quote:Op donderdag 31 januari 2013 11:04 schreef Jian het volgende:
Vandaag is de Breiclub met de bus naar Delft naar de Delftsblauwe Ateliers. De dames hebben er zin in en steken er onderweg ongetwijfeld lustig op los. Het dagje zal worden afgesloten met koffie of thee met een Tompouche. Als dat allemaal maar goed gaat .......![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ben je wezen bidden?quote:Op donderdag 31 januari 2013 14:45 schreef Poezewoes het volgende:
Hier ben ik onder andere ook geweest!
[ afbeelding ]
Nee dat is het toilet van mijn dochter, daar ben ik ook geweest vanmorgen.quote:
Het toilet als Altaarquote:Op donderdag 31 januari 2013 15:01 schreef Poezewoes het volgende:
[..]
Nee dat is het toilet van mijn dochter, daar ben ik ook geweest vanmorgen.
Vond het leuk ingericht , heb er foto van gemaakt, maar wat moet ik nu?
Ik kan niet breien
Ja zeker leuk, lekker rustgevend volgens mij!quote:Op donderdag 31 januari 2013 15:01 schreef Poezewoes het volgende:
[..]
Nee dat is het toilet van mijn dochter, daar ben ik ook geweest vanmorgen.
Vond het leuk ingericht , heb er foto van gemaakt, maar wat moet ik nu?
Ik kan niet breien
Had eens een ladder in mijn panty, toen heb ik de glazenwasser maar de schuld gegeven, dat hij zijn ladder had laten staan.quote:Op donderdag 31 januari 2013 15:04 schreef Jian het volgende:
[..]
Ja zeker leuk, lekker rustgevend volgens mij!
Je zit bij de breiclub en je kan niet breien? Ah, geeft niks als je maar kan steken
Egggg welquote:Op donderdag 31 januari 2013 15:05 schreef BendeBielzen het volgende:
[..]
Ik vind het leuk, het is toch een plekkie waar je de opluchting zult voelen
Wierook is een mengsel van aromatische organische stoffen ....quote:Op donderdag 31 januari 2013 15:12 schreef BendeBielzen het volgende:
[..]
Schijt jij met rozengeur dan?
Nja... niet mijn favo luchtje danquote:Op donderdag 31 januari 2013 15:16 schreef ZOA het volgende:
[..]
Wierook is een mengsel van aromatische organische stoffen ....
daar is al voldoende van
Echt een film voor mij dusquote:Op donderdag 31 januari 2013 15:17 schreef Copycat het volgende:
The Master?
Tja ... Er werd fenomenaal geacteerd door Phoenix en Hoffman, mooie plaatjes, maar het verhaal liet voor mij veel te wensen en te vragen en in te vullen over. Te veel.
Kortom ...
Voor mij te pretentieus geneuzel omwille van het zie ons toch artistiekerig intellectueel zijn. En dan is dik twee uur best lang.
Das maar goed ookquote:Op donderdag 31 januari 2013 15:42 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Toch zou ik niet graag met haar, of haar zoon, ruilen.
Neuh... teveel kopzorgen enzowquote:Op donderdag 31 januari 2013 15:42 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Toch zou ik niet graag met haar, of haar zoon, ruilen.
dat valt best mee, maar heb je die kleding die ze aanmoeten wel eens gezien...quote:Op donderdag 31 januari 2013 15:45 schreef BendeBielzen het volgende:
[..]
Neuh... teveel kopzorgen enzow
Ja ook zoiets...quote:Op donderdag 31 januari 2013 15:48 schreef ZOA het volgende:
[..]
dat valt best mee, maar heb je die kleding die ze aanmoeten wel eens gezien...
Het gebrek aan vrijheid zou mij het zwaarst vallen.quote:Op donderdag 31 januari 2013 15:45 schreef BendeBielzen het volgende:
[..]
Neuh... teveel kopzorgen enzow
Altijd maar in t gelid lopen... Mja... aan de andere kant weten ze ook niet beter dan geleefd te wordenquote:Op donderdag 31 januari 2013 15:50 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Het gebrek aan vrijheid zou mij het zwaarst vallen.
En un krukje derbij om op de pot te klimmen ...quote:Op donderdag 31 januari 2013 15:54 schreef Gedumd het volgende:
Zullen deze kinderen ook een Altaar nodig hebben om te kunnen poepen? of hebben ze hun eigen manier gevonden met wat bewegen vooraf.![]()
Altijd grappig om te zien dat zulke kleine kinderen de structuur van een muziekstuk zonder probleem aanvoelen, ze staan een paar keer gewoon te wachten op een inzet.quote:Op donderdag 31 januari 2013 15:54 schreef Gedumd het volgende:
Zullen deze kinderen ook een Altaar nodig hebben om te kunnen poepen? of hebben ze hun eigen manier gevonden met wat bewegen vooraf.![]()
Dat was ook de eerste gedachte die bij mij opkwam: Alex gaat vanavond koninkje spelen met Maxima.quote:Op donderdag 31 januari 2013 16:02 schreef ZOA het volgende:
Ik vind dit nog steeds de leukste..
[ afbeelding ]
Ik zou dat ook doen...quote:Op donderdag 31 januari 2013 16:05 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Dat was ook de eerste gedachte die bij mij opkwam: Alex gaat vanavond koninkje spelen met Maxima.
Die zitten de hele middag al blikken halve liters weg te tikken en sjekkies te draaien.quote:Op donderdag 31 januari 2013 16:13 schreef ZOA het volgende:
En vandaag ff lekker bij moeders op verjaardag los gaan ...
Ik dacht meer aan champagne en wodka... en argentijns vlees op tafelquote:Op donderdag 31 januari 2013 16:16 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Die zitten de hele middag al blikken halve liters weg te tikken en sjekkies te draaien.
Champagne is zó nouveau richequote:Op donderdag 31 januari 2013 16:20 schreef ZOA het volgende:
[..]
Ik dacht meer aan champagne en wodka... en argentijns vlees op tafel
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |