quote:Zaag-kraak-ram-hak-beuk die week dwars doormidden. Het is woensdag Hakkuhdag in RabRadiooo!
Scooter - Hyper hyper
Infectious - I need your loving
Bodylotion - Always Hardcore
quote:Infectious - I need your loving
Uiteraardquote:Op woensdag 17 augustus 2011 10:30 schreef SilentChaos het volgende:
Met mij gaat't prima RoelWeinig veranderd eigenlijk
Hoe'st met jou dan? Nog steeds verliefd op Joss Stone?
quote:Op woensdag 17 augustus 2011 10:34 schreef SilentChaos het volgende:
Oh ja, kan me nog herinneren dat je aan het verhuizen was, of althans, de plannen waren er. Nice, gefeliciteerd! Het is toch maar een kwestie van geduld voor de Maas heel Limburg vult
Dus misschien maar goed dat je er weg bent
quote:Op woensdag 17 augustus 2011 10:34 schreef SilentChaos het volgende:
Oh ja, kan me nog herinneren dat je aan het verhuizen was, of althans, de plannen waren er. Nice, gefeliciteerd! Het is toch maar een kwestie van geduld voor de Maas heel Limburg vult
Dus misschien maar goed dat je er weg bent
Have funquote:Op woensdag 17 augustus 2011 11:50 schreef 3rdRock het volgende:
en om dat te vieren ga ik vanavond waarschijnlijk met mn broertje naar Super8
Dankje!quote:Op woensdag 17 augustus 2011 12:29 schreef SilentChaos het volgende:
Iedereen gefeliciteerd
(zo kan je nooit iemand vergeten)
met dat je je vriendinnetje bijna weer ziet!quote:
31 uurquote:Op woensdag 17 augustus 2011 12:36 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
met dat je je vriendinnetje bijna weer ziet!
Kut...quote:
poewee IenieMinthy, laten we vlug beginnen met inpakken voor Sien, Frank en Pino thuis zijn. Poewee!quote:Op woensdag 17 augustus 2011 12:51 schreef minthy het volgende:
[..]
Kut...
*snel opruimen en terugverhuizen gaat*
Ach... m'n eigen huisje is ook wel tof
quote:Op woensdag 17 augustus 2011 12:54 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
poewee IenieMinthy, laten we vlug beginnen met inpakken voor Sien, Frank en Pino thuis zijn. Poewee!
quote:Op woensdag 17 augustus 2011 12:51 schreef minthy het volgende:
[..]
Kut...
*snel opruimen en terugverhuizen gaat*
Ach... m'n eigen huisje is ook wel tof
quote:Op woensdag 17 augustus 2011 12:54 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
poewee IenieMinthy, laten we vlug beginnen met inpakken voor Sien, Frank en Pino thuis zijn. Poewee!
welk nummer was het? Vast geen plage, die hoorde ik volgens mij net na 11u. Stapte in de auto, frontje van radio erin, BAM... Weer een ochtendhumeurquote:Op woensdag 17 augustus 2011 13:10 schreef SilentChaos het volgende:
Ik zie de titel nu pas Roel!Ik voel me enigszins vereerd
Jammer van het huidige nummer echter...
Breng ze nou niet op ideeën!quote:Op woensdag 17 augustus 2011 13:17 schreef minthy het volgende:
Zouden ze trouwens nog een winter/kerstversie van Plage gaan maken?
goed idee! paar kerstbellen erdoor en de 1000x gedraaid dit jaar moet te halen zijn!quote:Op woensdag 17 augustus 2011 13:17 schreef minthy het volgende:
Ah, nog een groot fan!!quote:Op woensdag 17 augustus 2011 13:17 schreef SilentChaos het volgende:
Nee Kings of Leon, sex on fire
Van Plage krijg ik zelfs een ochtendhumeur om 19:00
dan ga ik daar op stemmen!quote:Op woensdag 17 augustus 2011 13:19 schreef _JdM_ het volgende:
Wouter lamberts heeft de lunchbox 1 van morgen ingestuurd... En dat is dus ook Twitwouter...
"do you want to ride the sleigh with me, we're goin' downdowndown straight from the mountain"quote:Op woensdag 17 augustus 2011 13:18 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
goed idee! paar kerstbellen erdoor en de 1000x gedraaid dit jaar moet te halen zijn!
en is die Daniel toevallig Daniel3fm ofzo?quote:Op woensdag 17 augustus 2011 13:19 schreef _JdM_ het volgende:
Wouter lamberts heeft de lunchbox 1 van morgen ingestuurd... En dat is dus ook Twitwouter...
ja, die gaan we uitbrengen! De Kristal Vechters!quote:Op woensdag 17 augustus 2011 13:21 schreef minthy het volgende:
[..]
"do you want to ride the sleigh with me, we're goin' downdowndown straight from the mountain"
Ik zeg hit!
helaas wist ik het Engelse woord voor ravijn niet meer... Leek me ook toepasselijk!quote:Op woensdag 17 augustus 2011 13:23 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ja, die gaan we uitbrengen! De Kristal Vechters!
gewoon Ravinequote:Op woensdag 17 augustus 2011 13:26 schreef minthy het volgende:
[..]
helaas wist ik het Engelse woord voor ravijn niet meer... Leek me ook toepasselijk!
ow, zo simpel ja?quote:
wandel ze!quote:Op woensdag 17 augustus 2011 13:31 schreef minthy het volgende:
[..]
ow, zo simpel ja?![]()
Naja, heb al een hele tekst in mn hoofd over gruwelijke ongelukken enzo![]()
Nadeel: mocht ze echt iets naars overkomen dan word je helemaal doodgegooid met die track... Dilemma
Anyway, ik ga Drenthe weer eens in, mooi wandelweer!
Do you want to go to the piste with me?quote:Op woensdag 17 augustus 2011 13:17 schreef minthy het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |