Nopequote:Op donderdag 31 januari 2013 23:27 schreef Jian het volgende:
[..]
En een vraagteken erachter, misschien?!
Ja Garfieldquote:
Nee vertel, is smilie uit mijn privé collectie.quote:
Godwin op 158!quote:
kssttttttttttttttttttttttquote:
Wat heb jij met Heksie?quote:Op donderdag 31 januari 2013 23:32 schreef MichieldeR het volgende:
[..]
Dat is ook het enige dat jij uit volle borst hier mag roepen
Als de begin- en eindletter maar kloppenquote:Op donderdag 31 januari 2013 23:31 schreef Poezewoes het volgende:
Aoccdrnig to rscheearch at an Elingsh uinervtisy, it deosn't mttaer in waht oredr the ltteers in a wrod are, olny taht the frist and lsat ltteres are at the rghit pcleas. The rset can be a toatl mses and you can sitll raed it wouthit a porbelm. Tihs is bcuseae we do not raed ervey lteter by ilstef, but the wrod as a wlohe.
Leuke, meteen opgeslagen!quote:
quote:Op donderdag 31 januari 2013 23:32 schreef MichieldeR het volgende:
[..]
Als de begin- en eindletter maar kloppen
Goed zo en speciaal voor jou............quote:Op donderdag 31 januari 2013 23:32 schreef MichieldeR het volgende:
[..]
Als de begin- en eindletter maar kloppen
Kwijl kwijl, man en paard bij naam noemen wastquote:Op donderdag 31 januari 2013 23:33 schreef Jian het volgende:
[..]
Leuke, meteen opgeslagen!![]()
Ik doe dit normaal niet hoor, maar waar ik het bijvoorbeeld van Cc. accepteer, accepteer ik het niet van troll, die zelf de ene taalfout op de andere stapelt.
Dat riekt naar uitlokkingquote:Op donderdag 31 januari 2013 23:35 schreef Margo37 het volgende:
[..]
Kwijl kwijl, man en paard bij naam noemen wast
Vraag met vraag beantwoorden......dus vertel!quote:
Het is een Japanse en wel Amida, heel herkenbaar aan dat op die manier symetrisch, gedrapeerde gewaad! Nah ja, weet je dat voortaan als je er één zietquote:Op donderdag 31 januari 2013 23:29 schreef Poezewoes het volgende:
[..]
Ja Garfield
[..]
Nee vertel, is smilie uit mijn privé collectie.
Ik lijk wel een vrouwquote:Op donderdag 31 januari 2013 23:35 schreef Poezewoes het volgende:
[..]
Vraag met vraag beantwoorden......dus vertel!
Omdat? Ik vind het een kwijl en hij vind mij weet ik veel, no problem.quote:
Ok dat kan en mag!quote:Op donderdag 31 januari 2013 23:36 schreef Margo37 het volgende:
[..]
Omdat? Ik vind het een kwijl en hij vind mij weet ik veel, no problem.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |