BIER!!!!!!!quote:Op donderdag 31 januari 2013 16:32 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Champagne is zó nouveau riche
dat vlees bedoelde ik nietquote:Op donderdag 31 januari 2013 16:31 schreef BendeBielzen het volgende:
Wordt momenteel aangeleverd
[ afbeelding ]
Gewoon un paar dozen freixenet bubbultjeswijn danquote:Op donderdag 31 januari 2013 16:32 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Champagne is zó nouveau riche
Ach wat een lievertjes zeg, geweldig filmpje!!!!quote:Op donderdag 31 januari 2013 15:54 schreef Gedumd het volgende:
Zullen deze kinderen ook een Altaar nodig hebben om te kunnen poepen? of hebben ze hun eigen manier gevonden met wat bewegen vooraf.![]()
Niet te tillen johquote:Op donderdag 31 januari 2013 16:31 schreef BendeBielzen het volgende:
Wordt momenteel aangeleverd
[ afbeelding ]
Voor nu wel, maar wie weet...............!!!quote:
Hey avond Jacq!!!quote:
wat leukquote:Op donderdag 31 januari 2013 14:45 schreef Poezewoes het volgende:
Hier ben ik onder andere ook geweest!
[ afbeelding ]
Ja leuk he, de breiclub is niet maar de Porceleynefles geweest, om delfts blauw bordje te kopen.quote:
hahahaha maar wat niet is kan nog komen hoor, wil je best les gevenquote:Op donderdag 31 januari 2013 20:11 schreef Poezewoes het volgende:
[..]
Ja leuk he, de breiclub is niet maar de Porceleynefles geweest, om delfts blauw bordje te kopen.
Heb niet gebreid, heb alle steken laten vallen, toen bedacht ik mij ineens dat ik helemaal niet kan breien.
Was gezellig vandaag in Delft, haartjes weer geknipt, broer heeft app van Royalcanin op smartfone gezet.quote:Op donderdag 31 januari 2013 20:12 schreef Toverheks het volgende:
[..]
hahahaha maar wat niet is kan nog komen hoor, wil je best les geven
Top, en nu weer lekker met de voetjes op de bank, zo dag gaat snel om hequote:Op donderdag 31 januari 2013 20:16 schreef Poezewoes het volgende:
[..]
Was gezellig vandaag in Delft, haartjes weer geknipt, broer heeft app van Royalcanin op smartfone gezet.
EHBO voor dieren, makkelijke app
Leuk heb je die ook van Feyenoord? (geintje)quote:Op donderdag 31 januari 2013 20:22 schreef Toverheks het volgende:
[ afbeelding ]
Speciaal omdat dit nu een breiclupje is, even *hoe toepasselijk vanavond* een leuk breipatroonje, wil je ook zo een schitterendmooibeeldigemachtigeprachtige Trui, Patroon via PM
quote:Op donderdag 31 januari 2013 20:23 schreef Poezewoes het volgende:
[..]
Leuk heb je die ook van Feyenoord? (geintje)
veel plezier, morgen die van vandaag nog kijken, was te laat thuis.quote:
Bijgelezenquote:Op donderdag 31 januari 2013 22:12 schreef Jian het volgende:
Zeg Gert, ga jij eens in de FB van NWS kijken, dan weet je meteen waar een Feedback echt voor is
Haha ik ga bijna popcorn maken ja.quote:Op donderdag 31 januari 2013 22:22 schreef Jian het volgende:
[..]
Hou vol, het gaat nog even door denk ik
Sp3c zit de boel zelf een beetje te stangen met zijn quasi relaxte, wat ongeïnteresseerde houding, ik kan er wel een beetje inkomen.quote:Op donderdag 31 januari 2013 22:23 schreef pullup het volgende:
[..]
Haha ik ga bijna popcorn maken ja.
Die mods lijken het niet heel handig te doen
Helaas wordt ook menig topic of reeks op die quasi-relaxte ongeïnteresseerde manier om zeep geholpen in NWS.quote:Op donderdag 31 januari 2013 22:25 schreef Jian het volgende:
[..]
Sp3c zit de boel zelf een beetje te stangen met zijn quasi relaxte, wat ongeïnteresseerde houding, ik kan er wel een beetje inkomen.
Ja, soms wel, maar het is vaak het zoeken naar een middenweg natuurlijk, sommige mods daar hebben zo'n overduidelijke kleur dat je af en toe moe wordt van waar ze allemaal op ingrijpen, sp3c is wel relaxed en doet het ook niet altijd goed, maar wie wel. Sommige mensen maken zich zo vreselijke druk om niks.quote:Op donderdag 31 januari 2013 22:32 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Helaas wordt ook menig topic of reeks op die quasi-relaxte ongeïnteresseerde manier om zeep geholpen in NWS.
ik zou een gruwelijk incompetente mod zijnquote:Op donderdag 31 januari 2013 22:37 schreef MichieldeR het volgende:
Jian en Scrutinizer en Pullup for Mod. Daar heb ik vertrouwen in. Ook in Pietje en Gert natuurlijk.
Ik ookquote:Op donderdag 31 januari 2013 22:38 schreef pullup het volgende:
[..]
ik zou een gruwelijk incompetente mod zijn
Ik kijk wel uitquote:Op donderdag 31 januari 2013 22:37 schreef MichieldeR het volgende:
Jian en Scrutinizer en Pullup for Mod. Daar heb ik vertrouwen in. Ook in Pietje en Gert natuurlijk.
Nee joh, niks voor mij, dan moet je zo nu en dan de orde herstellen net als het leuk begint te worden. Ik hou juist van chaosquote:Op donderdag 31 januari 2013 22:37 schreef MichieldeR het volgende:
Ik zou het wel een strakke actie vinden om HDNGMW hier mod te maken.quote:Op donderdag 31 januari 2013 22:40 schreef Jian het volgende:
[..]
Nee joh, niks voor mij, dan moet je zo nu en dan de orde herstellen net als het leuk begint te worden. Ik hou juist van chaos
Dat is wel een leuke reactie weer van jouquote:Op donderdag 31 januari 2013 22:40 schreef Jian het volgende:
[..]
Nee joh, niks voor mij, dan moet je zo nu en dan de orde herstellen net als het leuk begint te worden. Ik hou juist van chaos
Of jijquote:Op donderdag 31 januari 2013 22:42 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Ik zou het wel een strakke actie vinden om HDNGMW hier mod te maken.
Jij hebt echt graag een nieuw setje mods.quote:
jahquote:Op donderdag 31 januari 2013 22:42 schreef pullup het volgende:
Ik zie in ieder geval dat Disana nog steeds even actief is
Ik zit maar te geinen hoorquote:Op donderdag 31 januari 2013 22:43 schreef pullup het volgende:
[..]
Jij hebt echt graag een nieuw setje mods.
Dan zijn er binnenkort net zo weinig mensen over als op zijn stream.quote:Op donderdag 31 januari 2013 22:42 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
als ie maar geen banknop krijgtquote:Op donderdag 31 januari 2013 22:42 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Moah, er is een groepje van een stuk of 20, bestaande uit users en moderators, die al jaren continu met elkaar in de clinch liggen en binnen no-time op de man spelen en zo de serieuze users wegjagen.quote:Op donderdag 31 januari 2013 22:37 schreef Jian het volgende:
[..]
Ja, soms wel, maar het is vaak het zoeken naar een middenweg natuurlijk, sommige mods daar hebben zo'n overduidelijke kleur dat je af en toe moe wordt van waar ze allemaal op ingrijpen, sp3c is wel relaxed en doet het ook niet altijd goed, maar wie wel. Sommige mensen maken zich zo vreselijke druk om niks.
Ik heb het password voor zijn stream nog wel. Ik ben benieuwd voor hoelangquote:Op donderdag 31 januari 2013 22:43 schreef pullup het volgende:
[..]
Dan zijn er binnenkort net zo weinig mensen over als op zijn stream.
Jou daarentegen vind ik tegenwoordig best te pruimenquote:Op donderdag 31 januari 2013 22:43 schreef Jian het volgende:
[..]
la maar, zo hebben we allemaal onze voorkeuren, ik neem het je niet kwalijk
quote:Op donderdag 31 januari 2013 22:46 schreef Disana het volgende:
[..]
Jou daarentegen vind ik tegenwoordig best te pruimen
Dan zitten jullie hier straks nog met z'n vijven. Nou, Whooptiedooquote:Op donderdag 31 januari 2013 22:42 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |