zou niet eens weten wie het is, dus ga me er ook niet druk over maken.quote:
muzikaal gezien vind ik het ook een rotplaat, maar de boodschap is wel goed.quote:Op donderdag 31 januari 2013 10:54 schreef themauster het volgende:
Earth Song is ook echt de enige MJ plaat die ik verschrikkelijk vind
Even gegoogled het adres geeft een nachtclub aanquote:
Godsamme wat een bedrag... Daar moet je toch al gauw een maand of 2/3 voor werkenquote:
Ik vrees dat dit slechts een fractie is van de bonus die wat van lui in de Londense City hebben gekregen ofzo. Of wat voetballers van wie er genoeg 250.000 pond in een week verdienen...quote:Op donderdag 31 januari 2013 11:16 schreef minthy het volgende:
[..]
Godsamme wat een bedrag... Daar moet je toch al gauw een maand of 2/3 voor werken
3 maanden!! Zo veel?!quote:Op donderdag 31 januari 2013 11:16 schreef minthy het volgende:
[..]
Godsamme wat een bedrag... Daar moet je toch al gauw een maand of 2/3 voor werken
het gaat over Paultjuhhhh die was gister jarigquote:Op donderdag 31 januari 2013 11:25 schreef Mortaxx het volgende:
Welke notoire domoor heeft deze TT bedacht. Johan is absoluut geen Giel-aanbidder. Sterker nog, met dat enge wereldje wil hij niets te maken hebben.
Doe mij zo'n baanquote:Op donderdag 31 januari 2013 11:16 schreef minthy het volgende:
[..]
Ja, je mag aannemen dat dit geen "working class heroes" zijn geweestquote:Op donderdag 31 januari 2013 11:24 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Ik vrees dat dit slechts een fractie is van de bonus die wat van lui in de Londense City hebben gekregen ofzo. Of wat voetballers van wie er genoeg 250.000 pond in een week verdienen...
Ja, mijn inkomen ligt niet belachelijk hoog. Dat is voor mij minstens 3 maanden werkenquote:
Giel zei dat ie hem vanochtend had gedraaid. Dan zou het als je kijkt naar nieuwe platen Pink, Justin T, Duke Dumont of Mister And Mississippi (maar dan denk ik niet, helaas) moeten zijn. Train is ook nog maar 54 keer gedraaid dus 3fm kennende behoort ook dat tot de opties.quote:Op donderdag 31 januari 2013 11:47 schreef themauster het volgende:
Zal wel Domien het zal wel weer Kane worden.
Domien begon over Roos, en die heeft Duke Dumont ontdekt, dus dat zal het wel zijn.quote:Op donderdag 31 januari 2013 11:50 schreef alors het volgende:
[..]
Giel zei dat ie hem vanochtend had gedraaid. Dan zou het als je kijkt naar nieuwe platen Pink, Justin T, Duke Dumont of Mister And Mississippi (maar dan denk ik niet, helaas) moeten zijn. Train is ook nog maar 54 keer gedraaid dus 3fm kennende behoort ook dat tot de opties.
Titel zei me even niks maar het is dus die danceplaat met die 90s vibe, prima wel.quote:
Ik dacht dat het all in wasquote:
Ik zie nu dat het een avondje uit van de prettige dochter van F1-baas Ecclestone was...quote:
maar als je zegt dat je bent wie je bent, hoor je wel alles te weten!quote:Op donderdag 31 januari 2013 13:39 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
nou nou ho ho ik weet heus niet alles
Je overschat mij heel ergquote:Op donderdag 31 januari 2013 13:45 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
maar als je zegt dat je bent wie je bent, hoor je wel alles te weten!
Nou, doe maar extra sloten op de deur. Heel Nederland weet nu waar je woont...quote:Op donderdag 31 januari 2013 13:54 schreef Againzender het volgende:
WHAA!! Mn huis staat op GeenStijl![]()
Filmpje van die freerunner, heb hem wel eens gesproken als ze hier bij de trap aan het oefenen waren. En je ziet hem dus ook even bij die trap van ons complex springen
Vanaf 1:42
Slotervaart, dus zat toch al niet veiligquote:Op donderdag 31 januari 2013 13:58 schreef InTrePidIvity het volgende:
[..]
Nou, doe maar extra sloten op de deur. Heel Nederland weet nu waar je woont...
het is toch wel leuk dat Sander weer terug isquote:
Sowiesoquote:Op donderdag 31 januari 2013 16:51 schreef Againzender het volgende:
[..]
het is toch wel leuk dat Sander weer terug is
wat ik mij afvraag, klopten die where-abouts nou niet omdat hij met doping bezig was?quote:
ze hadden Frank Dane moeten laten tolkenquote:
Ja denk het wel. Weet niet meer hoe het precies zit, maar hij zei dat ie in Mexico was terwijl ie in Italie was..quote:Op donderdag 31 januari 2013 17:03 schreef Againzender het volgende:
[..]
wat ik mij afvraag, klopten die where-abouts nou niet omdat hij met doping bezig was?
zoiets was het ja.quote:Op donderdag 31 januari 2013 17:06 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Ja denk het wel. Weet niet meer hoe het precies zit, maar hij zei dat ie in Mexico was terwijl ie in Italie was..
Dat heb ik niet verzonnen hoor.quote:Op donderdag 31 januari 2013 17:11 schreef alors het volgende:
[..]
Er zit een knop op je radio. /Pinomodus.
dat was de reden ja, hij ontliep zo controlesquote:Op donderdag 31 januari 2013 17:03 schreef Againzender het volgende:
[..]
wat ik mij afvraag, klopten die where-abouts nou niet omdat hij met doping bezig was?
alorsquote:
Volgens mij kwam je er zelf meequote:
quote:Op donderdag 31 januari 2013 17:39 schreef henkde_j het volgende:
[..]
Volgens mij kwam je er zelf mee
quote:
Volgens mij zat er op de radio van Marconi al een knopquote:Op donderdag 31 januari 2013 17:39 schreef henkde_j het volgende:
[..]
Volgens mij kwam je er zelf mee
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |