Altijd grappig om te zien dat zulke kleine kinderen de structuur van een muziekstuk zonder probleem aanvoelen, ze staan een paar keer gewoon te wachten op een inzet.quote:Op donderdag 31 januari 2013 15:54 schreef Gedumd het volgende:
Zullen deze kinderen ook een Altaar nodig hebben om te kunnen poepen? of hebben ze hun eigen manier gevonden met wat bewegen vooraf.![]()
Dat was ook de eerste gedachte die bij mij opkwam: Alex gaat vanavond koninkje spelen met Maxima.quote:Op donderdag 31 januari 2013 16:02 schreef ZOA het volgende:
Ik vind dit nog steeds de leukste..
[ afbeelding ]
Ik zou dat ook doen...quote:Op donderdag 31 januari 2013 16:05 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Dat was ook de eerste gedachte die bij mij opkwam: Alex gaat vanavond koninkje spelen met Maxima.
Die zitten de hele middag al blikken halve liters weg te tikken en sjekkies te draaien.quote:Op donderdag 31 januari 2013 16:13 schreef ZOA het volgende:
En vandaag ff lekker bij moeders op verjaardag los gaan ...
Ik dacht meer aan champagne en wodka... en argentijns vlees op tafelquote:Op donderdag 31 januari 2013 16:16 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Die zitten de hele middag al blikken halve liters weg te tikken en sjekkies te draaien.
Champagne is zó nouveau richequote:Op donderdag 31 januari 2013 16:20 schreef ZOA het volgende:
[..]
Ik dacht meer aan champagne en wodka... en argentijns vlees op tafel
BIER!!!!!!!quote:Op donderdag 31 januari 2013 16:32 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Champagne is zó nouveau riche
dat vlees bedoelde ik nietquote:Op donderdag 31 januari 2013 16:31 schreef BendeBielzen het volgende:
Wordt momenteel aangeleverd
[ afbeelding ]
Gewoon un paar dozen freixenet bubbultjeswijn danquote:Op donderdag 31 januari 2013 16:32 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Champagne is zó nouveau riche
Ach wat een lievertjes zeg, geweldig filmpje!!!!quote:Op donderdag 31 januari 2013 15:54 schreef Gedumd het volgende:
Zullen deze kinderen ook een Altaar nodig hebben om te kunnen poepen? of hebben ze hun eigen manier gevonden met wat bewegen vooraf.![]()
Niet te tillen johquote:Op donderdag 31 januari 2013 16:31 schreef BendeBielzen het volgende:
Wordt momenteel aangeleverd
[ afbeelding ]
Voor nu wel, maar wie weet...............!!!quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |