Had je ook maar 3es moeten bestellen, dat zal dan wel 3 euro zijn geweest.quote:Op woensdag 17 augustus 2011 23:02 schreef Cee het volgende:
[..]
7 Euro voor een 7Up.Maar ja, dat was dan wel op een terras op Bryggen in Bergen.
Ik was aan het broeden op een gelijksoortige opmerking maar kon niks verzinnenquote:Op woensdag 17 augustus 2011 23:03 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Had je ook maar 3es moeten bestellen, dat zal dan wel 3 euro zijn geweest.
In Noorwegen: Ongezond eten = duurquote:Op woensdag 17 augustus 2011 23:02 schreef Cee het volgende:
[..]
7 Euro voor een 7Up.Maar ja, dat was dan wel op een terras op Bryggen in Bergen.
Dat soort prijzen heb ik niet meegemaakt daar. Ja, dik 4 euro voor bier, maar dan krijg je wel een fatsoenlijk glas.quote:Op woensdag 17 augustus 2011 23:02 schreef Cee het volgende:
[..]
12 Euro voor een rosé.quote:Op woensdag 17 augustus 2011 23:09 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Dat soort prijzen heb ik niet meegemaakt daar. Ja, dik 4 euro voor bier, maar dan krijg je wel een fatsoenlijk glas.
Zal ik 't dan maar doen dit keer? Komt ie!quote:Op woensdag 17 augustus 2011 23:03 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Had je ook maar 3es moeten bestellen, dat zal dan wel 3 euro zijn geweest.
quote:Op woensdag 17 augustus 2011 23:18 schreef minthy het volgende:
Eigenlijk roept deze kerel net zo goed op tot haat, in zijn ogen hetgeen Wilders doet... Is hij dan wel beter dan Wilders??
(ben geen aanhanger, ook geen tegenhanger)
Ja help, ik luister naar het geleuter tussen de platen doorquote:
Nog nooit naar geluisterd maar ik heb gelezen dat het erg populair is! Doenquote:Op woensdag 17 augustus 2011 23:21 schreef 3rdRock het volgende:
zeg, dat Onzinradio van de fokOnzinners.....zal ik daar ook gaan draaien?
ik zal er eens over na gaan denken. en dan themauitzendingen. en naturlijk allerlei genres door elkaar. als titel denk ik aan 3rd Rock rond de klok. en als ik allemaal rock zou draaien zat ik te denken aan 3rd Rock rond de klok met Rock. of 3rd Rock rockt de klok rondquote:Op woensdag 17 augustus 2011 23:23 schreef minthy het volgende:
[..]
Nog nooit naar geluisterd maar ik heb gelezen dat het erg populair is! Doen
ik kan je wel BPM Studio geven.quote:Op woensdag 17 augustus 2011 23:27 schreef 3rdRock het volgende:
mmm, al die djsoftware kost geld natuurlijk
Spotnet??quote:Op woensdag 17 augustus 2011 23:27 schreef 3rdRock het volgende:
mmm, al die djsoftware kost geld natuurlijk
quote:Op woensdag 17 augustus 2011 23:31 schreef hole1988 het volgende:
[..]
ik kan je wel BPM Studio geven.
ik heb al ff gezocht en er is wel aan te komen. misschien ga ik me er volgende week in verdiepen en een proefuitzending maken ofzo....quote:
wat heb je dan gevonden.quote:Op woensdag 17 augustus 2011 23:33 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
[..]
ik heb al ff gezocht en er is wel aan te komen. misschien ga ik me er volgende week in verdiepen en een proefuitzending maken ofzo....
in t topic geven ze oa virtualdj aanquote:
Bijna alles is leuker dan Pinkpopquote:Op woensdag 17 augustus 2011 22:56 schreef Timo20 het volgende:
[..]
Krijgen we weer alle hipsters te horen die 24/7 lopen te verkondigen dat LL `t tofste festival is dat bestaat en dat het vooral zoveel leuker is dan Pinkpop![]()
over oude koeien gesproken...
Volgens mij werkt dat niet zo moeilijk en volgens mij is het juist op Onz het leuke dat het niet al te professioneel isquote:Op woensdag 17 augustus 2011 23:35 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
in t topic geven ze oa virtualdj aan
maar ik houd je suggestie iig in het achterhoofd. ik heb ook geen idee hoe het precies in zijn werk gaat. dat ga ik wellicht volgende week uitzoeken als ik weer thuis en alleen ben
Oneens, piratenfestijn zuigt nog harderquote:Op woensdag 17 augustus 2011 23:37 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Bijna alles is leuker dan Pinkpop
nee, das waar......ik zie het wel voor me om met keiwarm weer kerstplaten te draaien. of rond kerst lekker zomers uit de hoek te komen.....quote:Op woensdag 17 augustus 2011 23:37 schreef minthy het volgende:
[..]
Volgens mij werkt dat niet zo moeilijk en volgens mij is het juist op Onz het leuke dat het niet al te professioneel is
Of je gaat gewoon een uur lang hetzelfde draaienquote:Op woensdag 17 augustus 2011 23:39 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
nee, das waar......ik zie het wel voor me om met keiwarm weer kerstplaten te draaien. of rond kerst lekker zomers uit de hoek te komen.....
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |