Er is niks gay aan RSF!!quote:Op donderdag 18 augustus 2011 00:04 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ik zit nu al te denken aan een gaythema. gay-bar, right said fred, outhere brothers- fuck you in the ass. iets van Anal cunt....
shut up (and sleep with me) - sin with sebastianquote:Op donderdag 18 augustus 2011 00:04 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ik zit nu al te denken aan een gaythema. gay-bar, right said fred, outhere brothers- fuck you in the ass. iets van Anal cunt....
nee, en gerard joling is hetero!\\quote:
ja!quote:Op donderdag 18 augustus 2011 00:05 schreef henkde_j het volgende:
[..]
shut up (and sleep with me) - sin with sebastian
Dies ook leuk! Net als dat zweverige nummer... Iets met let's come together, in sweet harmonyquote:Op donderdag 18 augustus 2011 00:05 schreef henkde_j het volgende:
[..]
shut up (and sleep with me) - sin with sebastian
Ja echt! Zijn hoge stem komt puur en alleen door zijn strakke broekenquote:
Ja, die zet ik nogal eens op als ik niet lekker in m'n vel zit. Niet heel handigquote:Op donderdag 18 augustus 2011 00:09 schreef 3rdRock het volgende:
oh, en join me van him!
en ff kijken of ik nog troep heb liggen. ga ik prijsvragen doen
mmm...ook ik heb grenzen......quote:
quote:
quote:
Ik ga liever naar een piratenfestijn dan een festival waar Coldplay optreedtquote:Op woensdag 17 augustus 2011 23:38 schreef minthy het volgende:
[..]
Oneens, piratenfestijn zuigt nog harder
Nee, dan maar Coldplay!!quote:Op donderdag 18 augustus 2011 00:19 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Ik ga liever naar een piratenfestijn dan een festival waar Coldplay optreedt
Slaap lekker!!quote:Op donderdag 18 augustus 2011 00:20 schreef 3rdRock het volgende:
ik ga maar eens naar bed
slaap lekker allen!
nu ook nog.quote:Op donderdag 18 augustus 2011 00:37 schreef minthy het volgende:
[..]
Truste, ik hou de boel hier wel in de gaten
Baasquote:Op woensdag 17 augustus 2011 23:46 schreef 3rdRock het volgende:
ach, ga ik volgende week lekker mee kloten....
denk dat mijn openingsnummer Gay Bar gaat worden en dan de 1e uitzending alleen maar nichtenplaten draaien![]()
en je bent niet de enige.quote:Op donderdag 18 augustus 2011 07:17 schreef Cee het volgende:
![]()
Dat lied van Gotye wordt iedere keer dat ik hem hoor beter, nog steeds.
Ik heb de politie gebeld of ze willen uitkijken naar een blauw gevogelte ze zeiden dat je het land niet in kwamquote:
Er zit een knop op je radioquote:Op donderdag 18 augustus 2011 07:53 schreef Cee het volgende:
Zit ik nu echt al 10 minuten naar dat geblaat van Paaij te luisteren?
Ze is een aparte verschijning. Ze was ook een keer 's nachts bij Sanderquote:Op donderdag 18 augustus 2011 07:51 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
Ach, Giel vindt dat mens in die rolstoel ook grappig. Lekker correct van hem.
SPOILER: YoutubjesOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Boot lickin, piss drinkin, fingerfriggin, tit tweakin, love bitin, arse lickin, shit stabbin, mother fuckin, spunk lovin, ball bustin, cock suckin, fist fuckin, lipsmackin, thirst quenchin, cool livin, ever givin USELESS MAN
Jijquote:Op donderdag 18 augustus 2011 08:53 schreef EdvandeBerg het volgende:
Ik moet toegeven dat ik dat nummer van Anouk best oké vind![]()
Die twitterfoto van haar blote kont kon ik ook waarderen. Goeie ronde MILF-billen![]()
[ afbeelding ]
Ik heb de Belgische Q-music opstaan hier... Ook niet het allerbestequote:Op donderdag 18 augustus 2011 10:04 schreef SilentChaos het volgende:
goedemorgen!
Geen 3fm hier vandaag, maar 538Evers
Evers is er al een tijdje niet hoorquote:Op donderdag 18 augustus 2011 10:04 schreef SilentChaos het volgende:
goedemorgen!
Geen 3fm hier vandaag, maar 538Evers
Ik hoorde overdreven gelach om hele slechte grappen... Dus ik dacht: Eversquote:Op donderdag 18 augustus 2011 10:07 schreef InTrePidIvity het volgende:
[..]
Evers is er al een tijdje niet hoor
Ja, hij is altijd zo lang weg in de zomer! Ik vind Evers stukken leuker dan Giel, dus dat staat 's ochtends op en dan vanaf 10:00 over naar 3FM.quote:Op donderdag 18 augustus 2011 11:27 schreef borisz het volgende:
Evers is tegenwoordig meer op vakantie dan hij op de radio is geloof ik
Op Veronica eerst Jensen weg, opgevolgd door Patrick Kicken maar iedere keer als ik 's ochtends afstem zit die zwakzinnige Rick van Velthuijsen erquote:Op donderdag 18 augustus 2011 11:27 schreef borisz het volgende:
Evers is tegenwoordig meer op vakantie dan hij op de radio is geloof ik
Jensenquote:Op donderdag 18 augustus 2011 11:37 schreef EdvandeBerg het volgende:
[..]
Op Veronica eerst Jensen weg, opgevolgd door Patrick Kicken maar iedere keer als ik 's ochtends afstem zit die zwakzinnige Rick van Velthuijsen er
Nee, Giel Beelen is nog vernieuwendquote:Op donderdag 18 augustus 2011 11:53 schreef alors het volgende:
[..]
Jensen!!!!
Patrick Kicken!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
VH1 Classicsquote:Op donderdag 18 augustus 2011 11:33 schreef Sersjee het volgende:
Ik vind het allebei niks. Alle ochtendshows kunnen me gestolen worden, VH1 Classic is zo'n beetje het enige wat ik kan verdragen binnen een uur na het wakker worden.
Jensenquote:Op donderdag 18 augustus 2011 11:53 schreef alors het volgende:
[..]
Jensen!!!!
Patrick Kicken!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Is waarschijnlijk nog niet genoeg gedraaid...quote:Op donderdag 18 augustus 2011 13:44 schreef JDude het volgende:
Plage. Is het nou eens klaar met die plaat?
Dezelfde, maar dan met neige.quote:Op donderdag 18 augustus 2011 13:45 schreef minthy het volgende:
Is waarschijnlijk nog niet genoeg gedraaid...
Ik wacht vol spanning op de winterversie!!
die kop!!quote:Op donderdag 18 augustus 2011 13:52 schreef SilentChaos het volgende:
Toevallig kwam'ie op 538 op hetzelfde tijdstip voorbij (Plage)
Ik voorzie een complot!
[ afbeelding ]
Zo'n tof nummer blijft ditquote:Op donderdag 18 augustus 2011 13:52 schreef minthy het volgende:
[..]
!!
Everybody's free to wear sunscreen
er zit imo ontieglijk veel waarheid in dat nummerquote:Op donderdag 18 augustus 2011 13:54 schreef InTrePidIvity het volgende:
[..]
Zo'n tof nummer blijft ditAl mis ik wel het stukje met Quinden Tarver uit Romeo + Juliet.
Ik zou het zelf niet zo snel doen, maar ik vind het niet raar! Gewoon doen als je een film graag wil zien!quote:Op donderdag 18 augustus 2011 13:57 schreef Evertjan het volgende:
is het raar om in je eentje naar de bios te gaan?
quote:Op donderdag 18 augustus 2011 14:04 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Meteen min. 10 jaar rijbevoegdheid inhouden.
Jij bent gewoon ouderwetsquote:Op donderdag 18 augustus 2011 14:28 schreef 3rdRock het volgende:
wtf. lees net dat een ex-collega 2 maanden geleden moeder is geworden. ze is samen met haar man/vriend sinds mei vorig jaar.....is dat niet wat snel of ben ik ouderwets?
dank jequote:Op donderdag 18 augustus 2011 14:42 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Jij bent gewoon ouderwets
En ik ook kan ik je vertellen op dat gebiedVEEEEL te snel! Ook al voelt het nog zo goed...
hoofdrolspeler Paul van Mad about you verkocht zijn oude appartement aan Kramerquote:Op donderdag 18 augustus 2011 14:48 schreef SilentChaos het volgende:
Ik weet alleen dat Mad about you in Seinfeld wordt genoemd (George haat die show maar moest't van z'n vriendin kijken).
Ik geloof wel dat Mad about you ook zo'n crossover had naar Seinfeld...
Coolquote:Op donderdag 18 augustus 2011 14:50 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
hoofdrolspeler Paul van Mad about you verkocht zijn oude appartement aan Kramer
Soms ben ik blij dat 538 opstaatquote:
ik heb net alle seizoen "gekocht" en wil ze allemaal gaan kijken. ben nu nog met seizoen 1 bezigquote:Op donderdag 18 augustus 2011 16:11 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Cool
Ken Mad about you verder niet zo goed, paar kleine stukjes gezien ooit, maar nooit gevolgd
Oh echt? Vind ze geweldig! Dit nummer (papillon) heb ik eigenlijk te vaak gehoord, maar de rest vind ik superquote:Op donderdag 18 augustus 2011 16:12 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Soms ben ik blij dat 538 opstaat
ze nemen ons land over!quote:Op donderdag 18 augustus 2011 16:22 schreef Pino112 het volgende:
Nederland!.
Echter nog wel een DUITS netwerk..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |