Giel-aanbidder.quote:Op woensdag 30 januari 2013 19:48 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
nee anders had ik GI:EL getypt poppedop
GGGGGGIIIEEEEELLL!!GGGGGGIIIEEEEELLL!!GGGGGGIIIEEEEELLL!!quote:Op woensdag 30 januari 2013 20:29 schreef Dagoduck het volgende:
WAT IS DEZE!!?!!! WAT IS DEZE!!?!!! WAT IS DEZE!!?!!! WAT IS DEZE!!?!!! WAT IS DEZE!!?!!! WAT IS DEZE!!?!!! WAT IS DEZE!!?!!! WAT IS DEZE!!?!!! WAT IS DEZE!!?!!! WAT IS DEZE!!?!!! WAT IS DEZE!!?!!! WAT IS DEZE!!?!!! WAT IS DEZE!!?!!! WAT IS DEZE!!?!!! WAT IS DEZE!!?!!! WAT IS DEZE!!?!!! WAT IS DEZE!!?!!! WAT IS DEZE!!?!!! WAT IS DEZE!!?!!! WAT IS DEZE!!?!!! WAT IS DEZE!!?!!! WAT IS DEZE!!?!!! WAT IS DEZE!!?!!!
Je hoorde net Caro Emerald aan de lijn.quote:Op woensdag 30 januari 2013 20:34 schreef Dagoduck het volgende:
Godver, gaan ze weer Laura Jansen draaien 10x per dag. gelukkig ben ik dan twee weken op vakantie
Weet ik, en?quote:Op woensdag 30 januari 2013 20:35 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Je hoorde net Caro Emerald aan de lijn.
Je hoeft niet te luisteren hoor.quote:Op woensdag 30 januari 2013 20:36 schreef Dagoduck het volgende:
18 februari zo uit Michiel z'n hoofd gaat de nieuwe single van Laura in primeur op 3FM..
Paultjuhhhh is tof!quote:Op woensdag 30 januari 2013 20:34 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Een of andere onbelangrijke user.
Verkeerde quotequote:Op woensdag 30 januari 2013 20:36 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Je hoeft niet te luisteren hoor.
Doehoeeei Duck.
Haten op duckquote:Op woensdag 30 januari 2013 20:36 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Je hoeft niet te luisteren hoor.
Doehoeeei Duck.
Weet je al tijdens wel programma dat gebeurt?quote:Op woensdag 30 januari 2013 20:36 schreef Dagoduck het volgende:
18 februari zo uit Michiel z'n hoofd gaat de nieuwe single van Laura in primeur op 3FM..
Vast bij Giel 's ochtends.quote:Op woensdag 30 januari 2013 20:41 schreef MarijeH het volgende:
[..]
Weet je al tijdens wel programma dat gebeurt?
Jawel.quote:Op woensdag 30 januari 2013 21:19 schreef MarijeH het volgende:
Heeft er iemand de combinatie pindakaas met hagelslag geprobeerd?
Ja, lekker!! De pindakaas fixeert de hagelslag, waardoor het niet van je brood flikkert.quote:Op woensdag 30 januari 2013 21:19 schreef MarijeH het volgende:
Pindakaas met sambal oelek en hagelslagquote:Op woensdag 30 januari 2013 21:19 schreef MarijeH het volgende:
quote:Op woensdag 30 januari 2013 21:29 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Pindakaas met sambal oelek en hagelslag
De nieuwe SCTTH?quote:Op woensdag 30 januari 2013 21:50 schreef henkde_j het volgende:
Iemand trouwens een idee welke plaat er rond 17:29 gedraaid werd? Rap met clarinet. Clip met knakker in bontjas.
Ligt op het puntje van m'n tong, maar kan er niet op komen.![]()
En nee, het staat niet op de 3fm gedraaid page
Ok ik denk dat ik het morgenvroeg even ga proberen. Waarom ook niet.quote:Op woensdag 30 januari 2013 21:22 schreef minthy het volgende:
[..]
Ja, lekker!! De pindakaas fixeert de hagelslag, waardoor het niet van je brood flikkert.
Topspul
Dat ken ik niet.quote:Op woensdag 30 januari 2013 21:29 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Pindakaas met sambal oelek en hagelslag
Bingoquote:
Pino! Nog gehosseld?quote:
Die reacties van Ekdom en Veenstratwitter:michielveenstra twitterde op woensdag 30-01-2013 om 21:39:32Maar goed, het lijkt dus echt te werken, dat http://t.co/DTIdnABP. Anoniem vrienden aanklikken en pas een mail bij wederzijdse interesse. reageer retweet
Iedereen heeft ons verlatenquote:Op woensdag 30 januari 2013 23:26 schreef henkde_j het volgende:
Wel weer een krekeltjes topic vanavond
Wij hebben elkaar nog Pienjoquote:
Ga met school bezig!11quote:Op woensdag 30 januari 2013 23:35 schreef minthy het volgende:
[..]
Ik ben er wel, maar half. Verveel me
Nee, dat mag ik niet. Ik ben streng voor mezelf de komende dagen. Rust in de donder krijgenquote:
Kalm aan en rap een beetje!quote:Op woensdag 30 januari 2013 23:40 schreef minthy het volgende:
[..]
Nee, dat mag ik niet. Ik ben streng voor mezelf de komende dagen. Rust in de donder krijgen
quote:Op woensdag 30 januari 2013 23:40 schreef minthy het volgende:
[..]
Nee, dat mag ik niet. Ik ben streng voor mezelf de komende dagen. Rust in de donder krijgen
Dat!quote:
Je was erbij?quote:Op woensdag 30 januari 2013 23:55 schreef minthy het volgende:
[..]
Dat!![]()
Ik zat vanavond eersterangs tijdens het vuurwerk aan het begin van de wedstrijd
Neen, ik mocht werken. Onlangs verhuisd naar de vijfde verdieping in het gebouw, dat uitzicht!quote:Op woensdag 30 januari 2013 23:56 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Je was erbij?
Overigens; PSV
Ahquote:Op woensdag 30 januari 2013 23:57 schreef minthy het volgende:
[..]
Neen, ik mocht werken. Onlangs verhuisd naar de vijfde verdieping in het gebouw, dat uitzicht!
Sinds 18 januari 2013 ben ik fan.quote:
Je bent toch PSV'er?quote:Op donderdag 31 januari 2013 00:04 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Sinds 18 januari 2013 ben ik fan.
Ben ik nu een successupporter?
Ja.quote:
Toch niet een van die 'supporters' die het al rellend nodig vinden om na elke thuiswedstrijd de Mathilde laan te blokkeren?quote:
Nee ik zit gewoon op noord. Lekker rustig.quote:Op donderdag 31 januari 2013 00:31 schreef henkde_j het volgende:
[..]
Toch niet een van die 'supporters' die het al rellend nodig vinden om na elke thuiswedstrijd de Mathilde laan te blokkeren?
quote:Op donderdag 31 januari 2013 00:35 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Nee ik zit gewoon op noord. Lekker rustig.
Die klimhal ben ik nooit geweest. Neoliet op de vijfkamplaan is een stuk groter meen ik.quote:Op donderdag 31 januari 2013 00:36 schreef henkde_j het volgende:
[..]
Wat baalde ik altijd als ik naar de klimhal op Strijp wilde en dat die apen dan in de hekken hingen![]()
Naja, Monk is Boulderen. Meer mijn ding zegmaarquote:Op donderdag 31 januari 2013 00:40 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Die klimhal ben ik nooit geweest. Neoliet op de vijfkamplaan is een stuk groter meen ik.
Oh. Vind ik ook toffer. Misschien toch maar eens heen gaan.quote:Op donderdag 31 januari 2013 00:41 schreef henkde_j het volgende:
[..]
Naja, Monk is Boulderen. Meer mijn ding zegmaar
Zeker aan te radenquote:Op donderdag 31 januari 2013 00:45 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Oh. Vind ik ook toffer. Misschien toch maar eens heen gaan.
Ik reageerde op de radioquote:Op donderdag 31 januari 2013 00:46 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik herken het liedje wel, maar weet niet hoe ie heet. Is vrij recent.
Ja kwam er even niet opquote:Op donderdag 31 januari 2013 00:46 schreef minthy het volgende:
Wallpaper... Das toch niet zo moeilijk?!
We moeten elkaar maar niet te vaak ninja'enquote:
Och, met een potje vechten is niks mis op z'n tijdquote:Op donderdag 31 januari 2013 00:47 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
We moeten elkaar maar niet te vaak ninja'en
zou niet eens weten wie het is, dus ga me er ook niet druk over maken.quote:
muzikaal gezien vind ik het ook een rotplaat, maar de boodschap is wel goed.quote:Op donderdag 31 januari 2013 10:54 schreef themauster het volgende:
Earth Song is ook echt de enige MJ plaat die ik verschrikkelijk vind
Even gegoogled het adres geeft een nachtclub aanquote:
Godsamme wat een bedrag... Daar moet je toch al gauw een maand of 2/3 voor werkenquote:
Ik vrees dat dit slechts een fractie is van de bonus die wat van lui in de Londense City hebben gekregen ofzo. Of wat voetballers van wie er genoeg 250.000 pond in een week verdienen...quote:Op donderdag 31 januari 2013 11:16 schreef minthy het volgende:
[..]
Godsamme wat een bedrag... Daar moet je toch al gauw een maand of 2/3 voor werken
3 maanden!! Zo veel?!quote:Op donderdag 31 januari 2013 11:16 schreef minthy het volgende:
[..]
Godsamme wat een bedrag... Daar moet je toch al gauw een maand of 2/3 voor werken
het gaat over Paultjuhhhh die was gister jarigquote:Op donderdag 31 januari 2013 11:25 schreef Mortaxx het volgende:
Welke notoire domoor heeft deze TT bedacht. Johan is absoluut geen Giel-aanbidder. Sterker nog, met dat enge wereldje wil hij niets te maken hebben.
Doe mij zo'n baanquote:Op donderdag 31 januari 2013 11:16 schreef minthy het volgende:
[..]
Ja, je mag aannemen dat dit geen "working class heroes" zijn geweestquote:Op donderdag 31 januari 2013 11:24 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Ik vrees dat dit slechts een fractie is van de bonus die wat van lui in de Londense City hebben gekregen ofzo. Of wat voetballers van wie er genoeg 250.000 pond in een week verdienen...
Ja, mijn inkomen ligt niet belachelijk hoog. Dat is voor mij minstens 3 maanden werkenquote:
Giel zei dat ie hem vanochtend had gedraaid. Dan zou het als je kijkt naar nieuwe platen Pink, Justin T, Duke Dumont of Mister And Mississippi (maar dan denk ik niet, helaas) moeten zijn. Train is ook nog maar 54 keer gedraaid dus 3fm kennende behoort ook dat tot de opties.quote:Op donderdag 31 januari 2013 11:47 schreef themauster het volgende:
Zal wel Domien het zal wel weer Kane worden.
Domien begon over Roos, en die heeft Duke Dumont ontdekt, dus dat zal het wel zijn.quote:Op donderdag 31 januari 2013 11:50 schreef alors het volgende:
[..]
Giel zei dat ie hem vanochtend had gedraaid. Dan zou het als je kijkt naar nieuwe platen Pink, Justin T, Duke Dumont of Mister And Mississippi (maar dan denk ik niet, helaas) moeten zijn. Train is ook nog maar 54 keer gedraaid dus 3fm kennende behoort ook dat tot de opties.
Titel zei me even niks maar het is dus die danceplaat met die 90s vibe, prima wel.quote:
Ik dacht dat het all in wasquote:
Ik zie nu dat het een avondje uit van de prettige dochter van F1-baas Ecclestone was...quote:
maar als je zegt dat je bent wie je bent, hoor je wel alles te weten!quote:Op donderdag 31 januari 2013 13:39 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
nou nou ho ho ik weet heus niet alles
Je overschat mij heel ergquote:Op donderdag 31 januari 2013 13:45 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
maar als je zegt dat je bent wie je bent, hoor je wel alles te weten!
Nou, doe maar extra sloten op de deur. Heel Nederland weet nu waar je woont...quote:Op donderdag 31 januari 2013 13:54 schreef Againzender het volgende:
WHAA!! Mn huis staat op GeenStijl![]()
Filmpje van die freerunner, heb hem wel eens gesproken als ze hier bij de trap aan het oefenen waren. En je ziet hem dus ook even bij die trap van ons complex springen
Vanaf 1:42
Slotervaart, dus zat toch al niet veiligquote:Op donderdag 31 januari 2013 13:58 schreef InTrePidIvity het volgende:
[..]
Nou, doe maar extra sloten op de deur. Heel Nederland weet nu waar je woont...
het is toch wel leuk dat Sander weer terug isquote:
Sowiesoquote:Op donderdag 31 januari 2013 16:51 schreef Againzender het volgende:
[..]
het is toch wel leuk dat Sander weer terug is
wat ik mij afvraag, klopten die where-abouts nou niet omdat hij met doping bezig was?quote:
ze hadden Frank Dane moeten laten tolkenquote:
Ja denk het wel. Weet niet meer hoe het precies zit, maar hij zei dat ie in Mexico was terwijl ie in Italie was..quote:Op donderdag 31 januari 2013 17:03 schreef Againzender het volgende:
[..]
wat ik mij afvraag, klopten die where-abouts nou niet omdat hij met doping bezig was?
zoiets was het ja.quote:Op donderdag 31 januari 2013 17:06 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Ja denk het wel. Weet niet meer hoe het precies zit, maar hij zei dat ie in Mexico was terwijl ie in Italie was..
Dat heb ik niet verzonnen hoor.quote:Op donderdag 31 januari 2013 17:11 schreef alors het volgende:
[..]
Er zit een knop op je radio. /Pinomodus.
dat was de reden ja, hij ontliep zo controlesquote:Op donderdag 31 januari 2013 17:03 schreef Againzender het volgende:
[..]
wat ik mij afvraag, klopten die where-abouts nou niet omdat hij met doping bezig was?
alorsquote:
Volgens mij kwam je er zelf meequote:
quote:Op donderdag 31 januari 2013 17:39 schreef henkde_j het volgende:
[..]
Volgens mij kwam je er zelf mee
quote:
Volgens mij zat er op de radio van Marconi al een knopquote:Op donderdag 31 januari 2013 17:39 schreef henkde_j het volgende:
[..]
Volgens mij kwam je er zelf mee
Ja klopt, deze bazenmuziek draaien ze niet op 3FM..quote:
Dan moet je het elders postenquote:Op donderdag 31 januari 2013 17:47 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Ja klopt, deze bazenmuziek draaien ze niet op 3FM..
Kom ik toch op youtube een leuk bandje tegen!quote:Op donderdag 31 januari 2013 17:52 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Nee bazenmuziek hoort hierrrrr ook D.Rose
Je mag D. zeggen hoorquote:Op donderdag 31 januari 2013 17:52 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Nee bazenmuziek hoort hierrrrr ook D.Rose
Heb ik het weer gedaanquote:
ditquote:
Zusquote:
Ahja, onze Limburgse vriendinquote:Op donderdag 31 januari 2013 18:40 schreef borisz het volgende:
Het schijnt dat Alors carnaval gaat vieren als Bianca van 24kitchen.
Een Fries die carnaval viert?quote:Op donderdag 31 januari 2013 18:40 schreef borisz het volgende:
Ik moest trouwens even zoekenquote:Op donderdag 31 januari 2013 18:40 schreef borisz het volgende:
Baas.quote:Op donderdag 31 januari 2013 20:32 schreef 3rdRock het volgende:
Pino! je hebt de FP gehaald: http://frontpage.fok.nl/ext/redirLeader/14725/a3cbafa0f1d9
Nee die heb ik gemistquote:
VBL / Ferbaalquote:Op donderdag 31 januari 2013 23:12 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Nee die heb ik gemistWaar staat die
Watjequote:Op donderdag 31 januari 2013 23:13 schreef minthy het volgende:
[..]
Ik durfde het al niet te zeggen...
Dan nog; voetbal... Daar begrijp ik geen hol vanquote:Op donderdag 31 januari 2013 23:14 schreef Pino112 het volgende:
[ afbeelding ]
Leroy = Fer
En die gast in het Heracles-shirt heet Everton.
twitter:onbehandigbaar twitterde op donderdag 31-01-2013 om 23:18:18Hahaha hoezo nationale dichtdag de kroegen zijn hier gewoon open hoor reageer retweet
quote:Op donderdag 31 januari 2013 23:26 schreef Pino112 het volgende:
twitter:onbehandigbaar twitterde op donderdag 31-01-2013 om 23:18:18Hahaha hoezo nationale dichtdag de kroegen zijn hier gewoon open hoor reageer retweet
[ afbeelding ].
Droog...quote:Op donderdag 31 januari 2013 23:26 schreef Pino112 het volgende:
[ afbeelding ].
Ik ben verliefd op een Audi RS5quote:Op donderdag 31 januari 2013 23:24 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik ben verliefd op een platje.
Yes.quote:
Nee, topservice van Ziggoquote:Op donderdag 31 januari 2013 23:27 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Yes.
Ik gooi die tweet eruit en 2 minuten later is dat modem weer verbonden.
Karma?
Oh haha ik zat daarnet in de auto de hits van 538 met @Labrando te pompen als een baasquote:
De opdracht voor Best Kept Secret. En ik wil kaarten winnenquote:
de oplossing is tenenkaasquote:Op donderdag 31 januari 2013 23:32 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
De opdracht voor Best Kept Secret. En ik wil kaarten winnen
Nee, dan zou ik de sambal gewoon weglaten en vervangen voor een likje ketjapquote:
Zonder WIDM had ik het serieus niet gewetenquote:
Ja! En way too much infoquote:Op donderdag 31 januari 2013 23:43 schreef Mexicanobakker het volgende:
Zijn dit The Maccabees? Ik dacht dat dat een matig bandje was, maar deze plaat levert wel een stijfje op hoor
30 cmquote:
Die "sneeuwbal" in zijn gezicht @ UI krijgt plots een heel andere lading.quote:
Ja, maar bij jou komt het in poedervorm langsquote:Op donderdag 31 januari 2013 23:46 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Die "sneeuwbal" in zijn gezicht @ UI krijgt plots een heel andere lading.
Mijn temple of love heeft een blauwe puntquote:Op donderdag 31 januari 2013 23:48 schreef Mexicanobakker het volgende:
Sisters of Mercy - Temple of Love![]()
![]()
![]()
Wat een wereldplaat is dat die zoveel voor mijn favoriete muzieksoort heeft betekend
Mijne een paarse. Paarsgepunte lansenquote:Op donderdag 31 januari 2013 23:49 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Mijn temple of love heeft een blauwe punt
Heyooooooooooooo
Ja hoor zit te genieten.quote:
Ach... Ook op een jonge fiets kan je het lerenquote:Op donderdag 31 januari 2013 23:51 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ja hoor zit te genieten.
Wat wel wat minder was was dat ik laatst bezig was met iemand te versieren, bleek ze achteraf 14 te zijn.Ik voelde me even heel pedo. DOOR JULLIE ADVIES OM TE GAAN HOSSELEN
Ga maar verder met je blauwe tempelquote:
rekt het niet......quote:Op donderdag 31 januari 2013 23:51 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ja hoor zit te genieten.
Wat wel wat minder was was dat ik laatst bezig was met iemand te versieren, bleek ze achteraf 14 te zijn.Ik voelde me even heel pedo. DOOR JULLIE ADVIES OM TE GAAN HOSSELEN
Of op jou.quote:Op donderdag 31 januari 2013 23:52 schreef minthy het volgende:
[..]
Ach... Ook op een jonge fiets kan je het leren
Ik zweer het, ik wist het echt nietquote:Op donderdag 31 januari 2013 23:52 schreef minthy het volgende:
[..]
Ach... Ook op een jonge fiets kan je het leren
PEC - PSV hequote:Op donderdag 31 januari 2013 23:54 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik zweer het, ik wist het echt niet
Mijn 30 cm moet ook nog passen hequote:Op donderdag 31 januari 2013 23:53 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
rekt het niet......
hoe dichter bij de 0....
Weer tegen PECquote:
Neen, ik laat mij niet gebruiken als fiets!11quote:
Dat hou ik vrij voor jou.quote:
Ik zie het verschil tegenwoordig niet meer tussen 12 en 22, dus het is je vergevenquote:Op donderdag 31 januari 2013 23:54 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik zweer het, ik wist het echt niet
quote:Op donderdag 31 januari 2013 23:55 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dat hou ik vrij voor jou.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |