quote:Zaag-kraak-ram-hak-beuk die week dwars doormidden. Het is woensdag Hakkuhdag in RabRadiooo!
Scooter - Hyper hyper
Infectious - I need your loving
Bodylotion - Always Hardcore
quote:Infectious - I need your loving
Uiteraardquote:Op woensdag 17 augustus 2011 10:30 schreef SilentChaos het volgende:
Met mij gaat't prima RoelWeinig veranderd eigenlijk
Hoe'st met jou dan? Nog steeds verliefd op Joss Stone?
quote:Op woensdag 17 augustus 2011 10:34 schreef SilentChaos het volgende:
Oh ja, kan me nog herinneren dat je aan het verhuizen was, of althans, de plannen waren er. Nice, gefeliciteerd! Het is toch maar een kwestie van geduld voor de Maas heel Limburg vult
Dus misschien maar goed dat je er weg bent
quote:Op woensdag 17 augustus 2011 10:34 schreef SilentChaos het volgende:
Oh ja, kan me nog herinneren dat je aan het verhuizen was, of althans, de plannen waren er. Nice, gefeliciteerd! Het is toch maar een kwestie van geduld voor de Maas heel Limburg vult
Dus misschien maar goed dat je er weg bent
Have funquote:Op woensdag 17 augustus 2011 11:50 schreef 3rdRock het volgende:
en om dat te vieren ga ik vanavond waarschijnlijk met mn broertje naar Super8
Dankje!quote:Op woensdag 17 augustus 2011 12:29 schreef SilentChaos het volgende:
Iedereen gefeliciteerd
(zo kan je nooit iemand vergeten)
met dat je je vriendinnetje bijna weer ziet!quote:
31 uurquote:Op woensdag 17 augustus 2011 12:36 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
met dat je je vriendinnetje bijna weer ziet!
Kut...quote:
poewee IenieMinthy, laten we vlug beginnen met inpakken voor Sien, Frank en Pino thuis zijn. Poewee!quote:Op woensdag 17 augustus 2011 12:51 schreef minthy het volgende:
[..]
Kut...
*snel opruimen en terugverhuizen gaat*
Ach... m'n eigen huisje is ook wel tof
quote:Op woensdag 17 augustus 2011 12:54 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
poewee IenieMinthy, laten we vlug beginnen met inpakken voor Sien, Frank en Pino thuis zijn. Poewee!
quote:Op woensdag 17 augustus 2011 12:51 schreef minthy het volgende:
[..]
Kut...
*snel opruimen en terugverhuizen gaat*
Ach... m'n eigen huisje is ook wel tof
quote:Op woensdag 17 augustus 2011 12:54 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
poewee IenieMinthy, laten we vlug beginnen met inpakken voor Sien, Frank en Pino thuis zijn. Poewee!
welk nummer was het? Vast geen plage, die hoorde ik volgens mij net na 11u. Stapte in de auto, frontje van radio erin, BAM... Weer een ochtendhumeurquote:Op woensdag 17 augustus 2011 13:10 schreef SilentChaos het volgende:
Ik zie de titel nu pas Roel!Ik voel me enigszins vereerd
Jammer van het huidige nummer echter...
Breng ze nou niet op ideeën!quote:Op woensdag 17 augustus 2011 13:17 schreef minthy het volgende:
Zouden ze trouwens nog een winter/kerstversie van Plage gaan maken?
goed idee! paar kerstbellen erdoor en de 1000x gedraaid dit jaar moet te halen zijn!quote:Op woensdag 17 augustus 2011 13:17 schreef minthy het volgende:
Ah, nog een groot fan!!quote:Op woensdag 17 augustus 2011 13:17 schreef SilentChaos het volgende:
Nee Kings of Leon, sex on fire
Van Plage krijg ik zelfs een ochtendhumeur om 19:00
dan ga ik daar op stemmen!quote:Op woensdag 17 augustus 2011 13:19 schreef _JdM_ het volgende:
Wouter lamberts heeft de lunchbox 1 van morgen ingestuurd... En dat is dus ook Twitwouter...
"do you want to ride the sleigh with me, we're goin' downdowndown straight from the mountain"quote:Op woensdag 17 augustus 2011 13:18 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
goed idee! paar kerstbellen erdoor en de 1000x gedraaid dit jaar moet te halen zijn!
en is die Daniel toevallig Daniel3fm ofzo?quote:Op woensdag 17 augustus 2011 13:19 schreef _JdM_ het volgende:
Wouter lamberts heeft de lunchbox 1 van morgen ingestuurd... En dat is dus ook Twitwouter...
ja, die gaan we uitbrengen! De Kristal Vechters!quote:Op woensdag 17 augustus 2011 13:21 schreef minthy het volgende:
[..]
"do you want to ride the sleigh with me, we're goin' downdowndown straight from the mountain"
Ik zeg hit!
helaas wist ik het Engelse woord voor ravijn niet meer... Leek me ook toepasselijk!quote:Op woensdag 17 augustus 2011 13:23 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ja, die gaan we uitbrengen! De Kristal Vechters!
gewoon Ravinequote:Op woensdag 17 augustus 2011 13:26 schreef minthy het volgende:
[..]
helaas wist ik het Engelse woord voor ravijn niet meer... Leek me ook toepasselijk!
ow, zo simpel ja?quote:
wandel ze!quote:Op woensdag 17 augustus 2011 13:31 schreef minthy het volgende:
[..]
ow, zo simpel ja?![]()
Naja, heb al een hele tekst in mn hoofd over gruwelijke ongelukken enzo![]()
Nadeel: mocht ze echt iets naars overkomen dan word je helemaal doodgegooid met die track... Dilemma
Anyway, ik ga Drenthe weer eens in, mooi wandelweer!
Do you want to go to the piste with me?quote:Op woensdag 17 augustus 2011 13:17 schreef minthy het volgende:
Spinazie is ook lekkerder als niet iedereen het eet? Dit is gewoon een topnummer met een geile bassquote:Op woensdag 17 augustus 2011 14:53 schreef SilentChaos het volgende:
Dubstep was leuker toen het niet mainstream was...
Want nu voel je je niet meer alternatief genoeg ?quote:Op woensdag 17 augustus 2011 14:53 schreef SilentChaos het volgende:
Dubstep was leuker toen het niet mainstream was...
Nee hoor, ik hou wel van popmuziek hoor, soms... Schaam me er niet voor om een goede plaat op te zetten van een popartiest.quote:Op woensdag 17 augustus 2011 14:56 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Want nu voel je je niet meer alternatief genoeg ?
Is het al 1 april? Dit ga je toch niet menen.quote:Op woensdag 17 augustus 2011 15:00 schreef ConscienceNL het volgende:
http://www.mediacourant.nl/?p=111517
Achtergrond muziek op websites is zó 2002 (of misschien wel ouder zelfs)
OMFGquote:Op woensdag 17 augustus 2011 15:00 schreef ConscienceNL het volgende:
http://www.mediacourant.nl/?p=111517
Achtergrond muziek op websites is zó 2002 (of misschien wel ouder zelfs)
Ik kán hier op kantoor niet eens 3FM luisteren... stream geblockt. Dus ik doe het met wat Engelse zenders. Ook fijnquote:Op woensdag 17 augustus 2011 15:57 schreef SilentChaos het volgende:
Hier staan de oldies weer op, geen 3FM dus meer, vrijdag pas...
en deze dan http://shoutcast.omroep.nl:8104/listen.pls of deze http://livestreams.omroep.nl/npo/mp3/3fm-bb.plsquote:Op woensdag 17 augustus 2011 16:07 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Ik kán hier op kantoor niet eens 3FM luisteren... stream geblockt. Dus ik doe het met wat Engelse zenders. Ook fijn
ik kan wegens het brakke bereik niet luisteren nu... maar ik zag dat Candy werd gedraaid, zooooooooo verschrikkelijk moooiquote:Op woensdag 17 augustus 2011 15:27 schreef SilentChaos het volgende:
Ik en mijn collega vinden dat nummer van Paolo Nutella toch echt een zeikplaat
Zag hem nog bij Skutsjesilenquote:
ik kan dat geouwehoer wel waarderenquote:
Nope, helaasch..quote:Op woensdag 17 augustus 2011 16:13 schreef hole1988 het volgende:
[..]
en deze dan http://shoutcast.omroep.nl:8104/listen.pls of deze http://livestreams.omroep.nl/npo/mp3/3fm-bb.pls
wat krijg je dan te zien? (deze misschien http://icecast.omroep.nl/3fm-bb.mp3?q=/npo/mp3/3fm-bb.pls)quote:
Ik ook niet, vakantiequote:Op woensdag 17 augustus 2011 15:30 schreef ConscienceNL het volgende:
Ik luister nog zo weinig 3FM dat ik niet eens de MH van deze week gehoord heb...
Ik ken alleen Zeeuws-Vlaanderen en dat gun je niemandquote:Op woensdag 17 augustus 2011 18:24 schreef borisz het volgende:
Hebben jullie nog tips voor Zeeland?.
Volgende week het eerst dat ik er langer dan dagje ben.
Neem een schep mee en steek het af van de rest van Nederlandquote:Op woensdag 17 augustus 2011 18:24 schreef borisz het volgende:
Knokkequote:Op woensdag 17 augustus 2011 18:24 schreef borisz het volgende:
Niks te zien en ik ga het ook niet alleen doenquote:Op woensdag 17 augustus 2011 21:21 schreef themauster het volgende:
Mensen staat er al grensbewaking bij de grens in Overijssel? Pino komt morgen weer thuis
Ik rijd er morgen wel langs moet er toch even in de buurt zijnquote:Op woensdag 17 augustus 2011 21:34 schreef minthy het volgende:
[..]
Niks te zien en ik ga het ook niet alleen doen
voorkom dat Blof ooit nog muziek maakt!quote:Op woensdag 17 augustus 2011 18:24 schreef borisz het volgende:
quote:
Tsss...quote:Op woensdag 17 augustus 2011 21:21 schreef themauster het volgende:
Mensen staat er al grensbewaking bij de grens in Overijssel? Pino komt morgen weer thuis
Stiekem zijn we allemaal blij dat je weer thuiskomt wordt je vriendinnetje ook weer blijquote:
Dit vraagt om een matige grapquote:Op woensdag 17 augustus 2011 22:16 schreef themauster het volgende:
[..]
Stiekem zijn we allemaal blij dat je weer thuiskomt wordt je vriendinnetje ook weer blij
je bedoelt: komt zij ook weer eens thuis?quote:
Ouwe sopkoning.quote:Op woensdag 17 augustus 2011 22:17 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
je bedoelt: komt zij ook weer eens thuis?
die is heel matig ja
met cruesli!quote:Op woensdag 17 augustus 2011 22:19 schreef themauster het volgende:
Ze zal wel weer yoghurt genoeg krijgen de komende dagen.
De natuur heeft de maandelijkse vier dagen verkeerd uitgekozen helaasquote:Op woensdag 17 augustus 2011 22:19 schreef themauster het volgende:
Ze zal wel weer yoghurt genoeg krijgen de komende dagen.
Ach je moet ooit de rode zee gevaren hebben hequote:Op woensdag 17 augustus 2011 22:22 schreef Pino112 het volgende:
[..]
De natuur heeft de maandelijkse vier dagen verkeerd uitgekozen helaas.
Een echte kapitein...quote:Op woensdag 17 augustus 2011 22:22 schreef Pino112 het volgende:
[..]
De natuur heeft de maandelijkse vier dagen verkeerd uitgekozen helaas.
Ooit wel ja. Niet nuquote:Op woensdag 17 augustus 2011 22:24 schreef themauster het volgende:
[..]
Ach je moet ooit de rode zee gevaren hebben he
Pino the Vampire Slayerquote:
colgate of prodent?quote:Op woensdag 17 augustus 2011 22:29 schreef themauster het volgende:
Ik zit me zelf in te smeren met tandpasta dat moet helpen tegen de muggenbulten
Horren.quote:Op woensdag 17 augustus 2011 22:29 schreef themauster het volgende:
Tsja, het helpt wel tegen de gaatjes. Maar of het ook tegen bulten werkt?quote:
heel goed, dat schijnt beter te zijn dan colgate....quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.And if you think that I've been loosing my way
That's because I'm slightly blinded
And if you think that I don't make too much sense
That's because I'm broken minded
Ja dat helpt he als je al geprikt bentquote:
Het moet een grootmoeders huismiddeltje zijn het prikt wel heel erg en de jeuk wordt ook minderquote:Op woensdag 17 augustus 2011 22:32 schreef henkde_j het volgende:
[..]
Tsja, het helpt wel tegen de gaatjes. Maar of het ook tegen bulten werkt?
Dan niet meer nee, maar daarna heb je er nooit meer last van.quote:Op woensdag 17 augustus 2011 22:32 schreef themauster het volgende:
[..]
Ja dat helpt he als je al geprikt bentVannacht insmeren met Deet dat schijnt ook goed te helpen
Nope, Deet is alleen insecten werend. Werkt niet als je al een bult hebt.quote:Op woensdag 17 augustus 2011 22:32 schreef themauster het volgende:
[..]
Ja dat helpt he als je al geprikt bentVannacht insmeren met Deet dat schijnt ook goed te helpen
Ja dat bedoel ik ook hoorquote:Op woensdag 17 augustus 2011 22:34 schreef henkde_j het volgende:
[..]
Nope, Deet is alleen insecten werend. Werkt niet als je al een bult hebt.
Tandpasta haalt bij verbranding de brand er uit, dus bij een beet ook wel een beetje denk ik.quote:Op woensdag 17 augustus 2011 22:32 schreef henkde_j het volgende:
[..]
Tsja, het helpt wel tegen de gaatjes. Maar of het ook tegen bulten werkt?
Deal!!quote:Op woensdag 17 augustus 2011 21:38 schreef themauster het volgende:
[..]
Ik rijd er morgen wel langs moet er toch even in de buurt zijn
SPOILER: Jackpot 17-08-2011Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Boot lickin, piss drinkin, fingerfriggin, tit tweakin, love bitin, arse lickin, shit stabbin, mother fuckin, spunk lovin, ball bustin, cock suckin, fist fuckin, lipsmackin, thirst quenchin, cool livin, ever givin USELESS MAN
Azaron, werkt geweldig! Helaas lastig aan te schaffen rond dit tijdstipquote:Op woensdag 17 augustus 2011 22:29 schreef themauster het volgende:
Ga je mee?quote:Op woensdag 17 augustus 2011 22:51 schreef Pino112 het volgende:
Ah, morgen begint het Lowlandsgeneuzel weer.
Hoe tof LL wel niet is enzulks. Tof man.
Dat is al 2 weken bezig.quote:Op woensdag 17 augustus 2011 22:51 schreef Pino112 het volgende:
dus moet ie maar met jou in een tentje boemsen?quote:Op woensdag 17 augustus 2011 22:54 schreef minthy het volgende:
[..]
Ga je mee?![]()
Ja, je hebt de komende dagen toch niks te boemsen...
Krijgen we weer alle hipsters te horen die 24/7 lopen te verkondigen dat LL `t tofste festival is dat bestaat en dat het vooral zoveel leuker is dan Pinkpopquote:Op woensdag 17 augustus 2011 22:51 schreef Pino112 het volgende:
Ik boems niet met Pinoquote:Op woensdag 17 augustus 2011 22:55 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
dus moet ie maar met jou in een tentje boemsen?
Je was naar Noorwegen geweest? Was het wat?quote:
En alles in van die muffe tenten.quote:Op woensdag 17 augustus 2011 22:58 schreef minthy het volgende:
Lowlands lijkt me wel tof om een keer mee te maken, maarja... Die mensenmassa![]()
Nog beter! Of T in the Park lijkt me ook tof. Vorig jaar een registratie van gezien op de BBCquote:Op woensdag 17 augustus 2011 22:59 schreef henkde_j het volgende:
[..]
En alles in van die muffe tenten.![]()
Spaar ik liever voor Glastonbury
quote:Op woensdag 17 augustus 2011 22:57 schreef henkde_j het volgende:
[..]
Je was naar Noorwegen geweest? Was het wat?
Dat duur vond ik in Noorwegen wel meevallenquote:Op woensdag 17 augustus 2011 23:00 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik vond het geweldig mooi. Een soort van kruising tussen Schotland en West-Canada. [hollander]Wel duuuuuuuuuuuuuur zeg![/hollander]. Maar zeker voor herhaling vatbaar, er is nog zo veel te zien en te doen!
Whehe herkenbaar. Eten en brandstof wel aardig prijzig . Maar 1000x liever dan naar een toeristisch land als bijv Frankrijk. Die natuur en wildkamperenquote:Op woensdag 17 augustus 2011 23:00 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik vond het geweldig mooi. Een soort van kruising tussen Schotland en West-Canada. [hollander]Wel duuuuuuuuuuuuuur zeg![/hollander]. Maar zeker voor herhaling vatbaar, er is nog zo veel te zien en te doen!
7 Euro voor een 7Up.quote:Op woensdag 17 augustus 2011 23:01 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Dat duur vond ik in Noorwegen wel meevallen. Schitterend land!
Had je ook maar 3es moeten bestellen, dat zal dan wel 3 euro zijn geweest.quote:Op woensdag 17 augustus 2011 23:02 schreef Cee het volgende:
[..]
7 Euro voor een 7Up.Maar ja, dat was dan wel op een terras op Bryggen in Bergen.
Ik was aan het broeden op een gelijksoortige opmerking maar kon niks verzinnenquote:Op woensdag 17 augustus 2011 23:03 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Had je ook maar 3es moeten bestellen, dat zal dan wel 3 euro zijn geweest.
In Noorwegen: Ongezond eten = duurquote:Op woensdag 17 augustus 2011 23:02 schreef Cee het volgende:
[..]
7 Euro voor een 7Up.Maar ja, dat was dan wel op een terras op Bryggen in Bergen.
Dat soort prijzen heb ik niet meegemaakt daar. Ja, dik 4 euro voor bier, maar dan krijg je wel een fatsoenlijk glas.quote:Op woensdag 17 augustus 2011 23:02 schreef Cee het volgende:
[..]
12 Euro voor een rosé.quote:Op woensdag 17 augustus 2011 23:09 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Dat soort prijzen heb ik niet meegemaakt daar. Ja, dik 4 euro voor bier, maar dan krijg je wel een fatsoenlijk glas.
Zal ik 't dan maar doen dit keer? Komt ie!quote:Op woensdag 17 augustus 2011 23:03 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Had je ook maar 3es moeten bestellen, dat zal dan wel 3 euro zijn geweest.
quote:Op woensdag 17 augustus 2011 23:18 schreef minthy het volgende:
Eigenlijk roept deze kerel net zo goed op tot haat, in zijn ogen hetgeen Wilders doet... Is hij dan wel beter dan Wilders??
(ben geen aanhanger, ook geen tegenhanger)
Ja help, ik luister naar het geleuter tussen de platen doorquote:
Nog nooit naar geluisterd maar ik heb gelezen dat het erg populair is! Doenquote:Op woensdag 17 augustus 2011 23:21 schreef 3rdRock het volgende:
zeg, dat Onzinradio van de fokOnzinners.....zal ik daar ook gaan draaien?
ik zal er eens over na gaan denken. en dan themauitzendingen. en naturlijk allerlei genres door elkaar. als titel denk ik aan 3rd Rock rond de klok. en als ik allemaal rock zou draaien zat ik te denken aan 3rd Rock rond de klok met Rock. of 3rd Rock rockt de klok rondquote:Op woensdag 17 augustus 2011 23:23 schreef minthy het volgende:
[..]
Nog nooit naar geluisterd maar ik heb gelezen dat het erg populair is! Doen
ik kan je wel BPM Studio geven.quote:Op woensdag 17 augustus 2011 23:27 schreef 3rdRock het volgende:
mmm, al die djsoftware kost geld natuurlijk
Spotnet??quote:Op woensdag 17 augustus 2011 23:27 schreef 3rdRock het volgende:
mmm, al die djsoftware kost geld natuurlijk
quote:Op woensdag 17 augustus 2011 23:31 schreef hole1988 het volgende:
[..]
ik kan je wel BPM Studio geven.
ik heb al ff gezocht en er is wel aan te komen. misschien ga ik me er volgende week in verdiepen en een proefuitzending maken ofzo....quote:
wat heb je dan gevonden.quote:Op woensdag 17 augustus 2011 23:33 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
[..]
ik heb al ff gezocht en er is wel aan te komen. misschien ga ik me er volgende week in verdiepen en een proefuitzending maken ofzo....
in t topic geven ze oa virtualdj aanquote:
Bijna alles is leuker dan Pinkpopquote:Op woensdag 17 augustus 2011 22:56 schreef Timo20 het volgende:
[..]
Krijgen we weer alle hipsters te horen die 24/7 lopen te verkondigen dat LL `t tofste festival is dat bestaat en dat het vooral zoveel leuker is dan Pinkpop![]()
over oude koeien gesproken...
Volgens mij werkt dat niet zo moeilijk en volgens mij is het juist op Onz het leuke dat het niet al te professioneel isquote:Op woensdag 17 augustus 2011 23:35 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
in t topic geven ze oa virtualdj aan
maar ik houd je suggestie iig in het achterhoofd. ik heb ook geen idee hoe het precies in zijn werk gaat. dat ga ik wellicht volgende week uitzoeken als ik weer thuis en alleen ben
Oneens, piratenfestijn zuigt nog harderquote:Op woensdag 17 augustus 2011 23:37 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Bijna alles is leuker dan Pinkpop
nee, das waar......ik zie het wel voor me om met keiwarm weer kerstplaten te draaien. of rond kerst lekker zomers uit de hoek te komen.....quote:Op woensdag 17 augustus 2011 23:37 schreef minthy het volgende:
[..]
Volgens mij werkt dat niet zo moeilijk en volgens mij is het juist op Onz het leuke dat het niet al te professioneel is
Of je gaat gewoon een uur lang hetzelfde draaienquote:Op woensdag 17 augustus 2011 23:39 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
nee, das waar......ik zie het wel voor me om met keiwarm weer kerstplaten te draaien. of rond kerst lekker zomers uit de hoek te komen.....
of afwisselen....piraat/brute metal/piraat/brute metal!quote:Op woensdag 17 augustus 2011 23:40 schreef minthy het volgende:
[..]
Of je gaat gewoon een uur lang hetzelfde draaien
hier heb je trouwens een gratis dj tool http://www.mixxx.org/quote:Op woensdag 17 augustus 2011 23:35 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
in t topic geven ze oa virtualdj aan
maar ik houd je suggestie iig in het achterhoofd. ik heb ook geen idee hoe het precies in zijn werk gaat. dat ga ik wellicht volgende week uitzoeken als ik weer thuis en alleen ben
dit is het schema https://www.google.com/ca(...)google.com&mode=WEEKquote:Op woensdag 17 augustus 2011 23:41 schreef 3rdRock het volgende:
en ik hoop dat er ergens in de avond nog een gaatje is. of 's weekends overdag
quote:Ik wil ook! Hoe meld ik me aan en kom ik op het rooster?
Aanmelden voor het rooster kan door een DM of PM (liefst naar 2 of meer personen) te sturen naar Mr-green, Samzz, Gewoonfaye, Knetterkrankjorum of Carooltje79.
Nadat je op het rooster bent gezet ontvang je de gegevens waarmee je kan inloggen op de stream.
LET OP: DJ's moeten zich minimaal 10 minuten voor hun show melden in het topic, zijn ze er niet dan wordt hun uurtje weggegeven!
Volgens mij kan je dat aangeven als voorkeurquote:Op woensdag 17 augustus 2011 23:41 schreef 3rdRock het volgende:
en ik hoop dat er ergens in de avond nog een gaatje is. of 's weekends overdag
omg, doenquote:Op woensdag 17 augustus 2011 23:46 schreef 3rdRock het volgende:
ach, ga ik volgende week lekker mee kloten....
denk dat mijn openingsnummer Gay Bar gaat worden en dan de 1e uitzending alleen maar nichtenplaten draaien![]()
nee, dank je....quote:Op woensdag 17 augustus 2011 23:48 schreef henkde_j het volgende:
Inspiratietopic
Epische skyradio nummers #2
Kwaliteitsmuziekquote:Op woensdag 17 augustus 2011 23:48 schreef henkde_j het volgende:
Inspiratietopic
Epische skyradio nummers #2
Waltari!! Helaas een 2-dagsvliegquote:Op woensdag 17 augustus 2011 23:51 schreef 3rdRock het volgende:
eigenlijk moet ik mijn cd's in Friesland zien te krijgen.....daar zit epische troep tussen! So Fine van Waltari of (not the) Greatest Rapper an 1000 clowns!
2dags???? en jij kent ze????quote:Op woensdag 17 augustus 2011 23:52 schreef minthy het volgende:
[..]
Waltari!! Helaas een 2-dagsvlieg![]()
En dan neem je ze toch gewoon mee?
Tuurlijk ken ik ze! So fine en Trust yourself ken ik (2, vandaar 2-dags). De eerste is het meest tofquote:Op woensdag 17 augustus 2011 23:53 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
2dags???? en jij kent ze????
nja, dan moet ik de zolder op en tussen al die dozen gaan zoeken en ik ben lui
ik kende alleen so fine! die hebi k vorig jaar tijdens 90's request aangevraagd!quote:Op woensdag 17 augustus 2011 23:54 schreef minthy het volgende:
[..]
Tuurlijk ken ik ze! So fine en Trust yourself ken ik (2, vandaar 2-dags). De eerste is het meest tof
Kwamen ze niet uit Scandinavië? Filmpje kan ik niet kijken... Die van Henk kon ik een seconde of 20 van meepakken, maar toen wilde ik ook niet meer luisterenquote:Op woensdag 17 augustus 2011 23:56 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ik kende alleen so fine! die hebi k vorig jaar tijdens 90's request aangevraagd!
Finland. kende het nummer uit de hitlijst en kwam ene jaar of 3-4 later bij de lokale cd-boer de cd in de 5guldenbak tegen. onder een dikke laag stof. de eigenaar vertelde dat hij neit verwacht had die cd ooit nog te verkopenquote:Op woensdag 17 augustus 2011 23:57 schreef minthy het volgende:
[..]
Kwamen ze niet uit Scandinavië? Filmpje kan ik niet kijken... Die van Henk kon ik een seconde of 20 van meepakken, maar toen wilde ik ook niet meer luisteren
Ken em uit de top40 inderdaad, stond ook op zo'n verzamelcd. Je had toen zo'n hele illegale handel in van die top40 cd'squote:Op woensdag 17 augustus 2011 23:58 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
Finland. kende het nummer uit de hitlijst en kwam ene jaar of 3-4 later bij de lokale cd-boer de cd in de 5guldenbak tegen. onder een dikke laag stof. de eigenaar vertelde dat hij neit verwacht had die cd ooit nog te verkopen![]()
Die Carnaval Festival is echt klote...quote:Op donderdag 18 augustus 2011 00:02 schreef henkde_j het volgende:
Of een uur voldraaien met nummers die in je kop blijven hangen
In de vriendengroep sturen we elkaar nu dagelijks dit soort shit
ik zit nu al te denken aan een gaythema. gay-bar, right said fred, outhere brothers- fuck you in the ass. iets van Anal cunt....quote:Op donderdag 18 augustus 2011 00:02 schreef henkde_j het volgende:
Of een uur voldraaien met nummers die in je kop blijven hangen
In de vriendengroep sturen we elkaar nu dagelijks dit soort shit
Er is niks gay aan RSF!!quote:Op donderdag 18 augustus 2011 00:04 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ik zit nu al te denken aan een gaythema. gay-bar, right said fred, outhere brothers- fuck you in the ass. iets van Anal cunt....
shut up (and sleep with me) - sin with sebastianquote:Op donderdag 18 augustus 2011 00:04 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ik zit nu al te denken aan een gaythema. gay-bar, right said fred, outhere brothers- fuck you in the ass. iets van Anal cunt....
nee, en gerard joling is hetero!\\quote:
ja!quote:Op donderdag 18 augustus 2011 00:05 schreef henkde_j het volgende:
[..]
shut up (and sleep with me) - sin with sebastian
Dies ook leuk! Net als dat zweverige nummer... Iets met let's come together, in sweet harmonyquote:Op donderdag 18 augustus 2011 00:05 schreef henkde_j het volgende:
[..]
shut up (and sleep with me) - sin with sebastian
Ja echt! Zijn hoge stem komt puur en alleen door zijn strakke broekenquote:
Ja, die zet ik nogal eens op als ik niet lekker in m'n vel zit. Niet heel handigquote:Op donderdag 18 augustus 2011 00:09 schreef 3rdRock het volgende:
oh, en join me van him!
en ff kijken of ik nog troep heb liggen. ga ik prijsvragen doen
mmm...ook ik heb grenzen......quote:
quote:
quote:
Ik ga liever naar een piratenfestijn dan een festival waar Coldplay optreedtquote:Op woensdag 17 augustus 2011 23:38 schreef minthy het volgende:
[..]
Oneens, piratenfestijn zuigt nog harder
Nee, dan maar Coldplay!!quote:Op donderdag 18 augustus 2011 00:19 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Ik ga liever naar een piratenfestijn dan een festival waar Coldplay optreedt
Slaap lekker!!quote:Op donderdag 18 augustus 2011 00:20 schreef 3rdRock het volgende:
ik ga maar eens naar bed
slaap lekker allen!
nu ook nog.quote:Op donderdag 18 augustus 2011 00:37 schreef minthy het volgende:
[..]
Truste, ik hou de boel hier wel in de gaten
Baasquote:Op woensdag 17 augustus 2011 23:46 schreef 3rdRock het volgende:
ach, ga ik volgende week lekker mee kloten....
denk dat mijn openingsnummer Gay Bar gaat worden en dan de 1e uitzending alleen maar nichtenplaten draaien![]()
en je bent niet de enige.quote:Op donderdag 18 augustus 2011 07:17 schreef Cee het volgende:
![]()
Dat lied van Gotye wordt iedere keer dat ik hem hoor beter, nog steeds.
Ik heb de politie gebeld of ze willen uitkijken naar een blauw gevogelte ze zeiden dat je het land niet in kwamquote:
Er zit een knop op je radioquote:Op donderdag 18 augustus 2011 07:53 schreef Cee het volgende:
Zit ik nu echt al 10 minuten naar dat geblaat van Paaij te luisteren?
Ze is een aparte verschijning. Ze was ook een keer 's nachts bij Sanderquote:Op donderdag 18 augustus 2011 07:51 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
Ach, Giel vindt dat mens in die rolstoel ook grappig. Lekker correct van hem.
SPOILER: YoutubjesOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Boot lickin, piss drinkin, fingerfriggin, tit tweakin, love bitin, arse lickin, shit stabbin, mother fuckin, spunk lovin, ball bustin, cock suckin, fist fuckin, lipsmackin, thirst quenchin, cool livin, ever givin USELESS MAN
Jijquote:Op donderdag 18 augustus 2011 08:53 schreef EdvandeBerg het volgende:
Ik moet toegeven dat ik dat nummer van Anouk best oké vind![]()
Die twitterfoto van haar blote kont kon ik ook waarderen. Goeie ronde MILF-billen![]()
[ afbeelding ]
Ik heb de Belgische Q-music opstaan hier... Ook niet het allerbestequote:Op donderdag 18 augustus 2011 10:04 schreef SilentChaos het volgende:
goedemorgen!
Geen 3fm hier vandaag, maar 538Evers
Evers is er al een tijdje niet hoorquote:Op donderdag 18 augustus 2011 10:04 schreef SilentChaos het volgende:
goedemorgen!
Geen 3fm hier vandaag, maar 538Evers
Ik hoorde overdreven gelach om hele slechte grappen... Dus ik dacht: Eversquote:Op donderdag 18 augustus 2011 10:07 schreef InTrePidIvity het volgende:
[..]
Evers is er al een tijdje niet hoor
Ja, hij is altijd zo lang weg in de zomer! Ik vind Evers stukken leuker dan Giel, dus dat staat 's ochtends op en dan vanaf 10:00 over naar 3FM.quote:Op donderdag 18 augustus 2011 11:27 schreef borisz het volgende:
Evers is tegenwoordig meer op vakantie dan hij op de radio is geloof ik
Op Veronica eerst Jensen weg, opgevolgd door Patrick Kicken maar iedere keer als ik 's ochtends afstem zit die zwakzinnige Rick van Velthuijsen erquote:Op donderdag 18 augustus 2011 11:27 schreef borisz het volgende:
Evers is tegenwoordig meer op vakantie dan hij op de radio is geloof ik
Jensenquote:Op donderdag 18 augustus 2011 11:37 schreef EdvandeBerg het volgende:
[..]
Op Veronica eerst Jensen weg, opgevolgd door Patrick Kicken maar iedere keer als ik 's ochtends afstem zit die zwakzinnige Rick van Velthuijsen er
Nee, Giel Beelen is nog vernieuwendquote:Op donderdag 18 augustus 2011 11:53 schreef alors het volgende:
[..]
Jensen!!!!
Patrick Kicken!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
VH1 Classicsquote:Op donderdag 18 augustus 2011 11:33 schreef Sersjee het volgende:
Ik vind het allebei niks. Alle ochtendshows kunnen me gestolen worden, VH1 Classic is zo'n beetje het enige wat ik kan verdragen binnen een uur na het wakker worden.
Jensenquote:Op donderdag 18 augustus 2011 11:53 schreef alors het volgende:
[..]
Jensen!!!!
Patrick Kicken!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Is waarschijnlijk nog niet genoeg gedraaid...quote:Op donderdag 18 augustus 2011 13:44 schreef JDude het volgende:
Plage. Is het nou eens klaar met die plaat?
Dezelfde, maar dan met neige.quote:Op donderdag 18 augustus 2011 13:45 schreef minthy het volgende:
Is waarschijnlijk nog niet genoeg gedraaid...
Ik wacht vol spanning op de winterversie!!
die kop!!quote:Op donderdag 18 augustus 2011 13:52 schreef SilentChaos het volgende:
Toevallig kwam'ie op 538 op hetzelfde tijdstip voorbij (Plage)
Ik voorzie een complot!
[ afbeelding ]
Zo'n tof nummer blijft ditquote:Op donderdag 18 augustus 2011 13:52 schreef minthy het volgende:
[..]
!!
Everybody's free to wear sunscreen
er zit imo ontieglijk veel waarheid in dat nummerquote:Op donderdag 18 augustus 2011 13:54 schreef InTrePidIvity het volgende:
[..]
Zo'n tof nummer blijft ditAl mis ik wel het stukje met Quinden Tarver uit Romeo + Juliet.
Ik zou het zelf niet zo snel doen, maar ik vind het niet raar! Gewoon doen als je een film graag wil zien!quote:Op donderdag 18 augustus 2011 13:57 schreef Evertjan het volgende:
is het raar om in je eentje naar de bios te gaan?
quote:Op donderdag 18 augustus 2011 14:04 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Meteen min. 10 jaar rijbevoegdheid inhouden.
Jij bent gewoon ouderwetsquote:Op donderdag 18 augustus 2011 14:28 schreef 3rdRock het volgende:
wtf. lees net dat een ex-collega 2 maanden geleden moeder is geworden. ze is samen met haar man/vriend sinds mei vorig jaar.....is dat niet wat snel of ben ik ouderwets?
dank jequote:Op donderdag 18 augustus 2011 14:42 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Jij bent gewoon ouderwets
En ik ook kan ik je vertellen op dat gebiedVEEEEL te snel! Ook al voelt het nog zo goed...
hoofdrolspeler Paul van Mad about you verkocht zijn oude appartement aan Kramerquote:Op donderdag 18 augustus 2011 14:48 schreef SilentChaos het volgende:
Ik weet alleen dat Mad about you in Seinfeld wordt genoemd (George haat die show maar moest't van z'n vriendin kijken).
Ik geloof wel dat Mad about you ook zo'n crossover had naar Seinfeld...
Coolquote:Op donderdag 18 augustus 2011 14:50 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
hoofdrolspeler Paul van Mad about you verkocht zijn oude appartement aan Kramer
Soms ben ik blij dat 538 opstaatquote:
ik heb net alle seizoen "gekocht" en wil ze allemaal gaan kijken. ben nu nog met seizoen 1 bezigquote:Op donderdag 18 augustus 2011 16:11 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Cool
Ken Mad about you verder niet zo goed, paar kleine stukjes gezien ooit, maar nooit gevolgd
Oh echt? Vind ze geweldig! Dit nummer (papillon) heb ik eigenlijk te vaak gehoord, maar de rest vind ik superquote:Op donderdag 18 augustus 2011 16:12 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Soms ben ik blij dat 538 opstaat
ze nemen ons land over!quote:Op donderdag 18 augustus 2011 16:22 schreef Pino112 het volgende:
Nederland!.
Echter nog wel een DUITS netwerk..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |