Op Veronica eerst Jensen weg, opgevolgd door Patrick Kicken maar iedere keer als ik 's ochtends afstem zit die zwakzinnige Rick van Velthuijsen erquote:Op donderdag 18 augustus 2011 11:27 schreef borisz het volgende:
Evers is tegenwoordig meer op vakantie dan hij op de radio is geloof ik
Jensenquote:Op donderdag 18 augustus 2011 11:37 schreef EdvandeBerg het volgende:
[..]
Op Veronica eerst Jensen weg, opgevolgd door Patrick Kicken maar iedere keer als ik 's ochtends afstem zit die zwakzinnige Rick van Velthuijsen er
Nee, Giel Beelen is nog vernieuwendquote:Op donderdag 18 augustus 2011 11:53 schreef alors het volgende:
[..]
Jensen!!!!
Patrick Kicken!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
VH1 Classicsquote:Op donderdag 18 augustus 2011 11:33 schreef Sersjee het volgende:
Ik vind het allebei niks. Alle ochtendshows kunnen me gestolen worden, VH1 Classic is zo'n beetje het enige wat ik kan verdragen binnen een uur na het wakker worden.
Jensenquote:Op donderdag 18 augustus 2011 11:53 schreef alors het volgende:
[..]
Jensen!!!!
Patrick Kicken!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Is waarschijnlijk nog niet genoeg gedraaid...quote:Op donderdag 18 augustus 2011 13:44 schreef JDude het volgende:
Plage. Is het nou eens klaar met die plaat?
Dezelfde, maar dan met neige.quote:Op donderdag 18 augustus 2011 13:45 schreef minthy het volgende:
Is waarschijnlijk nog niet genoeg gedraaid...
Ik wacht vol spanning op de winterversie!!
die kop!!quote:Op donderdag 18 augustus 2011 13:52 schreef SilentChaos het volgende:
Toevallig kwam'ie op 538 op hetzelfde tijdstip voorbij (Plage)
Ik voorzie een complot!
[ afbeelding ]
Zo'n tof nummer blijft ditquote:Op donderdag 18 augustus 2011 13:52 schreef minthy het volgende:
[..]
!!
Everybody's free to wear sunscreen
er zit imo ontieglijk veel waarheid in dat nummerquote:Op donderdag 18 augustus 2011 13:54 schreef InTrePidIvity het volgende:
[..]
Zo'n tof nummer blijft ditAl mis ik wel het stukje met Quinden Tarver uit Romeo + Juliet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |