Breng ze nou niet op ideeën!quote:Op woensdag 17 augustus 2011 13:17 schreef minthy het volgende:
Zouden ze trouwens nog een winter/kerstversie van Plage gaan maken?
goed idee! paar kerstbellen erdoor en de 1000x gedraaid dit jaar moet te halen zijn!quote:Op woensdag 17 augustus 2011 13:17 schreef minthy het volgende:
Ah, nog een groot fan!!quote:Op woensdag 17 augustus 2011 13:17 schreef SilentChaos het volgende:
Nee Kings of Leon, sex on fire
Van Plage krijg ik zelfs een ochtendhumeur om 19:00
dan ga ik daar op stemmen!quote:Op woensdag 17 augustus 2011 13:19 schreef _JdM_ het volgende:
Wouter lamberts heeft de lunchbox 1 van morgen ingestuurd... En dat is dus ook Twitwouter...
"do you want to ride the sleigh with me, we're goin' downdowndown straight from the mountain"quote:Op woensdag 17 augustus 2011 13:18 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
goed idee! paar kerstbellen erdoor en de 1000x gedraaid dit jaar moet te halen zijn!
en is die Daniel toevallig Daniel3fm ofzo?quote:Op woensdag 17 augustus 2011 13:19 schreef _JdM_ het volgende:
Wouter lamberts heeft de lunchbox 1 van morgen ingestuurd... En dat is dus ook Twitwouter...
ja, die gaan we uitbrengen! De Kristal Vechters!quote:Op woensdag 17 augustus 2011 13:21 schreef minthy het volgende:
[..]
"do you want to ride the sleigh with me, we're goin' downdowndown straight from the mountain"
Ik zeg hit!
helaas wist ik het Engelse woord voor ravijn niet meer... Leek me ook toepasselijk!quote:Op woensdag 17 augustus 2011 13:23 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ja, die gaan we uitbrengen! De Kristal Vechters!
gewoon Ravinequote:Op woensdag 17 augustus 2011 13:26 schreef minthy het volgende:
[..]
helaas wist ik het Engelse woord voor ravijn niet meer... Leek me ook toepasselijk!
ow, zo simpel ja?quote:
wandel ze!quote:Op woensdag 17 augustus 2011 13:31 schreef minthy het volgende:
[..]
ow, zo simpel ja?![]()
Naja, heb al een hele tekst in mn hoofd over gruwelijke ongelukken enzo![]()
Nadeel: mocht ze echt iets naars overkomen dan word je helemaal doodgegooid met die track... Dilemma
Anyway, ik ga Drenthe weer eens in, mooi wandelweer!
Do you want to go to the piste with me?quote:Op woensdag 17 augustus 2011 13:17 schreef minthy het volgende:
Spinazie is ook lekkerder als niet iedereen het eet? Dit is gewoon een topnummer met een geile bassquote:Op woensdag 17 augustus 2011 14:53 schreef SilentChaos het volgende:
Dubstep was leuker toen het niet mainstream was...
Want nu voel je je niet meer alternatief genoeg ?quote:Op woensdag 17 augustus 2011 14:53 schreef SilentChaos het volgende:
Dubstep was leuker toen het niet mainstream was...
Nee hoor, ik hou wel van popmuziek hoor, soms... Schaam me er niet voor om een goede plaat op te zetten van een popartiest.quote:Op woensdag 17 augustus 2011 14:56 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Want nu voel je je niet meer alternatief genoeg ?
Is het al 1 april? Dit ga je toch niet menen.quote:Op woensdag 17 augustus 2011 15:00 schreef ConscienceNL het volgende:
http://www.mediacourant.nl/?p=111517
Achtergrond muziek op websites is zó 2002 (of misschien wel ouder zelfs)
OMFGquote:Op woensdag 17 augustus 2011 15:00 schreef ConscienceNL het volgende:
http://www.mediacourant.nl/?p=111517
Achtergrond muziek op websites is zó 2002 (of misschien wel ouder zelfs)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |