poezewoes het volgende:
[..]
Ja leuk he, de breiclub is niet maar de Porceleynefles geweest, om delfts blauw bordje te kopen.
Heb niet gebreid, heb alle steken laten vallen, toen bedacht ik mij ineens dat ik helemaal niet kan breien.
Was gezellig vandaag in Delft, haartjes weer geknipt, broer heeft app van Royalcanin op smartfone gezet.quote:Op donderdag 31 januari 2013 20:12 schreef Toverheks het volgende:
[..]
hahahaha maar wat niet is kan nog komen hoor, wil je best les geven
Top, en nu weer lekker met de voetjes op de bank, zo dag gaat snel om hequote:Op donderdag 31 januari 2013 20:16 schreef Poezewoes het volgende:
[..]
Was gezellig vandaag in Delft, haartjes weer geknipt, broer heeft app van Royalcanin op smartfone gezet.
EHBO voor dieren, makkelijke app
Leuk heb je die ook van Feyenoord? (geintje)quote:Op donderdag 31 januari 2013 20:22 schreef Toverheks het volgende:
[ afbeelding ]
Speciaal omdat dit nu een breiclupje is, even *hoe toepasselijk vanavond* een leuk breipatroonje, wil je ook zo een schitterendmooibeeldigemachtigeprachtige Trui, Patroon via PM
quote:Op donderdag 31 januari 2013 20:23 schreef Poezewoes het volgende:
[..]
Leuk heb je die ook van Feyenoord? (geintje)
veel plezier, morgen die van vandaag nog kijken, was te laat thuis.quote:
Bijgelezenquote:Op donderdag 31 januari 2013 22:12 schreef Jian het volgende:
Zeg Gert, ga jij eens in de FB van NWS kijken, dan weet je meteen waar een Feedback echt voor is
Haha ik ga bijna popcorn maken ja.quote:Op donderdag 31 januari 2013 22:22 schreef Jian het volgende:
[..]
Hou vol, het gaat nog even door denk ik
Sp3c zit de boel zelf een beetje te stangen met zijn quasi relaxte, wat ongeïnteresseerde houding, ik kan er wel een beetje inkomen.quote:Op donderdag 31 januari 2013 22:23 schreef pullup het volgende:
[..]
Haha ik ga bijna popcorn maken ja.
Die mods lijken het niet heel handig te doen
Helaas wordt ook menig topic of reeks op die quasi-relaxte ongeïnteresseerde manier om zeep geholpen in NWS.quote:Op donderdag 31 januari 2013 22:25 schreef Jian het volgende:
[..]
Sp3c zit de boel zelf een beetje te stangen met zijn quasi relaxte, wat ongeïnteresseerde houding, ik kan er wel een beetje inkomen.
Ja, soms wel, maar het is vaak het zoeken naar een middenweg natuurlijk, sommige mods daar hebben zo'n overduidelijke kleur dat je af en toe moe wordt van waar ze allemaal op ingrijpen, sp3c is wel relaxed en doet het ook niet altijd goed, maar wie wel. Sommige mensen maken zich zo vreselijke druk om niks.quote:Op donderdag 31 januari 2013 22:32 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Helaas wordt ook menig topic of reeks op die quasi-relaxte ongeïnteresseerde manier om zeep geholpen in NWS.
ik zou een gruwelijk incompetente mod zijnquote:Op donderdag 31 januari 2013 22:37 schreef MichieldeR het volgende:
Jian en Scrutinizer en Pullup for Mod. Daar heb ik vertrouwen in. Ook in Pietje en Gert natuurlijk.
Ik ookquote:Op donderdag 31 januari 2013 22:38 schreef pullup het volgende:
[..]
ik zou een gruwelijk incompetente mod zijn
Ik kijk wel uitquote:Op donderdag 31 januari 2013 22:37 schreef MichieldeR het volgende:
Jian en Scrutinizer en Pullup for Mod. Daar heb ik vertrouwen in. Ook in Pietje en Gert natuurlijk.
Nee joh, niks voor mij, dan moet je zo nu en dan de orde herstellen net als het leuk begint te worden. Ik hou juist van chaosquote:Op donderdag 31 januari 2013 22:37 schreef MichieldeR het volgende:
Ik zou het wel een strakke actie vinden om HDNGMW hier mod te maken.quote:Op donderdag 31 januari 2013 22:40 schreef Jian het volgende:
[..]
Nee joh, niks voor mij, dan moet je zo nu en dan de orde herstellen net als het leuk begint te worden. Ik hou juist van chaos
Dat is wel een leuke reactie weer van jouquote:Op donderdag 31 januari 2013 22:40 schreef Jian het volgende:
[..]
Nee joh, niks voor mij, dan moet je zo nu en dan de orde herstellen net als het leuk begint te worden. Ik hou juist van chaos
Of jijquote:Op donderdag 31 januari 2013 22:42 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Ik zou het wel een strakke actie vinden om HDNGMW hier mod te maken.
Jij hebt echt graag een nieuw setje mods.quote:
jahquote:Op donderdag 31 januari 2013 22:42 schreef pullup het volgende:
Ik zie in ieder geval dat Disana nog steeds even actief is
Ik zit maar te geinen hoorquote:Op donderdag 31 januari 2013 22:43 schreef pullup het volgende:
[..]
Jij hebt echt graag een nieuw setje mods.
Dan zijn er binnenkort net zo weinig mensen over als op zijn stream.quote:Op donderdag 31 januari 2013 22:42 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
als ie maar geen banknop krijgtquote:Op donderdag 31 januari 2013 22:42 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Moah, er is een groepje van een stuk of 20, bestaande uit users en moderators, die al jaren continu met elkaar in de clinch liggen en binnen no-time op de man spelen en zo de serieuze users wegjagen.quote:Op donderdag 31 januari 2013 22:37 schreef Jian het volgende:
[..]
Ja, soms wel, maar het is vaak het zoeken naar een middenweg natuurlijk, sommige mods daar hebben zo'n overduidelijke kleur dat je af en toe moe wordt van waar ze allemaal op ingrijpen, sp3c is wel relaxed en doet het ook niet altijd goed, maar wie wel. Sommige mensen maken zich zo vreselijke druk om niks.
Ik heb het password voor zijn stream nog wel. Ik ben benieuwd voor hoelangquote:Op donderdag 31 januari 2013 22:43 schreef pullup het volgende:
[..]
Dan zijn er binnenkort net zo weinig mensen over als op zijn stream.
Jou daarentegen vind ik tegenwoordig best te pruimenquote:Op donderdag 31 januari 2013 22:43 schreef Jian het volgende:
[..]
la maar, zo hebben we allemaal onze voorkeuren, ik neem het je niet kwalijk
quote:Op donderdag 31 januari 2013 22:46 schreef Disana het volgende:
[..]
Jou daarentegen vind ik tegenwoordig best te pruimen
Dan zitten jullie hier straks nog met z'n vijven. Nou, Whooptiedooquote:Op donderdag 31 januari 2013 22:42 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Ikke? en dan iedere avond al die zeikmailtjes/PM'etjes/DM'etjes moeten doorworstelen van mensen die zich in hun kuif gepikt voelen? Ik dank je feestelijk.quote:
We zitten hier in de breiclub tegenwoordig.quote:Op donderdag 31 januari 2013 22:47 schreef Disana het volgende:
[..]
Hoi pullup![]()
Stelletje roddeltantes
Ik heb nog patronenquote:Op donderdag 31 januari 2013 22:48 schreef pullup het volgende:
[..]
We zitten hier in de breiclub tegenwoordig.
Het gaat niet om de kwantiteit...quote:Op donderdag 31 januari 2013 22:47 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Dan zitten jullie hier straks nog met z'n vijven. Nou, Whooptiedoo
Ik zat ook meer wat te prikken richting pullup, maar die valt echt nooit uit die aimabele, rustige rol van 'mquote:Op donderdag 31 januari 2013 22:46 schreef Disana het volgende:
[..]
Jou daarentegen vind ik tegenwoordig best te pruimen
Ik zie je eerste babysokjes met interesse tegemoet.quote:Op donderdag 31 januari 2013 22:48 schreef pullup het volgende:
[..]
We zitten hier in de breiclub tegenwoordig.
Kunnen we een voorbeeld aan nemenquote:Op donderdag 31 januari 2013 22:51 schreef Jian het volgende:
[..]
Ik zat ook meer wat te prikken richting pullup, maar die valt echt nooit uit die aimabele, rustige rol van 'm
Alweer een ruitje stuk hierquote:Op donderdag 31 januari 2013 22:51 schreef Jian het volgende:
[..]
Ik zat ook meer wat te prikken richting pullup, maar die valt echt nooit uit die aimabele, rustige rol van 'm
Niet, jij hebt gewoon een bakkie koffie voor je staan en je doet met een tevreden glimlach, pom, pom, pom, pomquote:
Zoiets jaquote:Op donderdag 31 januari 2013 22:53 schreef Jian het volgende:
[..]
Niet, jij hebt gewoon een bakkie koffie voor je staan en je doet met een tevreden glimlach, pom, pom, pom, pom
Op zich is die tactiek deze keer wel effectief geblekenquote:Op donderdag 31 januari 2013 22:58 schreef Jian het volgende:
Zullen we gaan rellen hier in de FB, Gert houdt 'm nu al een paar dagen zo lekker aan kant, ik word er gewoon eng van
Nouquote:Op donderdag 31 januari 2013 23:02 schreef pullup het volgende:
[..]
Op zich is die tactiek deze keer wel effectief gebleken
quote:Op donderdag 31 januari 2013 22:42 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Ik nietquote:
Wegens bewezen competentie zekerquote:
Bleven er weinig posters overquote:
Hah, ik hou me in, ik hoop nog steeds op rehabilitatie van HDNGMWquote:Op donderdag 31 januari 2013 23:02 schreef pullup het volgende:
[..]
Op zich is die tactiek deze keer wel effectief gebleken
Word je helemaal suf ge'pmtquote:Op donderdag 31 januari 2013 23:08 schreef Poezewoes het volgende:
[..]
Bleven er weinig posters over![]()
![]()
Allemaal een ban
Fijn toch?quote:Op donderdag 31 januari 2013 23:09 schreef Margo37 het volgende:
Ik vind dit zo'n veilig topic zeg maar, vlieg je elkaar ff in de haren moet je naar FB
Nee want ik haat bezemsquote:
mods kunnen niet bannen hier, of dacht jij dat Margo hier anders nog zou rondhuppelen?quote:Op donderdag 31 januari 2013 23:08 schreef Poezewoes het volgende:
[..]
Bleven er weinig posters over![]()
![]()
Allemaal een ban
Je moet niks natuurlijkquote:Op donderdag 31 januari 2013 23:09 schreef Margo37 het volgende:
Ik vind dit zo'n veilig topic zeg maar, vlieg je elkaar ff in de haren moet je naar FB
Was dat dan voor een zin? of dat jij dat, sorry, kan die opnieuw?quote:Op donderdag 31 januari 2013 23:10 schreef Jian het volgende:
[..]
mods kunnen niet bannen hier, of dat jij dat Margo hier anders nog zou rondhuppelen?
quote:Op donderdag 31 januari 2013 23:10 schreef Jian het volgende:
[..]
mods kunnen niet bannen hier, of dat jij dat Margo hier anders nog zou rondhuppelen?
maak van 1 dat een danquote:Op donderdag 31 januari 2013 23:12 schreef Margo37 het volgende:
[..]
Was dat dan voor een zin? of dat jij dat, sorry, kan die opnieuw?
Ow jij snapt de zin wel?quote:
Ja als de mods konden bannen waren wij het eerst aan de beurt (vrij vertaald)quote:
Op het wij gedeelte na heb je het goed begrijpend gelezenquote:Op donderdag 31 januari 2013 23:13 schreef Poezewoes het volgende:
[..]
Ja als de mods konden bannen waren wij het eerst aan de beurt (vrij vertaald)
Ow oke, leuk om te wetenquote:Op donderdag 31 januari 2013 23:13 schreef Poezewoes het volgende:
[..]
Ja als de mods konden bannen waren wij het eerst aan de beurt (vrij vertaald)
is al aangepast, het waren maar 2 letters, dat je daar dan meteen niet uitkomt, dat zegt natuurlijk wat over je algehele mogelijkheden tot begrijpend lezen en belangrijker nog, over je IQ. Dit soort testjes maken ze bij een IQ test namelijk ook, maar dan toch een stuk moeilijker. ........ Bonniequote:Op donderdag 31 januari 2013 23:12 schreef Margo37 het volgende:
[..]
Was dat dan voor een zin? of dat jij dat, sorry, kan die opnieuw?
Thanksquote:Op donderdag 31 januari 2013 23:17 schreef MichieldeR het volgende:
[..]
Leuk reisverslag!Ouwe piloot
duldtquote:Op donderdag 31 januari 2013 23:14 schreef Margo37 het volgende:
[..]
Ow oke, leuk om te wetenmeneer duld geen tegenspraak denk
quote:Op donderdag 31 januari 2013 23:17 schreef Jian het volgende:
[..]
is al aangepast, het waren maar 2 letters, dat je daar dan meteen niet uitkomt, dat zegt natuurlijk wat over je algehele mogelijkheden tot begrijpend lezen en belangrijker nog, over je IQ. Dit soort testjes maken ze bij een IQ test namelijk ook, maar dan toch een stuk moeilijker. ........ Bonnie
Ze speelden wel veel buiten.quote:Op donderdag 31 januari 2013 23:19 schreef MichieldeR het volgende:
[..]
Zopen ze bij Conimex ook al zoveel?
Daar werd ze al vroeg toe aangemoedigd.quote:Op donderdag 31 januari 2013 23:21 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ze speelden wel veel buiten.
Door haar huisarts, Dokter Bernhard.quote:Op donderdag 31 januari 2013 23:22 schreef MichieldeR het volgende:
[..]
Daar werd ze al vroeg toe aangemoedigd.
Die zat al jaren in het complotquote:Op donderdag 31 januari 2013 23:23 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Door haar huisarts, Dokter Bernhard.
Nee Garfield wel heb ik vernomen!quote:Op donderdag 31 januari 2013 23:19 schreef MichieldeR het volgende:
[..]
Zopen ze bij Conimex ook al zoveel?
Je plaatst geen komma voor "en" en zeker niet hier en het is hè, niet "he".quote:Op donderdag 31 januari 2013 23:20 schreef Margo37 het volgende:
[..]taal en begrijpend lezen is een wereld van verschil, en vragen om een ban is er 1 krijgen he
quote:Op donderdag 31 januari 2013 23:24 schreef Jian het volgende:
[..]
Je plaatst geen komma voor "en" en zeker niet hier en het is hè, niet "he".
Snelle editquote:Op donderdag 31 januari 2013 23:24 schreef Poezewoes het volgende:
[..]
Nee Garfield wel heb ik vernomen!
quote:Op donderdag 31 januari 2013 23:24 schreef Jian het volgende:
[..]
Groene boekje ken je zeker niequote:Op donderdag 31 januari 2013 23:24 schreef Jian het volgende:
[..]
Hummer!quote:Op donderdag 31 januari 2013 23:26 schreef Poezewoes het volgende:
[ link | afbeelding ]
hummmm Hummmmm
Weet je wat dat voor Boeddha is?quote:Op donderdag 31 januari 2013 23:26 schreef Poezewoes het volgende:
[ link | afbeelding ]
hummmm Hummmmm
Nopequote:Op donderdag 31 januari 2013 23:27 schreef Jian het volgende:
[..]
En een vraagteken erachter, misschien?!
Ja Garfieldquote:
Nee vertel, is smilie uit mijn privé collectie.quote:
Godwin op 158!quote:
kssttttttttttttttttttttttquote:
Wat heb jij met Heksie?quote:Op donderdag 31 januari 2013 23:32 schreef MichieldeR het volgende:
[..]
Dat is ook het enige dat jij uit volle borst hier mag roepen
Als de begin- en eindletter maar kloppenquote:Op donderdag 31 januari 2013 23:31 schreef Poezewoes het volgende:
Aoccdrnig to rscheearch at an Elingsh uinervtisy, it deosn't mttaer in waht oredr the ltteers in a wrod are, olny taht the frist and lsat ltteres are at the rghit pcleas. The rset can be a toatl mses and you can sitll raed it wouthit a porbelm. Tihs is bcuseae we do not raed ervey lteter by ilstef, but the wrod as a wlohe.
Leuke, meteen opgeslagen!quote:
quote:Op donderdag 31 januari 2013 23:32 schreef MichieldeR het volgende:
[..]
Als de begin- en eindletter maar kloppen
Goed zo en speciaal voor jou............quote:Op donderdag 31 januari 2013 23:32 schreef MichieldeR het volgende:
[..]
Als de begin- en eindletter maar kloppen
Kwijl kwijl, man en paard bij naam noemen wastquote:Op donderdag 31 januari 2013 23:33 schreef Jian het volgende:
[..]
Leuke, meteen opgeslagen!![]()
Ik doe dit normaal niet hoor, maar waar ik het bijvoorbeeld van Cc. accepteer, accepteer ik het niet van troll, die zelf de ene taalfout op de andere stapelt.
Dat riekt naar uitlokkingquote:Op donderdag 31 januari 2013 23:35 schreef Margo37 het volgende:
[..]
Kwijl kwijl, man en paard bij naam noemen wast
Vraag met vraag beantwoorden......dus vertel!quote:
Het is een Japanse en wel Amida, heel herkenbaar aan dat op die manier symetrisch, gedrapeerde gewaad! Nah ja, weet je dat voortaan als je er één zietquote:Op donderdag 31 januari 2013 23:29 schreef Poezewoes het volgende:
[..]
Ja Garfield
[..]
Nee vertel, is smilie uit mijn privé collectie.
Ik lijk wel een vrouwquote:Op donderdag 31 januari 2013 23:35 schreef Poezewoes het volgende:
[..]
Vraag met vraag beantwoorden......dus vertel!
Omdat? Ik vind het een kwijl en hij vind mij weet ik veel, no problem.quote:
Ok dat kan en mag!quote:Op donderdag 31 januari 2013 23:36 schreef Margo37 het volgende:
[..]
Omdat? Ik vind het een kwijl en hij vind mij weet ik veel, no problem.
Gelukkigquote:
Ik weet wel beter, want dan lig ik er zo af bij HDNGMWquote:Op donderdag 31 januari 2013 23:41 schreef Poezewoes het volgende:
Vertel jij het maar, wie je ook zijn mag.
Onzin, PB zit hier ookquote:Op donderdag 31 januari 2013 23:43 schreef MichieldeR het volgende:
[..]
Ik weet wel beter, want dan lig ik er zo af bij HDNGMW
Heb pas twee soort ballen gekregen met een belletje erin, moet je door je hand laten rollen, weet jij waar dat voor is?quote:Op donderdag 31 januari 2013 23:36 schreef Jian het volgende:
[..]
Het is een Japanse en wel Amida, heel herkenbaar aan dat op die manier symetrisch, gedrapeerde gewaad! Nah ja, weet je dat voortaan als je er één ziet
Stress!quote:Op donderdag 31 januari 2013 23:44 schreef Poezewoes het volgende:
[..]
Heb pas twee soort ballen gekregen met een belletje erin, moet je door je hand laten rollen, weet jij waar dat voor is?
Dat is gewoon om met twee ballen te oefenen.quote:Op donderdag 31 januari 2013 23:44 schreef Poezewoes het volgende:
[..]
Heb pas twee soort ballen gekregen met een belletje erin, moet je door je hand laten rollen, weet jij waar dat voor is?
Of je moet met je man naar de dokterquote:Op donderdag 31 januari 2013 23:44 schreef Poezewoes het volgende:
[..]
Ik zat niet te denken aan Bob hoorquote:Op donderdag 31 januari 2013 23:44 schreef Poezewoes het volgende:
[..]
Nee geen stress ballen, denk ik dan, kan het mis hebbenquote:
Ik ook haast nietquote:Op donderdag 31 januari 2013 23:45 schreef Margo37 het volgende:
[..]
Ik zat niet te denken aan Bob hoor
Nou kan ik hier wel weer gaan zeggen dat het "man en paard noemen" is en "bij naam" dus een pleonasme is, maar ik kan wel aan de gang blijven.quote:Op donderdag 31 januari 2013 23:35 schreef Margo37 het volgende:
[..]
Kwijl kwijl, man en paard bij naam noemen wast
quote:Op donderdag 31 januari 2013 23:45 schreef pullup het volgende:
[..]
Dat is gewoon om met twee ballen te oefenen.
Waarom?quote:Op donderdag 31 januari 2013 23:45 schreef MichieldeR het volgende:
[..]
Of je moet met je man naar de dokter
Ja joh, ga lekker aan de gang, of in de gangquote:Op donderdag 31 januari 2013 23:46 schreef Jian het volgende:
[..]
Nou kan ik hier wel weer gaan zeggen dat het "man en paard noemen" is en "bij naam" dus een pleonasme is, maar ik kan wel aan de gang blijven.
hij vindtquote:Op donderdag 31 januari 2013 23:36 schreef Margo37 het volgende:
[..]
Omdat? Ik vind het een kwijl en hij vind mij weet ik veel, no problem.
Die heeft er geen belletjes inzittenquote:Op donderdag 31 januari 2013 23:45 schreef Margo37 het volgende:
[..]
Ik zat niet te denken aan Bob hoor
Dan klingel je niet hard genoegquote:Op donderdag 31 januari 2013 23:47 schreef Poezewoes het volgende:
[..]
Die heeft er geen belletjes inzitten
quote:Op donderdag 31 januari 2013 23:47 schreef MichieldeR het volgende:
[..]
Als zijn ballen klingelen is het vast de Kerstman !
Yup, dat zijn meridiaankogels en daar zitten geen belletjes in, maar veren, geeft een bepaalde ontspanning als je ze door je handen laat rollen, de veren voegen een trilling toe. Versterkt ook je hand en pols.quote:Op donderdag 31 januari 2013 23:44 schreef Poezewoes het volgende:
[..]
Zijn blauwe ballen met sluierstaart visjes er opquote:
quote:Op donderdag 31 januari 2013 23:45 schreef MichieldeR het volgende:
[..]
Of je moet met je man naar de dokter
Nou heb ik helemaal een visiequote:Op donderdag 31 januari 2013 23:50 schreef Poezewoes het volgende:
[..]
Zijn blauwe ballen met sluierstaart visjes er op
is toch ying en yang?quote:Op donderdag 31 januari 2013 23:49 schreef BendeBielzen het volgende:
http://nl.123rf.com/photo(...)ad-is-opgenomen.html
[ afbeelding ]
Zoiets ???
Ja maar dan met sluierstaart visjes er op.quote:Op donderdag 31 januari 2013 23:49 schreef BendeBielzen het volgende:
[ afbeelding ]
Zoiets ???
Dat is wel erg Yin-Yangquote:Op donderdag 31 januari 2013 23:49 schreef BendeBielzen het volgende:
[ afbeelding ]
Zoiets ???
De link erboven zegt dat het stress ballen zijnquote:Op donderdag 31 januari 2013 23:51 schreef Poezewoes het volgende:
[..]
Ja maar dan met sluierstaart visjes er op.
Misschien toch tegen stress?
Ik doe hem maar quoten want anders gaan jullie er nog uren over doorquote:Op donderdag 31 januari 2013 23:50 schreef Jian het volgende:
[..]
Yup, dat zijn meridiaankogels en daar zitten geen belletjes in, maar veren, geeft een bepaalde ontspanning als je ze door je handen laat rollen, de veren voegen een trilling toe. Versterkt ook je hand en pols.
Ik niet hoorquote:Op donderdag 31 januari 2013 23:53 schreef pullup het volgende:
[..]
Ik doe hem maar quoten want anders gaan jullie er nog uren over door
Spelbrekerquote:Op donderdag 31 januari 2013 23:53 schreef pullup het volgende:
[..]
Trustuh!quote:Op donderdag 31 januari 2013 23:55 schreef MichieldeR het volgende:
Maar het is al bijna bedtijd dus slaap lekker allemaal
Slaap lekkerquote:Op donderdag 31 januari 2013 23:55 schreef MichieldeR het volgende:
Ja die, heeft wel prettig geluid, sorry dat ik je post over het hoofd zagquote:Op donderdag 31 januari 2013 23:53 schreef pullup het volgende:
[..]
Trust Michielquote:Op donderdag 31 januari 2013 23:55 schreef MichieldeR het volgende:
Jullie? Wel man, en taart opnoemen hé.quote:Op donderdag 31 januari 2013 23:53 schreef pullup het volgende:
[..]
Wat zie jij er rottig uit, je mag je gezicht wel eens gaan strijkenquote:Op donderdag 31 januari 2013 23:56 schreef Gedumd het volgende:
Op woensdag zijn de ballen van Bob het lekkerst
[ afbeelding ]
Heerlijk, echt van die zomer nummersquote:Op donderdag 31 januari 2013 23:56 schreef Toverheks het volgende:
verlang toch een beetje naar de zomer, heerlijk met muziek uit een park of zelf heerlijk sàvonds op me balkonnetje in het avondzonnetje met een lekker muziekie op de achtergrond.
Iedereen danquote:Op donderdag 31 januari 2013 23:56 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Jullie? Wel man, en taart opnoemen hé.
Jij begon jonguhquote:Op donderdag 31 januari 2013 23:58 schreef Jian het volgende:
[..]
Ik anders niet, doe es normaal, man
Bob de klusserquote:Op donderdag 31 januari 2013 23:56 schreef Gedumd het volgende:
Op woensdag zijn de ballen van Bob het lekkerst
[ afbeelding ]
Net als sp3c, jullie hebben mee gemeen dan je in 1e instantie zou denkenquote:Op donderdag 31 januari 2013 23:58 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Mij kan het eigenlijk geen bal schelen.
ff deez aant luisterenquote:Op vrijdag 1 februari 2013 00:00 schreef Toverheks het volgende:
de Buddha bar Mix waarom wordt er tegenwoordig niet van die gave muziek gemaakt
Dit ga je over een paar jaar nog terug krijgenquote:Op vrijdag 1 februari 2013 00:00 schreef Jian het volgende:
[..]
Ja, noem me maar bij m'n echte voornaam
Dat is beter dan een so ....... laat ook maarquote:Op vrijdag 1 februari 2013 00:02 schreef Scrutinizer het volgende:
Ik heb wel eens gat in m'n sok gehad. Als we dan toch allemaal langs elkaar heen lullen.
Wat een akelig berichtquote:Op vrijdag 1 februari 2013 00:02 schreef Scrutinizer het volgende:
Ik heb wel eens gat in m'n sok gehad. Als we dan toch allemaal langs elkaar heen lullen.
Trustquote:Op vrijdag 1 februari 2013 00:03 schreef pullup het volgende:
[..]
Dit ga je over een paar jaar nog terug krijgenmaar nu ga ik ook slapen
quote:Op donderdag 31 januari 2013 23:43 schreef MichieldeR het volgende:
[..]
Ik weet wel beter, want dan lig ik er zo af bij HDNGMW
zijn dat niet die neefjes van M Jackson? nummer vind ik niks sorryquote:
slaap lekker Pullupquote:Op vrijdag 1 februari 2013 00:03 schreef pullup het volgende:
[..]
Dit ga je over een paar jaar nog terug krijgenmaar nu ga ik ook slapen
Doos, die vond je mooiquote:Op vrijdag 1 februari 2013 00:04 schreef Toverheks het volgende:
[..]
zijn dat niet die neefjes van M Jackson? nummer vind ik niks sorry
Nee joh is al oud nummer maar wel mooi, ben net een duitser heb deze cd ook thuis!quote:Op vrijdag 1 februari 2013 00:04 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Neefjes, tja... zou kunnen. Al weet je natuurlijk nooit helemaal zeker hoe de familieverhoudingen daar liggen...quote:Op vrijdag 1 februari 2013 00:04 schreef Toverheks het volgende:
[..]
quote:
Slaap lekker poesewoestquote:Op vrijdag 1 februari 2013 00:08 schreef Poezewoes het volgende:
Allemaal wel terusten sweet dreams, en tot de volgende keer![]()
slaap lekker meisquote:Op vrijdag 1 februari 2013 00:08 schreef Poezewoes het volgende:
Allemaal wel terusten sweet dreams, en tot de volgende keer![]()
Mooi nummer, maar ben al in de zomer stemmingquote:Op vrijdag 1 februari 2013 00:12 schreef Toverheks het volgende:
Als deze meneer ooit weer Paradiso met een bezoekje komt vereren zit ik er weerwat een artiest
Maar natuurlijk doe je dat niet, omdat het hier een contaminatie betreft.quote:Op donderdag 31 januari 2013 23:46 schreef Jian het volgende:
Nou kan ik hier wel weer gaan zeggen dat het "man en paard noemen" is en "bij naam" dus een pleonasme is,
heerlijk nog ff en dat hebben we weer volop zonquote:Op vrijdag 1 februari 2013 00:13 schreef Margo37 het volgende:
[..]
Mooi nummer, maar ben al in de zomer stemming
Hmmmm.... en je weet zeker dat die voor handen zijn?quote:Op donderdag 31 januari 2013 23:50 schreef Jian het volgende:
[..]
Yup, dat zijn meridiaankogels en daar zitten geen belletjes in, maar veren, geeft een bepaalde ontspanning als je ze door je handen laat rollen, de veren voegen een trilling toe. Versterkt ook je hand en pols.
Trust Heksquote:Op vrijdag 1 februari 2013 00:15 schreef Toverheks het volgende:
[..]
heerlijk nog ff en dat hebben we weer volop zon
maar ben er vandoor
Is dat zo?, dan zou ik het eerder een tautologie noemen, man en paard en bij naam, dat is niet echt een scheeftrekking van 2 uitdrukkingen eerder 2 maal hetzelfde met andere woorden.quote:Op vrijdag 1 februari 2013 00:14 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Maar natuurlijk doe je dat niet, omdat het hier een contaminatie betreft.
Als jij ze als geisha ballen wilt gebruiken mag dat ook natuurlijk .....quote:Op vrijdag 1 februari 2013 00:17 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Hmmmm.... en je weet zeker dat die voor handen zijn?![]()
Je noemt iemand bij (de) naam of je noemt man en paard.quote:Op vrijdag 1 februari 2013 00:22 schreef Jian het volgende:
[..]
Is dat zo?, dan zou ik het eerder een tautologie noemen, man en paard en bij naam, dat is niet echt een scheeftrekking van 2 uitdrukkingen eerder 2 maal hetzelfde met andere woorden.
quote:Op vrijdag 1 februari 2013 00:24 schreef Jian het volgende:
[..]
Als jij ze als geisha ballen wilt gebruiken mag dat ook natuurlijk .....
ja dag, "man en paard", met naam en toenaam noemen dus en "bij naam noemen" de naam van de persoon noemen, ik zeg tautologie! 2 x hetzelfde, Een contaminatie is een verbastering!quote:Op vrijdag 1 februari 2013 00:25 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Je noemt iemand bij (de) naam of je noemt man en paard.
Als je nou eens begint met begrijpend lezen? Of ergens een D of T achter moet is niet zo interessant, maar das weer mijn meningquote:Op vrijdag 1 februari 2013 00:31 schreef Jian het volgende:
[..]
ja dag, "man en paard", met naam en toenaam noemen dus en "bij naam noemen" de naam van de persoon noemen, ik zeg tautologie! 2 x hetzelfde, Een contaminatie is een verbastering!
Je haalt twee zegswijzen door elkaar, daaruit volgt een foute uitdrukking: een contaminatie dus.quote:Op vrijdag 1 februari 2013 00:31 schreef Jian het volgende:
[..]
ja dag, "man en paard", met naam en toenaam noemen dus en "bij naam noemen" de naam van de persoon noemen, ik zeg tautologie! 2 x hetzelfde, Een contaminatie is een verbastering!
Ik ben altijd de pot!quote:Op vrijdag 1 februari 2013 00:41 schreef Scrutinizer het volgende:
Ik zou iets met pot en ketel willen zeggen maar dien daarbij te vermelden dat dit keer PB niet de pot is.
Vertel eens iets nieuws?quote:Op vrijdag 1 februari 2013 00:41 schreef Scrutinizer het volgende:
Ik zou iets met pot en ketel willen zeggen maar dien daarbij te vermelden dat dit keer PB niet de pot is.
Ik zou man en paard noemen, dat maakt het een stuk duidelijker!quote:Op vrijdag 1 februari 2013 00:41 schreef Scrutinizer het volgende:
Jij bent de ketel. Dat was je toch wel duidelijk?quote:Op vrijdag 1 februari 2013 00:47 schreef Jian het volgende:
[..]
Ik zou man en paard noemen, dat maakt het een stuk duidelijker!
De deksel op de pot zou ik zeggen.quote:Op vrijdag 1 februari 2013 00:48 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Jij bent de ketel. Dat was je toch wel duidelijk?
Dit slaat binnen deze context volgens mij nergens op.quote:Op vrijdag 1 februari 2013 00:44 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Je haalt twee zegswijzen door elkaar, daaruit volgt een foute uitdrukking: een contaminatie dus.
Pleonasmen en tautologieën zijn stijlfiguren, een contaminatie is een stijlfout.
Jij slaat inderdaad wel vaker de plank mis.quote:Op vrijdag 1 februari 2013 00:49 schreef Margo37 het volgende:
[..]
De deksel op de pot zou ik zeggen.
Wederzijds.quote:Op vrijdag 1 februari 2013 00:51 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Jij slaat inderdaad wel vaker de plank mis.
Ja, maar ik vond mij reactie met "man en paard" noemen zo passend, dus ik moest hem wel plaatsen, ik kon niet andersquote:Op vrijdag 1 februari 2013 00:48 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Jij bent de ketel. Dat was je toch wel duidelijk?
Mijnquote:Op vrijdag 1 februari 2013 00:52 schreef Jian het volgende:
[..]
Ja, maar ik vond mij reactie met "man en paard" noemen zo passend, dus ik moest hem wel plaatsen, ik kon niet anders
Tja, soms moet dat even. Dat begrijp ik wel, het overkomt mij ook wel eens.quote:Op vrijdag 1 februari 2013 00:52 schreef Jian het volgende:
[..]
Ja, maar ik vond mij reactie met "man en paard" noemen zo passend, dus ik moest hem wel plaatsen, ik kon niet anders
Tsja, het verschil is alleen dat ik hier gewoon een n vergeet door snelheid en ... slordigheid, jouw grammatica en verdere kennis van de Nederlandse taal is gewoon om te janken.quote:
Ow ja typefoutje, die lui ken ik alquote:Op vrijdag 1 februari 2013 00:57 schreef Jian het volgende:
[..]
Tsja, het verschil is alleen dat ik hier gewoon een n vergeet door snelheid en ... slordigheid, jouw grammatica en verdere kennis van de Nederlandse taal is gewoon om te janken.
Is dat nou kut, als iedereen altijd maar denkt, ik wilde dat, dat vreselijke tokkiewijf een keer oppleurde? Ik vraag het me gewoon af hoor, meer nietquote:Op vrijdag 1 februari 2013 00:58 schreef Margo37 het volgende:
[..]
Ow ja typefoutje, die lui ken ik al
Iedereen, altijdquote:Op vrijdag 1 februari 2013 01:01 schreef Jian het volgende:
[..]
Is dat nou kut, als iedereen altijd maar denkt, ik wilde dat, dat vreselijke tokkiewijf een keer oppleurde? Ik vraag het me gewoon af hoor, meer niet
Nou zeg, ik denk helemaal niet dat iedereen dat denkt. Er zullen best ook mensen zijn die hopen dat van sommige mensen de stront tot leven komt en ze vol op de mond zal zoenen.quote:Op vrijdag 1 februari 2013 01:01 schreef Jian het volgende:
[..]
Is dat nou kut, als iedereen altijd maar denkt, ik wilde dat, dat vreselijke tokkiewijf een keer oppleurde? Ik vraag het me gewoon af hoor, meer niet
quote:Op vrijdag 1 februari 2013 01:03 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Nou zeg, ik denk helemaal niet dat iedereen dat denkt. Er zullen best ook mensen zijn die hopen dat van sommige mensen de stront tot leven komt en ze vol op de mond zal zoenen.
Ik rust mijn koffer.quote:Op vrijdag 1 februari 2013 00:50 schreef Jian het volgende:
[..]
Dit slaat binnen deze context volgens mij nergens op.
Bij een tautologie wordt het gehele begrip met andere woorden herhaald en dat is hier in mijn optiek het geval!
Ja, je wordt best een beetje onheus behandeld hoor, ik zou het in de FB melden als ik jou wasquote:Op vrijdag 1 februari 2013 01:04 schreef Margo37 het volgende:
Zoals verwacht, geen tegenspraak dulden, meehuilen en lachen, dan ben je oke
We zijn hier niet op de bloemenveiling.quote:
Zo'n jankerd ben ik nou ook weer niet "met je grote waffel"quote:Op vrijdag 1 februari 2013 01:06 schreef Jian het volgende:
[..]
Ja, je wordt best een beetje onheus behandeld hoor, ik zou het in de FB melden als ik jou was
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |