Gelukkigquote:
Ik weet wel beter, want dan lig ik er zo af bij HDNGMWquote:Op donderdag 31 januari 2013 23:41 schreef Poezewoes het volgende:
Vertel jij het maar, wie je ook zijn mag.
Onzin, PB zit hier ookquote:Op donderdag 31 januari 2013 23:43 schreef MichieldeR het volgende:
[..]
Ik weet wel beter, want dan lig ik er zo af bij HDNGMW
Heb pas twee soort ballen gekregen met een belletje erin, moet je door je hand laten rollen, weet jij waar dat voor is?quote:Op donderdag 31 januari 2013 23:36 schreef Jian het volgende:
[..]
Het is een Japanse en wel Amida, heel herkenbaar aan dat op die manier symetrisch, gedrapeerde gewaad! Nah ja, weet je dat voortaan als je er één ziet
Stress!quote:Op donderdag 31 januari 2013 23:44 schreef Poezewoes het volgende:
[..]
Heb pas twee soort ballen gekregen met een belletje erin, moet je door je hand laten rollen, weet jij waar dat voor is?
Dat is gewoon om met twee ballen te oefenen.quote:Op donderdag 31 januari 2013 23:44 schreef Poezewoes het volgende:
[..]
Heb pas twee soort ballen gekregen met een belletje erin, moet je door je hand laten rollen, weet jij waar dat voor is?
Of je moet met je man naar de dokterquote:Op donderdag 31 januari 2013 23:44 schreef Poezewoes het volgende:
[..]
Ik zat niet te denken aan Bob hoorquote:Op donderdag 31 januari 2013 23:44 schreef Poezewoes het volgende:
[..]
Nee geen stress ballen, denk ik dan, kan het mis hebbenquote:
Ik ook haast nietquote:Op donderdag 31 januari 2013 23:45 schreef Margo37 het volgende:
[..]
Ik zat niet te denken aan Bob hoor
Nou kan ik hier wel weer gaan zeggen dat het "man en paard noemen" is en "bij naam" dus een pleonasme is, maar ik kan wel aan de gang blijven.quote:Op donderdag 31 januari 2013 23:35 schreef Margo37 het volgende:
[..]
Kwijl kwijl, man en paard bij naam noemen wast
quote:Op donderdag 31 januari 2013 23:45 schreef pullup het volgende:
[..]
Dat is gewoon om met twee ballen te oefenen.
Waarom?quote:Op donderdag 31 januari 2013 23:45 schreef MichieldeR het volgende:
[..]
Of je moet met je man naar de dokter
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |