Ikke? en dan iedere avond al die zeikmailtjes/PM'etjes/DM'etjes moeten doorworstelen van mensen die zich in hun kuif gepikt voelen? Ik dank je feestelijk.quote:
We zitten hier in de breiclub tegenwoordig.quote:Op donderdag 31 januari 2013 22:47 schreef Disana het volgende:
[..]
Hoi pullup![]()
Stelletje roddeltantes
Ik heb nog patronenquote:Op donderdag 31 januari 2013 22:48 schreef pullup het volgende:
[..]
We zitten hier in de breiclub tegenwoordig.
Het gaat niet om de kwantiteit...quote:Op donderdag 31 januari 2013 22:47 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Dan zitten jullie hier straks nog met z'n vijven. Nou, Whooptiedoo
Ik zat ook meer wat te prikken richting pullup, maar die valt echt nooit uit die aimabele, rustige rol van 'mquote:Op donderdag 31 januari 2013 22:46 schreef Disana het volgende:
[..]
Jou daarentegen vind ik tegenwoordig best te pruimen
Ik zie je eerste babysokjes met interesse tegemoet.quote:Op donderdag 31 januari 2013 22:48 schreef pullup het volgende:
[..]
We zitten hier in de breiclub tegenwoordig.
Kunnen we een voorbeeld aan nemenquote:Op donderdag 31 januari 2013 22:51 schreef Jian het volgende:
[..]
Ik zat ook meer wat te prikken richting pullup, maar die valt echt nooit uit die aimabele, rustige rol van 'm
Alweer een ruitje stuk hierquote:Op donderdag 31 januari 2013 22:51 schreef Jian het volgende:
[..]
Ik zat ook meer wat te prikken richting pullup, maar die valt echt nooit uit die aimabele, rustige rol van 'm
Niet, jij hebt gewoon een bakkie koffie voor je staan en je doet met een tevreden glimlach, pom, pom, pom, pomquote:
Zoiets jaquote:Op donderdag 31 januari 2013 22:53 schreef Jian het volgende:
[..]
Niet, jij hebt gewoon een bakkie koffie voor je staan en je doet met een tevreden glimlach, pom, pom, pom, pom
Op zich is die tactiek deze keer wel effectief geblekenquote:Op donderdag 31 januari 2013 22:58 schreef Jian het volgende:
Zullen we gaan rellen hier in de FB, Gert houdt 'm nu al een paar dagen zo lekker aan kant, ik word er gewoon eng van
Nouquote:Op donderdag 31 januari 2013 23:02 schreef pullup het volgende:
[..]
Op zich is die tactiek deze keer wel effectief gebleken
quote:Op donderdag 31 januari 2013 22:42 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Ik zou het wel een strakke actie vinden om HDNGMW hier mod te maken.
Ik nietquote:
Wegens bewezen competentie zekerquote:
Bleven er weinig posters overquote:
Hah, ik hou me in, ik hoop nog steeds op rehabilitatie van HDNGMWquote:Op donderdag 31 januari 2013 23:02 schreef pullup het volgende:
[..]
Op zich is die tactiek deze keer wel effectief gebleken
Word je helemaal suf ge'pmtquote:Op donderdag 31 januari 2013 23:08 schreef Poezewoes het volgende:
[..]
Bleven er weinig posters over![]()
![]()
Allemaal een ban
Fijn toch?quote:Op donderdag 31 januari 2013 23:09 schreef Margo37 het volgende:
Ik vind dit zo'n veilig topic zeg maar, vlieg je elkaar ff in de haren moet je naar FB
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |