Ik zou het zelf niet zo snel doen, maar ik vind het niet raar! Gewoon doen als je een film graag wil zien!quote:Op donderdag 18 augustus 2011 13:57 schreef Evertjan het volgende:
is het raar om in je eentje naar de bios te gaan?
quote:Op donderdag 18 augustus 2011 14:04 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Meteen min. 10 jaar rijbevoegdheid inhouden.
Jij bent gewoon ouderwetsquote:Op donderdag 18 augustus 2011 14:28 schreef 3rdRock het volgende:
wtf. lees net dat een ex-collega 2 maanden geleden moeder is geworden. ze is samen met haar man/vriend sinds mei vorig jaar.....is dat niet wat snel of ben ik ouderwets?
dank jequote:Op donderdag 18 augustus 2011 14:42 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Jij bent gewoon ouderwets
En ik ook kan ik je vertellen op dat gebiedVEEEEL te snel! Ook al voelt het nog zo goed...
hoofdrolspeler Paul van Mad about you verkocht zijn oude appartement aan Kramerquote:Op donderdag 18 augustus 2011 14:48 schreef SilentChaos het volgende:
Ik weet alleen dat Mad about you in Seinfeld wordt genoemd (George haat die show maar moest't van z'n vriendin kijken).
Ik geloof wel dat Mad about you ook zo'n crossover had naar Seinfeld...
Coolquote:Op donderdag 18 augustus 2011 14:50 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
hoofdrolspeler Paul van Mad about you verkocht zijn oude appartement aan Kramer
Soms ben ik blij dat 538 opstaatquote:
ik heb net alle seizoen "gekocht" en wil ze allemaal gaan kijken. ben nu nog met seizoen 1 bezigquote:Op donderdag 18 augustus 2011 16:11 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Cool
Ken Mad about you verder niet zo goed, paar kleine stukjes gezien ooit, maar nooit gevolgd
Oh echt? Vind ze geweldig! Dit nummer (papillon) heb ik eigenlijk te vaak gehoord, maar de rest vind ik superquote:Op donderdag 18 augustus 2011 16:12 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Soms ben ik blij dat 538 opstaat
ze nemen ons land over!quote:Op donderdag 18 augustus 2011 16:22 schreef Pino112 het volgende:
Nederland!.
Echter nog wel een DUITS netwerk..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |