en je bent niet de enige.quote:Op donderdag 18 augustus 2011 07:17 schreef Cee het volgende:
![]()
Dat lied van Gotye wordt iedere keer dat ik hem hoor beter, nog steeds.
Ik heb de politie gebeld of ze willen uitkijken naar een blauw gevogelte ze zeiden dat je het land niet in kwamquote:
Er zit een knop op je radioquote:Op donderdag 18 augustus 2011 07:53 schreef Cee het volgende:
Zit ik nu echt al 10 minuten naar dat geblaat van Paaij te luisteren?
Ze is een aparte verschijning. Ze was ook een keer 's nachts bij Sanderquote:Op donderdag 18 augustus 2011 07:51 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
Ach, Giel vindt dat mens in die rolstoel ook grappig. Lekker correct van hem.
SPOILER: YoutubjesOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Boot lickin, piss drinkin, fingerfriggin, tit tweakin, love bitin, arse lickin, shit stabbin, mother fuckin, spunk lovin, ball bustin, cock suckin, fist fuckin, lipsmackin, thirst quenchin, cool livin, ever givin USELESS MAN
Jijquote:Op donderdag 18 augustus 2011 08:53 schreef EdvandeBerg het volgende:
Ik moet toegeven dat ik dat nummer van Anouk best oké vind![]()
Die twitterfoto van haar blote kont kon ik ook waarderen. Goeie ronde MILF-billen![]()
[ afbeelding ]
Ik heb de Belgische Q-music opstaan hier... Ook niet het allerbestequote:Op donderdag 18 augustus 2011 10:04 schreef SilentChaos het volgende:
goedemorgen!
Geen 3fm hier vandaag, maar 538Evers
Evers is er al een tijdje niet hoorquote:Op donderdag 18 augustus 2011 10:04 schreef SilentChaos het volgende:
goedemorgen!
Geen 3fm hier vandaag, maar 538Evers
Ik hoorde overdreven gelach om hele slechte grappen... Dus ik dacht: Eversquote:Op donderdag 18 augustus 2011 10:07 schreef InTrePidIvity het volgende:
[..]
Evers is er al een tijdje niet hoor
Ja, hij is altijd zo lang weg in de zomer! Ik vind Evers stukken leuker dan Giel, dus dat staat 's ochtends op en dan vanaf 10:00 over naar 3FM.quote:Op donderdag 18 augustus 2011 11:27 schreef borisz het volgende:
Evers is tegenwoordig meer op vakantie dan hij op de radio is geloof ik
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |